Joakim Nilsson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nyköping

Joakim Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Joakim Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 4.8. Joakim Nilsson har haft 0 försäljningar sen 2020-02 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 6 Läs vad Joakim Nilsson

• 2021-02-20
    Joakim har skött denna affär med bravur ifrån början och genom hela processen . Joakim skall ha all heder av sitt arbete.mvh Göran Jadewihl.
    Tack för ett jättefint omdöme och två trevliga bostadsaffärer! Kul att ni känner nöjda över min insats. Kommer nästan kännas lite tomt nu under veckorna som kommer när vi inte har vår dagliga telefonkontakt längre haha. Ha det gott sålänge så hörs vi av igen när det ska bokas in tillträden! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

• 2021-02-19
    Jag har haft kontakt med Joakim i fler fastighetsaffärer och är mycket nöjd med hur han jobbar , känns tryggt från start till mål .
    Tack Ulf för en superfin recension och för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fars lägenhet! Det har vart ett sant nöje att samarbeta med er och jag är så nöjd över utgången när allt klaffade med köparnas villkorade affär. Ha det gott så länge så hörs vi när det börjar närma sig tillträdet! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

• 2021-02-19
    Vi har köpt 2 bostäder av Joakim, och vi är hel nöjda med hans bemötande och kunnande. Helt klart att vi kan rekommendera honom för dom som ska sälja.
    Stort tack för ett trevligt samarbete Oscar och Felicia - vid båda era bostadsköp! Det är så roligt att jobba när man får förmedla boenden till så trevliga och lättsamma kunder! Vi ses igen vid tillträdet till ert nya radhus! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

• 2021-01-22
    Vi har köpt en bostadsrätt av Joakim. Vi har haft en bra kontakt och han har med god kunskap och intresse svarat på frågor och hjälp oss på traven under hela resan. Han var varit insatt och intresserad, hållt nära kontakt och varit tydlig.

Vi är väldigt nöjda mer vår affär och Joakim!
    Jag blir så glad över er recension Sara! Det är jättekul med feedback och speciellt positiv sådan. Stort tack! Vi ses igen vid tillträdet till er nya fina lägenhet! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

• 2021-01-22
    Trevlig mäklare som gjorde ett toppenjobb! Effektiv och pålitlig!
    Kan varmt rekommendera!
    Stort tack för en jättefin recension och tack för att jag fick uppdraget att hjälpa er med försäljningen! Allt gott! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

• 2021-01-22
    Här har vi nyköpings toppmäklare alla kategorier! Påläst, ärlig och hjälpsam från början till slut. Extremt nöjd!😁
    Stort tack för en superfin recension och ett toppen-samarbete såhär långt Erik! Vi ses vid slutuppgörelsen/tillträdet! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling