Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Hjorthagen Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö

Storängsgatan 7, 115 44 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling på Östermalm. Vi är din lokala mäklare som hjälper dig att värdera, sälja och köpa bostad. Vi är duktiga på att ha kontakt med människor som står i stadiet att köpa eller sälja sin bostad, om du vänder dig till oss erbjuder vi en helhetslösning där vi bidrar med fastighetsförmedling, försäkringar, lånelöfte och bolån. Detta är någonting som både köpare och säljare vinner på. Vi tillhör Länsförsäkringar vilket i sin tur ägs av kunderna. Därmed styrs vi av sunda värderingar om närhet, långsiktighet och nytta. Detta är någonting du snart märker när du kontaktar oss.

Vi är specialiserade på fastigheter på Östermalm. Östermalm är en av Stockholms mest namnkunniga stadsdelar. Känd för den vackra 1800-tals arkitekturen som är direkt inspirerad från den tidens boulevarder i Paris. Här hittar du Stureplan, Kaknästornet, Östermalmshallen, Promenaden längs Strandvägen samt Dramaten. På Djurgården kan du ta del av både natur och eminenta upplevelser i form av nöjesfältet Gröna Lund samt Skansen. Du hittar också muséer för såväl vuxna som små såsom Junibacken, Vasamuseet, Nordiska museet, och Liljevalchs.

Kontakta oss för mer information och en personlig kontakt där vi hjälper dig till ditt livs bästa affär.

Ni hittar oss även på vårt Lidingökontor på Agavägen 1. Telefon; 08-410 799 00

Läs vad 96 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö

• Fredrik H
    Fredrik H skrev om Daniel Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Jag har flera gånger anlitat Daniel Hegethorn, och han har alltid lyckats få min bostad såld snabbt till ett bra pris.
  • Ulla R
    Ulla R skrev om Maléne Olofsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Maléne Olofsson gav, förutom ett sympatiskt intryck, bevis på stor kunskap inom sitt område, som hon förmedlade på ett mycket bra sätt.
    Ulla Renvall
  • Elin L
    Elin L skrev om Jonas Persson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Jag är väldigt nöjd med Jonas. Han var ödmjuk och hjälpsam och fanns lättillgänglig vid frågor som rörde allt kring lägenheten samt köpet av min första lägenhet. Jag skulle varmt rekommendera Länsförsäkringar just för att jag hade en sådan bra upplevelse med Jonas som mäklare.
  • Karin B
    Karin B skrev om Daniel Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Väldigt hjälpsam och tydlig med processen
  • Satu L
    Satu L skrev om Oscar Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Vi valde Oscar för hans professionalitet och ett vänligt bemötande. Vi kan varmt rekommendera honom och vi själva kommer att anlita honom om vi behöver en mäklare i framtiden.
  • Erik G
    Erik G skrev om Maléne Olofsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Maléne gjorde ett mycket bra arbete under hela försäljning av lägenheten.
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Daniel Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Daniel är väldigt trevlig och proffsig i sin roll som mäklare. Jag är mycket nöj med Daniels jobb.
  • Linn W
    Linn W skrev om Oscar Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Fantastisk mäklare som levererade bästa möjliga resultat! Bättre fastighetsmäklare än Oscar går inte och hitta!
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Oscar Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Denna mäklare är den bästa jag mött framåt kreativ gnistan att kunna fullfölja en affär detta talar jag som erfarenhet som säljare företagare försäljningschef i 45 års erfarenhet jag rekommenderar denna kille han kommer att gå långt i denna bransch tack lennart
  • Gisela S
    Gisela S skrev om Madelene Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Hittade rätt köpare och lyckades förhandla. Ett litet minus för att hon ljög för köparen om vem som bodde i lgh och därmed satte oss i en knepig sits när vi satt på skrivning och var tvungna att ljuga också.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Oscar Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    mäklare vid min dotters lägenhetsköp
  • Jens A
    Jens A skrev om Jonas Persson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Trevligt bemötande. Snabb kommunikation och återkoppling.
  • Anders H
    Anders H skrev om Oscar Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Mötet och försäljningen gick kanon. Bra feedback och förslag.

Minus får jag säga är att den lovade hjälpen vid deklarationen uteblev
    2016-05-02 Oscar E svarar Anders H
    Hej Anders,

kul att höra att försäljningen gick smidigt, det var kul att få hjälpa dig med din försäljning!

jag har inte fått något underlag ännu på din deklaration men skicka över det så hjälper jag dig på direkten :)!

Oscar Eriksson
  • Göran E
    Göran E skrev om Madelene Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Jag fick ett bra och proffsigt bemötande
  • Eva J
    Eva J skrev om Daniel Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    JAG FICK ETT BRA BEMÖTANDE OCH ÄR NÖJD.
  • Barbara S
    Barbara S skrev om Jonas Persson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Jonas är en kunnig person och verkligen var 100% engagerad i förmedlingsuppdraget.
  • Carlotta F
    Carlotta F skrev om Jonas Persson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Jag fick ett väldigt trevligt intryck av Jonas, vänlig och inte överdriven, kändes äkta.
  • Jan H
    Jan H skrev om Daniel Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Allt fungerade bra. Känns seriös.
  • Gustav B
    Gustav B skrev om Daniel Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Jag tycker han var väldigt sympatisk och trevlig. Han såg till mina önskemål och tipsade mig när saker som han trodde skulle vara i mitt intresse kom upp. Han var tydlig när det kom till all information jag sökte och all information jag kunde tänkas behöva.
    Jag är väldigt nöjd med honom som mäklare och använder mig mer än gärna av honom igen om jag skulle vilja byta boende.
  • Anders W
    Anders W skrev om Jonas Persson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Trevlig, kunnig, inte påstridig
  • Christoffer H
    Christoffer H skrev om Jonas Persson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Vi fick ett vänligt och professionellt bemötande. Det har under hela samarbetet varit en öppen attityd och tillgängligheten har varit över förväntan. Jonas är social och vänlig, pratar om vardagen och fritid på ett sätt som för en säljare ger skapar god kontakt med kunden. Vi är väldigt nöjda.
  • Per-olof C
    Per-olof C skrev om Daniel Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Daniel har ett gott bemötande och visar en god kunnighet om objektet som vi köpte.
  • Mats R
    Mats R skrev om Daniel Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Jag tycker att han har skött uppgifterna kring min försäljning på att mycket bra sätt. Han har varit lätt att få tag på samt också kunnat ge en snabb respons på mina frågor.
  • Lennart O
    Lennart O skrev om Daniel Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Strålande trevligt professionellt
  • Anton C
    Anton C skrev om Daniel Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Har givit mitt förtroende till Daniel flera gånger. Han är en jäkligt duktig och driven mäklare som gör sitt yttersta för kundens skull
  • Marie A
    Marie A skrev om Daniel Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Snabb, kunnig, seriös och serviceinriktad!
  • Crae M
    Crae M skrev om Daniel Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Bra service och hjälpsam ,pålitlig,
  • Nyström E
    Nyström E skrev om Madelene Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Glatt och professionellt, effektivt.
    Mäklaren lever mkt väl upp till förväntan.
  • Margaretha S
    Margaretha S skrev om Daniel Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Vi tycker att Daniel Hegethorn agerade snabbt och effektivt. Vi uppskattade hjälpen.
  • Irene F
    Irene F skrev om Jonas Persson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Korrekt, tydlig och sympatisk.
  • Mattias V
    Mattias V skrev om Jonas Persson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Jonas är en mäklare som är mycket lätt att att ha och med med ett mycket professionellt bemötande i alla lägen. Han är genuin, tillgänlglig och ser till uppgradsgivarens bästa utan att för den delen göra avkall på spekulantens upplevelse. Det som saknas för att få full pott handlar snarare om Länsfasts potentiell att utveckla sin webbplattform och sitt spekululantregister. Jag har, och skulle absolut kunna rekommendera Jonas tjänster igen till både vänner och bekanta!
  • Peter A
    Peter A skrev om Daniel Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Professionell, vänlig och väldigt smidig att jobba med. Prismedveten.
  • Elvira G
    Elvira G skrev om Maléne Olofsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Proffessionell och trevligt bemötande, rekommenderas.
  • Maja E
    Maja E skrev om Madelene Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Jag är mycket nöjd med hela upplevelsen. Madelene kunde svara på alla mina frågor och var hjälpsam och förstående när det uppstod problem. Hon var professionell och gav ett mycket bra intryck.
  • Carlotta N
    Carlotta N skrev om Jonas Persson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Sympatisk trovärdig och tillgänglig under hela processen, kändes bra hela vägen.
    2016-04-14 Jonas P svarar Carlotta N
    Kul att du är nöjd. Vi ses på tillträdet :)
  • Patric G
    Patric G skrev om Maléne Olofsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Ypperligt trevligt bemötande. Professionell. Saklig. Gav ett kunnigt och tryggt intryck. Ett visitkort man behöll, helt enkelt.
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Madelene Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Jag var köpare av en lägenhet och hade således ej anlitat Madelene. Jag tyckte Madelene var mycket professionell, vänlig och effektiv. Allt fungerade klanderfritt.
  • Filip F
    Filip F skrev om Daniel Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Fantastiskt bra bemötande. Daniel guidade mig hela vägen från visning till signering!
  • Olivia E
    Olivia E skrev om Daniel Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Riktigt bra! Jag kände mig trygg genom hela processen!
  • Hietala L
    Hietala L skrev om Madelene Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Mycket seriöst bemötande. Lösningsorienterad.
  • Louise W
    Louise W skrev om Jonas Persson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Jonas Persson är en mycket trevlig och kunnig mäklare. Han bryr sig verkligen om sina kunder. Omtänksam. Sänder mail med jämna mellanrum och uppdaterar värdet på lägenheten, vilket är trevligt.
    2016-04-14 Jonas P svarar Louise W
    Tack för dom fina orden Louise :) Bara att du ringer om du har några funderingar.
  • Patrik F
    Patrik F skrev om Daniel Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Stor känsla för marknaden. Enkelt och bra bemötande. Kan rekommendera.
  • Ted H
    Ted H skrev om Oscar Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Oscar är riktigt duktig och jag är väldigt nöjd med all hjälp jag har fått från honom, inte bara med försäljningen utav min lägenhet utan han hjälpte mig mycket med att hitta en ny bostad även fast vi inte köpte den av honom eller av mäklarfirman han representerar. Vill ni ha en riktigt grym och engagerad mäklare så ska ni absolut välja honom, han sålde min lägenhet till högsta försäljningspriset i området.
  • Samuel N
    Samuel N skrev om Jonas Persson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Jonas är den bra och pålitlig mäklare som vi fick bra förtroende för.
    2016-04-14 Jonas P svarar Samuel N
    Tack Samuel, det var var enkelt och smidigt att jobba med er. Ha det gott!
  • Elma B
    Elma B skrev om Oscar Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Han var mycket vänlig och gav tydlig information under och efter besöket.
  • Fritzika D
    Fritzika D skrev om Daniel Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Mycket trevligt, ärligt och uppriktigt bemötande.
  • Nicklas L
    Nicklas L skrev om Oscar Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Bra och informativ mäklare med personlighet.
    Lyhörd och angagerad både för oss och köpare.
  • Olsson B
    Olsson B skrev om Daniel Hegethorn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Kompetent, inger förtroende, trevligt bemötande, proffsigt uppträdande, har rekommenderat Daniel och kommer fortsättningsvis att rekommendera honom som den bästa mäklare vi anlitat. Vi Har tidigare sålt och köpt 6 fastigheter.
  • Pia E
    Pia E skrev om Oscar Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Mottagen med respekt och lyhördhet. Fick förtroende för Oscar. Intrycket att vara erfaren mäklare trots sin unga ålder. Känner mig så nöjd.
  • Bo S
    Bo S skrev om Jonas Persson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
    Fantastiskt bra bemötande, hjärtligt och personligt, utan att bli insmickrande. Saklig och effektiv handläggning av mitt ärende, och ett målinriktat bemötande, utan besvärande "mäklarsnack". Dessutom lyhörd för uppdragsgivarens önskemål, och med snabb uppföljning och en hög servicenivå. Kort sagt, jag kan inte önska mig
    en bättre uppdragshantering än J.P:s hantering av mitt.
    2016-04-14 Jonas P svarar Bo S
    Tjenare Bosse!
    Tack för ett bra samarbete och för din rekommendation. Hoppas att livet blev enklare nu när ni kom närmre sommarhuset i Bergslagen.

Storängsgatan 7, 115 44 Stockholm