Alla kategorier Mäklare Stockholms län Tyresö Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö

Tyresö Centrum, 135 40 Tyresö — Visa karta

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Tyresö är din lokala mäklare, vi hjälper dig att värdera, sälja och köpa bostad. Vi är duktiga på att hålla kontakten med människor som vill köpa eller sälja bostad. Därmed erbjuder vi dig en helhetslösning med fastighetsförmedling, försäkringar, bolån och lånelöfte. Detta är någonting som både säljare och köpare vinner på. När du kontaktar oss kommer du snart märka att vi styrs av sunda värderingar såsom närhet, nytta och långsiktighet.

På Tyresö finns det gott om natur med närhet till kust, sjöar, vattendrag, öar och skog. Här erbjuds också utflyktsmål till bland annat Tyresta nationalpark och Tyresö slott med sin härliga park. Kommunikationen till och från Tyresö är bra, vad som är unikt med Storstockholm är att kollektivtrafiken bedrivs med buss vilket innebär att man slipper tåg både över och under jord. Tyresö är en populär plats att bo på. Det byggs en del nya småhus och lägenheter på olika ställen på Tyresö. Poängen med att bo på Tyresö är helt klart naturen och landskapet, det tycker iallafall de som redan bor här.

Välkommen att kontakta oss så kan vi prata om hur vi kan hjälpa dig på din resa till en riktigt bra fastighetsaffär på 08-562 88 770.
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 7 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö

• Lina T
    Lina T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö
    Riktigt dålig mäklare som kommer anmälas.
    2016-12-13 Carl-Henrik C svarar Lina T
    Jag förstår din besvikelse att du inte blev köpare av bostadsrätten, men säljaren ville inte vänta 5 dagar med att skriva kontrakt och valde att sälja till en annan budgivare. Det är alltid säljaren som bestämmer till vem han vill sälja och på vilka villkor. Jag är ledsen att du blev missnöjd men hoppas att du förstår säljarens val.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket professionell och kunnig. Lyckades över vår förväntan, med försäljningen av huset.
  • Alex C
    Alex C skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevlig och serviceinriktad,har inget att klaga på
  • Ralf S
    Ralf S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket proffsig, energisk och kompetent
  • Barbro Å
    Barbro Å skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö
    En energisk och engagerad mäklare. Han var personlig och proffesionell. Kunnig.
  • Sara A
    Sara A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö
    Lyhörd och professionell mäklare, rekommenderar absolut.
  • Alexander C
    Alexander C skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket kompetent och bra - skötte försäljningen av vår bostad snabbt och effektivt.

Tyresö Centrum, 135 40 Tyresö