Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Kyrkogränd 14, 135 43 Tyresö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Tyresö!

Tyresö växer! Hit kommer både familjer från Stockholms innerstad som vill flytta närmare naturen och familjer som flyttar till storsta'n från övriga delar i Sverige. Här finns också alla slags bostäder och vi på Svensk Fastighetsförmedling förmedlar bostadsrätter, fritidshus och villor i området.

Vi har också riktigt bra koll på Tyresö. Vi känner både människorna, områdena och bostadsmarknaden här och brinner för att hjälpa dig till en framgångsrik bostadsaffär! Kom förbi i vår BoButik om du har frågor eller funderingar, vi svara gärna.

Läs vad 229 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

• 2020-07-23

Bo G skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi blev intresserade av ett radhus i Tyresö och kontaktade därför Torbjörn. Han ordnade en visning direkt och svarade på våra frågor på ett bra sätt. Torbjörn är en mycket kunnig och erfaren mäklare som hjälpte till på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • 2020-07-17

Mattias N skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Otroligt välplanerad, insiktsfull och trevlig mäklare. Vi fick mer än vi hade förväntat oss. Läs mer
  • 2020-07-11

Eva Anita S skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Alltigenom positivt!! Alla som varit med, fotograf,Anticimex och Stefan förstås!! Läs mer
  • 2020-07-10

Kent B skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket bra och trevlig sakkunnig och proffsig . Läs mer
  • 2020-07-09

Aina N skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vad jag förstår har Torbjörn Andersson arbetat som mäklare under en lång tid. När jag ser på de anteckningar jag gjort under denna tid så har han gjort misstag från allra första början. Dels slarvfel, somhan borde ha sett att det blivit fel, dels större fel som har gjort att jag undrat om han har lyssnat / har förstått sitt uppdrag.
    Ingen mäklare skulle rekommendera till någon annan.
    Hoppas att det räcker att jag svarar på ett av 4 mail. Jag ändrar inte uppfattningen om Torbjörn Andersson. Läs mer
  • 2020-07-03

Lennie G skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Hans har sålt en 2:a på Myggdalsvägen i Tyresö till ett
    rekordpris.

Han har skött allt helt perfekt vi kan rekommendera att
    göra affärer med han.

Henrik Glysing Läs mer
    2020-07-03 Hans S svarar Lennie G
    Tack för återkopplingen och den fina rekommendationen. Roligt att ni är nöjda och att upplever att allt har gått bra.
    Vi hörs inom kort.
  • Johnnie D

2020-06-30

Johnnie D skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Stefan sålde vårt hus och han överträffade alla våra förväntningar!
    Stefan agerade proffesionellt i samtliga möten och i Alla dialoger, han var lugn och saklig. Läs mer
  • 2020-06-29

Matz S skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Torbjörn har sålt för min räkning min fastighet, ett kedjehus på Ringvägen 32 i Tyresö. Hela affären har gått snabbt och smidigt, Torbjörn har hela tiden varit drivande och tillgänglig på alla sätt, han har varit mycket proffsig.
    Jag rekommenderar verkligen Torbjörn och jag är mycket nöjd med affären. Läs mer
  • 2020-06-26

Theres E skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet av Jesper. Vi är otroligt nöjda över hela affären. Jesper är väldigt trevlig och svarar alltid snabbt på frågor. En proffesionell och kunnig mäklare. Om vi säljer någongång kommer vi absolut kontakta honom igen.

Theres&Jonathan Läs mer
  • 2020-06-16

Victoria W skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Köpt en tomt och sålt en villa via Stefan Larsson. En saklig, lugn och resonabel mäklare som ger tygghet i affären, levererar det han utlovar och sätter helt rimliga och realistiska förväntningar. Anlita Stefan för en trygg fastighetsaffär. Läs mer
  • 2020-06-07

Mats E skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Kunnig, hjälpsam och engagerad.
    Har bara gott att säga om Hans. Läs mer
    2020-06-08 Hans S svarar Mats E
    Tack Mats för de fina orden, det uppskattar jag verkligen. Roligt att ni är nöjda!
  • 2020-06-05

Vasile-adrian M skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Torbjörn är mycket kunnig, påläst, trevligt och hjälpsam.
    Vi känner att han gör allt som han kan för sina kunder för att dom ska vara nöjda. Vi kan varmt rekommendera Torbjörn till alla!
    Med vänlig hälsning Adrian & Marzena
    Säljare Fasanvägen 21 Läs mer
  • 2020-06-03

Johan B skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi köpte en villa av Stefan och tyckte att han var klockrent stöd i vårt köp. Han var snabb på att svara på våra frågor, och det han inte visste tog han redan på. Han agerade verkligen som en bra mäklare bör göra. Trevlig, utan att vara ”pushig”. Läs mer
  • 2020-05-30

Lars a skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi har gjort affärer tillsammans med Torbjörn, både som säljare av villa och köpare av lägenhet. Han är rutinerad, kunnig, trevlig och glad. Vet var marknaden står för tillfället. Både säljare och köpare blir nöjda
    Rekommenderas Läs mer
  • Annika A

2020-05-26

Annika A skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Engagerad, smidig och lyckades få till en bra försäljning. Läs mer
    2020-06-08 Hans S svarar Annika A
    Tack Annika för den fina rekommendationen, roligt att du är nöjd!
  • 2020-05-24

Mikael A skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Engagerad och servicemlnded.
    Förtroendeingivande. Läs mer
  • 2020-05-19

Ewelina L skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag är mycket nöjd med den här fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2020-05-14

Magdalena E skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi sålde ett lite speciellt hus som krävde en speciell kategori av kunder. Torbjörn klarade utmaningen på ett bra sätt och visade prov på kunnighet samt ingav stort förtroende. Hans servicenivå gentemot säljare och köpare är påtaglig och han har under hela resan informerat om vad som händer samt kommit med förslag om olika typer av upplägg. Jag kan varmt rekommendera Torbjörn till blivande kunder.

Magdalena Edlund Läs mer
  • 2020-05-08

Annelie Å skrev om Anna Drangel en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Proffsig och trevlig. Tydlig, informativ och återkom snabbt med svar och information. Läs mer
    2020-08-10 Anna D svarar Annelie Å
    Tack Annelie! Hoppas att du ska trivas i nya lägenheten!
  • 2020-05-06

Sofia G skrev om Anna Drangel en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Anna gav oss ett fantastiskt bemötande, jag kände mig väldigt trygg genom hela säkjprocessen av min bostadsrätt. Läs mer
    2020-05-06 Anna D svarar Sofia G
    Tack för omdömet och för ett gott samarbete! 🌸
  • 2020-05-02

Mimmi T skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Oerhört bra mäklare! Har både sålt och köpt villa med Torbjörn och han levererar varje gång. Superproffsig, trevlig och kompetent, rekommenderas! Läs mer
  • 2020-04-25

Vinicius Hagamenon F skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    I bought an apartment with him. He was very helpful and honest, gave us all the information we requested and even more, was very quick in answer our questions and help us through the contract signing translating to us piece by piece of the contracts and explained all that would happen in the next steps.

I can say that I'm very happy with his work. Läs mer
    2020-05-04 Hans S svarar Vinicius Hagamenon F
    Thank you Vinicius for your fine words. I really appreciate your feedback and are happy I could meet you expectations. See you again very soon!
  • 2020-04-21

Rickard R skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevlig, noggrann och lugn.
    Ser till att all information är tydlig. Läs mer
  • 2020-04-13

Bo L skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi har både sålt och köpt via Svensk Fastighetsförmedling. Ett professionellt bemötande samt en korrekt och ärlig hantering. Läs mer
  • Thomas T

2020-04-06

Thomas T skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag har sålt en lgh i Brf Idegranen i Tyresö.
    Mäklaren Stefan Larsson har bemött mig på ett mycket trevligt och professionellt sätt.
    De förväntningar jag hade på mäklaren har uppfyllts och jag är mkt nöjd med hans arbete.
    Han har ansträngt sig och lyckats få lägenheten såld trots rådande omständigheter med Corona i samhället just nu.
    Med vänlig hälsning Thomas Tillgren. Läs mer
  • 2020-04-02

Birgitta G skrev om Anna Drangel en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Anna och jag hade ett utmärkt samarbete vid försäljningen av min markplans 3:a med trädgård i vacka Tyresö Strand som genomfördes på endast några dagar.
    Anna är kunnig och får kunderna att känna sig bekväma och lita på att objektet och säljaren är seriösa, vilket leder till gott säljresultat Läs mer
    2020-04-02 Anna D svarar Birgitta G
    Tack detsamma för gott samarbete! Och stort tack för den fina rekommendation Birgitta! 🌺
  • 2020-03-31

Kalle G skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jesper levererade en snabb affär och ett slutpris högre än vad jag hoppats på under tiden marknaden gick nedåt och allt var svårt att sälja. Han tog egna initiativ på att förhandla upp slutpriset fast jag var nöjd, han betalade verkligen sitt eget arvode. Skulle aldrig tänka mig att anlita någon annan mäklare. Läs mer
  • 2020-03-19

Ebrahim S skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    jag har köpt o såld bostad o jag bemött mäklaren på bra sätt .

han är hjälpsam o duktigt . Läs mer
  • Malin N

2020-03-18

Malin N skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jesper hjälpte mig att sälja min bostad. Stort engagemang och toppen bemötande hela vägen. Läs mer
  • 2020-03-13

Christian G skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi sålde en unik 3:a i Tyresö och fick ett mycket proffsigt intryck av Jesper redan från start.
    Han var tydlig, rak och hjälpte oss med allt vi behövde.
    De förväntningar vi hade uppfyllde han med råge.
    Vi rekommenderar Jesper till andra säljare. Ni är i goda händer. Läs mer
  • 2020-03-12

Hans H skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Sålt en villa. Bra kille. Alltid vänlig, informativ och tillmötesgående. Snabb att ringa tillbaka när man sökt honom. Läs mer
  • Lennart T

2020-03-08

Lennart T skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Har köpt en villa.
    Torbjörn har varit tillgänglig utan att vara påträngande. Mkt god kunskap om området. Skapat en bra relation och objektivt tillhandahållit information och svarat på frågor.
    Kunnig, okomplicerad och professionell. Läs mer
  • 2020-03-02

Khadija Ben M skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Han är duktig och för snäll han lämnar jättebra info till kunderna 👌 Läs mer
  • 2020-02-29

Pontus F skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Seriös och inte för "på, säljig".
    Gillar Stefan. Läs mer
  • 2020-02-28

Thomas H skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Riktigt bra mäklare! Sund och balanserad och till det mycket trevlig. Skulle gärna anlita om jag behöver sälja en bostad. Läs mer
  • 2020-02-27

Henrik S skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Bra bemötande och snabb på att återkoppla. Vi som köpare upplevde affären trygg och ärlig. Läs mer
  • 2020-02-26

Channette H skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Stefan visade på stort professionellt engagemang vid förvärvande av vår nya fastighet. Tack! Läs mer
  • 2020-02-17

Kristina A skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi sålde en villa. Vi blev väldigt väl bemötta av mäklaren och han levde upp till de förväntningar vi hade. Läs mer
    2020-02-17 Hans S svarar Kristina A
    Tack för ditt fina omdöme Kristina!
    Roligt att du är nöjd och att du känner att du har fått bra stöd genom alla försäljningssteg.
  • 2020-02-15

Linda D skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Tryggt och smidigt från visning till kontraktsskrivning! Mycket nöjda :-) Läs mer
  • 2020-02-14

Jan-olof H skrev om Anna Drangel en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Bostadsrätt
    Uppmärksamt men inte påträngande
    Våra förväntningar gällde lägenheten, men
    Anna bidrog starkt till att vi fick ett positivt intryck
    Vi har letat ett tag, men nu tyckte vi båda att detta var vad vi ville ha. Vi var både lättade och nöjda med ett avslut. Läs mer
    2020-02-14 Anna D svarar Jan-olof H
    Tack Lillian och Jan-Olof! Blir väldigt glad för ert omdöme😀! Det värmer!:) 🌺 Jag hoppas ni ska trivas i nya lägenheten! Trevlig helg!
    Med vänliga hälsningar/Anna Drangel
  • 2020-02-14

Hans D skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Har sålt en 2:a på 74 m2 åt dödsbo efter min bror och mig
    Blev bra bemötta
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar
    Vi fick ett bra och vänligt bemötande av Torbjörn Läs mer
  • 2020-02-13

Bengt E skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag har köpt en 2 rums lägenhet på Myggdalsvägen och varit mycket nöjd med mäklarens arbete. Allt har varit till full belåtenhet. Läs mer
  • 2020-02-12

Anna-karin O skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag köpte en lägenhet, bemötandet var bra. Läs mer
  • 2020-02-05

Celine W skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag och min sambo köpte precis en bostadsrätt och blev bemötta med glädje, lugn och trygghet. Väldigt härlig upplevelse och enormt bra service hela vägen! Läs mer
  • 2020-01-30

Katarina H skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag har sålt en fin 2:a som var nyproducerad 2015 centralt i Tyresö. Stefan har varit trevlig och gett bra stöd i säljprocessen. Priset blev inte riktigt det jag förväntat mig men acceptabelt. Kanske är marknaden inte lika het längre. Jag har känt förtroende för att Stefan gjort ett bra jobb i att sälja lägenheten för ett bra pris och litar också på att han varit ärlig även gentemot spekulanter. Läs mer
  • 2020-01-20

Katarina M skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Köpt lägenhet. Jesper är proffsig och mycket duktig och har bemött mig väldigt väl, han har alltid erbjudit sig att bistå med sin hjälp när det uppkommit frågor. Jättefin service. Läs mer
  • 2020-01-09

Susanna A skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Andra gången Torbjörn hjälper oss med försäljning. Vi är även denna gång mycket nöjda. Rekommenderar!! Läs mer
  • 2020-01-08

Christian B skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Sålt en villa.
    Jag blev bemöt av Hans på ett smidigt och tydligt sätt.
    Jag tycker att Hans levt upp till och i viss mån överträffat mina förväntningar.
    Överlag en smidig försäljning som processades fram tydligt och trevligt för alla inblandade parter.
    Allt gott
    Christian Läs mer
    2020-01-08 Hans S svarar Christian B
    Stort tack Christian för din fina rekommendation, roligt att ni är nöjda med både försäljningsprocessen och resultatet.
    Vi hörs och ses snart igen!
  • 2019-12-28

Briet G skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Sålt en villa. Mäklaren var proffesionell, varkade ha bra erfarenhet och det kändes trygt att ha honom som sin mäklare. Läs mer
  • 2019-12-03

Mattias S skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jesper är trevlig trygg och duktig. Rekommenderas Läs mer

Kyrkogränd 14, 135 43 Tyresö