Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Tyresö!

Tyresö växer! Hit kommer både familjer från Stockholms innerstad som vill flytta närmare naturen och familjer som flyttar till storsta'n från övriga delar i Sverige. Här finns också alla slags bostäder och vi på Svensk Fastighetsförmedling förmedlar bostadsrätter, fritidshus och villor i området.

Vi har också riktigt bra koll på Tyresö. Vi känner både människorna, områdena och bostadsmarknaden här och brinner för att hjälpa dig till en framgångsrik bostadsaffär! Kom förbi i vår BoButik om du har frågor eller funderingar, vi svara gärna.

Läs vad 456 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö 2

• sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2022-09-23 Verifierad kund
    Oerhört trevlig, kunnig, effektiv och lyhörd med ett engagemang långt utöver det vanliga.
    Torbjörn är lugn, tydlig och inger förtroende. Han delar genomgående med sig av sin erfarenhet och sitt kunnande på ett både proffsigt och mycket sympatiskt sätt och har fingertoppskänsla för god kommunikation.
    Torbjörn har varit ett mycket värdefullt stöd i hela processen vid både köp och försäljning. Ett samarbete långt över förväntan.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sarocchi en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2022-09-19 Verifierad kund
    Superbra mäklare! Vi är jättenöjda.
    Tack för ditt fina omdöme Karin! Victor Sarocchi
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    • Hanviken
    2022-09-13 Verifierad kund
    Hans var toppen när det kommer till köpet av min nya bostad.
    Tack Malin för ditt fina omdöme, det uppskattar jag verkligen. Tack för ett bra samarbete. Lycka till med ert nya boende. Hans Sommerville
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    • Centrum
    2022-09-12 Verifierad kund
    Underbar och trevlig mäklare som inte bara fick till försäljning till bra pris trots dalande bostadspriser utan även håller en lugn under den stressfulla tiden mellan köp och försäljning!
    • Centrum
    2022-09-12 Verifierad kund
    Underbar kille som jobbar väldigt effektivt och ordentligt, klart bästa mäklaren jag träffat
    2022-09-12 Verifierad kund
    Victor är en driven mäklare som är lätt att ha att göra med.
    Under hela processen var Victor alltid tillgänglig, lugn och gav ett väldigt professionellt intryck.
    Jag kan starkt rekommendera Victor som mäklare för den som vill sälja sin bostad.
    Tack för ditt fina omdöme Jonas!! Victor Sarocchi
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2022-08-31 Verifierad kund
    Mycket trevlig, klar och tydlig och hjälpsam.
  • sålde sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2022-08-30 Verifierad kund
    Trevligt och positivt

Att få information och hur man går vidare.

Proffsig och vi fick löpande information om läget. Hans har varit lugn och pålitlig och kan varmt rekommenderas
    Stort tack Inger för ditt fina omdöme, det uppskattar jag mycket. Tack för att ni har varit så bra på att förbereda försäljningen, det gjorde ni verkligen bra. Ett mycket lyckat samarbete på alla sätt! Hans Sommerville
  • köpte sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2022-08-29 Verifierad kund
    Hans har ett professionellt och respektfullt bemötande.
    Påläst och lugn, lätt att ha att göra med.
    Känns tryggt som köpare.
    Tack Jonas för ditt fina omdöme. Roligt också att det blev så bra med er egen försäljning! Hans Sommerville
  • sålde sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    • Tyresö Strand
    2022-08-27 Verifierad kund
    Stefan kan varmt rekommenderas, snabb på återkoppling och alltid behjälplig. Proffsig på alla sätt och vis.
    2022-08-27 Verifierad kund
    100,0% nöjd. Mycket trevlig, gjorde ett utmärkt jobb med annons, visningar, allt. Lätt att ha att göra med, kunde området utan och innan. Massor av ros, faktiskt inte ett endaste korn av ris.
    Han var bara bäst helt enkelt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sarocchi en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2022-08-26 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär! Positivt och bra bemötande. Hjälpsam på alla vis.
    2022-08-18 Verifierad kund
    Jäätebra. Kunnig o trevlig. Inget att anmärka 👍👍
    2022-08-11 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig. Lyhörd och noggrann. Ingav förtroende och klarade uppgiften galant!
    Superduperbra helt enkelt :)
    2022-08-01 Verifierad kund
    Fick förtroende för honom vid första mötet, det är det första mötet som är viktigast.
  • köpte sitt hus med hjälp av Victor Sarocchi en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2022-07-09 Verifierad kund
    Engagerad, kunnig, vänlig, snabb
    Kändes tryggt och bra att få vägledning av Victor
    Tack för ditt fina omdöme Jessica! Med bra och trevliga kunder blir det enkelt. Hoppas du kommer trivas med ditt nya boende! Victor Sarocchi
  • sålde sitt hus med hjälp av Victor Sarocchi en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2022-07-08 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med vår försäljning. Victor är en mycket engagerad mäklare och gör allt för att alla skall bli nöjda. Inte lätt i dessa tider..
    Fantastiskt med ett bra avslut.
  • skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2022-07-04 Spontant omdöme
    Vi anlitade Jesper för värdering av våran bostad och vi kan varmt rekommendera honom. Jesper har ett trevligt bemötande, mycket kunnig och visade ett stort engagemang. Vi kommer inte att tveka på att anlita honom igen.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Victor hjälpt mig att sälja min lägenhet. Han har konsekvent varit driven, målinriktad och påläst. Men ändå haft min och köparens bästa intressen i fokus. Tack för hjälpen Victor
    2022-06-09 Verifierad kund
    Mycket trevlig och hjälpsam och positiv vid köpet av bostaden. Vi avvaktar med hela bedömning tills vi sålt vår egenbostad
    2022-06-02 Verifierad kund
    Victor är en supertrevlig och ambitiös mäklare. Redan från första mötet fick vi känslan av att ambitionerna med försäljningen var höga. Victor levde helt upp till våra förväntningar och vi är jättenöjda med försäljningen!
  • köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2022-05-31 Verifierad kund
    Han är duktig.Han klara allt .Jag och min man är nöjd med honom.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Snabb och effektiv. Vi väljer alltid Torbjörn Andersson till våra och familjens försäljningar.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Snabb, proffsig, super trevlig, hjälpsam och kan Tyresö utan och innan
    2022-05-29 Verifierad kund
    Väldigt informativ och tydlig för oss som köpare. Köpes kändes väldigt tryggt med Hans som styrde mötet mellan oss och säljarna. Ett mycket trevligt möte med säljarna .
    Tack Joakim för det fina omdömet, det uppskattar jag!
    Det har varit ett mycket bra och trevligt samarbete med er också som köpare. Så jag uppskattar verkligen den positiva dialogen och samverkan genom affärsprocessen med er.
    Hans Sommerville
    2022-05-29 Verifierad kund
    Proffsig, kan varmt rekommendera Hans.
    Tack Sofie för dina uppskattande ord, det har varit ett väldig fint samarbete hela vägen! Hans Sommerville
  • Christian M
    2022-05-28 Verifierad kund
    Hans skötte hela processen med bravur!
    Affären gick oerhört smidigt och vi kan varmt rekommenda Hans som er säljmäklare!
    Tack Christian för dina uppskattande ord, det har varit ett väldig fint samarbete hela vägen! Hans Sommerville
  • köpte sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    • Fornudden
    2022-05-22 Verifierad kund
    Vi uppfattade Stefan som seriös och korrekt under hela affären, från visning till tillträde, vilket är ett mycket bra betyg. Vi skulle även kunna tänka oss att anlita honom för att sälja motsvarande objekt i framtiden.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    • Tyresö Strand
    2022-05-19 Verifierad kund
    Stefan är en lugn och trygg mäklare. Han har under processen med att sälja vår bostad lyssnat på vad som är viktigt för oss och agerat utefter det. Han har också gett tips och råd i frågor där vi känt att vi behöver vägledning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2022-05-13 Verifierad kund
    En riktigt bra mäklare. Skön snubbe med utomordentlig kommunikation och bra tips. Han får min nästa försäljning, när det sker.
    Tack Stefan! Det var väldigt roligt att få sälja åt dig! Hörs igen. mvh Christian Christian Sandberg
    2022-05-12 Verifierad kund
    Jag måste säga att vi är oerhört imponerade av det proffsiga bemötande vi fick av Victor Sarocchi. Han gjorde allt i sin makt för att för att vi skulle bli nöjda vilket vi verkligen blev. Victor hjälpte oss genom hela processen och gjorde det lilla extra i varje situation. Vi kunde inte vara nöjdare.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Supermäklare, hade inte kunnat få en bättre mäklare!
    2022-05-09 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och korrekt bemötande.Fick genast känslan av att den här mäklaren litar jag på.Om jag framöver,skall anlita en mäklare så blir det Jesper.
  • Markus M
    2022-05-06 Verifierad kund
    Toppen från början till slut. Inget att klaga på överhuvudtaget. Vi är supernöjda.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2022-05-04 Verifierad kund
    Jesper är väldigt proffsig, trevlig, lyhörd och kunnig och svarar alltid snabbt på frågor eller funderingar. Den bästa mäklaren man kan ha tycker vi!
  • SOFIA S
    2022-05-04 Verifierad kund
    En väldigt trevlig och empatiskt mäklare, med stor kompetens om tomten.
    2022-05-04 Verifierad kund
    vänlig, påläst och förstående för olika människors situationer. hade både säljarens och köparens bästa i åtanke för att det skulle bli en bra och trygg affär för båda parter.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Väl genomfört uppdrag med bra resultat.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2022-05-01 Verifierad kund
    Kunnig och engagerad, han får saker gjort. Topp
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2022-04-22 Verifierad kund
    Since the first contact, Stefan provided clear explanations / replies with the required simplicity in a very clear and polite way. I constantly felt that my case was being correctly followed and handled.

We really thank Stefan for helping my family and I to have a new place to call home.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2022-04-20 Verifierad kund
    En mäklare som både är trevlig och anstränger dig utöver det vanliga.
    Tack Per! Riktigt kul att få hjälpa till mvh Christian Christian Sandberg
    2022-04-20 Verifierad kund
    Sålde med Christian och han gav ett bra intryck från start och levererade det han lovade. Rekommenderar verkligen!
    Stort tack!! Mvh Christian Christian Sandberg
    Trevlig, lyhörd, hjälpsam!
    Är 100% nöjd med hur försäljningen gått till.
    Då jag ej förstod allt ibland förklarade Christian väldigt pedagogiskt för mig.
    Överhuvudtaget supertrevlig!
    Tack snälla! Riktigt roligt att få jobbat med dig! Mvh Christian Christian Sandberg
    2022-04-14 Verifierad kund
    Jesper gav ett seiöst och trevligt intryck. Alltid snabb och tillgänglig på att svara på frågor och ta reda på information.
    2022-04-13 Verifierad kund
    Engagerad och trygg mäklare som guidat oss genom processen med säker hand.
    2022-04-13 Verifierad kund
    Jag kan verkligen rekommendera Jesper om du funderar på att sälja ditt hus eller din lägenhet. Professionell och engagerad. Lyhörd kunnig och hjälpsam. Vi är supernöjda från första mötet genom hela processen till kontraktsskrivning.
    2022-04-13 Verifierad kund
    Väldigt kunnig och trevlig, man vart bra bemött och fick snabba och tydliga svar. Skulle och har redan rekommenderat till folk jag känner! :)
    Tack Emmy, ni kommer att stormtrivas! Mvh Christian Christian Sandberg
    2022-04-12 Verifierad kund
    Grym mäklare! Rekomenderar varmt
    2022-04-11 Verifierad kund
    Vi är otroligt nöjda med Christian och rekommenderar honom varmt!

Rak, tydlig och en grym säljare!
    Stort tack för förtroendet Louise! Mvh Christian Christian Sandberg
  • Anna I
    2022-04-04 Verifierad kund
    Hans var mycket tillmötesgående och hjälpte till med kontakt med säljaren för att vi skulle kunna få titta på byggnaderna utanför planerad visningstid
    Tack Anna för ditt positiva omdöme. Roligt att höra att du är nöjd med processen! Hans Sommerville