Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Tyresö!

Tyresö växer! Hit kommer både familjer från Stockholms innerstad som vill flytta närmare naturen och familjer som flyttar till storsta'n från övriga delar i Sverige. Här finns också alla slags bostäder och vi på Svensk Fastighetsförmedling förmedlar bostadsrätter, fritidshus och villor i området.

Vi har också riktigt bra koll på Tyresö. Vi känner både människorna, områdena och bostadsmarknaden här och brinner för att hjälpa dig till en framgångsrik bostadsaffär! Kom förbi i vår BoButik om du har frågor eller funderingar, vi svara gärna.

Läs vad 297 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-07-29
    Bra bemötande och engagerad under processen. Tydlig och förklarar om det uppkommer frågetecken. Jesper gör det lätt att köpa bostad!
    /Kristoffer
  • köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-07-23
    En bra och kunnig mäklare för både köpare och säljare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-07-21
    Rak och lätt kommunikation. Gjorde sitt bästa kändes det som. Försökte göra det så smidigt som möjligt för oss.
  • sålde sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-07-12
    En mycket rutinerad och professionell mäklare med total koll på marknaden och med en fin fingertoppskänsla. Vi är så nöjda med kommunikationen, strategin inför och under försäljningen från början till slut. Hans är pålitlig, tålmodig och ärlig. Vi kunde inte få en bättre mäklare helt enkelt och kommer att rekommendera honom till alla vi känner. Han har under hela tiden gett oss den bästa servicen och ett utomordentligt bemötande som gett oss känslan av trygghet.
  • sålde en tomt med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-07-03
    Stefan är lätt att ha att göra med, seriös och kompetent. Tappade inte fokus trots ett lite klurigt objekt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-06-28
    Jesper har varit bra på att kommunicera och hålla oss informerade om processen. Han har varit lätt att nå och få kontakt med. Jesper är trevlig utan att vara för "säljig"
    2021-06-27
    Vi valde Torbjörn efter att flertalet mäklare varit på besök. Hans lungna metodik, erfarenhet & kunskap, gjorde honom till ett självklart val. Med en försäljning som både gick smärtfritt samt gav resultat långt över förväntningarna, så kunde vi inte valt en bättre mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-06-19
    Proffsigt, bra och schysst bemötande. Jag upplever att det har varit ett enkelt och smidigt förfarande vid försäljning. Det har gått över förväntan.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-06-19
    Konsekvent, bra på att återkoppla.
    Ringde upp innan visning för att påminna.
    2021-06-07
    Trevlig, bra på att lyssna, tar argument.
    2021-05-31
    Vid försäljningen av min villa. Då jag verkligen behövde en lugn stabil och trygg person som kunde guida mig igenom försäljningen var Torbjörn en riktig klippa! allt gick snabbt (utan att jag kände av det på något negativt sätt) och allt som allt blev det en positiv upplevelse.
    kan starkt rekommendera honom vidare!
  • köpte sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-05-27
    Köpt en villa, snabb återkoppling, kunnig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-05-26
    Jag har sålt en villa i Trollbäcken.
    Mitt första intryck av Stefan är att han är lugn och inger ett trygghetskänsla för mig som säljare. Kompetent, seriös och kan "sin" marknad.
    Stefan är ingen påflugen säljartyp vilket vinner hos mig.
    De förväntningar jag hade infriades med råge. Jag trodde inte att mitt lilla hus var värt så mycket!
    Jag har en bra känsla i kroppen efter den här försäljningen. Det känns bra att Stefan "tar hand om" både mig och köparen på sitt lugna sätt.
    Ja jag kan nog säga att det samlade intrycket är att Stefan känns seriös och utstrålar ett lugn och en skön trygghet ackompanjerat av ödmjukhet.
    Jag kommer alla gånger att rekommendera honom så fort jag hör att någon funderar på att sälja!
    Mvh Carina
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-05-26
    Jag är mer än nöjd med Jesper som mäklare. Han har varit snabb, trevlig, informativ och skött försäljningen av lägenheten mycket bra. Jag rekommenderar honom varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-05-08
    Jag har köpt ett Studiohus.
    Mäklare har varit väldig tillmötesgående och försökt ge svar till alla mina frågor.
    Få mera information på visningen om husets läge, tillval.
    Frågor om lån mm. Enda som blev oklart var tillvalet.

Bra , kan rekommendera Hans Sommerville till andra blivande husägare.
    2021-05-06
    Utmärkt gott bemötande,bra idéer hur vi skulle iordningställa huset inför visningen,en visning räckte för en snabb och bra affär.
    Jag var inte förberedd på hur upplägget går till vid kontrakt skrivning dagen efter slutbudet.
    Tryggt med en mäklare som har stor kunskap om Tyresö.
    2021-05-04
    Jesper har agerat proffsigt och uthålligt med att sälja vår bostadsrätt till det pris vi förväntat oss
    Han har varit mycket tillgänglig och har verkligen överträffat våra förväntningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-04-16
    Engagerad och rak mäklare
    Rekommenderar honom.
    2021-04-13
    Har köpt lgh i Tyresö. Mycket trevlig och engagerad. Förväntningarna blev uppfyllda över förväntan. En snabb och effektiv affär
    • Hanviken
    2021-04-05
    Proffsigt och bra bemötande, informativ och med snabb respons.
    • Hanviken
    2021-04-04
    Fått hjälp av Stefan att sälja en villa i ett dödsbo.
    Han har hela tiden varit lättillgänglig, svarat tydligt och förståeligt på alla frågor. Kommit med tips och idéer, hjälpt till att förmedla kontakt med andra parter såsom besiktningsman och dylikt.
    Han har också hela tiden följt upp och informerat om vad som hänt i olika skeden.
    Rekommenderar varmt att välja Stefan vid eventuell försäljning och skulle gjort det själv om jag hade något mer att sälja i Tyresö.
    2021-03-30
    Jag sålde en fyra på runt 100kvm och kände direkt att Christian var rätt man för jobbet, jag ville sälja fort och till rätt pris, det tycker jag han lyckades bra med.
    Tack för ditt förtroende Tim! // Christian Christian Sandberg
    • Rotvik
    2021-03-29
    Jag har köpt min nya bostadsrätt av Jesper. En trevlig och serviceinriktad kille som man direkt får förtroende för. Snabb återkoppling och en ständig vilja att göra mig som kund nöjd. Allt flöt smärtfritt och jag kan varmt rekommendera både mäklare och mäklarfirma!
  • ANNICA E
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-03-29
    Christian sålde min bostadsrätt och jag är mycket nöjd. Allt gick väldigt smidigt och jag fick all hjälp jag behövde. Christian är en glad, trevlig pålitlig kille som jag direkt fick förtroendet för. Dessutom fick jag det jag ville för lägenheten så jag har bara gott att säga om denna mäklare och mäklarfirman!!
  • Mikael B
    2021-03-29
    Jag har sålt min bostadsrättslägenhet på Siklöjevägen 21 i Tyresö.

Jesper Danielsson har uppvisat både kompetens och affärsinnovation och jag kan därmed varmt rekommendera honom
    2021-03-25
    Fantastisk. Det är första gången jag köper en lägenhet och Jesper har varit otroligt pedagogisk och med glädje förklarat processer och svåra ord. Mycket trevlig och lättsam att prata med, många mäklare upplever jag som väldigt spända men men med Jesper kändes det mer som att prata med en vän än en mäklare, vilket är otroligt positivt för mig som är ung och helt ny i marknaden! Upplevde också honom som tillgänglig och lätt att få tag på via både samtal och sms. Båda tummarna upp!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-03-21
    Sålt en bostadsrätt med hjälp av Christian. Han är fantastisk på sitt jobb. Han lyssnar, är ärlig, enkel att nå, hjälper till med allt verkligen. Super härlig mäklare. Rekommenderar honom varmt!
    Tack så mycket! Va väldigt roligt att få sälja åt er :) Christian Sandberg
    2021-03-20
    Jag har köpt en nyproducerad studio (brf) av attefallshus i två plan. Bra bemötande, en del humor (viktigt), och korrekt. Jag förväntade mig förstås en kontinuerlig kontakt, men då processen blev väldigt lång blev det mer sporadiskt. Ärlighet, stöd och trygghet är förstås också förväntningar jag har på en mäklare. Ärlighet är dock svårt att avgöra, det handlar ju trots allt om en affär. Jag rekommenderar Stefan!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-03-18
    Vi köpte en fastighet på Brevikshalvön.

Mäklare Jesper Danielsson var engagerad från början till slut. Informativ, affärsmässig men lättsam, bemötandet var 100% bättre än förväntan.

Vår sammanfattade upplevelse är att Jesper är ett unikum! säljare och köpare som betjänas av denna fastighetsförmedlare har vunnit redan vid första mötet. Den bästa Mäklaren vi kommit i kontakt med.
  • Linda S
    2021-03-18
    Jesper har varit en klippa hela vägen från första mötet till försäljningen, lugn, trygg och otroligt hjälpsam! Vi kan varmt rekommendera denna otroligt skickliga mäklare!
    2021-03-18
    Vi valde att sälja vårt fritidshus med hjälp av Jesper. Han gav ett otroligt seriöst intryck från första mötet som han inte bara levde upp till under hela processen - han överträffade dessutom våra förväntningar kring vilken hjälp och support vi kunde få! En mäklare som verkligen genuint anstränger sig och går den extra milen för att hjälpa oss med en superbra affär!
    Jesper är vårt absoluta förstahandsval om vi skulle sälja någon fastighet igen i framtiden.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-02-27
    Fått hjälp av Torbjörn vid flera försäljningar och det har fungerat toppen varje gång! Känt mig trygg från säljstart till kontraktsskrivning och han är det självklara valet av mäklare även framöver!
    2021-02-22
    Erfaren och lätt att ha att göra med. Tydlig och trevlig.
    2021-02-20
    Mycket kunnig och stor erfarenhet vilket gjorde att jag kände mig trygg genom processens alla delar.

Kommunikativ och lätt att nå och förstå.
    • Lindalen
    2021-02-20
    Köpt hus, Torbjörn är trevlig vid visningar, påläst och svarar på frågor. Sätter sig väl in i bostaden. Bra på att följa upp och verkligen följer med under hela processen. Kan verkligen rekommendera honom!
    • Brevik
    2021-02-05
    Klar och tydlig, proffsig. Inte pushig. Bra rådgivare med stort tålamod. Ordning och reda.
    2021-02-05
    Vi har köpt en lägenhet och tycker att vi fått bra service.
    Vi har nu valt honom att sälja vårt hus
    • Tyresö Skogsstad
    2021-01-28
    Stabil och trygg påläst och ärlig.
    2021-01-24
    Effektiv, proffsig och dessutom jättetrevlig.
  • Ulf W
    • Centrum
    2021-01-21
    Jesper hjälpte oss att sälja en lägenhet efter ett dödsbo på Myggdalsvägen. Vi blev mycket vänligt och korrekt bemötta i en jobbig situation som denna. Jesper uppfyllde till fullo alla våra förväntningar och kunde på ett enkelt och förståeligt sätt ge oss den information vi behövde. Att han dessutom hade ett lugnt och varmt bemötande gjorde att vårt förtroende både för honom och Svensk Fastighetsförmedling gör att vi med all sannolikhet kommer att anlita er igen!
  • CARL O
    skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-01-20
    Jesper är utan tvekan den bästa mäklare jag sett i branschen. Jag kunde inte varit mer nöjd med mitt val. Han var alltid tillgänglig och jag fick känslan av att han verkligen prioriterade mitt objekt. Utöver det var han väldigt trevlig och glad, jag skulle mer än gärna anlita honom igen!
  • Mats B
    2021-01-19
    Seriös, kunnig o engagerad. Kändes som han gjorde vad man kan kräva o lite till.
    2021-01-19
    Sålde min bostad. Han är glad och positiv, hjälpte till tidigt att förbereda inför den kommande försäljningen. När det var dags för annons och visning gick det sedan snabbt och smidigt.
    2021-01-19
    Jesper är en otroligt karismatisk mäklare. Han är väldigt kunnig mäklare som alltid kan svara på alla frågor man behöver hjälp med. Återkoppling i minsta detalj så man känner sig otroligt trygg som säljare. Rekommenderar starkt Jesper till alla er som vill sälja.
  • Christina A
    2021-01-19
    Jag köpte en bostadsrätt. Jesper var proffsig, lugn och saklig. Jag kände mig trygg nog för att våga köpa.
    2021-01-02
    Jesper är både professionell och trevlig. Han var tydlig och bra på regelbunden återkoppling. Vi var väldigt nöjda.
    2020-12-18
    Vid försäljninen av 0049 på Sikvägen 2, har Jesper Danielsson genomfört hela processen på ett proffsigt sätt, men ett resultat över förväntan.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2020-12-10
    Vi köpte ett bostadsrättshuset via Torbjörn som skötte hela förmedlingsuppdraget smidigt, ordningssamt och med bra kommunikation rakt igenom.
    2020-12-04
    Lugn och trygg

Återkopplade löpande under vår resa tillsammans
    2020-12-03
    Tydlig, kunnig och bra beömande!