Torbjörn Andersson
Registrerad mäklare sedan 1997-02-11
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 57 Läs vad Torbjörn Andersson

• Matz S sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-06-29

Hanviken
    Torbjörn har sålt för min räkning min fastighet, ett kedjehus på Ringvägen 32 i Tyresö. Hela affären har gått snabbt och smidigt, Torbjörn har hela tiden varit drivande och tillgänglig på alla sätt, han har varit mycket proffsig.
    Jag rekommenderar verkligen Torbjörn och jag är mycket nöjd med affären. Läs mer
  • Vasile-adrian M sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-06-05

Tyresö
    Torbjörn är mycket kunnig, påläst, trevligt och hjälpsam.
    Vi känner att han gör allt som han kan för sina kunder för att dom ska vara nöjda. Vi kan varmt rekommendera Torbjörn till alla!
    Med vänlig hälsning Adrian & Marzena
    Säljare Fasanvägen 21 Läs mer
  • Lars a köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-05-30

3:a
    Tyresö Centrum
    Vi har gjort affärer tillsammans med Torbjörn, både som säljare av villa och köpare av lägenhet. Han är rutinerad, kunnig, trevlig och glad. Vet var marknaden står för tillfället. Både säljare och köpare blir nöjda
    Rekommenderas Läs mer
  • Magdalena E sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-05-14

Tyresö
    Vi sålde ett lite speciellt hus som krävde en speciell kategori av kunder. Torbjörn klarade utmaningen på ett bra sätt och visade prov på kunnighet samt ingav stort förtroende. Hans servicenivå gentemot säljare och köpare är påtaglig och han har under hela resan informerat om vad som händer samt kommit med förslag om olika typer av upplägg. Jag kan varmt rekommendera Torbjörn till blivande kunder.

Magdalena Edlund Läs mer
  • Mimmi T köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-05-02

Tyresö
    Oerhört bra mäklare! Har både sålt och köpt villa med Torbjörn och han levererar varje gång. Superproffsig, trevlig och kompetent, rekommenderas! Läs mer
  • Rickard R köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-04-21

Tyresö
    Trevlig, noggrann och lugn.
    Ser till att all information är tydlig. Läs mer
  • Hans H sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-03-12

Tyresö
    Sålt en villa. Bra kille. Alltid vänlig, informativ och tillmötesgående. Snabb att ringa tillbaka när man sökt honom. Läs mer
  • Lennart T
    Lennart T köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-03-08

Har köpt en villa.
    Torbjörn har varit tillgänglig utan att vara påträngande. Mkt god kunskap om området. Skapat en bra relation och objektivt tillhandahållit information och svarat på frågor.
    Kunnig, okomplicerad och professionell. Läs mer
  • Khadija Ben M köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-03-02

Tyresö
    Han är duktig och för snäll han lämnar jättebra info till kunderna 👌 Läs mer
  • Hans D sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-02-14

2:a
    Tyresö Centrum
    Har sålt en 2:a på 74 m2 åt dödsbo efter min bror och mig
    Blev bra bemötta
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar
    Vi fick ett bra och vänligt bemötande av Torbjörn Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Torbjörn Andersson