Torbjörn Andersson
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 51 Läs vad Torbjörn Andersson

• Hans H sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-03-12

Tyresö
    Sålt en villa. Bra kille. Alltid vänlig, informativ och tillmötesgående. Snabb att ringa tillbaka när man sökt honom. Läs mer
  • Lennart T
    Lennart T köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-03-08

Har köpt en villa.
    Torbjörn har varit tillgänglig utan att vara påträngande. Mkt god kunskap om området. Skapat en bra relation och objektivt tillhandahållit information och svarat på frågor.
    Kunnig, okomplicerad och professionell. Läs mer
  • Khadija Ben M köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-03-02

Tyresö
    Han är duktig och för snäll han lämnar jättebra info till kunderna 👌 Läs mer
  • Hans D sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-02-14

Tyresö Centrum
    Har sålt en 2:a på 74 m2 åt dödsbo efter min bror och mig
    Blev bra bemötta
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar
    Vi fick ett bra och vänligt bemötande av Torbjörn Läs mer
  • Bengt E köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-02-13

Tyresö Centrum
    Jag har köpt en 2 rums lägenhet på Myggdalsvägen och varit mycket nöjd med mäklarens arbete. Allt har varit till full belåtenhet. Läs mer
  • Susanna A sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-01-09

Tyresö Strand
    Andra gången Torbjörn hjälper oss med försäljning. Vi är även denna gång mycket nöjda. Rekommenderar!! Läs mer
  • Lisa K sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-11-21

Tyresö
    3:e gången jag anlitar honom med 2 Husförsäljningar o ett Husköp. Torbjörn är proffsig för både säljare o köpare. Han ger snabba återkopplingar är rådgivande o följer upp hela vägen. Han är påläst o kompetent och jag kan varmt rekommendera Torbjörn. Läs mer
  • Erika S sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Brevik
    När vi skulle sälja vårt hus vek plötsligt marknaden och vi stod där med ett annat inköpt hus (lärdom: köp aldrig före du säljer!) Men Torbjörn gav inte upp, utan såg till att fotografera om huset med nya infallsvinklar, körde flera visningar och ringde runt till potentiella köpare. Med veckor kvar till tillträdet på nya huset löste det sig! Tack Torbjörn för att du inte gav upp. Läs mer
    2019-11-05 Torbjörn A svarar Erika S
    Hej Erika! Tack för att ni själva orkade med denna lite stressade situation för er. "Det finns alltid en köpare till varje försäljning" är ett motto jag fortfarande arbetar utefter. Så det blir ofta frågan om NÄR är denne kund klar till köp!!!!
    Lycka till nu i ert nya boende.
  • Rasmus A sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Tyresö Strand
    Sålde attefallshus. Blev väldigt bra bemött. Smidig affär utan konstigheter. Rekommenderar Torbjörn! Läs mer
    2019-11-05 Torbjörn A svarar Rasmus A
    Hej Rasmus! Tack för din åsikt gällande din försäljning av ditt studio lgh. Gediget arbete med styling för både in- och utvändigt som kunde framhäva de sociala ytorna man kan få till på 22 kvm med låg takhöjd, den generösa altanen samt partytältet som ramade in trädgårds lotten! Kul att vi även lyckades få till rätt kund för din försäljning! Lycka till nu med nytt boende!
  • Per T sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Öringe
    Sålt villa.
    Hade högre förväntningar av slutpris men sånt är livet.

Torbjörn är engagerad, kunnig och utmärkt. Läs mer
    2019-11-05 Torbjörn A svarar Per T
    Tack Per! Ja, det var lite om/men innan vi fick lite fart på er försäljningen, skam den som ger sig! Tack för den fina presenten.
    Nu får vi hoppas att ni får till det med edra nya boenden!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Torbjörn Andersson