Hans Sommerville
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 30 Läs vad Hans Sommerville

• Kristina A sålde sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-02-17

Fårdala
    Vi sålde en villa. Vi blev väldigt väl bemötta av mäklaren och han levde upp till de förväntningar vi hade. Läs mer
    2020-02-17 Hans S svarar Kristina A
    Tack för ditt fina omdöme Kristina!
    Roligt att du är nöjd och att du känner att du har fått bra stöd genom alla försäljningssteg.
    Mvh Hans
  • Christian B sålde sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-01-08

Sålt en villa.
    Jag blev bemöt av Hans på ett smidigt och tydligt sätt.
    Jag tycker att Hans levt upp till och i viss mån överträffat mina förväntningar.
    Överlag en smidig försäljning som processades fram tydligt och trevligt för alla inblandade parter.
    Allt gott
    Christian Läs mer
    2020-01-08 Hans S svarar Christian B
    Stort tack Christian för din fina rekommendation, roligt att ni är nöjda med både försäljningsprocessen och resultatet.
    Vi hörs och ses snart igen!
    Mvh Hans
  • Katarina S sålde sin lägenhet med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-11-18

Centrala Tyresö
    Sålt en lägenhet på Myggdalsvägen. Mycket bra bemötamde av mäklaren. Läs mer
    2019-11-18 Hans S svarar Katarina S
    Tack Katarina för ditt fina omdöme. Roligt att du är nöjd!
  • Anders L sålde sin lägenhet med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-11-15

Bergfoten
    Hans har varit professionell och personlig. Han har visat stor tålmodighet i processen att sälja vår bostadsrätt i Tyresö!
    Det var vi som drog ut på det hela eftersom förhållanden i arbeten mm ändrades under resans gång.
    Jag har ändå hela tiden känt en trygghet i kontakten med Hans Sommerville på Svensk fastighetsförmedling!
    Tack för hjälpen! Läs mer
    2019-11-18 Hans S svarar Anders L
    Tack Anders för återkopplingen och det fina omdömet. Vi ses snart igen!
  • Åsa S sålde sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-11-03

Fårdala
    Han hjälpte till med försäljning av vårt radhus i Fårdala, Eftersom vi redan hade köpt nytt fick vi snabb hjälp med all bokning av besiktning, fotograf mm Han hade kontinuerlig kontakt med oss under visning och budgivning. Lugn och pedagogisk under kontraktskrivning. Läs mer
    2019-11-04 Hans S svarar Åsa S
    Tack Åsa för rekommendationen och omdömet. Vi ses igen snart!
  • Sanna Viktoria N köpte sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-10-28

Tyresö
    Vi köpte en villa i Trollbäcken, Tyresö och husaffären gick väldigt snabbt. Då var det toppen att ha en lugn och trygg mäklare som Hans med sig. Vi fick verkligen förtroende för Hans. Han gav oss mycket information och vi kände verkligen att han ville ge oss en trygg start till vårt hus.
    Tack! Läs mer
    2019-10-28 Hans S svarar Sanna Viktoria N
    Tack Sanna för de värmande orden, roligt att ni är nöjda och känner er trygga med försäljningsprocessen!
  • Carl-Olof S skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-10-25

Har köpt en lägenhet där mäklaren ifråga gjorde ett seriöst jobb, men där det strulade med att få banken Nordea att ställa upp på den med säljaren avtalade (men flyttade) tillträdesdagen. Jag fick själv ordna banknärvaron via mina egna Nordeakontakter.

Vi nyttjar också mäklaren för att sälja vårt hus till vår son (ett s k skrivaruppdrag). Har fungerat bra! Läs mer
    2019-11-01 Hans S svarar Carl-Olof S
    Tack Carl-Olof för rekommendationen. Vi ses inom kort igen vid tillträdet!
  • Mats Thure A köpte sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Trollbäcken
    Köpt villa, trevligt bemötande , kändes tryggt genom hela affären. Läs mer
    2019-10-30 Hans S svarar Mats Thure A
    Tack Mats för rekommendationen, roligt att allt känns bra!
  • Maria Therece G köpte sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Trollbäcken
    Vi har köpt en villa i Tyresö där vi vår mäklare Hans Sommerville har gjort ett utomordentligt bra jobb.
    Han har gett service och återkoppling varje gång detta har efterfrågats. Han har fått både oss köpare och säljarna att känna att vi gör en trygg affär.
    Jag skulle absolut rekommendera honom vidare. Läs mer
    2019-10-30 Hans S svarar Maria Therece G
    Tack Maria för rekommendationen, vi ses snart igen!
  • Nicklas H sålde sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

................................................................... Läs mer
    2019-10-30 Hans S svarar Nicklas H
    Tack Nicklas för rekommendationen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Torbjörn Andersson