Hans Sommerville
Registrerad mäklare sedan 2015-02-12
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-15
2019-08 - 2020-07

Läs vad 34 Läs vad Hans Sommerville

• Lennie G sålde sin lägenhet med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-07-03

2:a
    Centrala Tyresö
    Hans har sålt en 2:a på Myggdalsvägen i Tyresö till ett
    rekordpris.

Han har skött allt helt perfekt vi kan rekommendera att
    göra affärer med han.

Henrik Glysing Läs mer
    2020-07-03 Hans S svarar Lennie G
    Tack för återkopplingen och den fina rekommendationen. Roligt att ni är nöjda och att upplever att allt har gått bra.
    Vi hörs inom kort.
    Mvh Hans
  • Mats E sålde sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-06-07

Tyresö
    Kunnig, hjälpsam och engagerad.
    Har bara gott att säga om Hans. Läs mer
    2020-06-08 Hans S svarar Mats E
    Tack Mats för de fina orden, det uppskattar jag verkligen. Roligt att ni är nöjda!
  • Annika A
    Annika A sålde sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-05-26

Tyresö
    Engagerad, smidig och lyckades få till en bra försäljning. Läs mer
    2020-06-08 Hans S svarar Annika A
    Tack Annika för den fina rekommendationen, roligt att du är nöjd!
  • Vinicius Hagamenon F köpte sin lägenhet med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-04-25

Farmarstigen
    I bought an apartment with him. He was very helpful and honest, gave us all the information we requested and even more, was very quick in answer our questions and help us through the contract signing translating to us piece by piece of the contracts and explained all that would happen in the next steps.

I can say that I'm very happy with his work. Läs mer
    2020-05-04 Hans S svarar Vinicius Hagamenon F
    Thank you Vinicius for your fine words. I really appreciate your feedback and are happy I could meet you expectations. See you again very soon!
  • Kristina A sålde sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-02-17

Fårdala
    Vi sålde en villa. Vi blev väldigt väl bemötta av mäklaren och han levde upp till de förväntningar vi hade. Läs mer
    2020-02-17 Hans S svarar Kristina A
    Tack för ditt fina omdöme Kristina!
    Roligt att du är nöjd och att du känner att du har fått bra stöd genom alla försäljningssteg.
    Mvh Hans
  • Christian B sålde sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-01-08

Sålt en villa.
    Jag blev bemöt av Hans på ett smidigt och tydligt sätt.
    Jag tycker att Hans levt upp till och i viss mån överträffat mina förväntningar.
    Överlag en smidig försäljning som processades fram tydligt och trevligt för alla inblandade parter.
    Allt gott
    Christian Läs mer
    2020-01-08 Hans S svarar Christian B
    Stort tack Christian för din fina rekommendation, roligt att ni är nöjda med både försäljningsprocessen och resultatet.
    Vi hörs och ses snart igen!
    Mvh Hans
  • Katarina S sålde sin lägenhet med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-11-18

Centrala Tyresö
    Sålt en lägenhet på Myggdalsvägen. Mycket bra bemötamde av mäklaren. Läs mer
    2019-11-18 Hans S svarar Katarina S
    Tack Katarina för ditt fina omdöme. Roligt att du är nöjd!
  • Anders L sålde sin lägenhet med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-11-15

Bergfoten
    Hans har varit professionell och personlig. Han har visat stor tålmodighet i processen att sälja vår bostadsrätt i Tyresö!
    Det var vi som drog ut på det hela eftersom förhållanden i arbeten mm ändrades under resans gång.
    Jag har ändå hela tiden känt en trygghet i kontakten med Hans Sommerville på Svensk fastighetsförmedling!
    Tack för hjälpen! Läs mer
    2019-11-18 Hans S svarar Anders L
    Tack Anders för återkopplingen och det fina omdömet. Vi ses snart igen!
  • Åsa S sålde sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-11-03

Fårdala
    Han hjälpte till med försäljning av vårt radhus i Fårdala, Eftersom vi redan hade köpt nytt fick vi snabb hjälp med all bokning av besiktning, fotograf mm Han hade kontinuerlig kontakt med oss under visning och budgivning. Lugn och pedagogisk under kontraktskrivning. Läs mer
    2019-11-04 Hans S svarar Åsa S
    Tack Åsa för rekommendationen och omdömet. Vi ses igen snart!
  • Sanna Viktoria N köpte sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-10-28

Tyresö
    Vi köpte en villa i Trollbäcken, Tyresö och husaffären gick väldigt snabbt. Då var det toppen att ha en lugn och trygg mäklare som Hans med sig. Vi fick verkligen förtroende för Hans. Han gav oss mycket information och vi kände verkligen att han ville ge oss en trygg start till vårt hus.
    Tack! Läs mer
    2019-10-28 Hans S svarar Sanna Viktoria N
    Tack Sanna för de värmande orden, roligt att ni är nöjda och känner er trygga med försäljningsprocessen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Torbjörn Andersson