Hans Sommerville

Hans Sommerville

Hans Sommerville är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Hans Sommerville har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Hans Sommerville har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.6. Hans Sommerville har haft 24 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 41 Läs vad Hans Sommerville

• sålde sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    • Tyresö Strand
    2021-07-12
    En mycket rutinerad och professionell mäklare med total koll på marknaden och med en fin fingertoppskänsla. Vi är så nöjda med kommunikationen, strategin inför och under försäljningen från början till slut. Hans är pålitlig, tålmodig och ärlig. Vi kunde inte få en bättre mäklare helt enkelt och kommer att rekommendera honom till alla vi känner. Han har under hela tiden gett oss den bästa servicen och ett utomordentligt bemötande som gett oss känslan av trygghet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-05-08
    Jag har köpt ett Studiohus.
    Mäklare har varit väldig tillmötesgående och försökt ge svar till alla mina frågor.
    Få mera information på visningen om husets läge, tillval.
    Frågor om lån mm. Enda som blev oklart var tillvalet.

Bra , kan rekommendera Hans Sommerville till andra blivande husägare.
    • Trollbäcken
    2020-12-02
    Vi anlitade Hans Sommerville som vår mäklare, när vi skulle sälja vår villa, och vi är mycket nöjda. Han var trygg, saklig och välinformerad. Har inget negativt att säga!
    Stort tack Diana för ditt fina omdöme, det uppskattar jag verkligen! Roligt också att ni är nöjda med försäljningsprocessen. Mvh Hans Hans Sommerville
    • Krusboda
    2020-12-02
    Hans ansvarade för försäljning av vårt hus med kort varsel, vilket hanterades väldigt professionellt och sakligt - trots tidspressen.
    Vi är extremt nöjda med allt stöd vi fått från Hans och kan varmt rekommendera honom som fastighetsmäklare.
    Tack Nicklas för ditt fina omdöme, det uppskattar jag verkligen! Vi hörs vidare inom kort. Mvh Hans Hans Sommerville
    • Centrala Tyresö
    2020-11-26
    Väldigt bra kundbemötande i alla steg.
    Roligt Emma att du är nöjd med affären och tack för ditt fina betyg! Mvh Hans Hans Sommerville
    2020-10-05
    Hans hjälpte oss att sälja ett objekt i Tyresö och var mycket proffsig, påläst och trevlig. Han såg till att det fanns bästa möjliga förutsättningar för försäljningen och skötte allt perfekt. Hans uppfyllde alla våra förväntningar.
    Tusen tack Johan för de fina och värmande orden. Väldigt roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete och vår tjänst! Hans Sommerville
    • Fornudden
    2020-08-23
    Jag sålde en villa i Trollbäcken, Tyresö. jag tycker Fastighetsbyrån har ett bra helhetskoncept och att Hans gjorde ett lugnt och professionellt intryck vilket också följde genom hela processen.
    Tack Gunnar för dina fina vitsord, roligt att höra att du är nöjd med försäljningen och hela processen! Mvh Hans Hans Sommerville
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    • Centrala Tyresö
    2020-07-03
    Hans har sålt en 2:a på Myggdalsvägen i Tyresö till ett
    rekordpris.

Han har skött allt helt perfekt vi kan rekommendera att
    göra affärer med han.

Henrik Glysing
    Tack för återkopplingen och den fina rekommendationen. Roligt att ni är nöjda och att upplever att allt har gått bra. Vi hörs inom kort. Mvh Hans Hans Sommerville
    2020-06-07
    Kunnig, hjälpsam och engagerad.
    Har bara gott att säga om Hans.
    Tack Mats för de fina orden, det uppskattar jag verkligen. Roligt att ni är nöjda! Hans Sommerville
  • HELEN E
    2020-05-26
    Engagerad, smidig och lyckades få till en bra försäljning.
    Tack Annika för den fina rekommendationen, roligt att du är nöjd! Hans Sommerville