Hans Sommerville är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Hans Sommerville har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Hans Sommerville har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.6. Hans Sommerville har haft 16 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 53 Läs vad Hans Sommerville

• köpte sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2022-05-29 Verifierad kund
    Väldigt informativ och tydlig för oss som köpare. Köpes kändes väldigt tryggt med Hans som styrde mötet mellan oss och säljarna. Ett mycket trevligt möte med säljarna .
    Tack Joakim för det fina omdömet, det uppskattar jag!
    Det har varit ett mycket bra och trevligt samarbete med er också som köpare. Så jag uppskattar verkligen den positiva dialogen och samverkan genom affärsprocessen med er.
    Hans Sommerville
  • sålde sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2022-05-29 Verifierad kund
    Proffsig, kan varmt rekommendera Hans.
    Tack Sofie för dina uppskattande ord, det har varit ett väldig fint samarbete hela vägen! Hans Sommerville
  • Christian M
    2022-05-28 Verifierad kund
    Hans skötte hela processen med bravur!
    Affären gick oerhört smidigt och vi kan varmt rekommenda Hans som er säljmäklare!
    Tack Christian för dina uppskattande ord, det har varit ett väldig fint samarbete hela vägen! Hans Sommerville
  • Anna I
    • Centrala Tyresö
    2022-04-04 Verifierad kund
    Hans var mycket tillmötesgående och hjälpte till med kontakt med säljaren för att vi skulle kunna få titta på byggnaderna utanför planerad visningstid
    Tack Anna för ditt positiva omdöme. Roligt att höra att du är nöjd med processen! Hans Sommerville
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    • Strand
    2022-04-04 Verifierad kund
    Lättsamt och trevligt bemötande. Han var nåbar vilket jag tycker är viktigt som mäklare.
    Tack Christina för ditt fina omdöme! Hans Sommerville
  • 2022-04-04 Spontant omdöme
    Vi sålde vår lägenhet med Hans i april och kan bara säga goda saker. Hans har varit professionell, pålitlig, trygg och lugn med god känsla för marknaden. Han har också varit väl tillgänglig genom hela processen. Att vi dessutom slog marknaden för liknande objekt i området med råge bidrar såklart till den positiva känslan. Kan bara rekommendera.
    Tack Emma för ditt fina omdöme, det uppskattar jag verkligen! Hans Sommerville
  • MARIA B
    • Fornudden
    2022-03-14 Verifierad kund
    Påläst och lugn, tillgänglig och trevlig.
    Tack Maria för ditt trevliga omdöme, roligt att vi kunde komma i mål med ert villaköp! Hans Sommerville
  • Per H
    • Fornudden
    2022-03-12 Verifierad kund
    Mycket positiv och professionell. Levde upp till ställda förväntningar och genomförde affären till allas belåtenhet!
    Tusen tack Per för ditt fina omdöme, det uppskattar jag verkligen. Nu ser vi till att vi kommer i mål med hela processen på ett bra om smidigt sätt! Hans Sommerville
    • Trollbäcken
    2022-01-28 Verifierad kund
    Bra bemötande trevlig på alla vis.
    Tack Anders för ditt fina betyg. Roligt att höra att du fått bra service.
    Vi hörs längre fram!
    • Centrala Tyresö
    2021-09-18 Verifierad kund
    Båda var trevliga och vi kom bra överens.