Läs vad 39 Läs vad Hans Sommerville

• 2020-12-02
    Vi anlitade Hans Sommerville som vår mäklare, när vi skulle sälja vår villa, och vi är mycket nöjda. Han var trygg, saklig och välinformerad. Har inget negativt att säga!
    Diana Britt Ö
    • 166.0 m²
    • Trollbäcken
    sålde sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Stort tack Diana för ditt fina omdöme, det uppskattar jag verkligen! Roligt också att ni är nöjda med försäljningsprocessen. Mvh Hans

• 2020-12-02
    Hans ansvarade för försäljning av vårt hus med kort varsel, vilket hanterades väldigt professionellt och sakligt - trots tidspressen.
    Vi är extremt nöjda med allt stöd vi fått från Hans och kan varmt rekommendera honom som fastighetsmäklare.
    Nicklas L
    • 120.0 m²
    • Krusboda
    Tack Nicklas för ditt fina omdöme, det uppskattar jag verkligen! Vi hörs vidare inom kort. Mvh Hans

• 2020-11-26
    Väldigt bra kundbemötande i alla steg.
    Emma H
    • 2:a
    • 77.5 m²
    • Centrala Tyresö
    köpte sin lägenhet med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Roligt Emma att du är nöjd med affären och tack för ditt fina betyg! Mvh Hans

• 2020-10-05
    Hans hjälpte oss att sälja ett objekt i Tyresö och var mycket proffsig, påläst och trevlig. Han såg till att det fanns bästa möjliga förutsättningar för försäljningen och skötte allt perfekt. Hans uppfyllde alla våra förväntningar.
    Johan A
    • 150.0 m²
    • Tyresö
    Tusen tack Johan för de fina och värmande orden. Väldigt roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete och vår tjänst!

• 2020-08-23
    Jag sålde en villa i Trollbäcken, Tyresö. jag tycker Fastighetsbyrån har ett bra helhetskoncept och att Hans gjorde ett lugnt och professionellt intryck vilket också följde genom hela processen.
    Gunnar B
    • 129.0 m²
    • Fornudden
    Tack Gunnar för dina fina vitsord, roligt att höra att du är nöjd med försäljningen och hela processen! Mvh Hans

• 2020-07-03
    Hans har sålt en 2:a på Myggdalsvägen i Tyresö till ett
    rekordpris.

Han har skött allt helt perfekt vi kan rekommendera att
    göra affärer med han.

Henrik Glysing
    Lennie G
    • 2:a
    • 78.0 m²
    • Centrala Tyresö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Tack för återkopplingen och den fina rekommendationen. Roligt att ni är nöjda och att upplever att allt har gått bra. Vi hörs inom kort. Mvh Hans

• 2020-06-07
    Kunnig, hjälpsam och engagerad.
    Har bara gott att säga om Hans.
    Mats E
    • 141.0 m²
    • Tyresö
    Tack Mats för de fina orden, det uppskattar jag verkligen. Roligt att ni är nöjda!

• 2020-05-26
    Engagerad, smidig och lyckades få till en bra försäljning.
    Annika A
    Annika A
    • 141.0 m²
    • Tyresö
    Tack Annika för den fina rekommendationen, roligt att du är nöjd!

• 2020-04-25
    I bought an apartment with him. He was very helpful and honest, gave us all the information we requested and even more, was very quick in answer our questions and help us through the contract signing translating to us piece by piece of the contracts and explained all that would happen in the next steps.

I can say that I'm very happy with his work.
    Vinicius Hagamenon F
    • 4:a
    • 76.5 m²
    • Farmarstigen
    Thank you Vinicius for your fine words. I really appreciate your feedback and are happy I could meet you expectations. See you again very soon!

• 2020-02-17
    Vi sålde en villa. Vi blev väldigt väl bemötta av mäklaren och han levde upp till de förväntningar vi hade.
    Kristina A
    • 136.0 m²
    • Fårdala
    Tack för ditt fina omdöme Kristina! Roligt att du är nöjd och att du känner att du har fått bra stöd genom alla försäljningssteg. Mvh Hans

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte