Christian Sandberg

Christian Sandberg

Christian Sandberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Christian Sandberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Christian Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.9. Christian Sandberg har haft 1 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 50% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-02

Läs vad 9 Läs vad Christian Sandberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    • 4:a
    • 90.5 m²
    • Centrala Tyresö
    2021-02-05
    Vi har köpt en lägenhet och tycker att vi fått bra service.
    Vi har nu valt honom att sälja vårt hus
    2019-05-23
    Sålt min bostad via Christian. Han är riktigt grym och jag skulle verkligen rekommendera honom som mäklare! Jag hade innan en mäklare via Länsförsäkringar och det gick inte alls med den försäljningen men med hjälp av Christian så fick jag precis det jag önskade av min försäljning. Rekommenderas varmt!
    Blir helt rörd :) tack så mycket för de snälla orden och jag tyckte vår kommunikation fungerade klockrent! Tack snälla för ditt förtroende //Christian

2019-04-05
    Christian Sandberg sålde vår markplanslägenhet på Beckomberga Ängsväg i en otroligt seg marknad. Riktigt bra krigat och det blev en fantastisk julklapp för mig och hustrun. Tack och bock!
  • Lucas L
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2019-04-05
    Christian va helt suverän i allt från att styra styling till att sköta hela karusellen. Va själv i Sydafrika och gav nycklarna till honom. efter 6 dagars semester va visningar gjorda och kontrakt påskrivet. Aldrig några problem. Det är det man vill betala för!
    Tack för dessa ord Lucas! Det va ett sant nöje att få sälja din lägenhet :)

2019-04-05
    Sålde min mammas bostad med hjälp av Christian. Kan verkligen rekommendera honom då han verkligen förstod sig på min situation och var mycket engagerad. Han var snabb på återkoppling efter visning och fick ett riktigt bra slutpris som jag är mycket nöjd med!
    2019-01-07
    Stort tack Christian Sandberg för ditt engagemang, proffsiga och trevliga bemötande! Bästa tänkbara hjälp vid försäljningen av min lägenhet i Bromma.
    2018-12-06
    Hårt arbetande med ett mycket gott resultat, trots ett lite "tveksamt" objekt i en sval marknad. Hatten av för Christian!!

Per & Fam Östlund
    Hej, det va jättekul att få hjälpa till, sant nöje! =) Hoppas att er mamma får det bra här framöver <3 Mvh Christian Sandberg

2018-11-20
    Sålde en fyra i Beckomberga i en tid då det var ovanligt trögt att sälja just där. Därför hade jag helt klart en oro för hur det skulle gå. Det verkade heller inte vara supermånga intressenter. Men Christian kämpade rejält och tog sig tid att hålla flera visningar och hade ett ständigt driv för att få rätt spekulanter. Han höll mig också uppdaterad och trygg genom processen, trots att jag ibland hade svårt att dölja min oro. Jag fick ett slutpris jag ska vara mycket nöjd med, och kan därför varmt rekommendera Christian.
    Tjena Jonas! Tack så mycket för de fina orden. Det var ett sant nöje och jag hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet. :) / Christian

• Ann-Helene W
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2018-09-19
    Vi sålde en lägenhet. Christian var oerhört hjälpsam och serviceminded. Han var snabb på att återkoppla från visningarna, ställde alltid upp och svarade på
    frågorna. Christian är också väldigt affärsmässig och hade ett mkt professionellt bemötande. Han verkade arbeta alla dagar i veckan och gick verkligen in för att göra den bästa affären för både oss som säljare och köpare. Kan varmt rekommendera honom!
    Det värmer! =) Tack så mycket för erat förtroende! / Christian