Christian Sandberg

Christian Sandberg

Christian Sandberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Christian Sandberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Christian Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 5.0. Christian Sandberg har haft 17 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 56% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-09

Läs vad 15 Läs vad Christian Sandberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-10-19
    Jag kan varmt rekommendera Christian som mäklare. Han är vänlig och kunnig. Vi flyttade rätt långt från Tyresö men det var ändå bra kommunikation mellan oss under försäljningstiden. Att välja rätt mäklare är ju alltid en chansning men här lyckades vi pricka rätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    • Gudöterrassen
    2021-10-10
    Christian fick vi stort förtroende för från början. Kunnig, trygg och
    ansvarsfull. Christian sprider en positiv anda. Köpet blev smidigt
    genomfört och nu ska han sälja vårt hus som vi ser fram emot med förväntan.
    2021-09-07
    Helt fantastisk bra! Ska jag någon gång sälja vet jag vem jag hör av mig till
    2021-04-16
    Engagerad och rak mäklare
    Rekommenderar honom.
    2021-03-30
    Jag sålde en fyra på runt 100kvm och kände direkt att Christian var rätt man för jobbet, jag ville sälja fort och till rätt pris, det tycker jag han lyckades bra med.
    Tack för ditt förtroende Tim! // Christian Christian Sandberg
    2021-03-21
    Sålt en bostadsrätt med hjälp av Christian. Han är fantastisk på sitt jobb. Han lyssnar, är ärlig, enkel att nå, hjälper till med allt verkligen. Super härlig mäklare. Rekommenderar honom varmt!
    Tack så mycket! Va väldigt roligt att få sälja åt er :) Christian Sandberg
    • Centrala Tyresö
    2021-02-05
    Vi har köpt en lägenhet och tycker att vi fått bra service.
    Vi har nu valt honom att sälja vårt hus
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2019-05-23
    Sålt min bostad via Christian. Han är riktigt grym och jag skulle verkligen rekommendera honom som mäklare! Jag hade innan en mäklare via Länsförsäkringar och det gick inte alls med den försäljningen men med hjälp av Christian så fick jag precis det jag önskade av min försäljning. Rekommenderas varmt!
    Blir helt rörd :) tack så mycket för de snälla orden och jag tyckte vår kommunikation fungerade klockrent! Tack snälla för ditt förtroende //Christian Svensk Fastighetsförmedling Bromma
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2019-04-05
    Christian Sandberg sålde vår markplanslägenhet på Beckomberga Ängsväg i en otroligt seg marknad. Riktigt bra krigat och det blev en fantastisk julklapp för mig och hustrun. Tack och bock!
  • Lucas L
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2019-04-05
    Christian va helt suverän i allt från att styra styling till att sköta hela karusellen. Va själv i Sydafrika och gav nycklarna till honom. efter 6 dagars semester va visningar gjorda och kontrakt påskrivet. Aldrig några problem. Det är det man vill betala för!
    Tack för dessa ord Lucas! Det va ett sant nöje att få sälja din lägenhet :) Svensk Fastighetsförmedling Bromma