Stefan Larsson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 45 Läs vad Stefan Larsson

• Ebrahim S köpte sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-03-19

Trollbäcken
    jag har köpt o såld bostad o jag bemött mäklaren på bra sätt .

han är hjälpsam o duktigt . Läs mer
  • Pontus F sålde sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-02-29

Skälsätra
    Seriös och inte för "på, säljig".
    Gillar Stefan. Läs mer
  • Thomas H köpte sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-02-28

Trollbäcken
    Riktigt bra mäklare! Sund och balanserad och till det mycket trevlig. Skulle gärna anlita om jag behöver sälja en bostad. Läs mer
  • Channette H köpte sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-02-26

Trollbäcken
    Stefan visade på stort professionellt engagemang vid förvärvande av vår nya fastighet. Tack! Läs mer
  • Celine W köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-02-05

Tyresö
    Jag och min sambo köpte precis en bostadsrätt och blev bemötta med glädje, lugn och trygghet. Väldigt härlig upplevelse och enormt bra service hela vägen! Läs mer
  • Katarina H sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-01-30

Centrala Tyresö
    Jag har sålt en fin 2:a som var nyproducerad 2015 centralt i Tyresö. Stefan har varit trevlig och gett bra stöd i säljprocessen. Priset blev inte riktigt det jag förväntat mig men acceptabelt. Kanske är marknaden inte lika het längre. Jag har känt förtroende för att Stefan gjort ett bra jobb i att sälja lägenheten för ett bra pris och litar också på att han varit ärlig även gentemot spekulanter. Läs mer
  • Matilda L sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-11-21

Strand
    Fått hjälp med försäljning av lägenhet. Processen har varit smidig och jag är nöjd med utfallet. Läs mer
  • Madeleine A
    Madeleine A köpte sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-11-08

Fornudden
    Vi köpte en villa av Stefan och är mycket nöjda över bemötandet och att han hela tiden höll oss informerade. Lugn, sansad och professionell skulle jag vilja sammanställa det! Läs mer
  • Karolina H köpte sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-10-21

Fårdala
    Vi har kommit i kontakt med Stefan när vi köpte vårt radhus i Fårdala. Stefan är otroligt service-minded och ger ett väldigt trevligt och proffessionellt intryck. Vi är mycket nöjda med kontakten. Alltid snabba återkopplingar och trevligt bemötande under köpet. Inget upplevdes som omöjligt utan allt har gått mycket smidigt. Vi kommer absolut rekommendera Stefan :) Läs mer
  • Marie S sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-09-11

Tyresö Centrum
    Sålt en bostadsrätt i Tyresö vid Stadsparken. Stefan har på ett lugnt och tryggt sätt lotsat mig igenom säljprocessen. Han är inkännande, ger råd och förslag till hur olika utmaningar kan lösas. Han är noga med att förklara vilka alternativ som är möjliga och tydlig med att besluten alltid ligger hos mig som säljare.
    Jag kan starkt rekommendera Stefan om du vill genomföra en fastighetsaffär med gott resultat och i en positiv anda för både köpare och säljare. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Torbjörn Andersson