Stefan Larsson
Registrerad mäklare sedan 2011-03-21
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 54 Läs vad Stefan Larsson

• Eva Anita S sålde sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-07-11

Lindalen
    Alltigenom positivt!! Alla som varit med, fotograf,Anticimex och Stefan förstås!! Läs mer
  • Kent B köpte sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-07-10

Mycket bra och trevlig sakkunnig och proffsig . Läs mer
  • Johnnie D
    Johnnie D sålde sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-06-30

Tyresö Strand
    Stefan sålde vårt hus och han överträffade alla våra förväntningar!
    Stefan agerade proffesionellt i samtliga möten och i Alla dialoger, han var lugn och saklig. Läs mer
  • Victoria W sålde sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-06-16

Trollbäcken
    Köpt en tomt och sålt en villa via Stefan Larsson. En saklig, lugn och resonabel mäklare som ger tygghet i affären, levererar det han utlovar och sätter helt rimliga och realistiska förväntningar. Anlita Stefan för en trygg fastighetsaffär. Läs mer
  • Johan B köpte sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-06-03

Öringe
    Vi köpte en villa av Stefan och tyckte att han var klockrent stöd i vårt köp. Han var snabb på att svara på våra frågor, och det han inte visste tog han redan på. Han agerade verkligen som en bra mäklare bör göra. Trevlig, utan att vara ”pushig”. Läs mer
  • Mikael A köpte sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-05-24

Trollbäcken
    Engagerad och servicemlnded.
    Förtroendeingivande. Läs mer
  • Ewelina L köpte sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-05-19

Raksta
    Jag är mycket nöjd med den här fastighetsbyrån. Läs mer
  • Bo L sålde sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-04-13

Sofieberg
    Vi har både sålt och köpt via Svensk Fastighetsförmedling. Ett professionellt bemötande samt en korrekt och ärlig hantering. Läs mer
  • Thomas T
    Thomas T sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-04-06

Fornudden
    Jag har sålt en lgh i Brf Idegranen i Tyresö.
    Mäklaren Stefan Larsson har bemött mig på ett mycket trevligt och professionellt sätt.
    De förväntningar jag hade på mäklaren har uppfyllts och jag är mkt nöjd med hans arbete.
    Han har ansträngt sig och lyckats få lägenheten såld trots rådande omständigheter med Corona i samhället just nu.
    Med vänlig hälsning Thomas Tillgren. Läs mer
  • Ebrahim S sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-03-19

3:a
    Lindalen
    jag har köpt o såld bostad o jag bemött mäklaren på bra sätt .

han är hjälpsam o duktigt . Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tyresö