Alla kategorier Mäklare Stockholms län Tyresö HusmanHagberg HusmanHagberg Tyresö Älta

HusmanHagberg Tyresö Älta

Bollmoravägen 24 H, 135 40 Tyresö — Visa karta

Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Tyresö har bred kompetens och stor koll på området här och i Älta. Är det hit du vill flytta ska du ta kontakt med oss. Bostäder är vår största passion och vi brinner för att hjälpa dig hitta rätt i ditt letande. Vi sköter gärna hela affären vare sig du vill köpa, sälja eller både och.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i Sverige. Vi är fria från både banker och försäkringsbolag och vana att anpassa affären efter våra kunder önskemål. Välkommen till oss och Tyresötrakten!

Läs vad 83 kunder tycker om HusmanHagberg Tyresö Älta

• Katarina F
    Katarina F skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag fick möjlighet att mkt snabbt och effektivt titta på ett boende innan det gick ut på Hemnet. Boendet blev mitt inom några dagar och hela processen var snabb, tydlig och serviceminded. Läs mer
    2018-09-14 David H svarar Katarina F
    Hej Katarina! Det gör mig glad att höra att du blev nöjd med min tjänst. Nöjda kunder är det viktigaste för mig! Önskar dig en trevlig helg! Med vänlig hälsning, David
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Emelie är engagerad och gör det där extra för att man ska känna sig trygg i sin affär, svarar snabbt på frågor och finns tillhands under hela processen. I mitt fall, där jag var på semester under köpeprocessen har hon varit behjälplig med fullmakter mm - snabb trots extra krångel mao.. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.. TACK! Läs mer
    2018-09-12 Emelie H svarar Åsa H
    Tack för de fina och värmande orden Åsa! Vad glad jag blir :) Jag hoppas att ni ska trivas bra i den nya lägenheten. Skönt med en kort flytt, känner ni redan till allt om området och föreningen. Med vänlig hälsning, Emelie
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    David var en bra mäklare i vårat köp av lägenhet. Aktiv med att kommunicera under budningen Läs mer
    2018-09-10 David H svarar Sebastian A
    Hej Sebastian! Kul att du har känt dig nöjd och trygg med min kommunikation. Tack för att du bedömt mig jobb. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
  • Åsa Oja H
    Åsa Oja H skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag är så nöjd med David. Jag var det redan för 8 år sedan, när jag köpte lägenheten och jag sade att om jag ska sälja den någon gång så får det bli David igen som mäklare . Det blev det..
    Han är lugn, förtroendegivande och låter köparen få plats att uppleva bostaden. Rekommenderar David varmt.
    Så nöjd med både mitt köp och min försäljning genom honom. Läs mer
    2018-09-10 David H svarar Åsa Oja H
    Hej Åsa! Tack för förtroendet och det gör mig väldigt glad att du är nöjd. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
  • Timor L
    Timor L skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi köpte en lägenhet och tycket att mäklaren gjorde ett bra jobb. Väldigt professionellt! Läs mer
  • Annelie D
    Annelie D skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Han har alltid varit tillmötes gående, och hjälpsam lugn och trevlig.
    Man känner sig trygg med honom, svarar alltid på frågor som man har han gör helt enkelt ett bra arbete kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-09-04 David H svarar Annelie D
    Hej Anneli! Tack för de fina orden, och jag är glad att du är nöjd med min tjänst. Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning, David
  • Pia K
    Pia K skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Heléne har varit mig behjälplig under många år med värdering av min lägenhet och under första halvan av året såldes den med hjälp av henne. Hon har varit proffsig, personlig och tillgänglig. Jag upplever också Heléne som ärlig och gör sitt yttersta för att det ska bli bra för alla inblandade parter. Läs mer
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt radhus. Bra bemött. Hon missade en del uppgifter som skulle till banken, men löste problemet snabbt. Läs mer
  • Mona A
    Mona A skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har sålt en villa iTyresö och hade då Hele'n Jernestrand som mäklare pga att jag fick ett trevligt bemötande av henne vid visning av en annan villa. Jag har upplevt henne lugn och smidig och tyckte hon kunde på visningarna ta emot besökarna på ett professionellt sett. Har rekommenderat henne till andra säljare. Läs mer
  • Iza B
    Iza B skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt en 4 rums lägenhet
    Professionell Läs mer
  • Kristin A
    Kristin A skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Emelie har på ett engagerat och kunnigt sätt guidat oss genom hela säljprocessen. Hon har hjälpt oss att prioritera och fokusera, samt presentera vår villa på allra bästa sätt. Vi vill ge henne våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-08-17 Emelie H svarar Kristin A
    Tack Kristin! Vad kul att höra att ni är så nöjda och vill rekommendera mig vidare, då känner jag att jag har lyckats. Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Jag önskar er alla all lycka framåt i livet! Hälsningar, Emelie
  • Maria A
    Maria A skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    På ett personligt och engagerat sätt hjälpte hon oss att sälja vårt hus. Hon har en stor teknisk kompetens och kunskapen om marknaden Läs mer
    2018-08-15 Emelie H svarar Maria A
    Tack Maria! Jag är glad över att ha fått träffa er och hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Önskar er all lycka framåt i livet! Hälsningar, Emelie
  • Thomas S
    Thomas S skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Conny Lindberg hjälpte oss att sälja vår fastighet på Tyresö Brevik.
    Vi är mycket nöjda med det arbete som han utförde i samband med försäljningen.

Snyggt jobbat Conny ! Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi hade förmånen att få Emelie Hallman som mäklare då vi önskade sälja vårt radhus i Tyresö. Vi hade redan fått erfara Emelies proffesionella och kunniga bemötande då vi just innan köpt vårt nya fristående villa, där hon var mäklare. Hon är serviceinriktad, mycket kunnig och påläst samt har ett bemötande gentemot både köpare och säljare, som är respektfullt och förtroendeingivande. Vi har redan rekommenderat Husman Hagberg i allmänhet och Emelie Hallman i synnerhet till alla runtomkring oss i det fall de någon gång ska sälja sin bostad! Läs mer
    2018-07-07 Emelie H svarar Emma L
    Tackar ödmjukast för de rekommendationerna! Det är en ära för mig att ha fått hjälpa er byta bostad och jag hoppas verkligen att ni och barnen ska trivas i ert nya fina hus. Önskar er en härlig sommar och semester! Hälsningar Emelie
  • Johan Larsson Bygg & Allservic J
    Johan Larsson Bygg & Allservic J skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Trevlig och kunnig. Brinner för sitt jobb och kontakten med människor! Läs mer
    2018-07-05 Emelie H svarar Johan Larsson Bygg & Allservic J
    Det går inte annat än att älska sitt jobb när man får äran att hjälpa så underbara människor som ni är att både köpa och sälja hus. Tack för det och för de fina orden! Hälsningar Emelie
  • Lena J
    Lena J skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag vill varna samtliga för Conny Lindberg på Husman Hagberg Tyresö! Han sålde vårat hus i Tyresö strand men förfarandet kring försäljningen är helt oacceptabel. Vi är två som äger huset. Han hade endast dialog med den ena parten. Försäljningspriset blev felaktigt samt löfte om inventarier som skulle ingå vid köp. Jag ställdes inför fullbordat faktum. Köpeavtalet sändes till mig sent på kvällen dagen innan inbokat möte med köparen. Jag skrev direkt till mäklaren. Han hörde aldrig av sig. Jag gick tidigare till försäljnings mötet på Husman Hagberg och påtalade felet. En stund senare dyker köparen upp och jag hade ingen möjlighet att få rättelse!!!!! Enorm besvikelse såväl med ett för lågt försäljningspris samt att delar av lösöret skulle ingå vid försäljningen. Läs mer
  • Sam W
    Sam W skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Superproffsig och jättetrevlig! Läs mer
    2018-06-26 Emelie H svarar Sam W
    Tack Sam! Kul att höra att du upplevde det så, då känner jag att jag har lyckats. Jag hoppas att du ska trivas i din första lägenhet, den är jättefin och extra lyxigt med en pool direkt utanför. Hälsningar Emelie
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt ett parhus genom Malin.

Vi tycker att hon gett ett seriöst intryck, varit hjälpsam och positiv genom hela processen. Läs mer
  • Katalin H
    Katalin H skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Malin hjälpte oss med att sälja vårt parhus i Tyresö.

Hon lade verkligen ner hela sin själ i att allt skulle bli så bra som möjligt, var med på både fotografering och besiktning, och hjälpte oss att styla huset på bästa sätt inför fotografering och visning.

Dessutom har hon utmärkt kännedom om marknaden i Tyresö, vilket hjälpte oss att få bästa pris på en knepig marknad sent på säsongen.

Kort sagt kan vi rekommendera Malin å det varmaste för dig som ska sälja ditt hus i Tyresö. Läs mer
    2018-06-19 Malin C svarar Katalin H
    Tack Katalin och tack till er för ett fantastisk samarbete! Hoppas ni får en härlig sommar och lycka till med flytten!
  • Bo T
    Bo T skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi är mycket nöjda med mäklarens insats på alla punkter Läs mer
  • Farzad S
    Farzad S skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag köpte en bostadsrätt lägenhet i ett fint läge som är väldigt nära till mitt arbete. Affären gick smidigt och jag är nöjd. Jag blev väl bemötande förta gången och det skapade trygghet i mig. Dem bilderna som jag såg på hemsidan var lika verklighet när jag var i visningen.
    Då väckte min intresse otroligt. Tack
    Mvh/Farzad Läs mer
  • Lottie Z
    Lottie Z skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    En lång försäljning pga marknaden. Sålde en bostadsrätt i älta. Trevlig försäljare. Bra engagemang. Verkligen jobbat för att få den såld. Väldigt nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Margaretha A
    Margaretha A skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Nu är vår villa såld. En äldre stor villa. Många frågor från vår sida som Emelie på ett tålmodigt och pedagogiskt sätt svarade på. Emelie är mycket sympatisk och ärlig i sin framtoning och det är lätt att få förtroende för henne. Vi fick en mycket snabb återkoppling under hela processen. Det bästa betyg en mäklare kan få är en mycket nöjd säljare och en köpare som också väljer Emelie för att sälja sitt radhus. Säger allt! Läs mer
    2018-06-04 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Margaretha A
    Stort tack för det otroligt fina och värmande orden, det betyder mycket för mig att ni är nöjda. Jag önskar er en härlig sista sommar i ert fina hus och sen hoppas jag att vi kommer springa på varandra ofta i Tyresö centrum då ni kommer att bo ännu närmare mitt kontor nu.
    Hälsningar, Emelie
  • Helena B
    Helena B skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Har inte så mycket att komma med. Har haft en mäklare hemma för värdering av bostaden inför en kommande försäljning.
    Blev bemött på ett bra sätt. Läs mer
  • Sidney Michael Stanley S
    Sidney Michael Stanley S skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt bostadsrätt på Myggdalsvägen i Tyresö. David var lätt att få kontakt med och lyhörd för förslag och ideer. Läs mer
    2018-06-04 David H svarar Sidney Michael Stanley S
    Hej Sidney! Tack för de fina orden! Mvh, David
  • Tim N
    Tim N skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålde min lägenhet på nolltid med hjälp av Malin. Alltid trevlig, positiv, enkel att prata och bolla tankar med. I stora drag så stylade vi bostaden lite lätt, fotade och la ut annonsen och sen såldes den innan visning. Helt perfekt! Läs mer
    2018-05-25 Malin C svarar Tim N
    Tack Tim för de fina orden och tack själv för gott samarbete och ert hårda jobb att få allt på plats inför fotografering och den planerade visningen! Ibland går det fort! Lycka till med flytten och jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hem!
  • Roland G
    Roland G skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Min fru och jag har köpt en bostadsrätt och tycker att allt varit utmärkt i de kontakter som förevarit i samband med HHs åtagande för SMÅA. Läs mer
  • Katharina  Wide S
    Katharina Wide S skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har sålt min bostadsrätt, detta va tredje gången jag anlitade Helene då jag har varit supernöjd.

Helene är väldigt trevlig och informativ. Hon får en att känna sig trygg. Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi träffade Peter på Sofiebergsvägen 24 och vid visningen var han trevlig, tillmötesgående och påläst. Vi träffade även Emelie som var väldigt hjälpsam och kunnig hela visningen. Hon tog sedan hand om hela budgivningen och resten av förfarandet. Vi valde sedan att anlita henne som mäklare nu när vi säljer vårt hus då hon är otroligt proffsig, vänlig och säljande. Läs mer
  • Åsa P
    Åsa P skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mycket bra bemötande. Synd bara att Småa inte kunde leva upp till det, Läs mer
  • Kaj A
    Kaj A skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Har precis sålt en villa. Det kändes tryggt redan från början med Peters engagemang och intresse att hjälpa oss. Bra dialog i processens olika delar med ett sympatiskt sätt att reda ut vad som gäller. Rak och ärlig med vad som är viktigt att tänka på. Att avsluta en affär där både säljare och köpare är mycket nöjda är det bästa betyg man kan få!
    Kaj och Margareta Alberts. Läs mer
  • Britt R
    Britt R skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Peter Hansson har varit hjälpsam pålitlig jag är mycket nöjd Läs mer
  • Jan E
    Jan E skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt bostadsrätt. Bra bemötande, bra dialog under resans gång. Det blev en ganska utdragen process pga marknaden under slutet av 2017. Heléne höll huvudet kallt och vi hade en bra dialog och la upp en plan tillsammans, för att matcha mina omständigheter, utan att hetsa försäljningen i onödan. Läs mer
    2018-05-21 Heléne J svarar Jan E
    Hej Jan,
    Tack för ditt fina omdöme. Ja det blev en lång resa som vi till slut landade. Önskar dig lycka till med ditt nya boende.
    Mvh Heléne
  • Maria B
    Maria B skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har fått ett professionellt bemötande av min mäklare på HusmanHagberg Tyresö vid köpet av min bostadsrätt. Jag har fått snabb återkoppling i mina frågor och jag kan rekommendera dem till andra blivande kunder. Läs mer
    2018-05-16 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Maria B
    Hej Maria! Skönt att höra att är nöjda! Mvh, David
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Fick ett bra bemötande av Malin direkt. Hon var vänlig, påläst och kändes ärlig. Kan definitivt rekommendera Malin. Läs mer
    2018-05-24 Malin C svarar Marcus E
    Tack Marcus! Lycka till med flytten!
  • Kenneth Valter R
    Kenneth Valter R skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålde min lägenhet via Husmanhagberg. Allt har gått väldigt smidigt så känner mig mycket nöjd med valet. Fick t.o.m lite högre pris än vad jag efterfrågade. Läs mer
  • Patrik L
    Patrik L skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt en nyproducerad 3 i Tyresö. Trevlig och seriös mäklare. Stundtals dålig återkoppling men generellt sett nöjd med mäklaren.

Förväntade mig lite större engagemang. Proffsig avtalssignering. Läs mer
  • Rasmus af S
    Rasmus af S skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Genuint intresserad och känns som en ärlig människa Läs mer
    2018-05-08 Malin C svarar Rasmus af S
    Tack Rasmus för din fina återkoppling. Tveka inte att höra av dig om du har fortsatta funderingar kring ert bostadsköp. Att köpa sin första bostad är ett av det viktigaste besluten du och familjen kommer att göra. Det innebär mycket information, ofta komplex med nya termer som ibland behöver "översättas" så jag är bara glad om jag kan bistå med min kunskap på vägen. Lycka till med flytten!
  • Helena S
    Helena S skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bra kommunikation. Påläst och kunnig. Läs mer
    2018-04-09 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Helena S
    Tack för återkopplingen Helena! /Malin
  • Yngve P
    Yngve P skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Har hjälpt min far att sälja en lägenhet på Sikvägen i Tyresö. Är mycket nöjd med mäklarens bemötande, proffisionalitet och service! Toppbetyg från min sida! Läs mer
    2018-04-09 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Yngve P
    Tack för de fina orden Yngve och tack själv både till dig, din fantastiska far och mor samt dina syskon för ett mycket gott samarbete!/Malin
  • Christina S
    Christina S skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Har både sålt o köpt, allt gick smärtfritt. Läs mer
    2018-03-23 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Christina S
    Vad kul att ni är nöjda och tycker att det har fungerat bra, det glädjer mig. /Emelie Hallman
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Smidig försäljning, inget krångel. Läs mer
  • Caroline B
    Caroline B skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Snabb återkoppling, även på kvällstid.
    Förstod vår situation och våra önskemål. Nöjd med hanteringen av köpet. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi upplevde bemötandet Väldigt bra!
    Ja, absolut!
    Absolut, det skulle vi göra!

Jag och min sambo är väldigt nöjda! Läs mer
  • Rejan A
    Rejan A skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tycker att vi fick bra bemötande och väldigt trevlig mäklare. Läs mer
  • Elin H
    Elin H skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mycket bra service, professionellt bemötande och bra kommunikation. Läs mer
    2018-03-12 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Elin H
    Tack för bra samarbete Elin! Lycka till med nya boendet! /Malin
  • Camilla C
    Camilla C skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Emelie har genom hela processen gett ett mycket gott intryck. Hon har varit vänlig och hjälpsam men samtidigt professionell. Vi ger henne de varmaste rekommendationerna. Läs mer
    2018-02-28 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Camilla C
    Tack, vad glad jag blir över de fina orden! Det har varit ett sant nöje att träffa er och jag önskar er all lycka framöver nu. /Emelie
  • Anna G
    Anna G skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Väldigt proffsig och bra mäklare där vi hela tiden hade en bra dialog och bra rådgivning från vår mäklare för att kunna göra en affär som kändes bra för alla parter.
    Kan verkligen rekommendera Malin på HusmanHagberg Läs mer
    2018-02-09 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Anna G
    Tack själv Anna för bra samarbete! Nu hoppas jag kunna hjälpa er hitta ert nya hem! /Malin
  • John W
    John W skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Emelie på Husman Hagberg är en duktig och kompetent mäklare.Rekomenderas varmt. Läs mer
    2018-02-08 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar John W
    Stort tack för de fina orden och för ett bra samarbete.
    Med vänlig hälsning, Emelie Hallman
    Emelie H, HusmanHagberg Tyresö Älta gillar detta
  • Sunhild D
    Sunhild D skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mäklaren Emelie H. är inte bara trevlig utan också kompetent som jag förväntade mig. Läs mer
    2018-02-08 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Sunhild D
    Tack, vad kul att höra. Jag hoppas du ska trivas i nya boendet så snart du flyttat in.
    Med vänlig hälsning, Emelie Hallman
    Emelie H, HusmanHagberg Tyresö Älta gillar detta