HusmanHagberg Tyresö Älta

HusmanHagberg Tyresö Älta

Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Tyresö har bred kompetens och stor koll på området här och i Älta. Är det hit du vill flytta ska du ta kontakt med oss. Bostäder är vår största passion och vi brinner för att hjälpa dig hitta rätt i ditt letande. Vi sköter gärna hela affären vare sig du vill köpa, sälja eller både och.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i Sverige. Vi är fria från både banker och försäkringsbolag och vana att anpassa affären efter våra kunder önskemål. Välkommen till oss och Tyresötrakten!

Läs vad 292 kunder tycker om HusmanHagberg Tyresö Älta 2

• sålde sitt hus med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-10-14
    Mäklaren gav oss en trygg och bra säljupplevelse. Hon motsvarade våra höga förväntningar. Hon var alltid lätt att nå, och lotsade oss genom hela processen.
    Hej Elinor,

Tack snälla för ert trevliga omdöme! 🌸 Det har hela tiden varit mitt, och Connys nöje att hjälpa er med försäljningen.

Vi hörs vidare och önskar en trevlig helg!

Debbie Hansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-10-12
    Supertrevlig tjej som verkligen tog sitt jobb på allvar. Fixade och trixade med visningar och privatvisningar snabbt och la verkligen ner tid på att leta eventuella köpare.
    Hej Daniel,

Tack så mycket för ditt trevliga omdöme! 🌸 Det har hela tiden varit mitt stora nöje att hitta rätt köpare till din lägenhet!

Debbie Hansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-10-12
    Korrekt och proffsigt intryck..lugn och saklig med integritet..smidig affär.
    2021-10-07
    Väldigt professionell och kunnig! Har känt mig trygg med Debbie som mäklare.
    Hej Sara,

Tack snälla för ditt fina omdöme! 🌸 Det har varit mitt nöje att förmedla din bostad!

Trevlig helg.
    Vänligen Debbie
    2021-10-07
    Peter är tillmötesgående, kunnig och professionell i sitt yrkesutövande. Därtill väldigt trevlig. Med stadig hand lotsade han vår affär i hamn.
    2021-10-07
    Peter var oerhört påläst om radhuset vi köpte och kunde svara på alla frågor rörande samfälligheten och renoveringar som gjorts. Han var tillgänglig genom hela processen med visningar, kontrakt och köpargenomgång. Kommunikationen har varit bra och Peter är både trevlig och förtroendeingivande. Vi rekommenderar Peter varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-10-03
    De här var min andra försäljningen med David och de gick utmärkt, En affär som blev bättre än vad jag hade tänkt mig.

Förtroendeingivande, lyhörd samt bra med återkoppling. Kände mig trygg genom hela försäljningen. Stort tack igen!
    2021-09-30
    Jag blev bemött av debbie med massvis av positivitet, det fastnade jag för direkt. Lätt att prata med, hade alltid svar och om hon inte hade svar så sökte hon svaret. Bra kommunikation med mig och min pojkvän som hon hjälper med.
    Hej Elin,

Tack snälla för ditt fina omdöme, det värmer verkligen! 🌸 Ser fram emot fortsatt kontakt med dig framåt i processen.

Trevlig helg!
    Mvh Debbie
    Debbie Hansson
  • köpte sin stuga med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Raksta/Solberga/Bergholm
    2021-09-30
    Debbie har varit mycket professionell och trevlig. Bra och snabb återkoppling i de frågor vi har ställt.
    Jag kan varmt rekommendera Debbie Hansson.
    Hej Karina,

Tack så mycket för ditt omdöme! 🌸 Det gläder mig att du haft en positiv upplevelse.
    Ha en fortsatt fin dags så hörs vi längre fram i processen.

Debbie Hansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-09-26
    Väldigt bra mäklare, snabb på att svara och öppen i sin kommunikation.
    Hej Sarah,

Tack så mycket för ditt omdöme! Din uppfattning samt upplevelse av mig gläder mig! 🌸 Ser fram emot att höras vidare i processen.

2021-09-20
    David gav ett seriöst och trevligt intryck, vilket han också var under hela processen. Tydlig och tillmötesgående!
    2021-09-18
    Jag blev mycket väl bemött och David lyckades få det pris vi ville ha för lägenheten. Han är tillmötesgående och mycket professionell.
  • sålde sin stuga med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Raksta/Solberga/Bergholm
    2021-09-17
    Trevlig och resultatinriktad. Levererade över förväntan
    Tack så mycket för ditt omdöme! Ser fram emot fortsatt kontakt i processen och förhoppningsvis därefter!

Trevlig helg! 🌸
    2021-09-13
    Snabb responstid och bra öppen kommunikation. Återkom med svar på frågor inom utsagd tid. Kändes väldigt angelägen att alla parter skulle känna sig nöjda.
    Hej Oscar,

Tack snälla för ditt omdöme 🌸 Det känns bra för mig att det är den upplevelsen du haft.

Vi hörs vidare nästa steg i försäljningen.
    Mvh Debbie
    Debbie Hansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Ankie Björk Harris en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Hanviken/Trollbäcken
    2021-09-02
    en mycket kompetent mäklare som finns för kunden hela tiden. snabb i återkopplingen och kunnig.
    Stort tack för ditt omdöme. Det värmer. Det är en glädje att få samarbeta med dig och fått visa ditt fina hus. Ankie Björk Harris
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Tyresö
    2021-09-01
    Hon skött hela affären på ett utmärkt sätt.
    Verkligen tagit uppgiften mycket längre än vad som vi förväntat.
    All heder åt Anki.
    Tack för ditt fina omdöme Göran. Det var och är en glädje att få bistå er även denna gång. Varmt tack. Ankie Björk Harris
  • restore.se
    köpte sin stuga med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Brevik
    2021-08-31
    Vi köpte ett hus ute på Brevik som Debbie sålde och allt var supersmidigt. Trygg och bra affär!
    Tack snälla för ditt omdöme! 🌸 Debbie Hansson
    2021-08-20
    Proffessionellt och personligt bemötande
    Hej Kaj,

Tack för ditt omdöme! 🌸 Vi hörs vidare i processen!

2021-08-16
    Professionell, lätt att samarbeta med och mycket tillmötesgående.
    2021-08-14
    Debbie har varit väldigt proffsig och hjälpsam genom hela processen i att sälja vår lägenhet. Dessutom känns det tryggt att få biträde med hela hanteringen efter försäljningen, vilket vi känner oss trygga i att Debbie kommer hantera utmärkt. Dessutom har det varit en mycket trevligt att ha med Debbie att göra, då hon är mycket social och glad som person.
    Hej Jesper och Evelina,

Tack snälla för det fina omdömet! 🌸 Det har varit fantastiskt roligt och trevligt att samarbeta med er och ser fram emot vidare kontakt i processen.
    Debbie Hansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Öringe
    2021-08-12
    Helene är på alla sätt en superbra mäklare och ett bra bollplank.
    Vi kunde inte haft en bättre eller mer sympatisk.

Mvh Magnus
    2021-07-19
    Mycket trevlig och rak person
    Gjorde allt för en bra försäljning
    Vi är nöjda
    Hej Birger,

Tack snälla för det fina omdömet 🌸 Vi hörs och ses snart!
    Debbie Hansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Bergholm
    2021-07-11
    Heléne var proffsig och trevlig
    Ett tryggt köp av vår bostad
    Rekommenderar henne som mäklare till nästa flytt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-07-05
    Allt har fungerat mycket bra. Peter är kunnig, smart och hjälpsam.
    Bemötandet var som när man möter en gammal vän.
    Förväntningarna var höga men överträffades av Peter och Josefin.
  • Ulrika N
    • Lindalen
    2021-06-29
    Vi köpte ett radhus i Tyresö av Heléne som trots, en på slutet snabb process, behöll sitt lugn och guidade oss genom hela processen. Hon var mån om att det skulle bli en bra affär för säljaren som såväl oss, köpare.

Heléne är proffsig, snabb på att återkoppla och känns verkligen genuin och hjärtlig i sitt bemötande.

Vi kände oss mycket trygga att köpa vår bostad av Heléne och rekommenderar henne varmt!
    • Älta
    2021-06-24
    David är ödmjuk och lyhörd, professionell och förtroendeingivande.
    Vår bostad slog rekord i området mitt i midsommartid och allt var klart mycket snabbt och lättsamt.
    Vi kan verkligen rekommendera denna mäklare och Husman Hagberg som han företräder.
    • Namnlös
    2021-06-21
    David är en ärlig och trygg mäklare, han är snabb och effektiv och får en att känna att man är den viktigaste kunden, vilket är så viktigt när man gör en av livets största affärer. Rekommenderar starkt att anlita David!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-06-15
    Mycket bra bemötande och insatt om alla frågor angående lägenheten.
    Tack så mycket för det fina omdömet! 🌸

Vi hörs vidare i försäljningsprocessen, ha en fin dag!
    2021-06-13
    Bra bemötande, lätt att ha att göra med och allt flöt på väldigt smidigt. Vi är väldigt nöjda med hela arrangemanget och Davids jobb.
    2021-06-13
    Bra bemötande, lugnt, snabba och tydliga svar
    2021-06-11
    Bästa service samt flexibel med tider samt extra visningar etc.
    2021-06-10
    Otroligt närvarande, alltid snabb att återkoppla - på sms, samtal eller via möte. Höll oss uppdaterade om processen och hjälpte till att se över handlingar och svara på frågor kring husköp som inte ingick i hans uppdrag av vår försäljning. Lägenheten såldes snabbt och till ett pris vi var nöjda med vilket även levde upp till mäklarens uppskattade värdering.

Detta var även andra gången vi inom familjen anlitat mäklaren och vi är väldigt nöjda. Det har känts tryggt med David under hela processen där det märks att han har god kännedom om marknaden och området.
    2021-06-07
    Jag köpte en lägenhet i centrala Tyresö av David. Han har varit väldigt tillmötesgående och lätt att få kontakt med under hela processen från att jag visat intresse för lägenheten och fått komma på privat visning till att köpet blev klart!
    2021-06-07
    Vi har köpt en lägenhet som David har förmedlat. Vi uppskattade främst hans effektivitet och snabba hjälp. Vi tyckte han var tydlig med allt och vi fick verkligen ett seriöst intryck. Det kändes bra.
    2021-06-07
    David hjälpte mig sälja min 1,5:a i Tyresö, jag befann mig i Spanien och alla dialog skedde på distans och jag blev väldigt positivt överraskad över hur smidigt han skötte allt och svarade snabbt på alla frågor och funderingar jag hade, tack David för allt, jag är supernöjd med dig som mäklare och ger mina varmaste rekommendationer!
    2021-05-28
    Heléne inger förtroende och uppträder med stort lugn, även när kunden rör till det! Hon är mycket trevlig och saklig (inga överdrifter o dyl).
    Tappa inte bort henne!
    Om jag får anledning, kommer jag att rekommendera Heléne.

Sammanfattningsvis: Helnöjd!
    2021-05-27
    Debbie hjälpte oss att sälja vårt radhus i Fårdala.
    Intervjuade flera mäklare innan valet föll på HusmanHagberg med mångårig erfarenhet av Tyresö och med en bra kundbas.
    Debbie har skött sig utmärkt, rakt igenom, gett tydlig information om processen, varit snabb att svara på våra frågor, gett bra tips för hur vi skulle "styla" huset samt återkommit snabbt med återkoppling i de olika stegen.
    Försäljningen gick snabbare än förväntat, genom marknadsföring på "Kommande" och enbart förhandsvisning dit "rätt" spekulanter bjöds in.
    Hej!

Tack snälla för det utförliga och fina omdömet! 🌸 Det har hela tiden varit mitt och Connys nöje att hjälpa dig och din mamma med försäljning av hennes radhus.

Vi hörs vidare i nästa steg av processen och trevlig helg!
    2021-05-26
    Blev bemött jättebra!
    Fick tydlig information och snabba svar på sms och telefon!
    Hej Anna,

Tack så mycket för ditt omdöme! 🌸 Känns jättekul att ni har köpt och att säljare(/na) lämnar över stafettpinnen till er fina familj.

Vi hörs vidare i nästa steg av försäljningen!
    • Hanviken/Trollbäcken
    2021-05-24
    Bra och trevligt bemötande samt väldigt tillgänglig. Bra guidning trots att allt gick väldigt fort från förhandsvisning till köp.
    Köpt en lgh 60kvm.
    Debbie var väldigt trevlig, ärlig och tillgänglig. Fick därmed ett bra förtroende för henne.
    Hej Mikaela,

Tack snälla för det fina omdömet! 🌸 Det gör mig glad att ni känt er trygga.
    Vi hörs vidare i processen och stegen närmare till er lägenhet!
  • Amanda Linea Susanna V
    skrev om Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-05-18
    Har sålt en fastighet med hjälp av Debbie, hon har varit snabbt behjälplig och svarat på alla konstiga frågor vi haft, både säljare och köpare. Tusen tack för all professionell hjälp, för att du verkligen sett OSS vilket har gjort att man känt sig så bekväm hela tiden ✨
    Hej Amanda!

Tack snälla för dom fina orden och det fina omdömet! 🌸 Jag blir glad över att ni känner er nöjda trots en från min sida upplevd fördröjning 🙏🏽
    2021-05-18
    - Jag har köpt en bostadsrätt.
    - Debbie är glad och trevlig. Hon kändes rättvis och transparent i förhandlingen vilket jag uppskattar.
    - Eftersom det var första gången jag har haft kontakt med en mäklare så är det svårt att säga några förväntningar. Men jag tycker allt har gått smidigt och fått grundlig information hur man ska gå tillväga.
    - Sammanfattningsvis tycker jag upplevelsen har varit bra! Från visning och kontakt/budgivning tills köpet :)
    Tack för det fina och sakliga omdömet! 🌸
    Vi hörs vidare i processen och jag ser fram emot att fortsatt få hjälpa er!
    2021-05-14
    Sålde bostad.
    Kom snabbt till skott för försäljning, fotografering och annonser gick som på löpande band.
    Mycket bra bemött.
    Hade lite mer förväntning på återkopplingar snabbare efter visningar, men har förståelse på att det är oftast helg och man vill komma hem.
    2021-05-10
    Jag köpt en lägenhet i Tyresö granitvägen 29b allt gick super smidig och bra , mäklaren hade jätte bra kommunikation och rätt kungskapp och jag är Super nöjd 😄
    Hej Agim,

Tack för det fina omdömet! Nöjet är på min sida och jag hoppas att du och sambon ska trivas bra så småningom, vi hörs vidare i processen 🌸
    2021-05-07
    Pålitlig, erfaren och professionell.
    2021-05-03
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Min totala upplevelse av Debbie var ett väldigt vänligt men absolut inte tillgjort bemötande. Både på visning, vid kontraktskrivande, och annan mail och telefonkontakt.
    Hej Anki,

Tack snälla för fina omdöme - det värmer verkligen att höra! 🌸
    Vi hörs vidare inför nästa steg i processen, ha en fin dag!
  • skrev om Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-04-27
    Debbie gav ett proffsigt och kunnigt intryck
    Hej Urban,

Tack snälla för ditt omdöme! 🌸

Vi hörs vidare inför nästa steg i er försäljningsprocess, ha en fin dag!
  • Jean U
    2021-04-11
    Jag har köpt 4-rumslägenhet i Tyresö centrum. Hela processen med Debbie var fantastisk från början till slut. Hon är mycket lyhörd för både köparen och säljaren. Det finns bara ett behov av att konsekvent harmonisera kommunikationen mellan alla inblandade parter eftersom det är så mycket intensivt bara på mycket kort tid. Tack
    Hej Jean,

Tack så mycket för det fina omdömet och för att du tog dig tiden att svara 🌸 Vi hörs vidare löpande inför tillträdet.
    Debbie Hansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Ektorp
    2021-04-06
    Sålde en BRL.
    Hade höga förväntningar och höga krav.
    (En viktig affär för mig, hade köpt innan jag sålde)
    Blev mycket nöjd med slutpris, bemötande, löpande information, antal visningar som i Corona-tider blev fler än annars, proffsiga foton, löpande sms dialog om samtalen inte gick fram då jag arbetar utan tillgång till direkt kontakt.

Kommer definitivt rekommendera Tomas till andra. Mycket nöjd!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Älta Strandparken
    2021-04-06
    Trevlig, tydlig och enkel att kommunicera med. Rekommenderas!