HusmanHagberg Tyresö Älta

Bollmoravägen 24 H, 135 40 Tyresö — Visa karta

Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Tyresö har bred kompetens och stor koll på området här och i Älta. Är det hit du vill flytta ska du ta kontakt med oss. Bostäder är vår största passion och vi brinner för att hjälpa dig hitta rätt i ditt letande. Vi sköter gärna hela affären vare sig du vill köpa, sälja eller både och.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i Sverige. Vi är fria från både banker och försäkringsbolag och vana att anpassa affären efter våra kunder önskemål. Välkommen till oss och Tyresötrakten!

Läs vad 175 kunder tycker om HusmanHagberg Tyresö Älta

• 2019-12-08

Mattias S skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bostadsrätt. Trevlig och professionell. Inga krångel och problem. Läs mer
    2019-12-09 David H svarar Mattias S
    Hej Mattias! Tack för de trevliga orden! Jag hoppas du kommer att trivas bra i din nya lägenhet! Mvh, David
  • 2019-11-25

Thomas H skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Kompetent, trygg, saklig och alltid på ett strålande humör. Skulle definitivt anlita igen om det blir aktuellt! Läs mer
  • 2019-11-19

Katarina E skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt en villa i Tyresö Strand. Mycket bra bemötande och återkoppling från Peter. Läs mer
  • 2019-11-18

Richard J skrev om Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    erfaren, engagerad och informativ! Läs mer
    2019-11-18 Conny L svarar Richard J
    Tack för det Richard. Hoppas ni kommer att trivas i det nya huset.
  • 2019-11-17

Channette H skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Engagerad, lyhörd och kunnig. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-20

Pia T skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har tidigare haft hjälp av Peter Hansson, han kan Tyresö/Trollbäcken väl, han är lugn och ger ett förtroende.
    Nu har vi fått hjälp att sälja vår bostadsrätt och det gick på 14 dagar.

han har ett trevligt bemötande, tar sig tid, glad och positiv Läs mer
  • Anders B

2019-10-20

Anders B skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi håller på med ett lägenhetsköp i Trollbäcken. Peter verkar vara en rutinerad och erfaren mäklare. Han var lätt att få tag på vid frågor. En mäklare jag kan rekommendera till andra. Anders Läs mer
  • Elisabeth B

2019-10-19

Elisabeth B skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har köpt en lägenhet i Trollbäcken. Peter Hansson ställde upp på en icke visningsdag. Ingenting verkar vara ”besvärligt”. Vi fick gärna se lägenheten igen. Fint med den tillgängligheten. Peter var kunnig om lägenheten och området. Verkar engagerad, lyhörd, utstrålade vänlighet och trygghet. Inför tillträdet var det fint med lite information vad som skulle hända framöver. Flexibel, vi fick höra av oss så fort vi undrade över något.

Nu är affären inte klar ännu, men vi känner oss trygga i vårt köp.
    Elisabet & Anders Läs mer
  • 2019-10-18

Britt-Inger S skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tillmötesgående, och korrekt bemötande, samt snabb återkoppling vid köp av bostad Läs mer
  • 2019-10-10

Sofia W skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt en lägenhet. Mäklaren tog reda på svaren till mina frågor och agerade professionellt. Läs mer
    2019-10-15 David H svarar Sofia W
    Hej Sofia! Kul att höra att du är nöjd, och jag hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
  • 2019-10-09

Elie H skrev om Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Det har varit en trygg resa med Joakim från start till mål!👍 Läs mer
  • 2019-10-07

Ulf Sören H skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt villa i Tyresö,
    Bra och trevligt .

Efter förhållandena godkänt Läs mer
  • 2019-10-03

Milan O skrev om Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt villa trevlig kontakt men ganska omotiverat intryck och avsaknad av engagemang och tyvärr lite omodern i annonseringen. Ville nog ha ut mer service än vad vi fick. Läs mer
    2019-10-04 Conny L svarar Milan O
    Tråkigt att ni upplevde det så, men jag tar till mig detta och önskar er lycka till med ert nya boende. Mvh conny
  • 2019-09-27

Christian F skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bra och proffsigt hanterad försäljning av vårt hus. Läs mer
  • 2019-09-23

Aras Rafeeq F skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Såld bostad han är proffs på sitt jobb Läs mer
    2019-10-15 David H svarar Aras Rafeeq F
    Tack för de fina orden och det fina omdömet Aras! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
  • Sandra H

2019-09-20

Sandra H skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpte en lägenhet som vi hittade på eran hemsida som kommande. Hörde av oss till David och fick snabbt svar, han var trevlig, snabb och riktigt duktig så man kände snabbt att man fick ett förtroende för honom. En mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra. Läs mer
    2019-09-20 David H svarar Sandra H
    Tack för ert fina omdöme Sara! Det var trevligt att träffa er och jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostad! Mvh, David
  • 2019-09-19

Caroline L skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt en villa i Älta. Trevlig och tillmötesgående. Lätt att få tag på vid frågor. Stor omsorg både om köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-09-16

Barbro E skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Det är svårt att göra en hel bedömning då affären ej är avslutad Läs mer
    2019-09-18 David H svarar Barbro E
    Hej Barbro! Det har jag förståelse för. Som vi pratade om så är den svåra biten klar nu med kontraktet, så nu ser vi framemot ert godkända medlemskap och planera för er inflyttning! Önskar er en trevlig dag! Mvh, David
  • 2019-09-13

Bo T skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt bostadsrätt.positvt bemötande, proffsigt utfört jobb. Precis vad vi förväntat oss Läs mer
    2019-09-13 David H svarar Bo T
    Tack för de fina orden Bo! Önskar er en trevlig helg! Med vänlig hälsning, David
  • 2019-09-03

Åsa F skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Trevlig och sympatisk person som man får förtroende för. Lyhörd och tillmötesgående med fingertoppskänsla. Läs mer
  • 2019-09-02

Diana N skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Proffsigt bemötande, ger en känsla av erfarenhet och god kunskap Läs mer
    2019-09-02 David H svarar Diana N
    Tack för de fina orden Diana! Önskar dig en trevlig kväll! Med vänlig hälsning, David
  • 2019-08-28

Sara Edholm A skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    David kändes väldigt trygg och erfaren. Han hjälpte oss mycket med försäljningen. Läs mer
    2019-09-02 David H svarar Sara Edholm A
    Tack Sara! Glad är ni är nöjda och känt er trygga. Viktig bit för mig. Med vänlig hälsning, David
  • 2019-08-18

Jeanette L skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mycket trevligt bemötande, snabb med info. Läs mer
    2019-08-18 David H svarar Jeanette L
    Tack Jeanette för de fina orden! Med vänlig hälsning, David
  • Johnny S

2019-08-08

Johnny S skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt kedjehus i Tyresö.
    Trevligt och bra förstamöte där vi anlitade Heléne i konkurrens därefter upplevde vi det som att hon inte riktigt hade tid med vårt objekt.
    Exempelvis; Stressad under fotografering, fick påminna om ”kommande” annonsering huset så det kom ut i rätt tid.
    Bristfälliga återkopplingar, oftast ringde vi upp. Ingen uppföljning av potentiella köpare. Alltid på väg till nya ”möten”. Kändes ibland lamslagen när det inte gick som vi trodde (många på visningar men inga bud) och vi fick komma med idéer och förslag - när vi anlitar mäklare är detta en stor förväntning: att kunna slappna av och känna att objektet är i trygga händer men här var vi tvungna att vara aktiva och delaktiga i väldigt många moment i hela säljprocessen.
    Tyvärr ingen bra helhetsupplevelse och vi rekommenderar därav ej Heléne som mäklare. Läs mer
    2019-08-22 Heléne J svarar Johnny S
    Hej Johnny! Tack för dina synpunkter. Jag försöker alltid göra mitt yttersta för att räcka till och vara tillgänglig för mina kunder. I detta fall räckte jag uppenbarligen inte till för att uppfylla era förväntningar och det beklagar jag. Jag hoppas att ni trivs fint i ert nya boende i Skåne. Mvh Heléne
  • 2019-07-21

Saida Karim N skrev om Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jätte kompetent och bra mäklare, vi har träffat tre olika mäklare och Joakim är den bästa. Han kan sin sak, är neutral och professionell. Läs mer
  • 2019-07-04

Jan B skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    David verkar vara en rutinerad och erfaren mäklare. Han ser till att både köpare och säljare gör en bra affär. Genomgången av alla dokument vid kontraktsskrivningen sköttes omsorgsfullt. Läs mer
    2019-07-04 David H svarar Jan B
    Tack Jan för de fina orden! Med vänlig hälsning, David
  • Bengt Thomas N

2019-07-03

Bengt Thomas N skrev om Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Proffsigt bemötande från första mötet till avslut på försäljningen av vår villa vid Erstavikens strand Läs mer
    2019-07-03 Conny L svarar Bengt Thomas N
    Tack för det Thomas, att hjälpa till och sälja ert fina hus var jättetrevligt, lycka till med ert nya boende.
  • Charlotta S

2019-06-13

Charlotta S skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tycker att David Hedenström varit mycket Bra och snabb gett snabbrespons. Allert och lyhörd . Bara positit att säga Läs mer
    2019-06-13 David H svarar Charlotta S
    Tack för de fina ord Charlotta! Mvh, David
  • 2019-06-09

Helena E skrev om Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi sålde vårt hus. Joakim kontaktade oss efter att vi anmält vårt intresse via webben. Han var eld och lågor och ville sälja vårt hus trots att vi pratat med en annan mäklare. Våra förväntningar var höga iom att Joakim hade det. Det gick först lite trögt men med lite stöd från J och is i magen inväntade fler spekulanter och till slut blev det två budgivare och vi nådde försöljninsmål över förväntan.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Joakims insats. Tack! Läs mer
  • 2019-06-06

Curt B skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bollmorav 4 1:a plan 5

Behaglig mäklaren och inte så gåpåig.
    Kommer säkert tillbaka👍 Läs mer
    2019-06-12 David H svarar Curt B
    Hej Curt! Tack för det fina omdömet. Önskar dig en trevlig dag! Mvh, David
  • 2019-06-05

Cassandra J skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålde en 3:a på Sikvägen i Tyresö. Heléne var professionell, snabb, trevlig och hade stor marknadskännedom. Man kände att hon ville ens bästa och gav goda råd. Läs mer
  • 2019-06-03

Anders H skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mycket bra, kunnig och proffsig. Helnöjd! Läs mer
  • 2019-06-03

Rafael M skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Heléne sålde våran lgh. Väldigt trevlig, responsiv och enkel att ha att göra med. Svarar gärna på frågor och är tydlig med hur allt går till. Läs mer
  • 2019-05-26

Per Svante T skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt villa. Bra bemötande. God hjälp med praktiska ärenden och kunskap rörande försäljning. Noggrann. Läs mer
  • Marie Louise A

2019-05-21

Marie Louise A skrev om Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt hus på Tyresö Brevik, fick ett trevligt bemötande från första stund. Eftersom vi inte köpt eller sålt på de senaste 47 åren, hade vi inte så stora förväntningar. Conny gav ett seriöst och kunnigt intryck.
    Han engagerade sig/hjälpte oss även med huset vi så småningom köpte.
    Han får 9.5 poäng av 10! Varför inte full pott? Alla kan alltid förbättra sig något!😊 Läs mer
  • Oscar S

2019-05-21

Oscar S skrev om Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi köpte radhus i Tyresö och är så himla nöjda. Affären gick supersmidigt. Mycket professionell, bra mäklare med koll på läget. Jag rekommenderar Conny! Läs mer
    2019-05-21 Conny L svarar Oscar S
    Tack för det, det känns skönt att ni är nöjda. MVH Conny
  • 2019-05-20

Mike A skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bra bemött av mäklare. Mäklaren levde upp till förväntningarna Läs mer
    2019-06-12 David H svarar Mike A
    Hej Mike! Tack för de fina orden. Mvh, David
  • 2019-05-08

Patrik A skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt en Brf lägenhet.

Mäklaren var känd sedan tidigare, och allt har fungerat mycket bra. Även fast jag själv bor på annan ort. Läs mer
  • Andreas Dimitris B

2019-05-01

Andreas Dimitris B skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpte bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande och väldigt tillgänglig. Läs mer
  • 2019-04-27

Karin I skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har både köpt och ska nu sälja min lägenhet nu med Davids hjälp.
    Jag har inte träffat David så många gånger så att jag helt kan beskriva han.
    Men det som jag redan fått uppleva i våra möten är att han är en vänlig, noggrann och lugn person. En person som både utstrålar och ger trygghet till sin
    omgivning. Man får ett förtroende och jag har fått vara väldigt delaktig i alla steg i min försäljning. Jag är tyvärr ensam i alla beslut kring både köp och sälj så då är det extra viktigt för mig att ha någon som har Davids egenskaper.
    Jag har tidigare sålt både bostadsrätter och hus och David är utan tvekan den bästa Mäklaren jag har haft.
    Med vänlig hälsning, Karin Israelsson Läs mer
    2019-04-27 David H svarar Karin I
    Tack för de fina orden Karin! Nu ska vi se till att din försäljning blir lyckad!
  • 2019-04-25

Xiaohua Z skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har köpt lägenhet hos mäklare David. Läs mer
  • 2019-04-24

Niklas J skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    David är lugn och saklig med stort tålamod. Läs mer
    2019-04-27 David H svarar Niklas J
    Tack Niklas! Det värmer! Önskar er en fortsatt trevlig helg! Med vänlig hälsning, David
  • 2019-04-01

Oleg Ö skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har sålt lägenhet. Bemötande var bra. Generellt sett tycker jag att Heléne är en bra mäklare. Läs mer
  • 2019-03-31

Tatsiana Ö skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Med hjälp av Helene Jernestrand har vi sålt en 4-an på Bollmoravägen i Tyresö, ganska snabbt. Vi upplevde trevlig kommynikation med henne, nöjda med hennes arbete, bara positivt. Läs mer
  • 2019-03-25

Lena E skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt en tre rums lägenhet i Tyresö. Mäklaren hade ett bra och informativt bemötande av oss som köpare. Upplevde att han hade ett professionellt bemötande som var förtroende ingivande. Läs mer
  • 2019-03-25

Erik Thomas G skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Ser bra ut, men vi är ej klara
    Ni får återkomma senare Läs mer
  • 2019-03-17

Per N skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Såld lgh, trevligt och proffsigt bemötande. Mina förväntningar uppfylldes absolut på alla sätt och vis. Läs mer
  • 2019-03-16

Peter L skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har köpt lägenhet på Siklöjevägen, mycket trevligt och professionellt bemötande, är supernöjd med allt. Läs mer
    2019-03-16 David H svarar Peter L
    Tack för de fina orden Peter! Önskar er en fortsatt trevlig helg! Med vänlig hälsning, David
  • 2019-03-15

Anneli E skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har anlitat David vid flera tillfällen , både för köp och försäljning av bostadsrätt i Tyresö. David är förtroendeingivande, kunnig, professionell och pålitlig. Som säljare vill man ju naturligtvis sälja till bästa möjliga pris och som köpare vill man känna att man gör en bra affär. David har motsvarat mina förväntningar i båda fall. Jag skulle inte tveka att anlita honom igen om det skulle bli aktuellt! Läs mer
    2019-03-15 David H svarar Anneli E
    Tack för de fina orden Anneli! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Med vänlig hälsning, David
  • 2019-03-14

Jennifer L skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har köpt en bodstadsrätt i Tyresö. En tvåa på 64 kvm.

Mäklaren var trevlig och intresserad, hade mycket kunskap Läs mer
    2019-03-17 David H svarar Jennifer L
    Tack för de fina orden Jennifer! Önskar dig en fortsatt trevlig söndag! Mvh, David

Bollmoravägen 24 H, 135 40 Tyresö