Alla kategorier Mäklare Stockholms län Tyresö HusmanHagberg HusmanHagberg Tyresö Älta

HusmanHagberg Tyresö Älta

Bollmoravägen 24 H, 135 40 Tyresö — Visa karta

Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Tyresö har bred kompetens och stor koll på området här och i Älta. Är det hit du vill flytta ska du ta kontakt med oss. Bostäder är vår största passion och vi brinner för att hjälpa dig hitta rätt i ditt letande. Vi sköter gärna hela affären vare sig du vill köpa, sälja eller både och.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i Sverige. Vi är fria från både banker och försäkringsbolag och vana att anpassa affären efter våra kunder önskemål. Välkommen till oss och Tyresötrakten!

Läs vad 153 kunder tycker om HusmanHagberg Tyresö Älta

• 2019-08-18

Jeanette L skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mycket trevligt bemötande, snabb med info. Läs mer
    2019-08-18 David H svarar Jeanette L
    Tack Jeanette för de fina orden! Med vänlig hälsning, David
  • Johnny S

2019-08-08

Johnny S skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt kedjehus i Tyresö.
    Trevligt och bra förstamöte där vi anlitade Heléne i konkurrens därefter upplevde vi det som att hon inte riktigt hade tid med vårt objekt.
    Exempelvis; Stressad under fotografering, fick påminna om ”kommande” annonsering huset så det kom ut i rätt tid.
    Bristfälliga återkopplingar, oftast ringde vi upp. Ingen uppföljning av potentiella köpare. Alltid på väg till nya ”möten”. Kändes ibland lamslagen när det inte gick som vi trodde (många på visningar men inga bud) och vi fick komma med idéer och förslag - när vi anlitar mäklare är detta en stor förväntning: att kunna slappna av och känna att objektet är i trygga händer men här var vi tvungna att vara aktiva och delaktiga i väldigt många moment i hela säljprocessen.
    Tyvärr ingen bra helhetsupplevelse och vi rekommenderar därav ej Heléne som mäklare. Läs mer
  • 2019-07-21

Saida Karim N skrev om Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jätte kompetent och bra mäklare, vi har träffat tre olika mäklare och Joakim är den bästa. Han kan sin sak, är neutral och professionell. Läs mer
  • 2019-07-04

Jan B skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    David verkar vara en rutinerad och erfaren mäklare. Han ser till att både köpare och säljare gör en bra affär. Genomgången av alla dokument vid kontraktsskrivningen sköttes omsorgsfullt. Läs mer
    2019-07-04 David H svarar Jan B
    Tack Jan för de fina orden! Med vänlig hälsning, David
  • Bengt Thomas N

2019-07-03

Bengt Thomas N skrev om Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Proffsigt bemötande från första mötet till avslut på försäljningen av vår villa vid Erstavikens strand Läs mer
    2019-07-03 Conny L svarar Bengt Thomas N
    Tack för det Thomas, att hjälpa till och sälja ert fina hus var jättetrevligt, lycka till med ert nya boende.
  • Charlotta S

2019-06-13

Charlotta S skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tycker att David Hedenström varit mycket Bra och snabb gett snabbrespons. Allert och lyhörd . Bara positit att säga Läs mer
    2019-06-13 David H svarar Charlotta S
    Tack för de fina ord Charlotta! Mvh, David
  • 2019-06-09

Helena E skrev om Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi sålde vårt hus. Joakim kontaktade oss efter att vi anmält vårt intresse via webben. Han var eld och lågor och ville sälja vårt hus trots att vi pratat med en annan mäklare. Våra förväntningar var höga iom att Joakim hade det. Det gick först lite trögt men med lite stöd från J och is i magen inväntade fler spekulanter och till slut blev det två budgivare och vi nådde försöljninsmål över förväntan.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Joakims insats. Tack! Läs mer
  • 2019-06-06

Curt B skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bollmorav 4 1:a plan 5

Behaglig mäklaren och inte så gåpåig.
    Kommer säkert tillbaka👍 Läs mer
    2019-06-12 David H svarar Curt B
    Hej Curt! Tack för det fina omdömet. Önskar dig en trevlig dag! Mvh, David
  • 2019-06-05

Cassandra J skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålde en 3:a på Sikvägen i Tyresö. Heléne var professionell, snabb, trevlig och hade stor marknadskännedom. Man kände att hon ville ens bästa och gav goda råd. Läs mer
  • 2019-06-03

Anders H skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mycket bra, kunnig och proffsig. Helnöjd! Läs mer
  • 2019-06-03

Rafael M skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Heléne sålde våran lgh. Väldigt trevlig, responsiv och enkel att ha att göra med. Svarar gärna på frågor och är tydlig med hur allt går till. Läs mer
  • 2019-05-26

Per Svante T skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt villa. Bra bemötande. God hjälp med praktiska ärenden och kunskap rörande försäljning. Noggrann. Läs mer
  • Marie Louise A

2019-05-21

Marie Louise A skrev om Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt hus på Tyresö Brevik, fick ett trevligt bemötande från första stund. Eftersom vi inte köpt eller sålt på de senaste 47 åren, hade vi inte så stora förväntningar. Conny gav ett seriöst och kunnigt intryck.
    Han engagerade sig/hjälpte oss även med huset vi så småningom köpte.
    Han får 9.5 poäng av 10! Varför inte full pott? Alla kan alltid förbättra sig något!😊 Läs mer
  • OSCAR S

2019-05-21

OSCAR S skrev om Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi köpte radhus i Tyresö och är så himla nöjda. Affären gick supersmidigt. Mycket professionell, bra mäklare med koll på läget. Jag rekommenderar Conny! Läs mer
    2019-05-21 Conny L svarar OSCAR S
    Tack för det, det känns skönt att ni är nöjda. MVH Conny
  • 2019-05-20

Mike A skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bra bemött av mäklare. Mäklaren levde upp till förväntningarna Läs mer
    2019-06-12 David H svarar Mike A
    Hej Mike! Tack för de fina orden. Mvh, David
  • 2019-05-08

Patrik A skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt en Brf lägenhet.

Mäklaren var känd sedan tidigare, och allt har fungerat mycket bra. Även fast jag själv bor på annan ort. Läs mer
  • Andreas Dimitris B

2019-05-01

Andreas Dimitris B skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpte bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande och väldigt tillgänglig. Läs mer
  • 2019-04-27

Karin I skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har både köpt och ska nu sälja min lägenhet nu med Davids hjälp.
    Jag har inte träffat David så många gånger så att jag helt kan beskriva han.
    Men det som jag redan fått uppleva i våra möten är att han är en vänlig, noggrann och lugn person. En person som både utstrålar och ger trygghet till sin
    omgivning. Man får ett förtroende och jag har fått vara väldigt delaktig i alla steg i min försäljning. Jag är tyvärr ensam i alla beslut kring både köp och sälj så då är det extra viktigt för mig att ha någon som har Davids egenskaper.
    Jag har tidigare sålt både bostadsrätter och hus och David är utan tvekan den bästa Mäklaren jag har haft.
    Med vänlig hälsning, Karin Israelsson Läs mer
    2019-04-27 David H svarar Karin I
    Tack för de fina orden Karin! Nu ska vi se till att din försäljning blir lyckad!
  • 2019-04-25

Xiaohua Z skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har köpt lägenhet hos mäklare David. Läs mer
  • 2019-04-24

Niklas J skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    David är lugn och saklig med stort tålamod. Läs mer
    2019-04-27 David H svarar Niklas J
    Tack Niklas! Det värmer! Önskar er en fortsatt trevlig helg! Med vänlig hälsning, David
  • 2019-04-01

Oleg Ö skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har sålt lägenhet. Bemötande var bra. Generellt sett tycker jag att Heléne är en bra mäklare. Läs mer
  • 2019-03-31

Tatsiana Ö skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Med hjälp av Helene Jernestrand har vi sålt en 4-an på Bollmoravägen i Tyresö, ganska snabbt. Vi upplevde trevlig kommynikation med henne, nöjda med hennes arbete, bara positivt. Läs mer
  • 2019-03-25

Lena E skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt en tre rums lägenhet i Tyresö. Mäklaren hade ett bra och informativt bemötande av oss som köpare. Upplevde att han hade ett professionellt bemötande som var förtroende ingivande. Läs mer
  • 2019-03-25

Erik Thomas G skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Ser bra ut, men vi är ej klara
    Ni får återkomma senare Läs mer
  • 2019-03-17

Per N skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Såld lgh, trevligt och proffsigt bemötande. Mina förväntningar uppfylldes absolut på alla sätt och vis. Läs mer
  • 2019-03-16

Peter L skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har köpt lägenhet på Siklöjevägen, mycket trevligt och professionellt bemötande, är supernöjd med allt. Läs mer
    2019-03-16 David H svarar Peter L
    Tack för de fina orden Peter! Önskar er en fortsatt trevlig helg! Med vänlig hälsning, David
  • 2019-03-15

Anneli E skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har anlitat David vid flera tillfällen , både för köp och försäljning av bostadsrätt i Tyresö. David är förtroendeingivande, kunnig, professionell och pålitlig. Som säljare vill man ju naturligtvis sälja till bästa möjliga pris och som köpare vill man känna att man gör en bra affär. David har motsvarat mina förväntningar i båda fall. Jag skulle inte tveka att anlita honom igen om det skulle bli aktuellt! Läs mer
    2019-03-15 David H svarar Anneli E
    Tack för de fina orden Anneli! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Med vänlig hälsning, David
  • 2019-03-14

Jennifer L skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har köpt en bodstadsrätt i Tyresö. En tvåa på 64 kvm.

Mäklaren var trevlig och intresserad, hade mycket kunskap Läs mer
    2019-03-17 David H svarar Jennifer L
    Tack för de fina orden Jennifer! Önskar dig en fortsatt trevlig söndag! Mvh, David
  • Sabina E

2019-03-14

Sabina E skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har i familjen använt David vid flera försäljningar.
    Han är professionell och trevlig, lyssnar på både säljare och köpare vilket skapar ett mycket bra förtroende. Lättillgänglig och besvarar frågor snabbt. Mycket kunnig i området!
    Jag kan varmt rekommendera David om ni skall köpa eller sälja bostad! Läs mer
    2019-03-14 David H svarar Sabina E
    Tack för de fina orden Sabina! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
  • Majvor L

2019-03-14

Majvor L skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har köpt en lägenhet på Siklöjevägen i Tyresö. David, mäklaren, var kunnig och kunde svara på alla frågor vi hade, vi kände oss väldigt väl mottagna och omhändertagna. Vi kan verkligen rekommendera HusmanHagberg och David Hedenström och kommer med all säkerhet att kontakta honom om vi i framtiden önskar sälja lägenheten. Läs mer
    2019-03-14 David H svarar Majvor L

2019-03-11 Conny L svarar Anders P
    Tack för det, alltid roligt att kunna hjälpa till. MVH Conny Lindberg
  • 2019-03-07

Elin G skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Har sålt min bostad. Är nöjd med helheten. Bra engagerad mäklare. Hade bra koll på vad vi kunde förvänta oss av slutpriset. Noga och snabb med information. Alltid lätttigäntlig när det behövdes. Läs mer
    2019-03-14 David H svarar Elin G
    Tack för de fina orden Elin! Önskar du en fortsatt trevlig dag!
  • 2019-03-06

Stefan I skrev om Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt bostadsrätt i Nacka. Joakim är proffsig och kompetent och har skött vår försäljning med galans. Läs mer
    2019-03-10 Joakim V svarar Stefan I
    Tack Stefan, härligt att ni nöjda.. lycka till med ert nya boende och att allt går vägen?
  • 2019-03-04

Mikael L skrev om Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har sålt ett radhus i närheten av Tyresö Centrum.
    HusmanHagberg och Joakim har mött alla mina förväntningar och lite till. En mäklare med framåtdrift, väldigt lösningsorienterad och duktig mäklare. Alltid korrekt och ett extraordinärt bemötande åt alla håll.
    Gjort det lilla extra överallt i processen.
    Kan varmt rekommendera HusmanHagberg.
    Tack!
    Mikael Läs mer
    2019-03-10 Joakim V svarar Mikael L
    Tack för det fina betyget och jag kan varmt rekommendera att få så mycket värme? tack Mikael
  • 2019-02-28

Christina W skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Har sålt mitt hus
    Vart bra bemött Läs mer
    2019-02-28 Emelie H svarar Christina W
    Tack för förtroendet, att jag fick hjälpa er med försäljningen av er bostad. Önskar er all lycka framåt nu!
  • 2019-02-28

Maria A skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Genom Emelie köpte vi ett hus ute i Tyresö. Bra och snabba svar och ett trevligt bemötande Läs mer
    2019-02-28 Emelie H svarar Maria A
    Tack för omdömet Mia! Det glädjer mig att ni är nöjda med bemötandet. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hus och jag är övertygad om att ni kommer att få det jättefint :)
  • 2019-02-12

Martin S skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt bostadsrätt, väldigt nöjd med den hjälp vi fått från David Hedenström! Läs mer
    2019-03-07 David H svarar Martin S
    Tack för de fina orden Martin!
  • 2019-02-08

Camilla J skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Allt bara bra, enkel, flexibel och trevlig. Läs mer
  • 2019-02-07

Lennart F skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har köpt en bostadsrätt av Peter H, och han har uppträtt yrkesmässigt förtroendefull och noggrant så här långt. Min förväntan på Peter är att han också kommer att göra det om något problem skulle dyka upp i den fortsatta processen. Läs mer
  • 2019-02-07

Anncatrine von R skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har sålt en villa. Mäklaren har givit ett positivt intryck och bemötande.
    Affären har genomförts på ett bra sätt och jag kan reklombdera henne till fler säljare. Läs mer
    2019-02-07 Heléne J svarar Anncatrine von R
    Tack Anncatrine, det har varit så trevligt att samarbeta med er! Önskar er all lycka i ert nya boende. Mvh Heléne
    Heléne J gillar detta
  • Evelina S

2019-02-05

Evelina S skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bostadsrätt.
    Väldigt bra och tänker på säljaren och köparens bästa med daglig och flexibel kontakt.
    Har anlitat David förut och varit nöjd med hans arbete.

Duktig och kunnig i området vad dop om köparna vill ha Läs mer
    2019-02-06 David H svarar Evelina S
    Tack för de fina Evelina orden och tack för att jag fick chansen att hjälpa dig ytterligare en gång! Önskar dig en fin dag! Mvh, David
  • 2019-02-05

Angelica H skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi köpte en lägenhet i Tyresö. Vi blev bemötta på ett positivt och välkomnande sätt. Vi kände att dem tog sin tid för att reda ut och se till att ge oss svar på våra frågor. Läs mer
    2019-02-05 Emelie H svarar Angelica H
    Vad kul att ni känner er nöjda med bemötandet och att vi kunde hjälpa er få svar på alla era frågor, det är viktigt för oss och glädjer oss extra mycket att ni känner er nöjda med detta. Hoppas att ni ska trivas i er nya fina lägenhet!
    Hälsningar, Emelie Hallman
  • 2019-02-05

Susanne T skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tack för hjälpen Heléne!
    För andra gången har du hjälpt mig att sälja ett objekt, det var helt enkelt självklart att välja dig igen. Tryggt, lugnt och på ett proffsigt sätt lotsar du både mig och köpare i mål. Jag ger dig mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-02-04

Ulf K skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Har köpt en 2:a på Axel Wennergren av David. Han var mycket hjälpsam och ordnade med specialvisning samt snabbt avslut av affären. Läs mer
    2019-02-05 David H svarar Ulf K
    Hej Ulf! Tack för de fina orden! Hoppas dottern kommer att trivas bra i lägenheten! Mvh, David
  • 2019-01-30

Freja K skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Upplevelsen har varit bra. Vi har fått ett bra bemötande och informationen fram och tillbaka har varit bra och relativt smidig. Vi har upplevt att det ibland har tagit lite tid med att få återkoppling vilket har skapat en liten osäkerhet för om mäklaren fått mejl eller sms från oss. I det stora hela har det dock varit väldigt bra och mycket professionellt. Vi kan därför rekommendera både mäklarfirman och mäklaren. Läs mer
    2019-02-04 David H svarar Freja K
    Hej Freja! Jag är glad att ni upplever att ni blivit bemötta på ett bra sätt. Är tacksam för att ni även informerar mig om att ni upplevde att det tog längre tid än önskat, det ger mig möjlighet att utvecklas ännu mer i framtiden. Önskar er en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
  • 2019-01-30

Daniel S skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bra och strategiskt utfört med tanke på övriga försäljningar i närheten. Gick upp 14% vilket är väldigt bra . Tack för ett utmärkt jobb David. Läs mer
    2019-02-04 David H svarar Daniel S
    Stort tack för de fina orden. Det gör mig glad att du är nöjd! Mvh, David
  • Adam B

2019-01-28

Adam B skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Engagerad mäklare som vill kunden det bästa Läs mer
    2019-01-28 David H svarar Adam B
    Hej Adam! Tack för det fina omdömmet! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
  • 2019-01-28

Fanny B skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har köpt min först lägenhet och har blivit jätte bra bemött.

Han var väldigt hjälpsam Läs mer
    2019-01-28 David H svarar Fanny B
    Tack för de fina orden Fanny! Jag hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet! Mvh, David
  • 2019-01-27

Hans Olof V skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Emelie hjälpte oss att sälja en lägenhet. Hon är mycket förtroendeingivande och proffsig, dessutom jättego och glad. Allt gick smidigare än förväntat. Läs mer
    2019-01-28 Emelie H svarar Hans Olof V
    Tack för de fina orden och kul att höra att ni tycker det gick smidigare än förväntat, det glädjer mig. Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet, tacksam för förtroendet.
  • 2019-01-24

Mikko L skrev om Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi sålde igår vår trea på 70 kvm på Ekuddsvägen 1, våning 9.
    Jag upplever samarbetet med Joakim som mycket positivt. Helt nöjd på alla punkter. Totalproffsigt på alla sätt. Slutpriset blev också rejält mycket högre än väntat.
    Tack! Läs mer
    2019-01-29 Joakim V svarar Mikko L
    Tack Mikko, med sen kvällsbudgivning så blev det bra till slut.
    Vänliga hälsningar
    Joakim