Alla kategorier Mäklare Stockholms län Tyresö HusmanHagberg HusmanHagberg Tyresö Älta

HusmanHagberg Tyresö Älta

Bollmoravägen 24 H, 135 40 Tyresö — Visa karta

Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Tyresö har bred kompetens och stor koll på området här och i Älta. Är det hit du vill flytta ska du ta kontakt med oss. Bostäder är vår största passion och vi brinner för att hjälpa dig hitta rätt i ditt letande. Vi sköter gärna hela affären vare sig du vill köpa, sälja eller både och.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i Sverige. Vi är fria från både banker och försäkringsbolag och vana att anpassa affären efter våra kunder önskemål. Välkommen till oss och Tyresötrakten!

Läs vad 133 kunder tycker om HusmanHagberg Tyresö Älta

• 2019-04-01

Oleg Ö skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har sålt lägenhet. Bemötande var bra. Generellt sett tycker jag att Heléne är en bra mäklare. Läs mer
  • 2019-03-31

Tatsiana Ö skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Med hjälp av Helene Jernestrand har vi sålt en 4-an på Bollmoravägen i Tyresö, ganska snabbt. Vi upplevde trevlig kommynikation med henne, nöjda med hennes arbete, bara positivt. Läs mer
  • 2019-03-25

Lena E skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt en tre rums lägenhet i Tyresö. Mäklaren hade ett bra och informativt bemötande av oss som köpare. Upplevde att han hade ett professionellt bemötande som var förtroende ingivande. Läs mer
  • 2019-03-25

Erik Thomas G skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Ser bra ut, men vi är ej klara
    Ni får återkomma senare Läs mer
  • 2019-03-17

Per N skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Såld lgh, trevligt och proffsigt bemötande. Mina förväntningar uppfylldes absolut på alla sätt och vis. Läs mer
  • 2019-03-16

Peter L skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har köpt lägenhet på Siklöjevägen, mycket trevligt och professionellt bemötande, är supernöjd med allt. Läs mer
    2019-03-16 David H svarar Peter L
    Tack för de fina orden Peter! Önskar er en fortsatt trevlig helg! Med vänlig hälsning, David
  • 2019-03-15

Anneli E skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har anlitat David vid flera tillfällen , både för köp och försäljning av bostadsrätt i Tyresö. David är förtroendeingivande, kunnig, professionell och pålitlig. Som säljare vill man ju naturligtvis sälja till bästa möjliga pris och som köpare vill man känna att man gör en bra affär. David har motsvarat mina förväntningar i båda fall. Jag skulle inte tveka att anlita honom igen om det skulle bli aktuellt! Läs mer
    2019-03-15 David H svarar Anneli E
    Tack för de fina orden Anneli! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Med vänlig hälsning, David
  • 2019-03-14

Jennifer L skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har köpt en bodstadsrätt i Tyresö. En tvåa på 64 kvm.

Mäklaren var trevlig och intresserad, hade mycket kunskap Läs mer
    2019-03-17 David H svarar Jennifer L
    Tack för de fina orden Jennifer! Önskar dig en fortsatt trevlig söndag! Mvh, David
  • Sabina E

2019-03-14

Sabina E skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har i familjen använt David vid flera försäljningar.
    Han är professionell och trevlig, lyssnar på både säljare och köpare vilket skapar ett mycket bra förtroende. Lättillgänglig och besvarar frågor snabbt. Mycket kunnig i området!
    Jag kan varmt rekommendera David om ni skall köpa eller sälja bostad! Läs mer
    2019-03-14 David H svarar Sabina E
    Tack för de fina orden Sabina! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
  • Majvor L

2019-03-14

Majvor L skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har köpt en lägenhet på Siklöjevägen i Tyresö. David, mäklaren, var kunnig och kunde svara på alla frågor vi hade, vi kände oss väldigt väl mottagna och omhändertagna. Vi kan verkligen rekommendera HusmanHagberg och David Hedenström och kommer med all säkerhet att kontakta honom om vi i framtiden önskar sälja lägenheten. Läs mer
    2019-03-14 David H svarar Majvor L

2019-03-11 Conny L svarar Anders P
    Tack för det, alltid roligt att kunna hjälpa till. MVH Conny Lindberg
  • 2019-03-07

Elin G skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Har sålt min bostad. Är nöjd med helheten. Bra engagerad mäklare. Hade bra koll på vad vi kunde förvänta oss av slutpriset. Noga och snabb med information. Alltid lätttigäntlig när det behövdes. Läs mer
    2019-03-14 David H svarar Elin G
    Tack för de fina orden Elin! Önskar du en fortsatt trevlig dag!
  • 2019-03-06

Stefan I skrev om Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt bostadsrätt i Nacka. Joakim är proffsig och kompetent och har skött vår försäljning med galans. Läs mer
    2019-03-10 Joakim V svarar Stefan I
    Tack Stefan, härligt att ni nöjda.. lycka till med ert nya boende och att allt går vägen😃
  • 2019-03-04

Mikael L skrev om Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har sålt ett radhus i närheten av Tyresö Centrum.
    HusmanHagberg och Joakim har mött alla mina förväntningar och lite till. En mäklare med framåtdrift, väldigt lösningsorienterad och duktig mäklare. Alltid korrekt och ett extraordinärt bemötande åt alla håll.
    Gjort det lilla extra överallt i processen.
    Kan varmt rekommendera HusmanHagberg.
    Tack!
    Mikael Läs mer
    2019-03-10 Joakim V svarar Mikael L
    Tack för det fina betyget och jag kan varmt rekommendera att få så mycket värme😃 tack Mikael
  • 2019-02-28

Christina W skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Har sålt mitt hus
    Vart bra bemött Läs mer
    2019-02-28 Emelie H svarar Christina W
    Tack för förtroendet, att jag fick hjälpa er med försäljningen av er bostad. Önskar er all lycka framåt nu!
  • 2019-02-28

Maria A skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Genom Emelie köpte vi ett hus ute i Tyresö. Bra och snabba svar och ett trevligt bemötande Läs mer
    2019-02-28 Emelie H svarar Maria A
    Tack för omdömet Mia! Det glädjer mig att ni är nöjda med bemötandet. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hus och jag är övertygad om att ni kommer att få det jättefint :)
  • 2019-02-12

Martin S skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt bostadsrätt, väldigt nöjd med den hjälp vi fått från David Hedenström! Läs mer
    2019-03-07 David H svarar Martin S
    Tack för de fina orden Martin!
  • 2019-02-08

Camilla J skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Allt bara bra, enkel, flexibel och trevlig. Läs mer
  • 2019-02-07

Lennart F skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har köpt en bostadsrätt av Peter H, och han har uppträtt yrkesmässigt förtroendefull och noggrant så här långt. Min förväntan på Peter är att han också kommer att göra det om något problem skulle dyka upp i den fortsatta processen. Läs mer
  • 2019-02-07

Anncatrine von R skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har sålt en villa. Mäklaren har givit ett positivt intryck och bemötande.
    Affären har genomförts på ett bra sätt och jag kan reklombdera henne till fler säljare. Läs mer
    2019-02-07 Heléne J svarar Anncatrine von R
    Tack Anncatrine, det har varit så trevligt att samarbeta med er! Önskar er all lycka i ert nya boende. Mvh Heléne
    Heléne J gillar detta
  • Evelina S

2019-02-05

Evelina S skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bostadsrätt.
    Väldigt bra och tänker på säljaren och köparens bästa med daglig och flexibel kontakt.
    Har anlitat David förut och varit nöjd med hans arbete.

Duktig och kunnig i området vad dop om köparna vill ha Läs mer
    2019-02-06 David H svarar Evelina S
    Tack för de fina Evelina orden och tack för att jag fick chansen att hjälpa dig ytterligare en gång! Önskar dig en fin dag! Mvh, David
  • 2019-02-05

Angelica H skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi köpte en lägenhet i Tyresö. Vi blev bemötta på ett positivt och välkomnande sätt. Vi kände att dem tog sin tid för att reda ut och se till att ge oss svar på våra frågor. Läs mer
    2019-02-05 Emelie H svarar Angelica H
    Vad kul att ni känner er nöjda med bemötandet och att vi kunde hjälpa er få svar på alla era frågor, det är viktigt för oss och glädjer oss extra mycket att ni känner er nöjda med detta. Hoppas att ni ska trivas i er nya fina lägenhet!
    Hälsningar, Emelie Hallman
  • 2019-02-05

Susanne T skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tack för hjälpen Heléne!
    För andra gången har du hjälpt mig att sälja ett objekt, det var helt enkelt självklart att välja dig igen. Tryggt, lugnt och på ett proffsigt sätt lotsar du både mig och köpare i mål. Jag ger dig mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-02-04

Ulf K skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Har köpt en 2:a på Axel Wennergren av David. Han var mycket hjälpsam och ordnade med specialvisning samt snabbt avslut av affären. Läs mer
    2019-02-05 David H svarar Ulf K
    Hej Ulf! Tack för de fina orden! Hoppas dottern kommer att trivas bra i lägenheten! Mvh, David
  • 2019-01-30

Freja K skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Upplevelsen har varit bra. Vi har fått ett bra bemötande och informationen fram och tillbaka har varit bra och relativt smidig. Vi har upplevt att det ibland har tagit lite tid med att få återkoppling vilket har skapat en liten osäkerhet för om mäklaren fått mejl eller sms från oss. I det stora hela har det dock varit väldigt bra och mycket professionellt. Vi kan därför rekommendera både mäklarfirman och mäklaren. Läs mer
    2019-02-04 David H svarar Freja K
    Hej Freja! Jag är glad att ni upplever att ni blivit bemötta på ett bra sätt. Är tacksam för att ni även informerar mig om att ni upplevde att det tog längre tid än önskat, det ger mig möjlighet att utvecklas ännu mer i framtiden. Önskar er en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
  • 2019-01-30

Daniel S skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bra och strategiskt utfört med tanke på övriga försäljningar i närheten. Gick upp 14% vilket är väldigt bra . Tack för ett utmärkt jobb David. Läs mer
    2019-02-04 David H svarar Daniel S
    Stort tack för de fina orden. Det gör mig glad att du är nöjd! Mvh, David
  • Adam B

2019-01-28

Adam B skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Engagerad mäklare som vill kunden det bästa Läs mer
    2019-01-28 David H svarar Adam B
    Hej Adam! Tack för det fina omdömmet! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
  • 2019-01-28

Fanny B skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har köpt min först lägenhet och har blivit jätte bra bemött.

Han var väldigt hjälpsam Läs mer
    2019-01-28 David H svarar Fanny B
    Tack för de fina orden Fanny! Jag hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet! Mvh, David
  • 2019-01-27

Hans Olof V skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Emelie hjälpte oss att sälja en lägenhet. Hon är mycket förtroendeingivande och proffsig, dessutom jättego och glad. Allt gick smidigare än förväntat. Läs mer
    2019-01-28 Emelie H svarar Hans Olof V
    Tack för de fina orden och kul att höra att ni tycker det gick smidigare än förväntat, det glädjer mig. Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet, tacksam för förtroendet.
  • 2019-01-24

Mikko L skrev om Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi sålde igår vår trea på 70 kvm på Ekuddsvägen 1, våning 9.
    Jag upplever samarbetet med Joakim som mycket positivt. Helt nöjd på alla punkter. Totalproffsigt på alla sätt. Slutpriset blev också rejält mycket högre än väntat.
    Tack! Läs mer
    2019-01-29 Joakim V svarar Mikko L
    Tack Mikko, med sen kvällsbudgivning så blev det bra till slut.
  • 2019-01-24

Ulrika J skrev om Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har sålt vår 3a, 70m2, i Nacka med hjälp av Joakim. Han har gjort ett jättebra jobb. Efter en seg höst med bostaden på marknaden bytte vi mäklare och anlitade Joakim. På grund av skicklighet och lite tur gick försäljningen mycket snabbt när Joakim var påkopplad. Vi har blivit mycket bra bemötta, vi har fått snabba svar på våra frågor och vi har känt ett stort förtroende. Våra förväntningar överträffades!

Stort tack Joakim! Läs mer
    2019-01-29 Joakim V svarar Ulrika J
    Tack Ulrika, nu ska vi bara hitta en fin fyra till er.

Linnéa B skrev om Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Joakim Vistam var kanon genom hela processen. Noggrann, uppriktig, ödmjuk och framförallt väldigt öppen och trevlig att ha att göra med. Det märktes att han hade mycket erfarenhet i branschen och det kändes tryggt att låta honom sälja vår lägenhet. Rekomenderar honom mer än gärna! Läs mer
    2019-01-24 Joakim V svarar Linnéa B
    Tack för det fina omdömet, det värmer bra. Jag hoppas att jag kan hjälpa er att hitta er nya bostad,

Annika M skrev om Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    - Sålt lgh 4:a Sickla Allé 9, 131 65 NACKA
    - Bra
    - Ja, han motsvarade förväntningarna
    - Blev besvikna på slutpriset. Bra med folk på visningarna men bara ett enda bud på utgångspriset, som var lägre än vad vi hade tänkt oss. Kanske bara otur, men både innan och efter vår försäljning har det sålts lägenheter med betydligt högre kvadratmeterpris. Läs mer
    2019-01-24 Joakim V svarar Annika M
    Hej Annika, tack för den fina rekommendationen. Ja, jag hade också hoppas på en till budgivare, men det är svårt att styra. Ha det så bra i er nya lägenhet på Kvarnholmen!

Ylva L skrev om Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har sålt en villa. Fick mycket professionell hjälp och ett trevligt bemötande. Processen är inte helt klar men så här långt har det gått bra och smidigt. Läs mer
    2019-01-24 Joakim V svarar Ylva L
    Tack Ylva, det är kul och vara proffesionell :-) Nu väntar vi bara på tillträdet.
  • 2019-01-20

John Ö skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Lägenhet till vår dotter.

Upplevde Emelie som väldigt trevlig och serviceinriktad. Läs mer
    2019-01-20 Emelie H svarar John Ö
    Tack John! Glad jag blir av att höra det :) Jag hoppas att Johanna ska trivas bra i sin nya fina lägenhet.
    Hälsningar,
    Emelie
  • 2019-01-19

Fredrik B skrev om Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Trovärdig och kunnig. Vi kände oss trygga som köpare av hus. I Läs mer
    2019-01-24 Joakim V svarar Fredrik B
    Tack Fredrik, det kändes tryggt och bra med er också, hoppas ni trivs bra i nya huset.. och njuter av utsikten.
  • 2019-01-18

Alvin V skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jättebra bemötande. Förhoppningarna var att lägenheten skulle säljas till utgångspris, och det gjorde den. Över förväntan. Läs mer
    2019-01-20 Emelie H svarar Alvin V
    Tack Alvin för omdömet! Jättekul att höra att det var över förväntan. Glad att jag fick hjälpa er med försäljningen.
    Hälsningar,
    Emelie
  • 2018-12-04

Frida A skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    David ger ett väldigt professionellt och trovärdigt intryck! Vi har både köpt lägenhet och sålt lägenhet med hjälp av David och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-12-14 David H svarar Frida A
    Tack för de fina orden Frida! Nu ska vi jobba för att er försäljning blir lyckad! Mvh, David
  • 2018-11-25

Peter S skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt lgh. Fick en bra känsla, seriös och försökte få ut det säljaren önskade. Läs mer
  • 2018-11-23

Amanda N skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Väldigt bra och professionell. Läs mer
  • 2018-11-18

Ola Å skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt

Enkel rak kommunikation inget velande eller osäkerhet.

Fick all info.

Tryck på med städningen, kass men ligger inte på mäklare. Läs mer
    2018-11-19 Emelie H svarar Ola Å
    Tack för det fina betyget Ola! Det glädjer mig att du är nöjd med min mäklartjänst :)
    Tråkigt med städningen, det är ju en viktigt del för helhetskänslan när man byter bostad. Bra för mig att få feedback på det också.
    Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende.
  • 2018-11-16

Barbro R skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har köpt en bostadsrätt och ska sälja min nuvarande, båda affärerna med David som mäklare. Han uppträder synnerligen professionellt och är mycket trevlig och förtroendeingivande. Läs mer
    2018-11-16 David H svarar Barbro R
    Tack för de fina orden Barbro! Önskar dig en trevlig helg! Med vänlig hälsning, David
  • Helle F

2018-11-16

Helle F skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag sålde min trerumslägenhet i Älta med hjälp av Emelie Hallman. Emelie har iakttagit ett mycket trevligt bemötande och professionellt svarat på mina många frågor.
    Emelie har på alla sätt varit behjälplig och tillmötesgående, varför jag varmt kan rekommendera hennes tjänster.

Med vänlig hälsning Helle Fernquist Läs mer
    2018-11-16 Emelie H svarar Helle F
    Det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenheten som du bott i så länge. Jag hoppas verkligen att du ska trivas i din nya lägenhet, svårt att göra annat med den härliga utsikten :)
    Tusen tack för de fina orden Helle!
    Med vänliga hälsningar, Emelie Hallman
  • 2018-11-16

Kristina Andrén K skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt en brf tvåa, mycket engagerad och bra Läs mer
    2018-11-16 Emelie H svarar Kristina Andrén K
    Tack! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen :)
    Hälsningar, Emelie Hallman
  • 2018-10-07

Joachim B skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålde bostadsrätt. Professionellt bemötande och kunnig. Allt gick supersmidigt. Läs mer
    2018-10-07 David H svarar Joachim B
    Tack för den fina rekommendationen! Önskar er en fortsatt trevlig kväll!
  • 2018-10-03

Maria B skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Efter att ha sålt min bostadsrätt i Älvsjö så letade jag ny lägenhet i Tyresö. Jag gick på många visningar och fastnade för en som David sålde. David har under hela tiden uppträtt professionellt och jag har känt mig trygg i att ha honom som mäklare. Han har svarat och återkommit snabbt om jag har haft några frågor vilket jag värdesätter högt. Jag kan varmt rekommendera David till andra köpare och säljare. Läs mer
    2018-10-03 David H svarar Maria B
    Hej Maria! Tack för er rekommendation! Det är viktigt för mig att båda säljare och köpare känner sig trygga när jag hjälper till med en förmedling. Hoppas ni fortsätter att trivas bra! Önskar er en trevlig kväll! Mvh, David

Fredrik B skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålde LGH via honom.
    Mycket proffesionellt och hjälper mer än gärna till. Läs mer
    2018-10-03 David H svarar Fredrik B
    Hej Fredrik! Tack för det fina betyget och skönt att höra att ni är nöjd med mitt jobb. Önskar er en trevlig kväll! Mvh, David

Maria L skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt bostadsrätt. Blev väldigt bra bemött! Trevlig, och väldigt proffesionell. Läs mer
    2018-10-01 David H svarar Maria L
    Hej Maria! Det gör mig glad att ni blev nöjda. Hoppas ni fortsatt kommer att trivas bra i er nya lägenhet! Mvh, David

Daniel L skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Snabb, informativ, trevlig och kompetent. Läs mer
    2018-10-01 David H svarar Daniel L
    Hej Daniel! Tack för det fina betyget och jag hoppas ni trivs bra i er nya bostad! Mvh, David
  • 2018-09-23

Guillermo V skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Emelie Hallman hade hjälpt oss att både sälja vår lägenhet och köpa ett rådhus. Vi har upplevt Emelie som professionell och väldigt trevlig. Hon hade lyssnat till våra önskemål samt kommit med egna råd från tidigare arbetserfarenheter. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2018-09-24 Emelie H svarar Guillermo V
    Det glädjer mig att ni är nöjda, dels vad gäller mitt arbete när ni köpte huset samt när vi senare sålde er lägenhet. Extra kul var det att överträffa era förväntningar med slutpriset på er lägenhet :) Jag är glad över att ha träffat er och hoppas att ni ska trivas i ert nya fina hem! Hälsningar, Emelie

Bollmoravägen 24 H, 135 40 Tyresö