HusmanHagberg Tyresö Älta

HusmanHagberg Tyresö Älta

Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Tyresö har bred kompetens och stor koll på området här och i Älta. Är det hit du vill flytta ska du ta kontakt med oss. Bostäder är vår största passion och vi brinner för att hjälpa dig hitta rätt i ditt letande. Vi sköter gärna hela affären vare sig du vill köpa, sälja eller både och.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i Sverige. Vi är fria från både banker och försäkringsbolag och vana att anpassa affären efter våra kunder önskemål. Välkommen till oss och Tyresötrakten!

Läs vad 433 kunder tycker om HusmanHagberg Tyresö Älta 2

• Anne O
    • Nacka Strand
    2022-11-26 Verifierad kund
    Trevlig tillmötesgående ger snabba svar
  • köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2022-11-20 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, lättillgänglig och snabb på att svara.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2022-11-17 Verifierad kund
    Professionell och trevlig mäklare som fick oss att känna oss trygga genom hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2022-11-04 Verifierad kund
    Tomas är jättetrevlig och hjälpsam, han lyssnar på både säljare och köpare. Han överdriver inte och är medveten vad han säljer och presenterar på fin sätt. Vi är väldigt nöjda med honom och jag skulle rekommendera honom till alla oavsett om man köper eller säljer.
    Åh, tack snälla Amra! Det var roligt att få hjälpa er att köpa lägenhet och ni är så trevliga :)
    Välkomna till fina Tyresö! Mvh Tomas
    Tomas Eriksson
    2022-11-02 Verifierad kund
    Jag är supernöjd med affären! Grym mäklare
    2022-10-27 Verifierad kund
    Blev bra bemött och fick en noggrann genomgång så att jag kände mig bekväm och redo att flytta
    • Öringe
    2022-10-18 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Lugn, trygg, erfaren och tillgänglig. Levde absolut upp till alla förväntningar man kan tänkas ha på en mäklare, tack vare Tomas blev det en enkel och smidig affär. Toppbetyg!
    Stort tack Christoffer! Så kul att hjälpa er i den här affären, det har varit ett nöje. Vi hörs vidare! Mvh Tomas Tomas Eriksson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2022-10-18 Verifierad kund
    Jag har fått ett väldigt bra bemötande av Debbie och tycker att hon haft en härlig energi hela tiden samt varit tydlig och snabb på att svara vid frågor.
    Hej Charlina,

Tack så mycket för ditt fina omdöme 🌸😊

Vi hörs längre fram i processen.

Debbie Hansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Orr en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Älta
    2022-10-12 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande redan från första telefonsamtalet till köpet . Har inte varit i kontakt med någon mäklare innan men blev bemött bra och känslan var bra rätt igenom
    2022-10-09 Verifierad kund
    En kunnig och professionell mäklare som visade ett vänligt och personligt bemötande i kontakt med mig som säljare. Mäklaren var lyhörd för våra önskemål och hanterade en oväntat snabb försäljningsprocess mycket bra. Vi är tacksamma för Debbies fina arbete!
    Hej Jasmine,

Tack så mycket för ditt fina omdöme, det gläder mig verkligen 🌸
    Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya boende.

2022-09-22 Verifierad kund
    David är mycket kunnig och duktig mäklare.
    Detta är 3de köpet av bostad via David och vi är mycket nöjda. Rekommenderar David till alla som söker proffs mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Krusboda
    2022-09-20 Verifierad kund
    Mycket professionell och hels tiden snabba återkopplingar, vi är supernöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Tyresö strand
    2022-09-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, tillgänglig och bra med information, supernöjd!
    God morgon Sofia,

Tack så mycket för ditt fina omdöme! 🌸 Ser fram emot att höras längre fram i processen.

2022-09-19 Verifierad kund
    David var enkel att få tag i och hade klara och tydliga svar på frågor. Tillmötesgående för att lösa tider för visning och liknande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mäklaren hade ett fint bemötande. Hon var hjälpsam.
    Hej Hanna!

Tack så mycket för ditt omdöme! 🌸 Vi hörs vidare i processen.

2022-09-19 Verifierad kund
    David är bäst i Tyresö. Använt David flera gånger och blir alltid bemött av ett proffs!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2022-09-16 Verifierad kund
    Blivit väl bemött och hon har varit tillgänglig under hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2022-09-16 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött av Helene från första mötet. Väldigt bra genomgång av vad som ska hända. Sen att priset inte blev jag önskade men det har nog mera med marknadsläget att göra just nu.
    Annars är jag jätte nöjd och jag kan varmt rekommendera Helene.
    2022-09-07 Verifierad kund
    Debbie var av min dotter känt o därför rekommenderad, i samband med hennes egen lägenhets köp tidigare i år. Debbie har ett personligt o engagerat arbetssätt som är högst professionellt. Hon är alltid tillgänglig för alla frågor o funderingar. Det var ett nöje att anlita henne som min mäklare.
    Hej Jeanette,

Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme 🌸 Det gläder mig att du är nöjd och det har hela tiden varit mitt nöje att få vara din mäklare.

Ha en fin dag så hörs vi längre fram!

• skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    2022-09-01 Spontant omdöme
    Debbie! Kan man hitta en mer proffesionell, kunnande, tillmötesgående men framförallt att hon genuint sätter sig in i ens situation och är alltid behjälplig. Hon kan området och är helt enkelt GRYM!
  • sålde sitt hus med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Öringe
    2022-08-28 Verifierad kund
    Debbie ingav ett förtroende och kunnande.
    Hon ville oss väl och ansträngde sig att infria våra förväntningar..
    Glad, positiv och engagerad.
    Hej Birgitta,

Tack så mycket för ditt fina omdöme 🌸 Jag är glad och det har hela tiden varit mitt nöje att få hjälpa er.

Allt gott!
    2022-08-02 Verifierad kund
    Så fin och hjälpsam! Proffsig och personlig!
    Hej Gina,

Tack så mycket för ditt fina omdöme! 🌸 Det värmer.

2022-08-01 Verifierad kund
    Hon jobbade även under sin semester för att jag skulle få min lägenhet såld till det önskemålet jag hade. Vilket hon lyckades med.

Hon var alltid tillgänglig och väldigt trevlig och positiv.

Jag kände mig aldrig orolig,trots att jag hade en deadline.
    Hej Katja,

Tack så mycket för ditt fina omdöme 🌸 Det gläder mig verkligen att vi hittat bra köpare till din lägenhet och att vi nu kan fullfölja processen.

Vi hörs vidare.

• Trinntorp
    2022-07-28 Verifierad kund
    Professionell och driven.
    Uppdaterad på området och hur prisbilden var.
    Varmt tack för omdöme och ert fina samarbete HusmanHagberg Tyresö Älta
    2022-07-24 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående och hade svara på alla mina frågor.
    Allt gick smidigt till och inga oklarheter.
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefine Orr en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2022-07-15 Verifierad kund
    Josefin har varit fantastiskt att jobba med. Hon sliter hårt och gör allt hon kan för att ge bästa möjliga service. Hon är också väldigt lösningsorienterad och alltid med ett leende på läpparna.
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2022-07-09 Verifierad kund
    Peter gav hela tiden snabb återkoppling och var kunnig. Han gjorde processen väldigt smidig.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Professionell och kunnigt bemötande.
    Lyckades sälja i en turbulent marknad.
    Nöjd med slutpriset med tanke på omständigheterna.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Smidig och lyhörd, vi är nöjda med insatsen!
    • Farmarstigen/Tyresö Centrum
    2022-06-27 Verifierad kund
    Super smidig att ha o göra med!
    Hej Alex!

Tack så mycket för ditt omdöme! Det gläder mig att din upplevelse varit positiv 🌸

• Flaxenvik
    2022-06-22 Verifierad kund
    Ankie är en fantastisk mäklare. Proffsig, vänlig, pålitlig. Kan inte tänka mig en bättre. M.V.H. Ingrid Emblad
    Bästa Ingrid! Tusen tack för ditt omdöme. Det värmer gott! HusmanHagberg Tyresö Älta
    2022-06-21 Verifierad kund
    Bra bemötande, hon är professionellt, har tålamod samt respektfullt. Fint samarbeta, hon var alltid tillgängligt, svarade när man ringde eller skrev till henne.
    Det var ett fint upplevelse vid köpet av bostaden, Debbie var professionell, tydligt och svarade på alla frågor vi hade och allt kändes trygg. Hennes sätt att bemöta gör att man kändes sig trygg och sedd. Hon vill allas bästa och erbjuder hjälp vid behov. Vi är glada och nöjda att har köp bostaden med hennes hjälp. Vi rekommenderar henne verkligen.
    Hej Fatou,

Tack så jättemycket för det fantastiska omdöme och för att du tog dig tiden att besvara! 🌸 Det gläder mig verkligen att du haft en sån positiv upplevelse.

Ser fram emot att höras vidare i processen och önskar dig en trevlig midsommar så länge.

2022-06-20 Verifierad kund
    Professionell, lyhörd och exemplarisk på att ge uppdateringar och information. Debbie såg i ett tidigt skede vilket behov som fanns och förmedlade kontakt med ett flyttkoordineringsföretag, vilket varit till stor hjälp. De allra bästa rekommendationerna och skulle verkligen anlita Debbie igen om det blir aktuellt.
    Hej!

Tack så jättemycket för det ytterst fina omdömet! Det gläder mig att upplevelsen varit positiv 🌸

Ha en fortsatt fin dag så hörs vi vidare.

2022-06-20 Verifierad kund
    Jag tycker att hon är väldigt hjälpsam professionell bemöta folk med respekt hon är tydligt tålamod vill bästa for alla rekommenderar alla kan göra affärer med Debbie jag är väldigt tacksamma att träffa henne kan inte ändra ingenting hur blev jag bemöta man blir tryggare i hennes närhet tack så mycket Debbie
    Hej Babucarr!

Jag tackar så hjärtligt för ditt fina omdöme - det värmer verkligen och känns mycket bra att du känner trygghet och förtroende för mig 🙏🏽🌸

Jag ser fram emot fortsatt kontakt med dig och Fatou och önskar er så länge en trevlig midsommar.

• köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2022-06-19 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig, snabb och duktig. Vi är väldigt nöjda med Ankie. :)
    Tack för ert fina omdöme. Det värmer. Allt gott! HusmanHagberg Tyresö Älta
    2022-06-17 Verifierad kund
    Mycket bra
    Förväntning var stor och mäklaren levde upp till det.

En proffsig hantering alldeles utmärkt
    Hej Janne,

Tack så mycket för att du tog dig tiden och för det fina omdömet! 🌸 Det värmer och gläder mig.

Önskar dig en fantastisk helg och jag hoppas att du kommer trivas i din lägenhet.

• köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Älta
    2022-06-15 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad kvinna, proffesionellt bemötande. Vill att alla ska vara nöjda med affären och man känner att man är i trygga händer. Tydlig och har koll på detaljer samt gör det ”lilla extra”. Man märker att hon verkligen tycker om sitt arbete! :)
    Hjärtligt tack för ditt omdöme. Det värmer. HusmanHagberg Tyresö Älta
  • köpte sitt hus med hjälp av Josefine Orr en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2022-06-15 Verifierad kund
    En helt fantastisk mäklare och trevligare svårt att hitta! Väldigt positivt vare sig man är säljare eller en potentiell köpare, och det är genuint. Hon utmärker sig dessutom genom att alltid svara närsomhelst. Tack Josefine
    • Hanviken/Trollbäcken
    2022-06-08 Verifierad kund
    Snabba svar och trevligt bemötande
    Hej Katarina,

Tack för ditt omdöme, det uppskattar jag 🌸

Önskar dig en trevlig kväll så hörs vi av i nästa vecka om inte tidigare.

Allt är fint.Trevligt bemötande
    Hej Anette,

Tack för ditt trevliga omdöme, det gläder mig 🌸

Ha en trevlig kväll så hörs vi av allteftersom.

2022-06-08 Verifierad kund
    Debbie är professionell och mycket trevlig!
    Det var lätt att hålla kontakt med henne och jag upplever att hon hade bra koll på våra önskemål.
    Hej Linnéa,

Tack så mycket för ditt Fina omdöme! 🌸 Det värmer verkligen.

Ha en trevlig kväll så hörs vi vidare i processen.

2022-06-04 Verifierad kund
    Jag tycker jag blev trevligt bemött och han hade kunskap. En smidig och lätt samarbete.
    • Hanviken/Trollbäcken
    2022-05-27 Verifierad kund
    Trevlig och seriös, väldigt snabb med återkoppling och kunnig.
    Vi har bara positivt att säga om henne.
    Hej Marie,

Tack så mycket för ert angenäma omdöme! 😊🌸

Önskar er en fin dag så hörs vi vidare i processen.

Vänligen
    • Brevik
    2022-05-27 Verifierad kund
    Vänlig tydlig och kunnig, väl informerad om område som det gäller.
  • Roger L
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Raksta/Solberga/Bergholm
    2022-05-26 Verifierad kund
    Ankie är en supertrevlig, glad, professionell, omtänksam, intresserad och genuin person som jag skulle rekommendera alla dagar i veckan! En av de bästa mäklare jag mött!
    Tusen tack Roger för ditt fina och varma omdöme. HusmanHagberg Tyresö Älta
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Raksta/Solberga/Bergholm
    2022-05-26 Verifierad kund
    Engagerad, kunnig och ger alltid lite extra. Mer än bara mäklare!
    Tusen tack Pelle. Det värmer och så roligt att höra. HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Krusboda
    2022-05-25 Verifierad kund
    Debbi har

visat professionellt bemötande,
    varit mkt tillgänglig,
    varit alltid lätt att nå,
    lugn
    sansad,
    tydlig i information.
    Därför
    ger jag henne de bästa rekommendationer

/Ulla H
    Hej Ulla,

Tack så mycket för ditt fina omdöme 🌸 Ser fram emot fortsatt kontakt med dig och vi hörs vidare under processen,

Ha en fin dag!

• sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2022-05-23 Verifierad kund
    Engagerad och hjälpsam. Sålde långt över våra förväntningar så vi är supernöjda.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Uppdaterade oss löpande. Inlyssnande, uppmärksam och förstående. Lätt att få tag på, återkoppla snabbt!
    Hej Lisbeth,

Tack så jättemycket för ditt omdöme!🌸 Det har hela tiden varit mitt nöje att få samarbeta med er.

Önskar en fin dag och helg så hörs vi vidare.

2022-05-16 Verifierad kund
    Ännu en smidig och snabb försäljning av vår bostad. Lika nöjd som alltid!