HusmanHagberg Tyresö Älta

HusmanHagberg Tyresö Älta

• BadgeEightYears

Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Tyresö har bred kompetens och stor koll på området här och i Älta. Är det hit du vill flytta ska du ta kontakt med oss. Bostäder är vår största passion och vi brinner för att hjälpa dig hitta rätt i ditt letande. Vi sköter gärna hela affären vare sig du vill köpa, sälja eller både och. ...

583 omdömen om HusmanHagberg Tyresö Älta

Sedan starten hos Reco 2017

Laura M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Tyresö Centrum

Debbie fick uppdraget för försäljningen av min bostad under en väldigt tuff period på bostadsmarknaden. Vi lyckades till slut, tack vare bra teamwork! Debbie har hela tiden varit professionell, tillgänglig och proaktiv, och även en bra bollplank för alla mina tankar och förslag.

Lilian K
Köpte sitt hus med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Tyresö Centrum

Vi köpte radhus och kände snabbt att David var tydlig och enkel att ha dialog med, vi kände att vi kunde ta tid på oss att ta beslut och köpet kändes tryggt för oss.

Siv J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Tyresö Centrum

Vi köpte av Tomas och valde sedan att han skulle sälja vår lägenhet. Han är super trevlig, informativ, enkel att bolla saker med och väldigt snabb på att svara. Vi kan varmt rekommendera Tomas Eriksson!

Brian A
Sålde sitt hus med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Lindalen

Han lyckades sälja mitt hus trotts att jag var bosatt utomlands. Allt skedde online och han guidade mig genom hela processes. Han är pålitlig och lätt att kommmunicera med.

Stig W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Tyresö Centrum

Min fru Eva Westlund har besvarat frågorna.

Eva W
Tyresö Centrum

Mycket serviceinriktad och kunnig. Hon gjorde ett trovärdigt och ärligt intryck. Vi anlitar därför henne att även sälja vårt hus.

Anders L
Tyresö Centrum

Jag tycker att Debbie genom hela processen har agerat professionellt, förtroendeingivande och med kundens bästa för ögonen. Jag har alltid väldigt höga förväntningar på personer som jag i någon form jobbar med. Debbie lever upp till dessa förväntningar Hela processen från A till Ö har rullat på synnerligen väl och Debbie har de personliga egenskaper och den attityd som som innebär att att man som kund känner ett stort förtroende för henne som fastighetsmäklare.

Margaux L
Hanviken/Trollbäcken

Debbie är helt fantastisk mäklare, proffsinell kunnig ärlig och har alltid ett härligt bemötande. Hon är snabb med återkoppling något som vi uppskattat. Gör det lilla extra för att hitta lösningar med visningar ect.

Svar från Debbie Hansson

Hej Margaux, Tackar så hjärtligt för ditt fina omdöme! 🌸🌸 Verkligen fint att läsa. Vi hörs framåt i processen! Allt gott, Debbie

Fredrik Carl Mikael B
Raksta/Solberga/Bergholm

Mycket nöjd med hela processen. Hon var alltid nåbar och snabb på att svara på frågor och funderingar. Kunnig och påläst som mäklare och gav goda råd och tips genom hela försäljningen av vårat hus. Jag rekommenderar varmt henne till flera som jag känner.

Svar från Debbie Hansson

Hej Fredrik, Tack så jättemycket för det härligt fina omdömet! 🙌🏽🌼 Det värmer. Ser fram emot att höras framåt i processen. Allt gott, Debbie

Susanne T
Tyresö Centrum

David har haft i uppdrag att sälja vårt radhus. Det har varit en mycket smidig process, David är proffsig, saklig, kunnig och trygg!

Charles Emil Joakim G
Raksta/Solberga/Bergholm

Engagerad I sitt arbete! Svarar informativt på frågor, tar även fram information om det är något som saknas. På kort varsel

Svar från Debbie Hansson

Hejsan Jocke, Tack så mycket för det fina omdömet och att du tog dig tiden 🌼 Det gläder mig att läsa om din upplevelse av mig. Vi hörs framåt i denna process. Allt gott, Debbie

Mari Annika J
Tyresö strand

Otroligt nöjda med David! Absolut den bästa mäklaren som vi haft att göra med!

Alexandra Cait Madison M
Brevik

It was great working with Debbie. From the start, we always felt understood and listened to. Debbie's communication was always quick and approachable, which we really appreciated. Debbie also gave us good advice that we trusted and helped us make informed decisions, for example, about how to present our house for sale and how to approach offers. We would highly recommend working with Debbie!

Svar från Debbie Hansson

Hi Ally, Thank you for your really nice review of me 🌼I am very glad to hear that your experience was good, it makes me happy. Looking forward to continued dialogue during the process. Sincerely Debbie 🌸

Ingvar H
Brevik

Hela tiden fått ett trevligt och engagerat bemötande . Vi förväntade oss en mäklare med koll och engagemang som snabbt tar reda på och återkopplar angående sådant hon eventuellt inte vet. Sammantaget mycket nöjda med proceduren kring köpet och Debbies insats

Svar från Debbie Hansson

Hej Ingvar, Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det gläder mig verkligen att höra att din upplevelse av mig varit positiv 🌼 Jag ser fram emot att höras framåt i processen. Allt gott, Debbie 🌸

Karin D
Brevik

Mycket trevlig, varm och kunnig mäklare! Vi är mycket nöjda med Debbie.

Svar från Debbie Hansson

Hej Karin, Tack så mycket för ditt fina omdöme 🌸 Det värmer verkligen att läsa. Ser fram emot vår fortsatta kontakt i processen. Allt gott, Debbie

Alexandra K
Raksta/Solberga/Bergholm

Debbie är professionell och har ett genuint positivt och bra bemötande både mot säljare och köpare. Hon har stor lokalkännedom och är påläst på såväl objekt som område. Hon är även väldigt behjälplig och lätt att få kontakt med

Svar från Debbie Hansson

Hej Alexandra, Tack för det jättefina omdömet 🌼 Det gläder verkligen mig att höra. Vi hörs vidare i processen! Bästa hälsningar Debbie, HusmanHagberg

Annki P
Tyresö Centrum

Har känt mig supertrygg med David

Melida T
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Tyresö Centrum

God bemötande, samarbetsvillig, lösningsorienterad.

Alvin M
Tyresö Centrum

David was very accomodating, he gave us special early viewing since we expressed interest early on the apartment that we wanted. He gave us enough time to decide during the bidding process. He also expained the documents clearly in English since we are still learning the swedish language.

Ingrid Lillemor A
Tyresö Centrum

mycket bra trevligt och trivsamt bra guide

Svar från Debbie Hansson

Hej Lillemor, Tack för ditt fina omdöme 🌸 Det gläder oss att höra om din upplevelse av oss. Vi hörs vidare i processen. Soliga hälsningar Debbie ☀️

Faith S
Tyresö Centrum

Han är en bra mäklare. Processen gick smidigt.

Raju P
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Tyresö Centrum

David's exceptional dedication and expertise made selling our house a breeze. I'm thoroughly impressed and extremely satisfied with his work.

Anna S
Tyresö Centrum

Proffessionellt trevlig och inger förtroende.

Sandra Evelyn A
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Centrala Trollbäcken

Tillmötesgående och supersnabb på att svara!

Marie S
Fornudden-Persudde

Vill å det varmaste rekommendera Debbie som med humor, värme och professionellt bemötande hjälpte mig att sälja mitt barndomshem.

Svar från Debbie Hansson

Hej Marie, Tack så mycket för ditt jättefina omdöme 🌸 Det värmer att höra. Allt gott så hörs vi vidare i processen ☺️ /Debbie

Karl H
Älta

Vänligt bemött. Tillgänglig, svarade på frågor. Driven, tydlig.

Svar från Debbie Hansson

Hej Eva, Tack så mycket för ditt omdöme 🌸 Dina ord gläder mig. Vi hörs vidare i processen 🌞 Allt gott, Debbie

Betty R
Tyresö Centrum

David är saklig , lugn och kan sin sak. Trevlig och lyssnar på kunden.

Nicklas J
Tyresö strand

Vi sålde vårt hus i Tyresö med David och vill ge toppbetyg till honom. Lugn, trygg och kunnig. Svarar alltid i telefonen och snabba svar på sms och mail. Varit otroligt proffsig genom hela processen. Rekommenderas starkt.

Göran H
Tyresö Centrum

Förtroende ingivande, tydlig med informationen, kunnig

Svar från Debbie Hansson

Hej Göran och Mia, Tack så mycket för fint omdöme! 🌸 Vi hörs vidare i processen. Allt gott! /Debbie

David N
Trollbäcken

Jordnära, tillgänglig och tydlig i sin kommunikation!

Svar från Debbie Hansson

Hej David, Tack så mycket för att du tagit dig tiden samt för ett mycket fint omdöme 🌸 Ser fram emot att höras vidare i processen 😊 Fortsatt trevlig helg /Debbie

Carina B
Tyresö Centrum

En mycket skicklig och professionell fastighetsmäklare i alla steg.

Annika Elisabeth M
Trollbäcken

Från första video samtalet så visste jag på en gång att jag har hittat rätt mäklare. Debbie är trevlig, lättsam att tala med. Hon förklarar ordagrant varje steg och förväntningar. När jag hade frågor, så hade hon alltid tid att svara på dom. Hon får mitt högsta betyg och jag rekommenderar henne varmt.

Svar från Debbie Hansson

Hej Annika! Tack så mycket för ditt fina omdöme! 🌷 Det värmer och gläder mig! Vi hörs vidare framåt 🌞 Bästa hälsningar Debbie

Colin W
Vendelsömalm

Mycket duktig samt trevlig mäklare! Debbie har varit väldigt tillmötesgående under hela tiden vi har haft kontakt. Man får verkligen känslan av att hon arbetat för att både jag som köpare samt säljaren ska göra en trygg och smidig affär! Tack för hjälpen med mitt första bostadsköp, vi hörs garanterat i framtiden🙌🏼

Svar från Debbie Hansson

Hej Colin, Tack så mycket för ett jättefint omdöme! Det gläder mig verkligen att du haft en positiv upplevelse av mig! 😊 Vi hörs vidare i processen! Soliga hälsningar 🌞

Caroline D
Tyresö Centrum

Fantastisk mäklare. Vi är supernöjda!

Robert H
Tyresö strand

Proffsig och förtroendeingivande mäklare som var väldigt behjälplig och engagerad då jag och min sambo köpte vårt första hus genom honom.

Malin R
Tyresö strand

David var väldigt trevlig och kunnig! Vi kände tillit till honom och han hjälpte oss att köpa vårt första hus! Rekommenderar honom varmt

Wilma E
Kyrkviken, Haninge

Hon var jättetrevlig och familjär i sitt sätt. Tryggt att göra affär med henne.

Svar från Debbie Hansson

Hej Wilma, Tack så mycket för ditt omdöme 🌷 Det gläder mig att du haft en positiv upplevelse av vår kontakt. Vi hörs framåt i processen. Bästa hälsningar Debbie

Elias Zaly P
Trollbäcken

Debbie var alltid tillgänglig och väldigt stöttande under hela säljprocessen. Trots en tuff marknad så höll Debbie ett glatt humör och en positiv inställning under hela processen.

Svar från Debbie Hansson

Hej Zaly, Tack så mycket för ditt fina omdöme! 🌷 Det värmer verkligen att höra. Vi hörs framåt i processen. Bästa hälsningar Debbie

Wilhelm K
Tyresö Centrum

Min erfarenhet var att allt gick snabbt och smidigt. Särskilt uppskattat var det faktum att mäklaren kontaktade mig om lägenheten baserat på tidigare diskussioner och prospekt.

Josefine B
Öringe

Bryr sig både om säljare och köpare! Professionell.

Svar från Debbie Hansson

Hej Josefine, Tack för ditt omdöme! 🌷 Det gläder mig att din upplevelse av mig varit positiv. Vi hörs vidare i processen framåt. Bästa hälsningar Debbie

Samuel B
Öringe

Mycket professionell men samtidigt blir man personligt bemött. Känns som att hon ser till både säljarens och köparens behov.

Svar från Debbie Hansson

Hej Samuel, Tack för ditt fina omdöme! 🌷Det gläder mig att du haft en positiv upplevelse av vår kontakt. Vi hörs framåt i processen. Bästa hälsningar Debbie

Jack H
Tyresö Centrum

Väldigt bra bemötande och ordningsam

Sandra M
Tyresö Centrum

Erfaren mäklare med ett gott bemötande, tydlig i kommunikationen, lättillgänglig och alltid snabb på att återkoppla. Rekommenderas varmt!

Erika N
Raksta

Debbie är en mycket lyhörd mäklare som arbetar snabbt och effektivt för att hjälpa dig. Hon återkopplar direkt och håller dig regelbundet uppdaterad om hur försäljningen går. Debbies annonser är väldigt bra skrivna, informativa och säljande.

Svar från Debbie Hansson

Hej Erika, Tack så mycket för ditt fina omdöme 🌷 Ditt omdöme samt upplevelse av mig värmer. Vi hörs vidare! Bästa hälsningar Debbie

Annica K
Öringe

Att sälja sin bostad för första gången är ett stort steg och lite skrämmande. Debbie fick mig att känna mig trygg genom hela proceduren. Fick en bra känsla redan vid första mötet och den är lika bra nu när affären är i hamn. Jag rekommenderar Debbie till alla som vill känna er delaktiga i köpet eller försäljningen. Att det blir en bra och minnesvärd affär. Debbie är genomgenuin i sitt uppdrag !!

Svar från Debbie Hansson

Hej Annica, Tack oändligt för ditt fantastiska omdöme! 🌷🌷 Jag gläder mig verkligen av din känsla och upplevelse av mig och mitt arbete, tack! Vi hörs framåt i processen. Bästa hälsningar Debbie

Sandra-Maria P
Trollbäcken

Engagerad mäklare från början till slut!

Svar från Debbie Hansson

Hej Sandra, Tack så mycket för ditt fina omdöme 🌷 Det värmer! Ha en trevlig helg så hörs vi vidare i er process. Vänligen Debbie

Karl M
Raksta

Tillmötesgående, personlig och professionell.

Svar från Debbie Hansson

Hej Kalle, Tack snälla för att du tog dig tiden att lämna mig detta fina omdöme! 🌷 Det gläder mig. Vi hörs framåt i processen 😊 Bästa hälsningar Debbie

Annika E
Tyresö Centrum

David har gjort ett mycket bra jobb. Det tog tid men han gav inte upp. Jag är nöjd med affären.

Carlton S
Tyresö Centrum

David was efficient. Communication was clear, prompt. Viewing arrangements were seamless, with respect for our time. Negotiations were handled with professionalism, securing a fair deal. The agent facilitated a smooth transaction, guiding us through paperwork and legalities with expertise. Overall, the experience was straightforward, devoid of unnecessary complications

Philip Anitha E
Tyresö Centrum

David who assisted in our apartment purchase was commendably straightforward. His approach was no-nonsense, providing essential information and insights crucial for a well-informed decision. His transparency was refreshing, ensuring that we were fully aware of each step in the process. The clarity he provided at each stage made the complex process of purchasing real estate significantly more manageable. His professionalism and directness were highly appreciated.