HusmanHagberg Tyresö Älta

HusmanHagberg Tyresö Älta

Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Tyresö har bred kompetens och stor koll på området här och i Älta. Är det hit du vill flytta ska du ta kontakt med oss. Bostäder är vår största passion och vi brinner för att hjälpa dig hitta rätt i ditt letande. Vi sköter gärna hela affären vare sig du vill köpa, sälja eller både och.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i Sverige. Vi är fria från både banker och försäkringsbolag och vana att anpassa affären efter våra kunder önskemål. Välkommen till oss och Tyresötrakten!

Läs vad 247 kunder tycker om HusmanHagberg Tyresö Älta 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-05-03
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Min totala upplevelse av Debbie var ett väldigt vänligt men absolut inte tillgjort bemötande. Både på visning, vid kontraktskrivande, och annan mail och telefonkontakt.
    Hej Anki, Tack snälla för fina omdöme - det värmer verkligen att höra! 🌸 Vi hörs vidare inför nästa steg i processen, ha en fin dag! Debbie Hansson
  • skrev om Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-04-27
    Debbie gav ett proffsigt och kunnigt intryck
    Hej Urban, Tack snälla för ditt omdöme! 🌸 Vi hörs vidare inför nästa steg i er försäljningsprocess, ha en fin dag! Debbie Hansson
  • Jean U
    2021-04-11
    Jag har köpt 4-rumslägenhet i Tyresö centrum. Hela processen med Debbie var fantastisk från början till slut. Hon är mycket lyhörd för både köparen och säljaren. Det finns bara ett behov av att konsekvent harmonisera kommunikationen mellan alla inblandade parter eftersom det är så mycket intensivt bara på mycket kort tid. Tack
    Hej Jean, Tack så mycket för det fina omdömet och för att du tog dig tiden att svara 🌸 Vi hörs vidare löpande inför tillträdet. Debbie Hansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Ektorp
    2021-04-06
    Sålde en BRL.
    Hade höga förväntningar och höga krav.
    (En viktig affär för mig, hade köpt innan jag sålde)
    Blev mycket nöjd med slutpris, bemötande, löpande information, antal visningar som i Corona-tider blev fler än annars, proffsiga foton, löpande sms dialog om samtalen inte gick fram då jag arbetar utan tillgång till direkt kontakt.

Kommer definitivt rekommendera Tomas till andra. Mycket nöjd!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Älta Strandparken
    2021-04-06
    Trevlig, tydlig och enkel att kommunicera med. Rekommenderas!
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Sofieberg
    2021-04-05
    Trevlig, tillgänglig och hjälpsam för mig som köpare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Sofieberg
    2021-04-05
    Sålt villa.
    Proffsigt bemötande av mäklare, märks att Peter kan sitt område.
    Samannonseringsvis nöjd.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-04-01
    Trevligt bemötande. Tydligt genomgång av kontrakten vid kontraktskrivningen.
    2021-03-31
    Köp av bostadsrätt via Debbie. Hon ser till att både säljare och kund blir väl omhändertagna. Vänlig, omtänksam och professionell och svarar på alla frågor.
    Hälsar Bosse och Lisen
    Hej Bosse och Lisen, Tack snälla för ert fina omdöme! 🌸🌸 Debbie Hansson
  • Dan B
    2021-03-31
    Jag tog kontakt med Husman Hagberg Tyresö för att sälja min lägenhet, direkt när jag kom till deras kontor blev jag mycket bra bemött för att även få informationen att Debbie var den som hade mycket god kunskap om björkbacken. Fick sedan telefonsamtal från henne där vi kom överens om översyn av min lägenhet , mycket profsigt genomgånget och även gav information vad som händer hela tiden samt bra kontakt, hela prosessen var mycket smidig tack vare Debbies återkommande kontakter vilket jag kännt hjälpte till mycket för mig.
    Sammanfattningsvis så är jag mycket nöjd och skulle rekomendera alla att ta hjälp vid försäljning från Husman Hagberg. Tack så mycket Debbie för utmärkt hjälp.
    Hej Dan! Tack snälla för det fantastiskt fina omdömet! 🌸 Det har hela tiden varit mitt nöje att hjälpa dig med din försäljning, och det är jag som ska tacka för att jag och HusmanHagberg Tyresö/Älta fick förtroendet. Glad Påsk 🐣 Debbie Hansson
  • köpte en tomt med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Raksta/Solberga/Bergholm
    2021-03-28
    Trevlig och hjälpsam, kan varmt rekommendera
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-03-17
    Debbie hjälpte oss med att sälja vår lägenhet på myggdalsvägen. Vi har ingen erfarenhet sedan tidigare av att sälja och där var Debbie en riktig klippa med att förklara hela förloppet och få oss att känna oss trygga. Hon fanns tillgänglig vid alla frågor som dök upp, hon var rak och ärlig och det var tydligt att hon ansträngde sig för att slutresultatet var till vår belåtenhet.
    Hej Kristiina, Tack snälla för ditt fina omdöme! 🌸 Det har hela tiden varit mitt nöje att få hjälpa er med försäljningen. Debbie Hansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Älta
    2021-03-14
    Hon är trevlig, kunnig och hjälpsam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-03-05
    Har sålt min lägenhet genom Husman Hagberg och David Hedenström. Hela processen fungerade bra!
    2021-03-03
    köpt lägenhet, trevligt bemötande, seriöst och bra på alla sätt.
  • Ounaies A
    2021-03-01
    ärlig och seriös mäklare ,bästa mäklare i tyresö
    2021-03-01
    Vi har köpt en 2a och Debbie har varit fantastisk i processen! Tydlig och tillmötesgående redan från första visningen!

Hon har varit tillgänglig hela tiden och är snabb på att svara och återkoppla på frågor och liknande!

Förväntningarna jag hade var att mäklaren just skulle kunna hjälpa till att svara på frågor som man själv är osäker på (speciellt som förstagångsköpare), vilket Debbie absolut har gjort!

Kort och gått så är hon extremt trevlig, lätt att kommunicera med, kunnig och väldigt professionell i sitt sätt att bemöta, en riktig stjärna helt enkelt!
    Tack snälla för det fina och gedigna omdömet Anna! Det har hela tiden varit mitt nöje att få hjälpa er i er första bostadsaffär! 😊🌸🌸 Debbie Hansson
    2021-03-01
    Köpt en bostadsrätt i Tyresö, super bra mäklare. Alltid trevlig, uppdaterade oss om hur det såg ut det vi ville veta.

Hur bra som helst! :)
    Tack snälla för det omdömet Charlie! 😊🌸 Debbie Hansson
    • Nacka Älta - Södra Hedvigslund
    2021-02-19
    Blev bra bemött av mäklare , trevlig och hjälpsam för mig som köpare.
    2021-02-18
    Vi köpte en lägenhet av Debbie, och hon var snabb och tillgänglig under hela processen.

Hon känns väldigt varm och jordnära.

Rekommenderas!
    Hej Sandra! Innerligt tack för omdömet och dom fina orden 🌸 Debbie Hansson
    2021-02-15
    We bought our first apartment, We are glad we found Debbie Hansson, she is a professional and helpful broker. We had no idea about the apartment buying procedures, but with her help, everything became simple and understandable.
    Hi Aleksandra! Thank you for the nice feedback. It has been my greatest pleasure to be able to help and support you in your first housing deal 🌸 Debbie Hansson
    2021-02-15
    Jag har sålt en bostadsrätt. Debbie gav ett proffsigt intryck, hon var kunnig, lyhörd, lätt att få tag på och ett bra bollplank i avslutet av affären.
    Fick känslan hon lyssnade in vad jag ville, vad jag undrade över och vad jag behövde på ett bra sätt.
    Nöjd med alla delar, med andra ord.
    Hej Maria, Tack för den fina bedömningen! Och tack för att jag fick förtroendet att få hjälpa just dig, det har hela tiden varit ett nöje! 🌸 Debbie Hansson
    2021-02-11
    Väldigt bra och professionell.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-02-11
    Upplever Peter som en erfaren och kunnig mäklare med god social kompetens
    Han har känts strukturerad och hjälpsam i hela försäljningsprocessen och inger förtroende i våra kontakter
  • Daniel J
    2021-02-08
    Superduktig och seriös mäklare.
    • Älta
    2021-02-08
    Stensövägen 22. Vi blev bemött på ett trevligt sätt. Kontraktsskrivningen var inte speciellt trevlig. Orsaken var säljaren som hade ett otroligt obehagligt uppförande. Heléne klarade det bra och ringde upp oss efter det mötet. Vi kanske skulle vilja haft lite mer information om källarförråd och dylikt. Men det blev inte riktigt tillfälle att ställa dessa frågor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-02-05
    Conny är mycket kunnig och service-minded
    Vi har använt hans tjänster vid flera tillfällen och han gör alltid ett bra jobb.
    Tack för dom fina orden Lars hälsa familjen. Conny Lindberg
    • Sickla Strand
    2021-01-29
    Väldigt proffsigt bemötande, engagerad och bra kunskap som gjorde att försäljningen gick väldigt bra. Jag blev väldigt nöjd med affären och det mesta byggde på Tomas råd.

Stor skillnad mot, och mycket bättre än, mäklaren som min flickvän anlitade (vi sålde samtidigt).

Jag kan definitivt rekommendera Tomas!
    2021-01-20
    Genom mäklare.se valde jag 3 mäklarfirma och valde David efter möten. Han är korrekt och snabb, inom några dagar var fotografering, texten för annonsen var klar.
    Vi har bott i detta lägenhet i 9 år efter husförsäljningen och var helt nöjd och uppskattat många punkter. Dessa punkter hade David kännedom utan att vi berättade. Han hade bra kunskap om förening och lägenheten och det kändes tryggt. Försäljning gick också smidigt och snabbt efter några visningar trots pandemin. Vi är mycket nöjda !!!
    Tack för de fina orden Mihoko! Det gör mig glad att höra att ni varit nöjda med processen. Önskar er en fortsatt fin dag! Mvh, David David Hedenström
  • sålde sitt hus med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2020-12-27
    Heléne sålde vårt radhus i Trollbäcken, Tyresö. Vi tycker att vi fick fin och personlig service. Processen kändes trygg och Heléne var jordnära och förstående för vad vi ville och tyckte. Samtidigt hade hon kunskap om området och vilka förväntningar på försäljningsvärde som var realistiska. Heléne gav oss också många bra tips om hur vi skulle förbereda huset för försäljning.

Vi kan varmt rekommendera Heléne om ni funderar på att sälja ert hus.
    2020-12-12
    Sålde en lgh och hyrt en lgh. Mäklaren var saklig och bra. Inga förväntningar, första gången jag sålt en bostad.
  • skrev om Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2020-12-11
    Så duktig mäklare:) lyhörd för kunden -åt båda håll säljare/köpare.
    Tack för hjälpen vid försäljningen av min och mammas lägenhet.
    Mycket bra jobbat!
    Hej Kia, Tack så mycket för dom fina orden! Och det är jag som ska tacka för förtroendet. Debbie Hansson
  • HANS T
    skrev om Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2020-12-11
    Jag är jättenöjd med Debbie som fastighetsmäklare. Hon är lugn och samlad och löser alla situationer. Min lägenhet blev såld dagen före första visning. Jag kan varmt rekommendera Debbie Hansson.
    Hej Hasse, Tack snälla för det minst sagt fina omdömet! Debbie Hansson
  • Rebecca Anna Cecilia S
    skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    2020-12-11
    Rekommenderar Debbie Hansson alla dagar i veckan.
    Snabb affär, proffsigt och personligt bemötande. Kände mig 100% trygg i att hon hjälpte mig göra en bra affär. En stjärna!
  • köpte sitt hus med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Brevik
    2020-11-30
    Tyresö-kontoret HusmanHagberg och fastighetsmäklare David Hedenström har förmedlat vår fastighetsaffär på ett föredömligt sätt. Trots att säljaren haft mycket bråttom, har processen gått både felfritt och smidigt.

Davids nära och frekventa samarbete med vår egen bankman på Handelsbanken, har gjort att vi känt oss trygga med en affär så stor som denna.

David har därtill haft en god tydlighet och feedback i sin kommunikation både i telefonsamtal, mejl och SMS. Konversationerna har följt en röd tråd, trots flertalet samtida ärenden.

Det känns också bra att en så pass etablerad Tyresö-mäklare förmedlat vår fastighetsaffär.

Tack HusmanHagberg!
    2020-11-30
    Köpte en lägenhet via David.
    Mycket trevligt bemötande och bra information.
    Kan verkligen rekommendera honom till andra.
    2020-11-17
    Jag har köpt en lägenhet på Njupkärrsvägen48. Det har inte varit några problem med det, men under budgivningen anser jag att vi fick alltför lite information om hur det gick. P.g.a. olika omständigheter har jag inte träffat David. Med tanke på hur vi blev bemötta av den fastighetsmäklare som vi anlitat för vår husförsäljning, var det en helt annan information som vi fick av henne.
    Jag upplevde det som att vi kanske blev lite nonchalant bemötta av David, men lägenhetsköpet gick bra och jag är nöjd.
    Dag Carlqvist
    Hej Dag! Jag beklagar att ni har upplevt som att ni har fått för lite information. Jag kan ha missförstått, men jag förstod det som att ni ville att all kontakt gick genom er dotter. Hursomhelst vill jag alltid att man ska känna sig trygg och informerad både som säljare och som spekulant/budgivare och tar till mig era ord. Mvh, David David Hedenström
    2020-11-02
    David Hedenström sålde på ett förträffligt sätt vår lägenhet i Tyresö.
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Flexibel

Vi köpt ett hus av Peter I Oktober,
    2020-10-27
    Köpt lgh
    Lugnt och inkännande bemötande. En bra länk mellan säljare och köpare - David står på bådas sidor och är mån om sina kunder och deras behov.
    Jag rekommenderar varmt att man anlitar David som sin mäklare.
    2020-10-21
    Mycket professionell och hjälpsam.
    2020-10-17
    Var samma mäklare som jag köpte bostaden av drygt 3 år tidigare.
    Bra bemötande samt bra tips inför fotograferingen och visning.
    Bra och tydlig genom gång av alla steg i processen.
    2020-10-13
    Hjälpsam, trevlig och saklig. Väldigt nöjd!
    • Farmarstigen
    2020-10-10
    Bought house.
    Very co-operative.
    Recommended.
  • Christian Å
    • Sickla
    2020-10-07
    Tomas sålde vår tvåa i Sickla. Vi köpte den i slutet av 2017 när priserna var höga och förväntade oss en förlustaffär. Men det blev det inte med Tomas! Han har varit väldigt trevlig och professionell under hela resans gång. Med sin erfarenhet har han hjälpt oss fatta rätt beslut och fått oss att känna trygghet. Svarat snabbt och utförligt när vi haft funderingar. Väldigt bra kännedom om Nacka. Vi rekommenderar verkligen Tomas om man vill ha en bra mäklare och säljer gärna med hjälp av honom igen!
    Tack snälla för rekommendationen. Ni har varit så trevliga under hela processen så nöjet har varit på min sida. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! // Tomas Tomas Eriksson
    2020-10-07
    Sålt 1:a i Tyresö.

David var vänlig, korrekt och förtroendeingivande.
    David agerade effektivt och proffsigt med mycket god kunskap.

Hade högre förväntningar på marknaden och efterfrågan på
    just 1:or men förstått att läget förändrats pga Corona-tider.
    2020-10-05
    Fantastisk mäklare! Bästa jag haft!
    Tack Tobias, Lycka till med ditt nya boende på andra sidan stan! // Tomas Tomas Eriksson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2020-10-04
    Allt flöt på smidigt och bra!
    2020-10-04
    Han var inte mäklaren som sålde lägenheten, endast ansvarig mäklare.
    • Sickla
    2020-10-04
    Tomas hjälpte oss att sälja vår 2:a i Sickla och vi kunde inte vara mer nöjda! En mycket duktig och erfaren mäklare med ett brinnande engagemang hela vägen. Kan varmt rekommendera Tomas och kontaktar honom gärna igen vid framtida försäljningar!
    Tack, tack :) Med en så fin lägenhet och trevliga säljare är mitt jobb ett rent nöje! Lycka till och hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! // Tomas Tomas Eriksson