Alla kategorier Mäklare Stockholms län Tyresö HusmanHagberg HusmanHagberg Tyresö Älta

HusmanHagberg Tyresö Älta

Bollmoravägen 24 H, 135 40 Tyresö — Visa karta

Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Tyresö har bred kompetens och stor koll på området här och i Älta. Är det hit du vill flytta ska du ta kontakt med oss. Bostäder är vår största passion och vi brinner för att hjälpa dig hitta rätt i ditt letande. Vi sköter gärna hela affären vare sig du vill köpa, sälja eller både och.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i Sverige. Vi är fria från både banker och försäkringsbolag och vana att anpassa affären efter våra kunder önskemål. Välkommen till oss och Tyresötrakten!

Läs vad 66 kunder tycker om HusmanHagberg Tyresö Älta

• Thomas S
    Thomas S skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt ett parhus genom Malin.

Vi tycker att hon gett ett seriöst intryck, varit hjälpsam och positiv genom hela processen. Läs mer
  • Katalin H
    Katalin H skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Malin hjälpte oss med att sälja vårt parhus i Tyresö.

Hon lade verkligen ner hela sin själ i att allt skulle bli så bra som möjligt, var med på både fotografering och besiktning, och hjälpte oss att styla huset på bästa sätt inför fotografering och visning.

Dessutom har hon utmärkt kännedom om marknaden i Tyresö, vilket hjälpte oss att få bästa pris på en knepig marknad sent på säsongen.

Kort sagt kan vi rekommendera Malin å det varmaste för dig som ska sälja ditt hus i Tyresö. Läs mer
    2018-06-19 Malin C svarar Katalin H
    Tack Katalin och tack till er för ett fantastisk samarbete! Hoppas ni får en härlig sommar och lycka till med flytten!
  • Bo T
    Bo T skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi är mycket nöjda med mäklarens insats på alla punkter Läs mer
  • Farzad S
    Farzad S skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag köpte en bostadsrätt lägenhet i ett fint läge som är väldigt nära till mitt arbete. Affären gick smidigt och jag är nöjd. Jag blev väl bemötande förta gången och det skapade trygghet i mig. Dem bilderna som jag såg på hemsidan var lika verklighet när jag var i visningen.
    Då väckte min intresse otroligt. Tack
    Mvh/Farzad Läs mer
  • Lottie Z
    Lottie Z skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    En lång försäljning pga marknaden. Sålde en bostadsrätt i älta. Trevlig försäljare. Bra engagemang. Verkligen jobbat för att få den såld. Väldigt nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Margaretha A
    Margaretha A skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Nu är vår villa såld. En äldre stor villa. Många frågor från vår sida som Emelie på ett tålmodigt och pedagogiskt sätt svarade på. Emelie är mycket sympatisk och ärlig i sin framtoning och det är lätt att få förtroende för henne. Vi fick en mycket snabb återkoppling under hela processen. Det bästa betyg en mäklare kan få är en mycket nöjd säljare och en köpare som också väljer Emelie för att sälja sitt radhus. Säger allt! Läs mer
    2018-06-04 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Margaretha A
    Stort tack för det otroligt fina och värmande orden, det betyder mycket för mig att ni är nöjda. Jag önskar er en härlig sista sommar i ert fina hus och sen hoppas jag att vi kommer springa på varandra ofta i Tyresö centrum då ni kommer att bo ännu närmare mitt kontor nu.
    Hälsningar, Emelie
  • Helena B
    Helena B skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Har inte så mycket att komma med. Har haft en mäklare hemma för värdering av bostaden inför en kommande försäljning.
    Blev bemött på ett bra sätt. Läs mer
  • Sidney Michael Stanley S
    Sidney Michael Stanley S skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt bostadsrätt på Myggdalsvägen i Tyresö. David var lätt att få kontakt med och lyhörd för förslag och ideer. Läs mer
    2018-06-04 David H svarar Sidney Michael Stanley S
    Hej Sidney! Tack för de fina orden! Mvh, David
    David H gillar detta
  • Tim N
    Tim N skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålde min lägenhet på nolltid med hjälp av Malin. Alltid trevlig, positiv, enkel att prata och bolla tankar med. I stora drag så stylade vi bostaden lite lätt, fotade och la ut annonsen och sen såldes den innan visning. Helt perfekt! Läs mer
    2018-05-25 Malin C svarar Tim N
    Tack Tim för de fina orden och tack själv för gott samarbete och ert hårda jobb att få allt på plats inför fotografering och den planerade visningen! Ibland går det fort! Lycka till med flytten och jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hem!
  • Roland G
    Roland G skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Min fru och jag har köpt en bostadsrätt och tycker att allt varit utmärkt i de kontakter som förevarit i samband med HHs åtagande för SMÅA. Läs mer
  • Katharina  Wide S
    Katharina Wide S skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har sålt min bostadsrätt, detta va tredje gången jag anlitade Helene då jag har varit supernöjd.

Helene är väldigt trevlig och informativ. Hon får en att känna sig trygg. Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi träffade Peter på Sofiebergsvägen 24 och vid visningen var han trevlig, tillmötesgående och påläst. Vi träffade även Emelie som var väldigt hjälpsam och kunnig hela visningen. Hon tog sedan hand om hela budgivningen och resten av förfarandet. Vi valde sedan att anlita henne som mäklare nu när vi säljer vårt hus då hon är otroligt proffsig, vänlig och säljande. Läs mer
  • Åsa P
    Åsa P skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mycket bra bemötande. Synd bara att Småa inte kunde leva upp till det, Läs mer
  • Kaj A
    Kaj A skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Har precis sålt en villa. Det kändes tryggt redan från början med Peters engagemang och intresse att hjälpa oss. Bra dialog i processens olika delar med ett sympatiskt sätt att reda ut vad som gäller. Rak och ärlig med vad som är viktigt att tänka på. Att avsluta en affär där både säljare och köpare är mycket nöjda är det bästa betyg man kan få!
    Kaj och Margareta Alberts. Läs mer
  • Britt R
    Britt R skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Peter Hansson har varit hjälpsam pålitlig jag är mycket nöjd Läs mer
  • Jan E
    Jan E skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt bostadsrätt. Bra bemötande, bra dialog under resans gång. Det blev en ganska utdragen process pga marknaden under slutet av 2017. Heléne höll huvudet kallt och vi hade en bra dialog och la upp en plan tillsammans, för att matcha mina omständigheter, utan att hetsa försäljningen i onödan. Läs mer
    2018-05-21 Heléne J svarar Jan E
    Hej Jan,
    Tack för ditt fina omdöme. Ja det blev en lång resa som vi till slut landade. Önskar dig lycka till med ditt nya boende.
    Mvh Heléne
  • Maria B
    Maria B skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har fått ett professionellt bemötande av min mäklare på HusmanHagberg Tyresö vid köpet av min bostadsrätt. Jag har fått snabb återkoppling i mina frågor och jag kan rekommendera dem till andra blivande kunder. Läs mer
    2018-05-16 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Maria B
    Hej Maria! Skönt att höra att är nöjda! Mvh, David
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Fick ett bra bemötande av Malin direkt. Hon var vänlig, påläst och kändes ärlig. Kan definitivt rekommendera Malin. Läs mer
    2018-05-24 Malin C svarar Marcus E
    Tack Marcus! Lycka till med flytten!
  • Kenneth Valter R
    Kenneth Valter R skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålde min lägenhet via Husmanhagberg. Allt har gått väldigt smidigt så känner mig mycket nöjd med valet. Fick t.o.m lite högre pris än vad jag efterfrågade. Läs mer
  • Patrik L
    Patrik L skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt en nyproducerad 3 i Tyresö. Trevlig och seriös mäklare. Stundtals dålig återkoppling men generellt sett nöjd med mäklaren.

Förväntade mig lite större engagemang. Proffsig avtalssignering. Läs mer
  • Rasmus af S
    Rasmus af S skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Genuint intresserad och känns som en ärlig människa Läs mer
    2018-05-08 Malin C svarar Rasmus af S
    Tack Rasmus för din fina återkoppling. Tveka inte att höra av dig om du har fortsatta funderingar kring ert bostadsköp. Att köpa sin första bostad är ett av det viktigaste besluten du och familjen kommer att göra. Det innebär mycket information, ofta komplex med nya termer som ibland behöver "översättas" så jag är bara glad om jag kan bistå med min kunskap på vägen. Lycka till med flytten!
  • Helena S
    Helena S skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bra kommunikation. Påläst och kunnig. Läs mer
    2018-04-09 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Helena S
    Tack för återkopplingen Helena! /Malin
  • Yngve P
    Yngve P skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Har hjälpt min far att sälja en lägenhet på Sikvägen i Tyresö. Är mycket nöjd med mäklarens bemötande, proffisionalitet och service! Toppbetyg från min sida! Läs mer
    2018-04-09 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Yngve P
    Tack för de fina orden Yngve och tack själv både till dig, din fantastiska far och mor samt dina syskon för ett mycket gott samarbete!/Malin
  • Christina S
    Christina S skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Har både sålt o köpt, allt gick smärtfritt. Läs mer
    2018-03-23 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Christina S
    Vad kul att ni är nöjda och tycker att det har fungerat bra, det glädjer mig. /Emelie Hallman
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Smidig försäljning, inget krångel. Läs mer
  • Caroline B
    Caroline B skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Snabb återkoppling, även på kvällstid.
    Förstod vår situation och våra önskemål. Nöjd med hanteringen av köpet. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi upplevde bemötandet Väldigt bra!
    Ja, absolut!
    Absolut, det skulle vi göra!

Jag och min sambo är väldigt nöjda! Läs mer
  • Rejan A
    Rejan A skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tycker att vi fick bra bemötande och väldigt trevlig mäklare. Läs mer
  • Elin H
    Elin H skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mycket bra service, professionellt bemötande och bra kommunikation. Läs mer
    2018-03-12 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Elin H
    Tack för bra samarbete Elin! Lycka till med nya boendet! /Malin
  • Camilla C
    Camilla C skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Emelie har genom hela processen gett ett mycket gott intryck. Hon har varit vänlig och hjälpsam men samtidigt professionell. Vi ger henne de varmaste rekommendationerna. Läs mer
    2018-02-28 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Camilla C
    Tack, vad glad jag blir över de fina orden! Det har varit ett sant nöje att träffa er och jag önskar er all lycka framöver nu. /Emelie
  • Anna G
    Anna G skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Väldigt proffsig och bra mäklare där vi hela tiden hade en bra dialog och bra rådgivning från vår mäklare för att kunna göra en affär som kändes bra för alla parter.
    Kan verkligen rekommendera Malin på HusmanHagberg Läs mer
    2018-02-09 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Anna G
    Tack själv Anna för bra samarbete! Nu hoppas jag kunna hjälpa er hitta ert nya hem! /Malin
  • John W
    John W skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Emelie på Husman Hagberg är en duktig och kompetent mäklare.Rekomenderas varmt. Läs mer
    2018-02-08 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar John W
    Stort tack för de fina orden och för ett bra samarbete.
    Med vänlig hälsning, Emelie Hallman
  • Sunhild D
    Sunhild D skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mäklaren Emelie H. är inte bara trevlig utan också kompetent som jag förväntade mig. Läs mer
    2018-02-08 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Sunhild D
    Tack, vad kul att höra. Jag hoppas du ska trivas i nya boendet så snart du flyttat in.
    Med vänlig hälsning, Emelie Hallman
  • Nicklas Cyrus S
    Nicklas Cyrus S skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bra seriösa mäklare ibland något inaktiva på visning. Läs mer
  • Niklas J
    Niklas J skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Väl mätta, väldigt kunniga om fastigheten och ser ingenting som ett problem.
    Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
  • Susanne V
    Susanne V skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Korrekt bemötande, saklig, informativ, förtroendeingivande, tryggt. Mycket nöjd med Husman o Hagber i tyresö. Läs mer
    2018-02-08 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Susanne V
    Hej Susanne! Tack för de varma orden. Gör mig väldigt glad att ni är nöjd!

Mvh, David
  • Gustav B
    Gustav B skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Strålande!! grymt bemötande och väldigt bra sammarbete! Läs mer
  • Anneli P
    Anneli P skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bra och ett proffsigt bemötande. Lyssna till mina önskemål både som köpare o säljare. Läs mer
    2018-01-25 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Anneli P
    Hej Anneli! Kul att du är nöjd. Nu ska vi ordna en bra försäljning åt dig också! Mvh, David
  • Altin Z
    Altin Z skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    The mäklare was very kind and had good respond! Läs mer
    2018-01-25 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Altin Z
    Hi Altin! I'm very happy that you are pleased and i hope you will enjoy your new home! Best regards, David
  • Arsilda M
    Arsilda M skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mäklare was very kind,good at his job,and good respond! Läs mer
    2018-01-25 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Arsilda M
    Hi Arsilda! I'm very happy that you are pleased and i hope you will enjoy your new home! Best regards, David
  • Bernt Evert K
    Bernt Evert K skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Då försäljninguppdrag pågår, kan jag inte yttra mig om det slutliga bemötandet. Men hittils, med uppdraget och fotograferingen, är det helt OK. Läs mer
    2018-01-25 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Bernt Evert K
    Hej Bernt! Tack för er åsikt. Jag hoppas ni är ännu mer nöjda nu när er lägenhet är såld också! Önskar er en fortsatt trevlig dag!
  • Christoffer B
    Christoffer B skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Gott bemötande i en rätt krånglig affär. Mycket närvarande i försäljningen men om jag ska säga något jag saknade var det möjligen att på ett säkrare sätt övertyga och trygga köpare att komma till avslut. Läs mer
  • Jake V
    Jake V skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Snabb och enkel affär! Kan rekommendera. Läs mer
    2018-01-25 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Jake V
    Hej Jake! Tack för det fina betyget! Hoppas ni kommer vara nöjd i er nya bostad! Mvh, David
  • Malin Ö
    Malin Ö skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tyvärr var det en dålig erfarenhet...
    Denna mäklare kändes inte påläst om vår hus och kunde berätta dess styrkor för spekulanterna.
    När vi skrev med köparna hade även dem inte fått info om många bra saker om huset, dem blev förstås glada, men vi kunde kanske gjort en bättre affär med en mer säljande mäklare. Läs mer
  • Mats S
    Mats S skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har haft stora problem med att mäklaren uppgett fel lgh nr som vi anmälde till adressändring och sedan dess kommer leveranser till fel lgh och posten fungerar fortfarande inte Läs mer
  • sussie s
    sussie s skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Min mäklare David kändes ärlig och jag fick förtroende för honom på en gång. Han gav mig snabb återkoppling under budgivningen och informerade klart och tydligt om vad som gällde Läs mer
    2018-01-25 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar sussie s
    Hej! Tack för de fina orden och jag är glad att du är nöjd! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
  • Marie H
    Marie H skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har blivit mycket väl bemötta från första stund i hela prosessen. Vi är mycket nöjda med den mäklare vi har Läs mer
  • Elsie S
    Elsie S skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Det var bra. I efterhand med mina erfarenheter skulle jag önska att alla mäklare tog över städningen av säljobjektet då att man som säljare inte behövde bry sig. För övrigt har David varit utmärkt.👍 Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Heléne Jernestrand har varit oerhört proffsig från dag ett. Hon har hög integritet inger ett stort förtroende genom hela affären. Läs mer
  • Andreas T
    Andreas T skrev om HusmanHagberg Tyresö Älta
    Ingen vidare upplevelse. En mäklarfirma jag aldrig skulle anlita vid en försäljning. Obefintligt kundbemötande, jag känner mig inte som deras kund. Läs mer

Bollmoravägen 24 H, 135 40 Tyresö