HusmanHagberg Tyresö Älta

Bollmoravägen 24 H, 135 40 Tyresö — Visa karta

Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Tyresö har bred kompetens och stor koll på området här och i Älta. Är det hit du vill flytta ska du ta kontakt med oss. Bostäder är vår största passion och vi brinner för att hjälpa dig hitta rätt i ditt letande. Vi sköter gärna hela affären vare sig du vill köpa, sälja eller både och.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i Sverige. Vi är fria från både banker och försäkringsbolag och vana att anpassa affären efter våra kunder önskemål. Välkommen till oss och Tyresötrakten!

Läs vad 207 kunder tycker om HusmanHagberg Tyresö Älta

• 2020-10-21

Juan C skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mycket professionell och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-10-17

Robert J skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Var samma mäklare som jag köpte bostaden av drygt 3 år tidigare.
    Bra bemötande samt bra tips inför fotograferingen och visning.
    Bra och tydlig genom gång av alla steg i processen. Läs mer
  • 2020-10-13

Johanna J skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Hjälpsam, trevlig och saklig. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-10-10

Meenashi Sundaram R skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bought house.
    Very co-operative.
    Recommended. Läs mer
  • Christian Å

2020-10-07

Christian Å skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tomas sålde vår tvåa i Sickla. Vi köpte den i slutet av 2017 när priserna var höga och förväntade oss en förlustaffär. Men det blev det inte med Tomas! Han har varit väldigt trevlig och professionell under hela resans gång. Med sin erfarenhet har han hjälpt oss fatta rätt beslut och fått oss att känna trygghet. Svarat snabbt och utförligt när vi haft funderingar. Väldigt bra kännedom om Nacka. Vi rekommenderar verkligen Tomas om man vill ha en bra mäklare och säljer gärna med hjälp av honom igen! Läs mer
    2020-10-12 Tomas E svarar Christian Å
    Tack snälla för rekommendationen. Ni har varit så trevliga under hela processen så nöjet har varit på min sida. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! // Tomas
  • 2020-10-07

Thomas E skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt 1:a i Tyresö.

David var vänlig, korrekt och förtroendeingivande.
    David agerade effektivt och proffsigt med mycket god kunskap.

Hade högre förväntningar på marknaden och efterfrågan på
    just 1:or men förstått att läget förändrats pga Corona-tider. Läs mer
  • 2020-10-05

Tobias W skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Fantastisk mäklare! Bästa jag haft! Läs mer
    2020-10-12 Tomas E svarar Tobias W
    Tack Tobias,
    Lycka till med ditt nya boende på andra sidan stan!
    // Tomas

Marina S skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Allt flöt på smidigt och bra! Läs mer

Inger H skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Han var inte mäklaren som sålde lägenheten, endast ansvarig mäklare. Läs mer

Caroline B skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tomas hjälpte oss att sälja vår 2:a i Sickla och vi kunde inte vara mer nöjda! En mycket duktig och erfaren mäklare med ett brinnande engagemang hela vägen. Kan varmt rekommendera Tomas och kontaktar honom gärna igen vid framtida försäljningar! Läs mer
    2020-10-12 Tomas E svarar Caroline B
    Tack, tack :)
    Med en så fin lägenhet och trevliga säljare är mitt jobb ett rent nöje!
    Lycka till och hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet!
    // Tomas
  • 2020-10-02

Sofie B skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har köpt en bostadsrätt 3a. Mäklaren var social, svarade på frågor och förberedd samt gav tips.
    Var en snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2020-10-02

Jessika L skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi köpte ett radhus och Helene hjälpte oss sälja vår lägenhet.

Det bästa med Helene är att hon inte är pushig vilket min erfarenhet av mäklare varit tidigare. Hon är saklig och noggrann.

Jag tycker Helene är en mycket duktig mäklare. Läs mer
  • 2020-09-18

Peter A skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har köpt en bostadsrätt och jag tycker mäklaren skötte sig utmärkt på ett professionellt sätt. Läs mer
    2020-09-23 David H svarar Peter A
    Hej Peter! Tack för de fina orden. Gör mig väldigt glad att höra att du känner dig nöjd med vårt samarbete. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
    Tomas E, David H gillar detta
  • 2020-09-17

MAHDI S skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Oerhört snabb service och otroligt professionell. Läs mer
    Tomas E, David H gillar detta
  • 2020-09-03

Simon H skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt bostad utan problem, bra service Läs mer
    2020-09-23 David H svarar Simon H
    Hej Simon! Tack för de fina orden. Gör mig väldigt glad att höra att du känner dig nöjd med vårt samarbete och att du upplevde det som bra servic. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
  • 2020-09-01

Magnus F skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mycket hjälpsam och pålitlig i alla avseenden. Kan varmt rekommendera David! Läs mer
    2020-09-01 David H svarar Magnus F
    Tack för de fina orden Magnus! Önskar dig en fortsatt trevlig dag!
  • 2020-08-02

Ragnar S skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt min pappas bostadsrätt.
    Tydlig med informationen. Lätt att prata med.
    Önskade att få en bra hjälp då jag inte har några erfarenheter a att sälja en anhörigs bostad. Läs mer
  • Bert E

2020-07-24

Bert E skrev om Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Kan bara ge superlativ. Bra kille fantastisk info före och efter . Conny får nästa uppdrag. Läs mer
    2020-07-26 Conny L svarar Bert E
    Vi klickade direkt Bert och jag, tack för det.
    Mvh conny Lindberg husmanhagberg
  • 2020-07-11

Karin Viktoria L skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Trevlig
    Lätt att ha att göra med
    Professionell
    Lättsam Läs mer
    2020-08-17 David H svarar Karin Viktoria L
    Tack för de fina orden! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
  • 2020-07-11

Ken G skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Helene är en proffsig mäklare som vi köpte hus genom, tidigare bara haft goda erfarenheter av Husman hagberg Tyresö. Läs mer
  • 2020-07-02

Tomas W skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Motsvarade alla förväntningar
    Alltid tillgänglig Läs mer
  • 2020-06-30

Anders S skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Har köpt en bostadsrätt direkt innan den kom ut på marknaden.
    Snabbt, korrekt och vänligt bemötande från Peters sida.
    Känns som en god vän. Han får självklart uppdraget att sälja även vår nuvarande bostad.
    Har tidigare varit i kontakt med de andra mäklarna på HusmanHagberg I Tyresö flera gånger och alltid blivit mycket väl bemött av alla.
    Rekommenderas starkt ! Läs mer
  • 2020-06-22

Kristina Andrén K skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Snabb och professionell hjälp vid försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • 2020-06-11

Amanda C skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt en 2:a i Sickla. Väldigt bra bemötande från mäklaren. Väldigt professionell och snabb med sina svar vid frågor. Eftersom vi inte bor i samma stad så skötte mäklaren det bra med digital visning. En väldigt bra upplevelse för att vara min första gång att köpa en lägenhet. Läs mer
  • 2020-06-10

Christopher K skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Pedagogisk, trygg och hjälpsam.
    Kan varmt rekommendera David Läs mer
    2020-06-22 David H svarar Christopher K
    Tack Christopher! Glad att höra att ni varit nöjda!
  • 2020-06-08

Andreas F skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålde min lägenhet med hjälp av Tomas. Han var professionell, kunnig och skötte all kommunikation väldigt bra. Läs mer
  • 2020-06-07

Adam L skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bostadsrätt i nacka.
    Tomas har varit engagerad och trevlig från första början. Jag har bara bra upplevelse utav detta.
    Tack! Läs mer
  • 2020-06-06

Frédéric P skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag köpte en lägenhet.
    Jag blev bemött av mäklaren på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2020-06-05

Sara T skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mycket trevlig och uppriktig, svarar snabbt och sakligt och har varit mycket hjälpsam vid vår försäljning samt vid frågor rörande försäljningen. Vi är väldigt nöjda, samarbetar gärna igen vid framtida försäljningar. Läs mer
  • 2020-06-04

Peter B skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Lugn, sansad och väldigt kunnig om området han arbetar i. Höll oss uppdaterade under processen Läs mer
    2020-06-22 David H svarar Peter B
    Glad att höra att du är nöjd Peter! Mvh, David
  • 2020-06-03

Silver K skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jätte nöjd med samarbetet. Mycket engerarad i uppdraget. Kreativ och lätt tillgänglig. Läs mer
    2020-06-22 David H svarar Silver K
    Tack Silver! Glad att du är nöjd och att du känner dig nöjd med samarbetet!
  • 2020-05-28

Poya G skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    David är mycket kompetent, alltid tillgänglig och trevlig. Han ger feed-back direkt och har kundens bästa i fokus.
    Jag är väldigt nöjd med av försäljningen av min 2a i Tyresö.
    Tack David! Läs mer
    2020-05-28 David H svarar Poya G
    Tack för de fina orden Poya! Glad att se att du är nöjd! Önskar dig en trevlig kväll! Med vänlig hälsning, David
  • 2020-05-28

Tom N skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    David är en erfaren och skicklig mäklare. Den lite turbulenta tid min lägenhet såldes i navigerade han skickligt i. Läs mer
    2020-05-28 David H svarar Tom N
    Tack för de fina orden Tom! Önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh, David

Charlotte G skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi kan på alla sätt rekommendera Peter Hansson, erfaren, kompetent, stöttande och vänlig. Han har uppdaterat oss regelbundet och försett oss med bra råd under försäljningen. Läs mer

Marie H skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mycket bra bemött av Helene från början till slut vid försäljning av vår lägenhet.
    Hon är mycket lätt att samarbeta med, ger bra råd inför försäljning. Läs mer

Christoffer N skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Trevligt och behjälpligt bemött! Snabb och smidig affär beträffande den stora lägenhet vi köpte! Läs mer
  • 2020-05-08

Yasamin T skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Hej!
    Vi har köpt en lägenhet i Tyresö. Henrik Hedenström är mäklaren som vi fick komma i kontakt med angående visningen. han är väldigt trevlig och hjälpsam.
    Vi är nöjda med allt hjälp vi fick!
    Tack :) Läs mer
    2020-05-08 David H svarar Yasamin T
    Hej Yasamin! Va skönt att höra att ni är nöjda och jag hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad. Önskar er en trevlig helg! Mvh, David
  • 2020-05-06

Boris N skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt en bostadsrätt. David var professionel från början till slut. Lyhörd och alltid lugn och trevlig. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2020-05-07 David H svarar Boris N
    Tack för de fina orden Boris! Glad att höra att allt har känts bra för din del. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
  • Emma S

2020-05-02

Emma S skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    David har hjälpt oss med att både köpa vårt drömradhus och att sälja vår fina fyrarummare. Vi har alltid fått ett proffesionellt bemötande, med personligt tilltal och snabba, korrekta svar på alla frågor och funderingar. Vi har känt oss trygga i Davids händer, och kan efter en trevlig upplevelse av denna milstolpe i vårt liv varmt rekommendera David som mäklare. Läs mer
    2020-05-06 David H svarar Emma S
    Tack för de fina orden Emma! Glad att ni känner er nöjda och jag hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya bostad! Mvh, David
  • 2020-04-24

Marcus O skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag köpte en tvårums lägenhet i Älta. Tomas var klockren från första sekunden på visningen till sista sekunden på kontoret idag. Jag har aldrig träffat en trevligare och duktigare mäklare än Tomas, och skulle rekommendera honom till alla! Läs mer
    2020-05-04 Tomas E svarar Marcus O
    Tack Marcus!
    Det är roligt att få hjälpa en så trevlig och engagerad köpare som du! Lycka till med ditt nya boende och jobb! // Tomas
  • 2020-04-24

Felicia J skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tomas hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Han är en otroligt trevlig och sympatisk mäklare, som är väldigt engagerad i sina objekt. Vi la ut vår lägenhet under coronakrisen, trots det så lyckades Tomas få den såld till ett pris som vi ville ha. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-05-04 Tomas E svarar Felicia J
    Tack Felicia och Jesper!
    Ert engagemang och fina iordningställande av lägenheten inför varje visning smittade av sig på alla inblandade. Jättekul att ha fått hjälpa så trevliga kunder med försäljningen av en så fin lägenhet! // Tomas
  • 2020-04-03

Lina L skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag och min sambo köpte vår första bostadsrätt tillsammans. David var väldigt enkel att ha kontakt med och vi fick komma på en privat visning. Mycket nöjd med bemötandet och informationen från David, han var inte påstridig utan fanns i bakgrunden och kunde svara på våra frågor.

Tydlig information vid budgivning, snabb återkoppling från köparen. David har under hela processen varit lätt att få tag på och svarat bra på de frågor och funderingar som uppkommit. Vi är väldigt nöjda med David! Läs mer
    2020-04-03 David H svarar Lina L
    Tack för de fina orden Lina! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet! Mvh, David
  • 2020-04-03

Robin G skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Utmärkt service, noggrann och lyhörd! Läs mer
    2020-04-03 David H svarar Robin G
    Tack för de fina orden Robin! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet! Mvh, David
  • Priscilla M

2020-03-28

Priscilla M skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi träffade David ett antal gånger innan vi bestämde oss för att köpa. David gjorde ett snabbt och bra jobb. Läs mer
    2020-04-03 David H svarar Priscilla M
    Tack för de fina orden Priscilla! Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya bostad! Mvh, David
  • 2020-03-23

Kristofer H skrev om Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Trevligt, kunnig samt snabb på att svara på email. Mycket bra bemötande Läs mer
    2020-03-23 Conny L svarar Kristofer H
    Tack för det Kristofer det värmer.
  • 2020-03-22

Barbro N skrev om Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag håller på att sälja mitt hus och har köpt en bostadsrätt. Han hjälper mig med försäljningen och jag är jättenöjd med hans insatser. Trevlig och lätt att prata med. Jag hade förväntat mig att få huset sålt och det tror jag att det blir och till ett bättre pris än jag hade trott. Läs mer
    2020-03-23 Conny L svarar Barbro N
    Hej Barbro och tack för ditt omdöme, det har varit roligt att hjälpa till med din försäljning, hoppas ni kommer trivas i ert nya boende.
    Mvh conny
  • 2020-03-18

William B skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi har köpt en bostadsrätt 3 rok i Tyresö. Mäklaren är trevlig och kunnig inom sitt jobb. Ett smidigt köp! Läs mer
    2020-04-03 David H svarar William B
    Tack för de fina orden William! Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya bostad! Mvh, David
  • 2020-03-15

Altrina B skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2020-03-16 David H svarar Altrina B
    Hej Altrina! Tack för de fina orden! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad! Mvh, David, HusmanHagberg Tyresö
  • 2020-02-27

Malin B skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag har valt David som mäklare vid flera av mina försäljningar och det har alltid fungerat smidigt och bra och med det slutresultat jag önskat. Han är trevlig, professionell och alltid snabb med att svara och återkoppla. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-03-03 David H svarar Malin B
    Hej Malin! Stort tack för de fina orden och för att jag ännu en gång fick chansen att hjälpa dig! Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad också! Med vänlig hälsning, David
  • 2020-02-26

Jacob R skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt BRF Parhus.
    Mäklaren var alert och väldigt hjälpsam under hela processen.

Bra upplevelse från start till mål, trevligt och snabbt bemötande. Läs mer
    2020-03-03 David H svarar Jacob R
    Hej Jacob! Tack för de fina orden. Det gör mig glad att höra att ni känt er trygga och att jag kunnat hjälpa er. Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad! Med vänlig hälsning, David

Bollmoravägen 24 H, 135 40 Tyresö