Bra mäklaren rekommendera jag till de som vill sälja sina hus,lägenheter🙂🙂
Debbie Hansson
Debbie Hansson är mäklare på HusmanHagberg Tyresö Älta
.Debbie Hansson har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Debbie Hansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 302 omdömen med ett betyg på 4.8. Debbie Hansson har haft 85 försäljningar sen 2025-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.
-
100%
Andel tillfrågade kunder
-
85
Försäljningar
2025-06 - 2026-05
302 omdömen om Debbie Hansson
Hej Youbert, Stort tack för ditt fina omdöme och din rekommendation! 🌸 Det gläder mig att du är nöjd med mitt arbete och att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Allt gott, Debbie
Debbie är en mycket kunnig och strukturerad mäklare och hon har hjälpt oss genom både sälja huset och köpa lägenhet på en mycket kort tid. Många år sedan vi bytte bostad så vi behövde styrning och hjälp, Debbie gjorde det till en trygg resa, vi rekommenderar Debbie för en säker Bo-resa, säger Kjell och Anna-Karin
Hej, Stort tack Kjell och Anna-Karin för ert fina omdöme! 🌸 Det har varit ett nöje att få hjälpa er genom både försäljningen av huset och köpet av er nya lägenhet. Att få vara ett stöd i en så viktig förändring och kunna bidra med trygghet genom hela processen betyder mycket för mig. Jag är glad att ni upplevde resan som smidig och trygg, särskilt när det var många år sedan ni senast bytte bostad. Tack för ert förtroende och för att ni valde att anlita mig. Allt gott, Debbie
Proffsig, alltid tillgänglig och får saker gjort. Väldigt bra bemötande, flexibel och hjälpsam
Hej Renate, Tack snälla för ditt fina omdöme och för förtroendet att få hjälpa er genom försäljningen 🌸 Det har varit ett nöje att arbeta tillsammans med er. Jag är glad att ni uppskattade min tillgänglighet, flexibilitet och mitt engagemang genom hela processen. Allt gott, Debbie
Mycket transparent, pedagogisk och tydlig process från start till slut. Tillmötesgående, lyhörd och svarar snabbt på frågor.
Hej Angelica, Tack så mycket för ditt fina omdöme och för förtroendet att få hjälpa er genom försäljningen 🌸 Det gläder mig att ni upplevde processen som tydlig, transparent och trygg från start till mål. Vi hörs vidare i processen. Allt gott, Debbie
Hon fick allt att gå smidigt. Vi är mycket nöjda.
Hej Andreas, Tack för det fina omdömet! 🌸 Det gläder mig att ni är nöjda och att ni upplevde processen som smidig. Vi hörs vidare i processen Allt gott, Debbie
Debbie är tydlig genom hela processen och väldigt engagerad!
Hej Malin, Tack snälla för de fina orden! 🌸 Det gläder mig att du upplevde mig som tydlig genom hela processen. VI hörs vidare i processen. Allt gott, Debbie
Har inte träffat henne, på visningen var det en mäklarassistent, kunde inte se alla utrymme så som förråd. Vid kontraktsskrivning var hon inte heller på plats. Dock väldigt bra kommunikation och snabba svar via samtal och sms.
Hej Jonas, Tack för din feedback! 🙏🏽 Tråkigt att du upplevde att du inte fick träffa mig personligen i den utsträckning du önskat. Då jag varit delvis föräldraledig under perioden har min kollega hjälpt till på några delar. Samtidigt uppskattar jag att du lyfter den goda kommunikationen och att du upplevde snabba svar och hög tillgänglighet via telefon och sms. Tack igen för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Ally gott, Debbie
Jag har haft en väldigt bra bemötande med Debbie Hansson.Hon har varit tydlig med boendet som hon har förmedlat till oss och att hon har svarat och gett mig den info jag begärt. Jag vill nog använda Debbie igen om jag skulle vilja sälja mitt boende i framtiden.
Hej Helen, Stort tack för ditt fina omdöme och för förtroendet genom hela processen! 🌸 Det gläder mig verkligen att du upplevt ett bra bemötande och att du känt dig välinformerad under vägen. Jag uppskattar också dina fina ord om kommunikationen och tillgängligheten. Extra roligt att höra att du gärna skulle anlita mig igen i framtiden. Du är varmt välkommen tillbaka när det blir dags! Allt gott, Debbie
Duktig och aktiv mäklare! Alltid lätt att nå och gör det lilla extra för att man ska få det man vill.
Hej Jonathan, Stort tack för det fina omdömet! 🌸 Det betyder mycket att du uppskattar mitt engagemang och tillgänglighet genom processen. Allt gott, Debbie
Stor erfarenhet och kundskap. Trevlig och snabb återkoppling.
Hej Sara, Stort tack för ditt fina omdöme! 🌸 Det gläder mig att du uppskattat både min erfarenhet och kunskap genom processen. Allt gott, Debbie