Debbie Hansson är mäklare på HusmanHagberg Tyresö Älta

Debbie Hansson har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Debbie Hansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.9. Debbie Hansson har haft 45 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 71 Läs vad Debbie Hansson

• köpte sitt hus med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Tyresö strand
    2022-09-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, tillgänglig och bra med information, supernöjd!
    God morgon Sofia,

Tack så mycket för ditt fina omdöme! 🌸 Ser fram emot att höras längre fram i processen.

Debbie Hansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mäklaren hade ett fint bemötande. Hon var hjälpsam.
    Hej Hanna!

Tack så mycket för ditt omdöme! 🌸 Vi hörs vidare i processen.

Debbie Hansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Lindalen
    2022-09-07 Verifierad kund
    Debbie var av min dotter känt o därför rekommenderad, i samband med hennes egen lägenhets köp tidigare i år. Debbie har ett personligt o engagerat arbetssätt som är högst professionellt. Hon är alltid tillgänglig för alla frågor o funderingar. Det var ett nöje att anlita henne som min mäklare.
    Hej Jeanette,

Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme 🌸 Det gläder mig att du är nöjd och det har hela tiden varit mitt nöje att få vara din mäklare.

Ha en fin dag så hörs vi längre fram!

Debbie Hansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Öringe
    2022-08-28 Verifierad kund
    Debbie ingav ett förtroende och kunnande.
    Hon ville oss väl och ansträngde sig att infria våra förväntningar..
    Glad, positiv och engagerad.
    Hej Birgitta,

Tack så mycket för ditt fina omdöme 🌸 Jag är glad och det har hela tiden varit mitt nöje att få hjälpa er.

Allt gott!
    2022-08-02 Verifierad kund
    Så fin och hjälpsam! Proffsig och personlig!
    Hej Gina,

Tack så mycket för ditt fina omdöme! 🌸 Det värmer.

2022-08-01 Verifierad kund
    Hon jobbade även under sin semester för att jag skulle få min lägenhet såld till det önskemålet jag hade. Vilket hon lyckades med.

Hon var alltid tillgänglig och väldigt trevlig och positiv.

Jag kände mig aldrig orolig,trots att jag hade en deadline.
    Hej Katja,

Tack så mycket för ditt fina omdöme 🌸 Det gläder mig verkligen att vi hittat bra köpare till din lägenhet och att vi nu kan fullfölja processen.

Vi hörs vidare.

• Farmarstigen/Tyresö Centrum
    2022-06-27 Verifierad kund
    Super smidig att ha o göra med!
    Hej Alex!

Tack så mycket för ditt omdöme! Det gläder mig att din upplevelse varit positiv 🌸

2022-06-21 Verifierad kund
    Bra bemötande, hon är professionellt, har tålamod samt respektfullt. Fint samarbeta, hon var alltid tillgängligt, svarade när man ringde eller skrev till henne.
    Det var ett fint upplevelse vid köpet av bostaden, Debbie var professionell, tydligt och svarade på alla frågor vi hade och allt kändes trygg. Hennes sätt att bemöta gör att man kändes sig trygg och sedd. Hon vill allas bästa och erbjuder hjälp vid behov. Vi är glada och nöjda att har köp bostaden med hennes hjälp. Vi rekommenderar henne verkligen.
    Hej Fatou,

Tack så jättemycket för det fantastiska omdöme och för att du tog dig tiden att besvara! 🌸 Det gläder mig verkligen att du haft en sån positiv upplevelse.

Ser fram emot att höras vidare i processen och önskar dig en trevlig midsommar så länge.

• Trollbäcken
    2022-06-20 Verifierad kund
    Professionell, lyhörd och exemplarisk på att ge uppdateringar och information. Debbie såg i ett tidigt skede vilket behov som fanns och förmedlade kontakt med ett flyttkoordineringsföretag, vilket varit till stor hjälp. De allra bästa rekommendationerna och skulle verkligen anlita Debbie igen om det blir aktuellt.
    Hej!

Tack så jättemycket för det ytterst fina omdömet! Det gläder mig att upplevelsen varit positiv 🌸

Ha en fortsatt fin dag så hörs vi vidare.

2022-06-20 Verifierad kund
    Jag tycker att hon är väldigt hjälpsam professionell bemöta folk med respekt hon är tydligt tålamod vill bästa for alla rekommenderar alla kan göra affärer med Debbie jag är väldigt tacksamma att träffa henne kan inte ändra ingenting hur blev jag bemöta man blir tryggare i hennes närhet tack så mycket Debbie
    Hej Babucarr!

Jag tackar så hjärtligt för ditt fina omdöme - det värmer verkligen och känns mycket bra att du känner trygghet och förtroende för mig 🙏🏽🌸

Jag ser fram emot fortsatt kontakt med dig och Fatou och önskar er så länge en trevlig midsommar.