Debbie Hansson

Debbie Hansson

Debbie Hansson är mäklare på HusmanHagberg Tyresö Älta

Debbie Hansson har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Debbie Hansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 104 omdömen med ett betyg på 4.8. Debbie Hansson har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

104 omdömen om Debbie Hansson

Sedan starten hos Reco 2020
Göran H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Tyresö Centrum

Förtroende ingivande, tydlig med informationen, kunnig

Svar från Debbie Hansson

Hej Göran och Mia, Tack så mycket för fint omdöme! 🌸 Vi hörs vidare i processen. Allt gott! /Debbie

David N
Köpte sitt hus med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Trollbäcken

Jordnära, tillgänglig och tydlig i sin kommunikation!

Svar från Debbie Hansson

Hej David, Tack så mycket för att du tagit dig tiden samt för ett mycket fint omdöme 🌸 Ser fram emot att höras vidare i processen 😊 Fortsatt trevlig helg /Debbie

Annika Elisabeth M
Trollbäcken

Från första video samtalet så visste jag på en gång att jag har hittat rätt mäklare. Debbie är trevlig, lättsam att tala med. Hon förklarar ordagrant varje steg och förväntningar. När jag hade frågor, så hade hon alltid tid att svara på dom. Hon får mitt högsta betyg och jag rekommenderar henne varmt.

Svar från Debbie Hansson

Hej Annika! Tack så mycket för ditt fina omdöme! 🌷 Det värmer och gläder mig! Vi hörs vidare framåt 🌞 Bästa hälsningar Debbie

Colin W
Vendelsömalm

Mycket duktig samt trevlig mäklare! Debbie har varit väldigt tillmötesgående under hela tiden vi har haft kontakt. Man får verkligen känslan av att hon arbetat för att både jag som köpare samt säljaren ska göra en trygg och smidig affär! Tack för hjälpen med mitt första bostadsköp, vi hörs garanterat i framtiden🙌🏼

Svar från Debbie Hansson

Hej Colin, Tack så mycket för ett jättefint omdöme! Det gläder mig verkligen att du haft en positiv upplevelse av mig! 😊 Vi hörs vidare i processen! Soliga hälsningar 🌞

Wilma E
Kyrkviken, Haninge

Hon var jättetrevlig och familjär i sitt sätt. Tryggt att göra affär med henne.

Svar från Debbie Hansson

Hej Wilma, Tack så mycket för ditt omdöme 🌷 Det gläder mig att du haft en positiv upplevelse av vår kontakt. Vi hörs framåt i processen. Bästa hälsningar Debbie

Elias Zaly P
Trollbäcken

Debbie var alltid tillgänglig och väldigt stöttande under hela säljprocessen. Trots en tuff marknad så höll Debbie ett glatt humör och en positiv inställning under hela processen.

Svar från Debbie Hansson

Hej Zaly, Tack så mycket för ditt fina omdöme! 🌷 Det värmer verkligen att höra. Vi hörs framåt i processen. Bästa hälsningar Debbie

Josefine B
Öringe

Bryr sig både om säljare och köpare! Professionell.

Svar från Debbie Hansson

Hej Josefine, Tack för ditt omdöme! 🌷 Det gläder mig att din upplevelse av mig varit positiv. Vi hörs vidare i processen framåt. Bästa hälsningar Debbie

Samuel B
Öringe

Mycket professionell men samtidigt blir man personligt bemött. Känns som att hon ser till både säljarens och köparens behov.

Svar från Debbie Hansson

Hej Samuel, Tack för ditt fina omdöme! 🌷Det gläder mig att du haft en positiv upplevelse av vår kontakt. Vi hörs framåt i processen. Bästa hälsningar Debbie

Erika N
Raksta

Debbie är en mycket lyhörd mäklare som arbetar snabbt och effektivt för att hjälpa dig. Hon återkopplar direkt och håller dig regelbundet uppdaterad om hur försäljningen går. Debbies annonser är väldigt bra skrivna, informativa och säljande.

Svar från Debbie Hansson

Hej Erika, Tack så mycket för ditt fina omdöme 🌷 Ditt omdöme samt upplevelse av mig värmer. Vi hörs vidare! Bästa hälsningar Debbie

Annica K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Öringe

Att sälja sin bostad för första gången är ett stort steg och lite skrämmande. Debbie fick mig att känna mig trygg genom hela proceduren. Fick en bra känsla redan vid första mötet och den är lika bra nu när affären är i hamn. Jag rekommenderar Debbie till alla som vill känna er delaktiga i köpet eller försäljningen. Att det blir en bra och minnesvärd affär. Debbie är genomgenuin i sitt uppdrag !!

Svar från Debbie Hansson

Hej Annica, Tack oändligt för ditt fantastiska omdöme! 🌷🌷 Jag gläder mig verkligen av din känsla och upplevelse av mig och mitt arbete, tack! Vi hörs framåt i processen. Bästa hälsningar Debbie