Debbie Hansson är mäklare på HusmanHagberg Tyresö Älta

Debbie Hansson har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Debbie Hansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.9. Debbie Hansson har haft 19 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 26 Läs vad Debbie Hansson

• sålde sin stuga med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Raksta/Solberga/Bergholm
    2021-09-17
    Trevlig och resultatinriktad. Levererade över förväntan
    Tack så mycket för ditt omdöme! Ser fram emot fortsatt kontakt i processen och förhoppningsvis därefter!

Trevlig helg! 🌸
    Debbie Hansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-09-13
    Snabb responstid och bra öppen kommunikation. Återkom med svar på frågor inom utsagd tid. Kändes väldigt angelägen att alla parter skulle känna sig nöjda.
    Hej Oscar,

Tack snälla för ditt omdöme 🌸 Det känns bra för mig att det är den upplevelsen du haft.

Vi hörs vidare nästa steg i försäljningen.
    Mvh Debbie
  • restore.se
    köpte sin stuga med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Brevik
    2021-08-31
    Vi köpte ett hus ute på Brevik som Debbie sålde och allt var supersmidigt. Trygg och bra affär!
    Tack snälla för ditt omdöme! 🌸 Debbie Hansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Tyresö strand
    2021-08-20
    Proffessionellt och personligt bemötande
    Hej Kaj,

Tack för ditt omdöme! 🌸 Vi hörs vidare i processen!

Debbie
    • Fornudden-Persudde
    2021-08-14
    Debbie har varit väldigt proffsig och hjälpsam genom hela processen i att sälja vår lägenhet. Dessutom känns det tryggt att få biträde med hela hanteringen efter försäljningen, vilket vi känner oss trygga i att Debbie kommer hantera utmärkt. Dessutom har det varit en mycket trevligt att ha med Debbie att göra, då hon är mycket social och glad som person.
    Hej Jesper och Evelina,

Tack snälla för det fina omdömet! 🌸 Det har varit fantastiskt roligt och trevligt att samarbeta med er och ser fram emot vidare kontakt i processen.
    Debbie Hansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Trollbäcken
    2021-07-19
    Mycket trevlig och rak person
    Gjorde allt för en bra försäljning
    Vi är nöjda
    Hej Birger,

Tack snälla för det fina omdömet 🌸 Vi hörs och ses snart!
    Debbie Hansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Debbie Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-06-15
    Mycket bra bemötande och insatt om alla frågor angående lägenheten.
    Tack så mycket för det fina omdömet! 🌸

Vi hörs vidare i försäljningsprocessen, ha en fin dag!
    2021-05-27
    Debbie hjälpte oss att sälja vårt radhus i Fårdala.
    Intervjuade flera mäklare innan valet föll på HusmanHagberg med mångårig erfarenhet av Tyresö och med en bra kundbas.
    Debbie har skött sig utmärkt, rakt igenom, gett tydlig information om processen, varit snabb att svara på våra frågor, gett bra tips för hur vi skulle "styla" huset samt återkommit snabbt med återkoppling i de olika stegen.
    Försäljningen gick snabbare än förväntat, genom marknadsföring på "Kommande" och enbart förhandsvisning dit "rätt" spekulanter bjöds in.
    Hej!

Tack snälla för det utförliga och fina omdömet! 🌸 Det har hela tiden varit mitt och Connys nöje att hjälpa dig och din mamma med försäljning av hennes radhus.

Vi hörs vidare i nästa steg av processen och trevlig helg!
    2021-05-26
    Blev bemött jättebra!
    Fick tydlig information och snabba svar på sms och telefon!
    Hej Anna,

Tack så mycket för ditt omdöme! 🌸 Känns jättekul att ni har köpt och att säljare(/na) lämnar över stafettpinnen till er fina familj.

Vi hörs vidare i nästa steg av försäljningen!
    2021-05-18
    Köpt en lgh 60kvm.
    Debbie var väldigt trevlig, ärlig och tillgänglig. Fick därmed ett bra förtroende för henne.
    Hej Mikaela,

Tack snälla för det fina omdömet! 🌸 Det gör mig glad att ni känt er trygga.
    Vi hörs vidare i processen och stegen närmare till er lägenhet!