Tomas Eriksson är mäklare på HusmanHagberg Tyresö Älta

Tomas Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 1997-07. Tomas Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.9. Tomas Eriksson har haft 18 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 53% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få vara en del av en kunds viktigaste affär i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag drivs av att resultat och gör med glädje det lilla extra som krävs för att nå dit. Ofta handlar det om proaktivitet och ett äkta engagemang!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Driven, kunnig, noggrann, engagerad och äkta. Lämnar inget åt slumpen.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Att ha fått förtroende att sälja en ambassad med allt vad det innebär kommer jag aldrig att glömma. En lång historia med många roliga minnen och ett lyckligt slut.

Vad gör du helst på fritiden?
Aktiv som sjöräddare inom SSRS. Båtliv och skärgård är min passion.

Hur ser din drömbostad ut?
Det varierar med var jag befinner mig i livet. Drömmer mer om att få hobbysnickra på ett sommarhus på en ö i skärgården!

Vad vet vi inte om dig?
Att jag varit med på TV… säger inte i vilket program :)

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 10 Läs vad Tomas Eriksson

• 2020-10-07
    Tomas sålde vår tvåa i Sickla. Vi köpte den i slutet av 2017 när priserna var höga och förväntade oss en förlustaffär. Men det blev det inte med Tomas! Han har varit väldigt trevlig och professionell under hela resans gång. Med sin erfarenhet har han hjälpt oss fatta rätt beslut och fått oss att känna trygghet. Svarat snabbt och utförligt när vi haft funderingar. Väldigt bra kännedom om Nacka. Vi rekommenderar verkligen Tomas om man vill ha en bra mäklare och säljer gärna med hjälp av honom igen!
    Christian Å
    Christian Å
    • Sickla
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tack snälla för rekommendationen. Ni har varit så trevliga under hela processen så nöjet har varit på min sida. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! // Tomas

• 2020-10-05
    Fantastisk mäklare! Bästa jag haft!
    Tobias W
    • 89.5 m²
    • Tyresö Centrum
    Tack Tobias, Lycka till med ditt nya boende på andra sidan stan! // Tomas

• 2020-10-04
    Tomas hjälpte oss att sälja vår 2:a i Sickla och vi kunde inte vara mer nöjda! En mycket duktig och erfaren mäklare med ett brinnande engagemang hela vägen. Kan varmt rekommendera Tomas och kontaktar honom gärna igen vid framtida försäljningar!
    Caroline B
    • Sickla
    Tack, tack :) Med en så fin lägenhet och trevliga säljare är mitt jobb ett rent nöje! Lycka till och hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! // Tomas

• 2020-08-02
    Sålt min pappas bostadsrätt. Tydlig med informationen. Lätt att prata med. Önskade att få en bra hjälp då jag inte har några erfarenheter a att sälja en anhörigs bostad.
    Ragnar S
    • 90.0 m²
    • Tyresö Centrum
  • 2020-06-11
    Köpt en 2:a i Sickla. Väldigt bra bemötande från mäklaren. Väldigt professionell och snabb med sina svar vid frågor. Eftersom vi inte bor i samma stad så skötte mäklaren det bra med digital visning. En väldigt bra upplevelse för att vara min första gång att köpa en lägenhet.
    Amanda C
    • Sickla
    köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
  • 2020-06-08
    Sålde min lägenhet med hjälp av Tomas. Han var professionell, kunnig och skötte all kommunikation väldigt bra.
    Andreas F
  • 2020-06-07
    Bostadsrätt i nacka. Tomas har varit engagerad och trevlig från första början. Jag har bara bra upplevelse utav detta. Tack!
    Adam L
    • 75.8 m²
    • Alphyddan
  • 2020-06-05
    Mycket trevlig och uppriktig, svarar snabbt och sakligt och har varit mycket hjälpsam vid vår försäljning samt vid frågor rörande försäljningen. Vi är väldigt nöjda, samarbetar gärna igen vid framtida försäljningar.
    Sara T
    • 75.8 m²
    • Alphyddan
  • 2020-04-24
    Jag köpte en tvårums lägenhet i Älta. Tomas var klockren från första sekunden på visningen till sista sekunden på kontoret idag. Jag har aldrig träffat en trevligare och duktigare mäklare än Tomas, och skulle rekommendera honom till alla!
    Marcus O
    • 49.0 m²
    • Älta
    Tack Marcus! Det är roligt att få hjälpa en så trevlig och engagerad köpare som du! Lycka till med ditt nya boende och jobb! // Tomas

• 2020-04-24
    Tomas hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Han är en otroligt trevlig och sympatisk mäklare, som är väldigt engagerad i sina objekt. Vi la ut vår lägenhet under coronakrisen, trots det så lyckades Tomas få den såld till ett pris som vi ville ha. Vi är väldigt nöjda.
    Felicia J
    • 44.0 m²
    • Nacka Strand
    Tack Felicia och Jesper! Ert engagemang och fina iordningställande av lägenheten inför varje visning smittade av sig på alla inblandade. Jättekul att ha fått hjälpa så trevliga kunder med försäljningen av en så fin lägenhet! // Tomas

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte