Tomas Eriksson
Registrerad mäklare sedan 1997-07-23
Aktiv på Reco.se sedan 2020-04-24
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få vara en del av en kunds viktigaste affär i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag drivs av att resultat och gör med glädje det lilla extra som krävs för att nå dit. Ofta handlar det om proaktivitet och ett äkta engagemang!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Driven, kunnig, noggrann, engagerad och äkta. Lämnar inget åt slumpen.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Att ha fått förtroende att sälja en ambassad med allt vad det innebär kommer jag aldrig att glömma. En lång historia med många roliga minnen och ett lyckligt slut.

Vad gör du helst på fritiden?
Aktiv som sjöräddare inom SSRS. Båtliv och skärgård är min passion.

Hur ser din drömbostad ut?
Det varierar med var jag befinner mig i livet. Drömmer mer om att få hobbysnickra på ett sommarhus på en ö i skärgården!

Vad vet vi inte om dig?
Att jag varit med på TV… säger inte i vilket program :) Läs mer

Läs vad 6 Läs vad Tomas Eriksson

• Amanda C köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-06-11

NACKA Sickla
    Köpt en 2:a i Sickla. Väldigt bra bemötande från mäklaren. Väldigt professionell och snabb med sina svar vid frågor. Eftersom vi inte bor i samma stad så skötte mäklaren det bra med digital visning. En väldigt bra upplevelse för att vara min första gång att köpa en lägenhet. Läs mer
  • Andreas F sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-06-08

NACKA Sickla
    Sålde min lägenhet med hjälp av Tomas. Han var professionell, kunnig och skötte all kommunikation väldigt bra. Läs mer
  • Adam L köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-06-07

3:a
    NACKA Alphyddan
    Bostadsrätt i nacka.
    Tomas har varit engagerad och trevlig från första början. Jag har bara bra upplevelse utav detta.
    Tack! Läs mer
  • Sara T sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-06-05

3:a
    NACKA Alphyddan
    Mycket trevlig och uppriktig, svarar snabbt och sakligt och har varit mycket hjälpsam vid vår försäljning samt vid frågor rörande försäljningen. Vi är väldigt nöjda, samarbetar gärna igen vid framtida försäljningar. Läs mer
  • Marcus O köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-04-24

NACKA Älta
    Jag köpte en tvårums lägenhet i Älta. Tomas var klockren från första sekunden på visningen till sista sekunden på kontoret idag. Jag har aldrig träffat en trevligare och duktigare mäklare än Tomas, och skulle rekommendera honom till alla! Läs mer
    2020-05-04 Tomas E svarar Marcus O
    Tack Marcus!
    Det är roligt att få hjälpa en så trevlig och engagerad köpare som du! Lycka till med ditt nya boende och jobb! // Tomas
    Tomas E gillar detta
  • Felicia J sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-04-24

Nacka Strand
    Tomas hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Han är en otroligt trevlig och sympatisk mäklare, som är väldigt engagerad i sina objekt. Vi la ut vår lägenhet under coronakrisen, trots det så lyckades Tomas få den såld till ett pris som vi ville ha. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-05-04 Tomas E svarar Felicia J
    Tack Felicia och Jesper!
    Ert engagemang och fina iordningställande av lägenheten inför varje visning smittade av sig på alla inblandade. Jättekul att ha fått hjälpa så trevliga kunder med försäljningen av en så fin lägenhet! // Tomas
    Tomas E gillar detta

Senaste försäljningarna