Tomas Eriksson är mäklare på HusmanHagberg Tyresö Älta

Tomas Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 1997-07. Tomas Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.9. Tomas Eriksson har haft 49 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 59% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få vara en del av en kunds viktigaste affär i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag drivs av att resultat och gör med glädje det lilla extra som krävs för att nå dit. Ofta handlar det om proaktivitet och ett äkta engagemang!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Driven, kunnig, noggrann, engagerad och äkta. Lämnar inget åt slumpen.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Att ha fått förtroende att sälja en ambassad med allt vad det innebär kommer jag aldrig att glömma. En lång historia med många roliga minnen och ett lyckligt slut.

Vad gör du helst på fritiden?
Aktiv som sjöräddare inom SSRS. Båtliv och skärgård är min passion.

Hur ser din drömbostad ut?
Det varierar med var jag befinner mig i livet. Drömmer mer om att få hobbysnickra på ett sommarhus på en ö i skärgården!

Vad vet vi inte om dig?
Att jag varit med på TV… säger inte i vilket program :)

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 14 Läs vad Tomas Eriksson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Brevik - Trinntorp
    2021-12-04 Verifierad kund
    Trevlig, ödmjuk. Gav tydlig och ärlig information. Bästa mäklaren vi träffat.
    • Brevik - Trinntorp
    2021-11-08 Verifierad kund
    Tomas bemötande till oss som kund har varit gott. Vi fick bra och tydlig information om den bostadsrätt vi ville köpa. Han har också varit snabb på att svara då de frågor och undringar vi haft via mail.
    Detta är en stor affär för oss och därför hade vi också stora förväntningar vilka hittills infriats.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Ektorp
    2021-04-06 Verifierad kund
    Sålde en BRL.
    Hade höga förväntningar och höga krav.
    (En viktig affär för mig, hade köpt innan jag sålde)
    Blev mycket nöjd med slutpris, bemötande, löpande information, antal visningar som i Corona-tider blev fler än annars, proffsiga foton, löpande sms dialog om samtalen inte gick fram då jag arbetar utan tillgång till direkt kontakt.

Kommer definitivt rekommendera Tomas till andra. Mycket nöjd!!
    • Sickla Strand
    2021-01-29 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt bemötande, engagerad och bra kunskap som gjorde att försäljningen gick väldigt bra. Jag blev väldigt nöjd med affären och det mesta byggde på Tomas råd.

Stor skillnad mot, och mycket bättre än, mäklaren som min flickvän anlitade (vi sålde samtidigt).

Jag kan definitivt rekommendera Tomas!
  • Christian Å
    2020-10-07 Verifierad kund
    Tomas sålde vår tvåa i Sickla. Vi köpte den i slutet av 2017 när priserna var höga och förväntade oss en förlustaffär. Men det blev det inte med Tomas! Han har varit väldigt trevlig och professionell under hela resans gång. Med sin erfarenhet har han hjälpt oss fatta rätt beslut och fått oss att känna trygghet. Svarat snabbt och utförligt när vi haft funderingar. Väldigt bra kännedom om Nacka. Vi rekommenderar verkligen Tomas om man vill ha en bra mäklare och säljer gärna med hjälp av honom igen!
    Tack snälla för rekommendationen. Ni har varit så trevliga under hela processen så nöjet har varit på min sida. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! // Tomas Tomas Eriksson
    • Tyresö Centrum
    2020-10-05 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare! Bästa jag haft!
    Tack Tobias,
    Lycka till med ditt nya boende på andra sidan stan!
    // Tomas
    2020-10-04 Verifierad kund
    Tomas hjälpte oss att sälja vår 2:a i Sickla och vi kunde inte vara mer nöjda! En mycket duktig och erfaren mäklare med ett brinnande engagemang hela vägen. Kan varmt rekommendera Tomas och kontaktar honom gärna igen vid framtida försäljningar!
    Tack, tack :)
    Med en så fin lägenhet och trevliga säljare är mitt jobb ett rent nöje!
    Lycka till och hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet!
    // Tomas
    • Tyresö Centrum
    2020-08-02 Verifierad kund
    Sålt min pappas bostadsrätt.
    Tydlig med informationen. Lätt att prata med.
    Önskade att få en bra hjälp då jag inte har några erfarenheter a att sälja en anhörigs bostad.
    2020-06-11 Verifierad kund
    Köpt en 2:a i Sickla. Väldigt bra bemötande från mäklaren. Väldigt professionell och snabb med sina svar vid frågor. Eftersom vi inte bor i samma stad så skötte mäklaren det bra med digital visning. En väldigt bra upplevelse för att vara min första gång att köpa en lägenhet.
    2020-06-08 Verifierad kund
    Sålde min lägenhet med hjälp av Tomas. Han var professionell, kunnig och skötte all kommunikation väldigt bra.