David Hedenström
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 61 Läs vad David Hedenström

• Priscilla M
    Priscilla M köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-03-28

Tyresö Centrum
    Vi träffade David ett antal gånger innan vi bestämde oss för att köpa. David gjorde ett snabbt och bra jobb. Läs mer
  • William B köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-03-18

Tyresö Centrum
    Vi har köpt en bostadsrätt 3 rok i Tyresö. Mäklaren är trevlig och kunnig inom sitt jobb. Ett smidigt köp! Läs mer
  • Altrina B köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-03-15

2020-03-16 David H svarar Altrina B
    Hej Altrina! Tack för de fina orden! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad! Mvh, David, HusmanHagberg Tyresö
  • Malin B sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-02-27

Tyresö Centrum
    Jag har valt David som mäklare vid flera av mina försäljningar och det har alltid fungerat smidigt och bra och med det slutresultat jag önskat. Han är trevlig, professionell och alltid snabb med att svara och återkoppla. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-03-03 David H svarar Malin B
    Hej Malin! Stort tack för de fina orden och för att jag ännu en gång fick chansen att hjälpa dig! Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad också! Med vänlig hälsning, David
  • Jacob R köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-02-26

Köpt BRF Parhus.
    Mäklaren var alert och väldigt hjälpsam under hela processen.

Bra upplevelse från start till mål, trevligt och snabbt bemötande. Läs mer
    2020-03-03 David H svarar Jacob R
    Hej Jacob! Tack för de fina orden. Det gör mig glad att höra att ni känt er trygga och att jag kunnat hjälpa er. Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad! Med vänlig hälsning, David
  • Caroline A köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-02-21

Hej!
    Jag har köpt en lägenhet i tyresö. Blev bemött på ett mycket bra sätt då jag fick svar på mina frågor och trevligt bemötande vid möte. Sammanfattningsvis är jag jätte nöjd! Läs mer
    2020-02-21 David H svarar Caroline A
    Tack för de fina orden Caroline och jag hoppas du kommer trivas otroligt bra i din nya bostad! Önskar dig en trevlig helg! Med vänlig hälsning, David
    David H gillar detta
  • Jenny F sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-02-19

Tyresö Centrum
    Har sålt en tvåa i Tyresö.
    Blev mycket väl bemött av David, vi fick direkt förtroende för honom och valet av mäklare blev enkelt. Vi fick nästan omgående ett bud som vi antog och lägenheten såldes innan visning. Kontraktsskrivningen gick också smidigt och vi kan inte annat än att varmt rekommendera David till andra som vill sälja sin bostad. Läs mer
    2020-02-20 David H svarar Jenny F
    Hej Jenny! Tack för de fina orden. Det värmer mig att höra att ni varit nöjda och tackar så hemskt mycket för rekommendationen. Önskar er en trevlig dag! Mvh, David
  • Eva B skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-02-17

Snabb och smidig affär vid försäljning av bostadsrätt. David höll tät kontakt och återkopplade snabbt när det behövdes. Det faktum att David upplevdes som väldigt seriös och att allt var transparent gjorde att affären kändes trygg. Läs mer
    2020-02-17 David H svarar Eva B
    Tack för de fina orden Eva! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Med vänlig hälsning, David
    David H gillar detta
  • Aref A köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-02-16

Tyresö Centrum
    Köpte lägenhet och på visningen träffade jag David en lugnt och trevligt person och väldigt hjälpsam . Läs mer
    2020-02-17 David H svarar Aref A
    Hej Aref! Tack för de fina orden. Glad att ni kände er trygga och att jag kunde hjälpa er. Jag hoppas och tror att ni kommer trivas bra i er nya bostad. Önskar er en trevlig dag! Mvh, David
    David H gillar detta
  • Carolina S sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-02-14

Tyresö Centrum
    David har just sålt vår lägenhet i Tyresö.

Vi har fått ett mycket bra bemötande av David i de kontakter vi haft med honom.
    Vi fick inte det pris vi förväntade oss men David har varit mycket professionell och mycket aktiv med visningar. Kan absolut rekommendera David som mäklare. Lugn, trygg, tålmodig och mycket professionell. Skulle vända mig till David igen om det skulle vara aktuellt med någon försäljning.
    Carolina Läs mer
    2020-02-14 David H svarar Carolina S
    Tack för de fina orden Carolina och det gör mig väldigt glad att höra att ni blivit nöjd, även om inte priset blev det vi hade hoppats och trott. Önskar dig en trevlig helg och på återhörande! Mvh, David

Senaste försäljningarna

Sikvägen