David Hedenström
en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

Bollmoravägen 24 H
135 40 Tyresö — Visa karta

Vad tror David att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 18 kunder tycker om David Hedenström

• Joachim B skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålde bostadsrätt. Professionellt bemötande och kunnig. Allt gick supersmidigt. Läs mer
    2018-10-07 David H svarar Joachim B
    Tack för den fina rekommendationen! Önskar er en fortsatt trevlig kväll!
  • Maria B skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Efter att ha sålt min bostadsrätt i Älvsjö så letade jag ny lägenhet i Tyresö. Jag gick på många visningar och fastnade för en som David sålde. David har under hela tiden uppträtt professionellt och jag har känt mig trygg i att ha honom som mäklare. Han har svarat och återkommit snabbt om jag har haft några frågor vilket jag värdesätter högt. Jag kan varmt rekommendera David till andra köpare och säljare. Läs mer
    2018-10-03 David H svarar Maria B
    Hej Maria! Tack för er rekommendation! Det är viktigt för mig att båda säljare och köpare känner sig trygga när jag hjälper till med en förmedling. Hoppas ni fortsätter att trivas bra! Önskar er en trevlig kväll! Mvh, David
  • Fredrik B skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålde LGH via honom.
    Mycket proffesionellt och hjälper mer än gärna till. Läs mer
    2018-10-03 David H svarar Fredrik B
    Hej Fredrik! Tack för det fina betyget och skönt att höra att ni är nöjd med mitt jobb. Önskar er en trevlig kväll! Mvh, David
  • Maria L skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt bostadsrätt. Blev väldigt bra bemött! Trevlig, och väldigt proffesionell. Läs mer
    2018-10-01 David H svarar Maria L
    Hej Maria! Det gör mig glad att ni blev nöjda. Hoppas ni fortsatt kommer att trivas bra i er nya lägenhet! Mvh, David
  • Daniel L skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Snabb, informativ, trevlig och kompetent. Läs mer
    2018-10-01 David H svarar Daniel L
    Hej Daniel! Tack för det fina betyget och jag hoppas ni trivs bra i er nya bostad! Mvh, David
  • Katarina F skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag fick möjlighet att mkt snabbt och effektivt titta på ett boende innan det gick ut på Hemnet. Boendet blev mitt inom några dagar och hela processen var snabb, tydlig och serviceminded. Läs mer
    2018-09-14 David H svarar Katarina F
    Hej Katarina! Det gör mig glad att höra att du blev nöjd med min tjänst. Nöjda kunder är det viktigaste för mig! Önskar dig en trevlig helg! Med vänlig hälsning, David
  • Sebastian A skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    David var en bra mäklare i vårat köp av lägenhet. Aktiv med att kommunicera under budningen Läs mer
    2018-09-10 David H svarar Sebastian A
    Hej Sebastian! Kul att du har känt dig nöjd och trygg med min kommunikation. Tack för att du bedömt mig jobb. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
  • Åsa Oja H skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag är så nöjd med David. Jag var det redan för 8 år sedan, när jag köpte lägenheten och jag sade att om jag ska sälja den någon gång så får det bli David igen som mäklare . Det blev det..
    Han är lugn, förtroendegivande och låter köparen få plats att uppleva bostaden. Rekommenderar David varmt.
    Så nöjd med både mitt köp och min försäljning genom honom. Läs mer
    2018-09-10 David H svarar Åsa Oja H
    Hej Åsa! Tack för förtroendet och det gör mig väldigt glad att du är nöjd. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
  • Annelie D skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Han har alltid varit tillmötes gående, och hjälpsam lugn och trevlig.
    Man känner sig trygg med honom, svarar alltid på frågor som man har han gör helt enkelt ett bra arbete kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-09-04 David H svarar Annelie D
    Hej Anneli! Tack för de fina orden, och jag är glad att du är nöjd med min tjänst. Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning, David
    David H gillar detta
  • Sidney Michael Stanley S skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt bostadsrätt på Myggdalsvägen i Tyresö. David var lätt att få kontakt med och lyhörd för förslag och ideer. Läs mer
    2018-06-04 David H svarar Sidney Michael Stanley S
    Hej Sidney! Tack för de fina orden! Mvh, David
  • Susanne V skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Korrekt bemötande, saklig, informativ, förtroendeingivande, tryggt. Mycket nöjd med Husman o Hagber i tyresö. Läs mer
    2018-02-08 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Susanne V
    Hej Susanne! Tack för de varma orden. Gör mig väldigt glad att ni är nöjd!

Mvh, David
  • Anneli P skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bra och ett proffsigt bemötande. Lyssna till mina önskemål både som köpare o säljare. Läs mer
    2018-01-25 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Anneli P
    Hej Anneli! Kul att du är nöjd. Nu ska vi ordna en bra försäljning åt dig också! Mvh, David
  • Altin Z skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    The mäklare was very kind and had good respond! Läs mer
    2018-01-25 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Altin Z
    Hi Altin! I'm very happy that you are pleased and i hope you will enjoy your new home! Best regards, David
  • Arsilda M skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mäklare was very kind,good at his job,and good respond! Läs mer
    2018-01-25 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Arsilda M
    Hi Arsilda! I'm very happy that you are pleased and i hope you will enjoy your new home! Best regards, David
  • Jake V skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Snabb och enkel affär! Kan rekommendera. Läs mer
    2018-01-25 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Jake V
    Hej Jake! Tack för det fina betyget! Hoppas ni kommer vara nöjd i er nya bostad! Mvh, David
  • sussie s skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Min mäklare David kändes ärlig och jag fick förtroende för honom på en gång. Han gav mig snabb återkoppling under budgivningen och informerade klart och tydligt om vad som gällde Läs mer
    2018-01-25 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar sussie s
    Hej! Tack för de fina orden och jag är glad att du är nöjd! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
  • Elsie S skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Det var bra. I efterhand med mina erfarenheter skulle jag önska att alla mäklare tog över städningen av säljobjektet då att man som säljare inte behövde bry sig. För övrigt har David varit utmärkt.👍 Läs mer
  • André T skrev om David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Fick ett mycket bra bemötande och ett proffsigt intryck. Mäklaren var tydlig med vad han tyckte och lovade inget han inte kunde hålla. Kunnig och seriös! Läs mer
    2017-12-20 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar André T
    Hej Andre! Stort tack för dina fina ord och det gör mig väldigt glad att ni blev nöjda! Mvh, David Hedenström
David Hedenström
Heléne Jernestrand