Mäklare Stockholms län Tyresö HusmanHagberg Tyresö Älta David Hedenström
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 41 Läs vad David Hedenström

• Jan B sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-07-04

Tyresö Centrum
    David verkar vara en rutinerad och erfaren mäklare. Han ser till att både köpare och säljare gör en bra affär. Genomgången av alla dokument vid kontraktsskrivningen sköttes omsorgsfullt. Läs mer
    2019-07-04 David H svarar Jan B
    Tack Jan för de fina orden! Med vänlig hälsning, David
  • Charlotta S
    Charlotta S sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-06-13

Tyresö Centrum
    Tycker att David Hedenström varit mycket Bra och snabb gett snabbrespons. Allert och lyhörd . Bara positit att säga Läs mer
    2019-06-13 David H svarar Charlotta S
    Tack för de fina ord Charlotta! Mvh, David
    David H gillar detta
  • Curt B köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-06-06

Bollmorav 4 1:a plan 5

Behaglig mäklaren och inte så gåpåig.
    Kommer säkert tillbaka👍 Läs mer
    2019-06-12 David H svarar Curt B
    Hej Curt! Tack för det fina omdömet. Önskar dig en trevlig dag! Mvh, David
    David H gillar detta
  • Mike A köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-05-20

Tyresö Centrum
    Bra bemött av mäklare. Mäklaren levde upp till förväntningarna Läs mer
    2019-06-12 David H svarar Mike A
    Hej Mike! Tack för de fina orden. Mvh, David
    David H gillar detta
  • Karin I sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-04-27

Tyresö Centrum
    Jag har både köpt och ska nu sälja min lägenhet nu med Davids hjälp.
    Jag har inte träffat David så många gånger så att jag helt kan beskriva han.
    Men det som jag redan fått uppleva i våra möten är att han är en vänlig, noggrann och lugn person. En person som både utstrålar och ger trygghet till sin
    omgivning. Man får ett förtroende och jag har fått vara väldigt delaktig i alla steg i min försäljning. Jag är tyvärr ensam i alla beslut kring både köp och sälj så då är det extra viktigt för mig att ha någon som har Davids egenskaper.
    Jag har tidigare sålt både bostadsrätter och hus och David är utan tvekan den bästa Mäklaren jag har haft.
    Med vänlig hälsning, Karin Israelsson Läs mer
    2019-04-27 David H svarar Karin I
    Tack för de fina orden Karin! Nu ska vi se till att din försäljning blir lyckad!
    David H gillar detta
  • Xiaohua Z köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-04-25

Vi har köpt lägenhet hos mäklare David. Läs mer
    David H gillar detta
  • Niklas J sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-04-24

Tyresö Centrum
    David är lugn och saklig med stort tålamod. Läs mer
    2019-04-27 David H svarar Niklas J
    Tack Niklas! Det värmer! Önskar er en fortsatt trevlig helg! Med vänlig hälsning, David
    David H gillar detta
  • Lena E köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-03-25

Tyresö Centrum
    Köpt en tre rums lägenhet i Tyresö. Mäklaren hade ett bra och informativt bemötande av oss som köpare. Upplevde att han hade ett professionellt bemötande som var förtroende ingivande. Läs mer
    David H gillar detta
  • Peter L köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-03-16

Tyresö Centrum
    Vi har köpt lägenhet på Siklöjevägen, mycket trevligt och professionellt bemötande, är supernöjd med allt. Läs mer
    2019-03-16 David H svarar Peter L
    Tack för de fina orden Peter! Önskar er en fortsatt trevlig helg! Med vänlig hälsning, David
    David H gillar detta
  • Anneli E sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-03-15

Tyresö Centrum
    Jag har anlitat David vid flera tillfällen , både för köp och försäljning av bostadsrätt i Tyresö. David är förtroendeingivande, kunnig, professionell och pålitlig. Som säljare vill man ju naturligtvis sälja till bästa möjliga pris och som köpare vill man känna att man gör en bra affär. David har motsvarat mina förväntningar i båda fall. Jag skulle inte tveka att anlita honom igen om det skulle bli aktuellt! Läs mer
    2019-03-15 David H svarar Anneli E
    Tack för de fina orden Anneli! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Med vänlig hälsning, David

Senaste försäljningarna

Granitvägen