Mäklare Stockholms län Tyresö HusmanHagberg Tyresö Älta David Hedenström
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11

Läs vad 20 kunder tycker om David Hedenström

• Frida A köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Farmarstigen
    David ger ett väldigt professionellt och trovärdigt intryck! Vi har både köpt lägenhet och sålt lägenhet med hjälp av David och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-12-14 David H svarar Frida A
    Tack för de fina orden Frida! Nu ska vi jobba för att er försäljning blir lyckad! Mvh, David
  • Barbro R köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tyresö Centrum
    Jag har köpt en bostadsrätt och ska sälja min nuvarande, båda affärerna med David som mäklare. Han uppträder synnerligen professionellt och är mycket trevlig och förtroendeingivande. Läs mer
    2018-11-16 David H svarar Barbro R
    Tack för de fina orden Barbro! Önskar dig en trevlig helg! Med vänlig hälsning, David
    David H gillar detta
  • Joachim B sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tyresö Centrum
    Sålde bostadsrätt. Professionellt bemötande och kunnig. Allt gick supersmidigt. Läs mer
    2018-10-07 David H svarar Joachim B
    Tack för den fina rekommendationen! Önskar er en fortsatt trevlig kväll!
    David H gillar detta
  • Maria B köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tyresö Centrum
    Efter att ha sålt min bostadsrätt i Älvsjö så letade jag ny lägenhet i Tyresö. Jag gick på många visningar och fastnade för en som David sålde. David har under hela tiden uppträtt professionellt och jag har känt mig trygg i att ha honom som mäklare. Han har svarat och återkommit snabbt om jag har haft några frågor vilket jag värdesätter högt. Jag kan varmt rekommendera David till andra köpare och säljare. Läs mer
    2018-10-03 David H svarar Maria B
    Hej Maria! Tack för er rekommendation! Det är viktigt för mig att båda säljare och köpare känner sig trygga när jag hjälper till med en förmedling. Hoppas ni fortsätter att trivas bra! Önskar er en trevlig kväll! Mvh, David
  • Fredrik B sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålde LGH via honom.
    Mycket proffesionellt och hjälper mer än gärna till. Läs mer
    2018-10-03 David H svarar Fredrik B
    Hej Fredrik! Tack för det fina betyget och skönt att höra att ni är nöjd med mitt jobb. Önskar er en trevlig kväll! Mvh, David
  • Maria L köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Farmarstigen
    Köpt bostadsrätt. Blev väldigt bra bemött! Trevlig, och väldigt proffesionell. Läs mer
    2018-10-01 David H svarar Maria L
    Hej Maria! Det gör mig glad att ni blev nöjda. Hoppas ni fortsatt kommer att trivas bra i er nya lägenhet! Mvh, David
  • Daniel L köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tyresö Centrum
    Snabb, informativ, trevlig och kompetent. Läs mer
    2018-10-01 David H svarar Daniel L
    Hej Daniel! Tack för det fina betyget och jag hoppas ni trivs bra i er nya bostad! Mvh, David
  • Katarina F köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Farmarstigen
    Jag fick möjlighet att mkt snabbt och effektivt titta på ett boende innan det gick ut på Hemnet. Boendet blev mitt inom några dagar och hela processen var snabb, tydlig och serviceminded. Läs mer
    2018-09-14 David H svarar Katarina F
    Hej Katarina! Det gör mig glad att höra att du blev nöjd med min tjänst. Nöjda kunder är det viktigaste för mig! Önskar dig en trevlig helg! Med vänlig hälsning, David
    David H gillar detta
  • Sebastian A köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tyresö Centrum
    David var en bra mäklare i vårat köp av lägenhet. Aktiv med att kommunicera under budningen Läs mer
    2018-09-10 David H svarar Sebastian A
    Hej Sebastian! Kul att du har känt dig nöjd och trygg med min kommunikation. Tack för att du bedömt mig jobb. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
    David H gillar detta
  • Åsa Oja H sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tyresö Centrum
    Jag är så nöjd med David. Jag var det redan för 8 år sedan, när jag köpte lägenheten och jag sade att om jag ska sälja den någon gång så får det bli David igen som mäklare . Det blev det..
    Han är lugn, förtroendegivande och låter köparen få plats att uppleva bostaden. Rekommenderar David varmt.
    Så nöjd med både mitt köp och min försäljning genom honom. Läs mer
    2018-09-10 David H svarar Åsa Oja H
    Hej Åsa! Tack för förtroendet och det gör mig väldigt glad att du är nöjd. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David

Senaste försäljningarna

4:a