David Hedenström är mäklare på HusmanHagberg Tyresö Älta

David Hedenström har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. David Hedenström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 87 omdömen med ett betyg på 4.8. David Hedenström har haft 75 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag har alltid tänkt mig att arbeta med ett yrke där jag träffar mycket kunder, och få chansen att hjälpa dem att uppfylla sina drömmar. Att få chansen att hjälpa kunder med det, är det som gör att jag längtar efter att gå till arbetet varje dag.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig har fastighetsmäklarens roll alltid handlat om trygghet. För mig är det viktigaste att Du, som kund, känner dig trygg och får den bästa möjliga hjälpen med det som kanske är din största affär i livet. Som kund kan Du vara trygg med att jag alltid arbetar med att sträva efter det bästa resultatet. För mig är kunskap, passion och målmedvetenhet självklarheter i alla försäljningar. Jag har över 10 års erfarenhet som mäklare, med stor framgång och många nöjda kunder, och vet hur vi bäst agerar just nu, just för din affär. Genom att ha nöjda kunder som rekommenderar mig vidare, säkerställer jag ständig kvalitet i min mäklartjänst. Mitt mål är att överträffa dina förväntningar och att du ska bli så nöjd att du mer än gärna vill anlita mig igen. Det är först då som jag har lyckats! Titta gärna på hur mina tidigare köpare och säljare har upplevt samarbetet med mig och se deras unika rekommendationer på reco.se

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Det kan låta klyschigt, men jag ser mig själv som en lugn och trygg Norrlänning, vilket jag tror är en stor del av min framgång. Självklart så kommer detta kombinerat med ett äkta engagemang och en passion för att din affär ska bli den mest lyckade. Jag är inte nöjd förrän du som kund är det.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden så spenderar jag gärna tid med min hustru och våra barn. Vi beger oss gärna ut i naturen. Vi bor i ett fantastiskt fint land, och det finns hela tiden nya fina platser att utforska.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 87 Läs vad David Hedenström

• 2020-11-30
    Tyresö-kontoret HusmanHagberg och fastighetsmäklare David Hedenström har förmedlat vår fastighetsaffär på ett föredömligt sätt. Trots att säljaren haft mycket bråttom, har processen gått både felfritt och smidigt. Davids nära och frekventa samarbete med vår egen bankman på Handelsbanken, har gjort att vi känt oss trygga med en affär så stor som denna. David har därtill haft en god tydlighet och feedback i sin kommunikation både i telefonsamtal, mejl och SMS. Konversationerna har följt en röd tråd, trots flertalet samtida ärenden. Det känns också bra att en så pass etablerad Tyresö-mäklare förmedlat vår fastighetsaffär. Tack HusmanHagberg!
    Inga Carina W
    • 73.0 m²
    • Brevik
    köpte sitt hus med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
  • 2020-11-30
    Köpte en lägenhet via David. Mycket trevligt bemötande och bra information. Kan verkligen rekommendera honom till andra.
    Håkan B
    • 1:a
    • 24.5 m²
    • Trollbäcken
    köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
  • 2020-11-17
    Jag har köpt en lägenhet på Njupkärrsvägen48. Det har inte varit några problem med det, men under budgivningen anser jag att vi fick alltför lite information om hur det gick. P.g.a. olika omständigheter har jag inte träffat David. Med tanke på hur vi blev bemötta av den fastighetsmäklare som vi anlitat för vår husförsäljning, var det en helt annan information som vi fick av henne. Jag upplevde det som att vi kanske blev lite nonchalant bemötta av David, men lägenhetsköpet gick bra och jag är nöjd. Dag Carlqvist
    Dag C
    • 87.0 m²
    • Tyresö Centrum
    Hej Dag! Jag beklagar att ni har upplevt som att ni har fått för lite information. Jag kan ha missförstått, men jag förstod det som att ni ville att all kontakt gick genom er dotter. Hursomhelst vill jag alltid att man ska känna sig trygg och informerad både som säljare och som spekulant/budgivare och tar till mig era ord. Mvh, David

Visa svar
  • 2020-11-02
    David Hedenström sålde på ett förträffligt sätt vår lägenhet i Tyresö.
    Anna Lena M
    • 80.0 m²
    • Tyresö Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
  • 2020-10-27
    Köpt lgh Lugnt och inkännande bemötande. En bra länk mellan säljare och köpare - David står på bådas sidor och är mån om sina kunder och deras behov. Jag rekommenderar varmt att man anlitar David som sin mäklare.
    Anna F
    • 4:a
    • 90.0 m²
  • 2020-10-21
    Mycket professionell och hjälpsam.
    Juan C
    • 5:a
    • 117.0 m²
  • 2020-10-13
    Hjälpsam, trevlig och saklig. Väldigt nöjd!
    Johanna J
    • 80.0 m²
  • 2020-10-10
    Bought house. Very co-operative. Recommended.
    Meenashi Sundaram R
    • 6:a
    • 160.0 m²
    • Farmarstigen
  • 2020-10-07
    Sålt 1:a i Tyresö. David var vänlig, korrekt och förtroendeingivande. David agerade effektivt och proffsigt med mycket god kunskap. Hade högre förväntningar på marknaden och efterfrågan på just 1:or men förstått att läget förändrats pga Corona-tider.
    Thomas E
    • 1:a
    • 27.5 m²
  • 2020-09-18
    Jag har köpt en bostadsrätt och jag tycker mäklaren skötte sig utmärkt på ett professionellt sätt.
    Peter A
    • 1.5:a
    • 35.0 m²
    • Tyresö Centrum
    Hej Peter! Tack för de fina orden. Gör mig väldigt glad att höra att du känner dig nöjd med vårt samarbete. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte