David Hedenström
Registrerad mäklare sedan 2010-02-15
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-16
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag har alltid tänkt mig att arbeta med ett yrke där jag träffar mycket kunder, och få chansen att hjälpa dem att uppfylla sina drömmar. Att få chansen att hjälpa kunder med det, är det som gör att jag längtar efter att gå till arbetet varje dag.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig har fastighetsmäklarens roll alltid handlat om trygghet. För mig är det viktigaste att Du, som kund, känner dig trygg och får den bästa möjliga hjälpen med det som kanske är din största affär i livet. Som kund kan Du vara trygg med att jag alltid arbetar med att sträva efter det bästa resultatet. För mig är kunskap, passion och målmedvetenhet självklarheter i alla försäljningar. Jag har över 10 års erfarenhet som mäklare, med stor framgång och många nöjda kunder, och vet hur vi bäst agerar just nu, just för din affär. Genom att ha nöjda kunder som rekommenderar mig vidare, säkerställer jag ständig kvalitet i min mäklartjänst. Mitt mål är att överträffa dina förväntningar och att du ska bli så nöjd att du mer än gärna vill anlita mig igen. Det är först då som jag har lyckats! Titta gärna på hur mina tidigare köpare och säljare har upplevt samarbetet med mig och se deras unika rekommendationer på reco.se

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Det kan låta klyschigt, men jag ser mig själv som en lugn och trygg Norrlänning, vilket jag tror är en stor del av min framgång. Självklart så kommer detta kombinerat med ett äkta engagemang och en passion för att din affär ska bli den mest lyckade. Jag är inte nöjd förrän du som kund är det.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden så spenderar jag gärna tid med min hustru och våra barn. Vi beger oss gärna ut i naturen. Vi bor i ett fantastiskt fint land, och det finns hela tiden nya fina platser att utforska. Läs mer

Läs vad 73 Läs vad David Hedenström

• Tomas W sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-07-02

Motsvarade alla förväntningar
    Alltid tillgänglig Läs mer
    David H gillar detta
  • Christopher K sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-06-10

Tyresö Centrum
    Pedagogisk, trygg och hjälpsam.
    Kan varmt rekommendera David Läs mer
    2020-06-22 David H svarar Christopher K
    Tack Christopher! Glad att höra att ni varit nöjda!
    David H gillar detta
  • Frédéric P köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-06-06

Jag köpte en lägenhet.
    Jag blev bemött av mäklaren på ett professionellt sätt. Läs mer
    David H gillar detta
  • Peter B sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-06-04

Tyresö Centrum
    Lugn, sansad och väldigt kunnig om området han arbetar i. Höll oss uppdaterade under processen Läs mer
    2020-06-22 David H svarar Peter B
    Glad att höra att du är nöjd Peter! Mvh, David
    David H gillar detta
  • Silver K sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-06-03

Tyresö Centrum
    Jätte nöjd med samarbetet. Mycket engerarad i uppdraget. Kreativ och lätt tillgänglig. Läs mer
    2020-06-22 David H svarar Silver K
    Tack Silver! Glad att du är nöjd och att du känner dig nöjd med samarbetet!
    David H gillar detta
  • Poya G sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-05-28

Tyresö Centrum
    David är mycket kompetent, alltid tillgänglig och trevlig. Han ger feed-back direkt och har kundens bästa i fokus.
    Jag är väldigt nöjd med av försäljningen av min 2a i Tyresö.
    Tack David! Läs mer
    2020-05-28 David H svarar Poya G
    Tack för de fina orden Poya! Glad att se att du är nöjd! Önskar dig en trevlig kväll! Med vänlig hälsning, David
    David H gillar detta
  • Tom N sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-05-28

3:a
    David är en erfaren och skicklig mäklare. Den lite turbulenta tid min lägenhet såldes i navigerade han skickligt i. Läs mer
    2020-05-28 David H svarar Tom N
    Tack för de fina orden Tom! Önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh, David
    David H gillar detta
  • Yasamin T köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-05-08

Hej!
    Vi har köpt en lägenhet i Tyresö. Henrik Hedenström är mäklaren som vi fick komma i kontakt med angående visningen. han är väldigt trevlig och hjälpsam.
    Vi är nöjda med allt hjälp vi fick!
    Tack :) Läs mer
    2020-05-08 David H svarar Yasamin T
    Hej Yasamin! Va skönt att höra att ni är nöjda och jag hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad. Önskar er en trevlig helg! Mvh, David
    David H gillar detta
  • Boris N sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-05-06

Tyresö Centrum
    Sålt en bostadsrätt. David var professionel från början till slut. Lyhörd och alltid lugn och trevlig. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2020-05-07 David H svarar Boris N
    Tack för de fina orden Boris! Glad att höra att allt har känts bra för din del. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
  • Emma S
    Emma S sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-05-02

Tyresö Centrum
    David har hjälpt oss med att både köpa vårt drömradhus och att sälja vår fina fyrarummare. Vi har alltid fått ett proffesionellt bemötande, med personligt tilltal och snabba, korrekta svar på alla frågor och funderingar. Vi har känt oss trygga i Davids händer, och kan efter en trevlig upplevelse av denna milstolpe i vårt liv varmt rekommendera David som mäklare. Läs mer
    2020-05-06 David H svarar Emma S
    Tack för de fina orden Emma! Glad att ni känner er nöjda och jag hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya bostad! Mvh, David
    David H, Tomas E gillar detta

Andra mäklare hos HusmanHagberg Tyresö Älta