David Hedenström

David Hedenström

David Hedenström är mäklare på HusmanHagberg Tyresö Älta

David Hedenström har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. David Hedenström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 106 omdömen med ett betyg på 4.7. David Hedenström har haft 62 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag har alltid tänkt mig att arbeta med ett yrke där jag träffar mycket kunder, och få chansen att hjälpa dem att uppfylla sina drömmar. Att få chansen att hjälpa kunder med det, är det som gör att jag längtar efter att gå till arbetet varje dag.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig har fastighetsmäklarens roll alltid handlat om trygghet. För mig är det viktigaste att Du, som kund, känner dig trygg och får den bästa möjliga hjälpen med det som kanske är din största affär i livet. Som kund kan Du vara trygg med att jag alltid arbetar med att sträva efter det bästa resultatet. För mig är kunskap, passion och målmedvetenhet självklarheter i alla försäljningar. Jag har över 10 års erfarenhet som mäklare, med stor framgång och många nöjda kunder, och vet hur vi bäst agerar just nu, just för din affär. Genom att ha nöjda kunder som rekommenderar mig vidare, säkerställer jag ständig kvalitet i min mäklartjänst. Mitt mål är att överträffa dina förväntningar och att du ska bli så nöjd att du mer än gärna vill anlita mig igen. Det är först då som jag har lyckats! Titta gärna på hur mina tidigare köpare och säljare har upplevt samarbetet med mig och se deras unika rekommendationer på reco.se

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Det kan låta klyschigt, men jag ser mig själv som en lugn och trygg Norrlänning, vilket jag tror är en stor del av min framgång. Självklart så kommer detta kombinerat med ett äkta engagemang och en passion för att din affär ska bli den mest lyckade. Jag är inte nöjd förrän du som kund är det.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden så spenderar jag gärna tid med min hustru och våra barn. Vi beger oss gärna ut i naturen. Vi bor i ett fantastiskt fint land, och det finns hela tiden nya fina platser att utforska.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 106 Läs vad David Hedenström

• sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Älta
    2021-06-24
    David är ödmjuk och lyhörd, professionell och förtroendeingivande.
    Vår bostad slog rekord i området mitt i midsommartid och allt var klart mycket snabbt och lättsamt.
    Vi kan verkligen rekommendera denna mäklare och Husman Hagberg som han företräder.
    • Namnlös
    2021-06-21
    David är en ärlig och trygg mäklare, han är snabb och effektiv och får en att känna att man är den viktigaste kunden, vilket är så viktigt när man gör en av livets största affärer. Rekommenderar starkt att anlita David!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-06-13
    Bra bemötande, lätt att ha att göra med och allt flöt på väldigt smidigt. Vi är väldigt nöjda med hela arrangemanget och Davids jobb.
    2021-06-13
    Bra bemötande, lugnt, snabba och tydliga svar
    2021-06-10
    Otroligt närvarande, alltid snabb att återkoppla - på sms, samtal eller via möte. Höll oss uppdaterade om processen och hjälpte till att se över handlingar och svara på frågor kring husköp som inte ingick i hans uppdrag av vår försäljning. Lägenheten såldes snabbt och till ett pris vi var nöjda med vilket även levde upp till mäklarens uppskattade värdering.

Detta var även andra gången vi inom familjen anlitat mäklaren och vi är väldigt nöjda. Det har känts tryggt med David under hela processen där det märks att han har god kännedom om marknaden och området.
    2021-06-07
    Jag köpte en lägenhet i centrala Tyresö av David. Han har varit väldigt tillmötesgående och lätt att få kontakt med under hela processen från att jag visat intresse för lägenheten och fått komma på privat visning till att köpet blev klart!
    2021-06-07
    Vi har köpt en lägenhet som David har förmedlat. Vi uppskattade främst hans effektivitet och snabba hjälp. Vi tyckte han var tydlig med allt och vi fick verkligen ett seriöst intryck. Det kändes bra.
    2021-06-07
    David hjälpte mig sälja min 1,5:a i Tyresö, jag befann mig i Spanien och alla dialog skedde på distans och jag blev väldigt positivt överraskad över hur smidigt han skötte allt och svarade snabbt på alla frågor och funderingar jag hade, tack David för allt, jag är supernöjd med dig som mäklare och ger mina varmaste rekommendationer!
    • Hanviken/Trollbäcken
    2021-05-24
    Bra och trevligt bemötande samt väldigt tillgänglig. Bra guidning trots att allt gick väldigt fort från förhandsvisning till köp.
    2021-05-14
    Sålde bostad.
    Kom snabbt till skott för försäljning, fotografering och annonser gick som på löpande band.
    Mycket bra bemött.
    Hade lite mer förväntning på återkopplingar snabbare efter visningar, men har förståelse på att det är oftast helg och man vill komma hem.