Mäklare Stockholms län Tyresö HusmanHagberg Tyresö Älta David Hedenström
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-02 - 2019-01

Läs vad 27 kunder tycker om David Hedenström

• Martin S köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-02-12

Tyresö Centrum
    Köpt bostadsrätt, väldigt nöjd med den hjälp vi fått från David Hedenström! Läs mer
  • Evelina S
    Evelina S sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-02-05

64m²
    Bostadsrätt.
    Väldigt bra och tänker på säljaren och köparens bästa med daglig och flexibel kontakt.
    Har anlitat David förut och varit nöjd med hans arbete.

Duktig och kunnig i området vad dop om köparna vill ha Läs mer
    2019-02-06 David H svarar Evelina S
    Tack för de fina Evelina orden och tack för att jag fick chansen att hjälpa dig ytterligare en gång! Önskar dig en fin dag! Mvh, David
    David H gillar detta
  • Ulf K köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-02-04

64m²
    Tyresö Centrum
    Har köpt en 2:a på Axel Wennergren av David. Han var mycket hjälpsam och ordnade med specialvisning samt snabbt avslut av affären. Läs mer
    2019-02-05 David H svarar Ulf K
    Hej Ulf! Tack för de fina orden! Hoppas dottern kommer att trivas bra i lägenheten! Mvh, David
    David H gillar detta
  • Freja K köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-01-30

Tyresö Centrum
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Upplevelsen har varit bra. Vi har fått ett bra bemötande och informationen fram och tillbaka har varit bra och relativt smidig. Vi har upplevt att det ibland har tagit lite tid med att få återkoppling vilket har skapat en liten osäkerhet för om mäklaren fått mejl eller sms från oss. I det stora hela har det dock varit väldigt bra och mycket professionellt. Vi kan därför rekommendera både mäklarfirman och mäklaren. Läs mer
    2019-02-04 David H svarar Freja K
    Hej Freja! Jag är glad att ni upplever att ni blivit bemötta på ett bra sätt. Är tacksam för att ni även informerar mig om att ni upplevde att det tog längre tid än önskat, det ger mig möjlighet att utvecklas ännu mer i framtiden. Önskar er en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
    David H gillar detta
  • Daniel S sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-01-30

Tyresö Centrum
    Bra och strategiskt utfört med tanke på övriga försäljningar i närheten. Gick upp 14% vilket är väldigt bra . Tack för ett utmärkt jobb David. Läs mer
    2019-02-04 David H svarar Daniel S
    Stort tack för de fina orden. Det gör mig glad att du är nöjd! Mvh, David
  • Adam B
    Adam B sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-01-28

50.4m²
    Farmarstigen
    Engagerad mäklare som vill kunden det bästa Läs mer
    2019-01-28 David H svarar Adam B
    Hej Adam! Tack för det fina omdömmet! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, David
    David H gillar detta
  • Fanny B köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-01-28

50.4m²
    Farmarstigen
    Jag har köpt min först lägenhet och har blivit jätte bra bemött.

Han var väldigt hjälpsam Läs mer
    2019-01-28 David H svarar Fanny B
    Tack för de fina orden Fanny! Jag hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet! Mvh, David
    David H gillar detta
  • Frida A köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2018-12-04

101.5m²
    Farmarstigen
    David ger ett väldigt professionellt och trovärdigt intryck! Vi har både köpt lägenhet och sålt lägenhet med hjälp av David och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-12-14 David H svarar Frida A
    Tack för de fina orden Frida! Nu ska vi jobba för att er försäljning blir lyckad! Mvh, David
    David H gillar detta
  • Barbro R köpte sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2018-11-16

60.5m²
    Tyresö Centrum
    Jag har köpt en bostadsrätt och ska sälja min nuvarande, båda affärerna med David som mäklare. Han uppträder synnerligen professionellt och är mycket trevlig och förtroendeingivande. Läs mer
    2018-11-16 David H svarar Barbro R
    Tack för de fina orden Barbro! Önskar dig en trevlig helg! Med vänlig hälsning, David
    David H gillar detta
  • Joachim B sålde sin lägenhet med hjälp av David Hedenström en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2018-10-07

66.5m²
    Tyresö Centrum
    Sålde bostadsrätt. Professionellt bemötande och kunnig. Allt gick supersmidigt. Läs mer
    2018-10-07 David H svarar Joachim B
    Tack för den fina rekommendationen! Önskar er en fortsatt trevlig kväll!

Senaste försäljningarna

Granitvägen