Alla kategorier Mäklare Stockholms län Tyresö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tyresö

Fastighetsbyrån Tyresö

Bollmora Allé 9, 1 tr, 135 39 Tyresö — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Tyresö kommun? Vill du veta vad din bostad kan vara värd? Undrar du hur bussarna går eller var idrottshallar och skolor ligger? Vi kan Tyresö bostadsmarknad och boendeförhållanden utan och innan och håller oss ständigt uppdaterade, just för att vi vet att en flytt ofta är ett stort beslut.

För att du ska få en så smidig och heltäckande tjänst som möjligt från oss har vi starka samarbeten med Juristbyrån och Swedbank. Där ger de dig råd och stöd i de ekonomiska och juridiska frågor, som vanligtvis kommer upp i en bostadsaffär.

Vi drivs av och brinner för att kunna vara ett stöd och en hjälp när du står inför ett av livets största och viktigaste beslut. Kontakta oss vilken fas du än är i! Välkommen!

Läs vad 316 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tyresö

• 2019-07-18

Rasmus S skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpt en lägenhet. Allt bara flöt på precis som det ska med Magnus. Läs mer
  • 2019-07-15

Maria Claudia Sun Han C skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Klart och tydligt information under hela processen, snabb svar och bra kännedom om området. Läs mer
  • 2019-07-13

Emil S skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi köpte vår villa via Sven.
    Fick snabb och tydlig info i hela processen. Klarheten i informationen om huset var mest uppskattad. Bra lokalkännedom. Läs mer
  • 2019-06-26

Mari E skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Svarar snabbt vid frågor och funderingar, trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-23

Agneta J skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Har köpt en lägenhet. Tidigare har vi köpt villa och gård. Ingen erfarenhet av lägenhetsaffärer.

Mäklaren hjälpte oss och svarade på våra frågor. Var mkt kunnig och upplysande om lägenheten. Gjorde ett bra jobb vid köpet.
    Förklarade tydligt vid avtals skrivandet.
    Informerade oss om framtida skötsel av lägenheten. Och våra skyldigheter.
    Mycket bra genomfört köp!
    Våra förväntningar uppfylldes av Charlotte.
    Mvh Agneta Läs mer
  • 2019-06-18

Sandra P skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålde en bostadsrätt och har inga klagomål på processen.
    Professionellt och trevligt bemötande.
    Hade inga större förväntningar då jag inte genomgått en försäljning tidigare, men tack vare mäklarens tillgänglighet och engagemang blev alla mina frågor besvarade och jag guidades genom hela processen - kändes tryggt!

Hela processen har gått fort, smidigt och mäklaren har gjort sitt jobb och mer därtill. Kunde inte vara nöjdare! Läs mer
  • 2019-06-13

Camilla P skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag är delägare i lgh i Tyresö tillsammans med min dotter; en lgh som nu är såld med tillträde inomkort. Min dotter har haft huvudsaklig kontakt med magnus då jag är bosatt i Helsingborg och den kontakt jag har haft har förts via telefon, vilket fungerat alldeles utmärkt. Hans engagemang, bemötande och rådgivning har sammantaget varit bättre än jag förväntade mig och jag har känt mig "viktig" som kund. Sammanfattaningsvis en mycket bra upplevelse och utfall av affären. Läs mer
  • 2019-06-10

Natalia Maria H skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Kort och enkelt, Charlotte är toppen! Läs mer
  • 2019-06-03

Ayse Sena B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpte en bostadsrätt på sikvägen med hjälp av Charlotte,Hon är väldigt hjälpsam och förståelig med allt och lätt att ta kontakt med ifall det blir några frågor. Läs mer
  • 2019-05-31

Maj-Britt J skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    sålt villa Trollbäcken Tyresö
    Mycket väl bemött
    Hade inga förväntningar
    Kommer att rekommendera Sven Ek om någon frågar Läs mer
    2019-05-31 Sven E svarar Maj-Britt J
    Tack för det. Det var trevligt att jobba ihop.
  • 2019-05-21

Daniel E skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpte en villafastighet genom Sven. Affären genomfördes väldigt smidigt med tydlig kommunikation och mycket trevligt bemötande. Det motsvarade alla våra förväntningar och helhetsupplevelsen var toppen. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-21 Sven E svarar Daniel E
    Tack för det. Det har varit en trevlig affär.
  • 2019-05-17

Inger Maria J skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Charlotte professionell vänlig och engagerad. Är mycket nöjd. Inger J Läs mer
  • 2019-05-10

Anders Rickard Arne G skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi sålde en villa. Vi fick jättebra hjälp,support och bra återkoppling. Han har verkligen gjort sitt bästa för att få huset sålt.
    Värdering och hastighet på försäljning var väl inte inte i riktigt som vi trodde. Det kan ju dock hänga ihop med marknaden som går lite upp och ner. Läs mer
    2019-05-10 Sven E svarar Anders Rickard Arne G
    Tack för det Anders. Det var trevligt att jobba med Er.
  • Ing-Marie Gerd Elisabet L

2019-04-08

Ing-Marie Gerd Elisabet L skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har sålt ett hus och köpt en bostadsrätt-
    Anna har hjälpt mej fantastisk bra med både försäljning och köp.
    Hon är vänlig, trevlig och mycket hjälpsam och en fantastisk bra mäklare. Den BÄSTA! Läs mer
    2019-04-08 Anna D svarar Ing-Marie Gerd Elisabet L
    Tack snälla Ing-Marie!!! Det var ett nöje att få hjälpa dig att sälja ditt hus och vara med i din process att hitta en ny lägenhet.
    Ha det gott så länge!
    Hälsningar
    Anna
  • 2019-04-02

Adam W skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Tyvärr var det inte Charlotte som höll i hela vår process, men den del hon hade var vi nöjda med. Läs mer
  • 2019-03-10

Lena W skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt min bostadsrätt utan föregående fotning och visning, Snabb affär tack vare mäklarens kontakter. Hon var bra på att återkoppla, bra att resonera med. Helt enkelt en helt föredömlig mäklare. Läs mer
  • 2019-02-21

Madeleine W skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi sålde vår bostad och hade sedan tidigare haft kontakt med Charlotte i samband med att sonen köpte sin första lägenhet via Fastighetsbyrån med Charlotte som mäklare då allt gick mycket smidigt och proffsigt Läs mer
  • 2019-02-07

Cecilia F skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har köpt ett radhus i Tyresö där Charlotte var mäklare. Hennes bemötande har varit mycket proffesionellt rakt igenom. Hon förmedlar både kunnighet, engagemang och värme. Snabb återkoppling och tillgänglig genom hela processen.
    Ja skulle rekommendera Charlotte Goode alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-02-07 Charlotte G svarar Cecilia F
    Tack Cecilia för ditt fina omdöme. Det glädjer mig mycket!
  • Jonas N

2019-02-01

Jonas N skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Hej, har sålt mitt radhus med hjälp av Anna och initialt Sven på Fastighetsbryån. Från start till affär bra möten, lättsamt, vi resonerade oss fram till pris, visningar och annat. Professionellt och vänligt och informastivt bemötande.
    Vi var överens om det mesta. Huset blev sålt innan visning.
    väldigt bra fotografering! Läs mer
    2019-02-21 Anna D svarar Jonas N
    Tack snälla Jonas och tack för ett bra samarbete!
  • 2019-01-30

Marie C skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi har sålt vår villa. Vi blev mycket bra bemötta, hjälpta och stöttade av Sven i vår försäljningsprocess. Vi har aldrig vare sig köpt eller sålt via mäklare tidigare, så jag hade inte några egentliga förväntningar. Det gör ju att det är svårt att säga något om han levde upp till den eller inte. Vi uppskattade att Sven lät oss ta den tid vi behövde för att komma vidare, samtidigt som han också stötte på ibland (så att vi inte fastnade helt). Höll kontakten med oss och köpare, höll oss löpande informerade osv. Vi gillade det han hjälpte oss med helt enkelt. Tack! Läs mer
    2019-01-30 Sven E svarar Marie C
    Tack Marie, Det har varit väldigt trevligt att jobba i hop. Svenne
  • 2019-01-27

Lina S skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna var väldigt dåligt påläst vid visningen och kunde inte svara på fullt rimliga frågor. Det fick vi själva ta med säljaren. Saknade det där engagemanget man vanligtvis ser hos andra mäklare.
    Kontraktsskrivningen fungerade felfritt. Läs mer
  • 2019-01-25

Björn H skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    + Bra och pedagogisk vid kontraktsskrivningen.

- Inte påläst kring bostaden vi köpte.
    - Svår att få tag på och långsam att svara på mail efter att kontraktet skrivits på. Läs mer
  • 2019-01-03

Judy M skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt bostad av henne. Hon har märkligt bemötande. Jag förväntade att hon skulle kunna sälja den och det gjort henne inom kort tid och utan önodvändigt huller om buller eller brådska. Hon var tydlig med information, råd och faklaring steg på steg. Trevlig och professionell. Läs mer
    2019-01-03 Anna D svarar Judy M
    Thank you Judy! Det var trevligt att jobba med er! :)
  • 2018-12-14

Madeleine W skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Proffesionellt och lyhörd. Vilket en fastighetsmäklare ska vara. Läs mer
  • 2018-11-19

Helena M skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Allt funkade jättebra med Charlotte, kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • 2018-11-13

Stefan S skrev om Tommy Englund en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpt bostad och blev bemött av en professionell & hjälpsam Tommy. Fick snabba svar och hjälp med frågor och funderingar.
    Allt gick smidigt och all föll på plats enl. plan. Läs mer
  • 2018-10-23

Patrik K skrev om Tommy Englund en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    sålt vill i tyresö strand
    bra och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2018-10-12

Mikael L skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt ett fritidshus.
    Fick ett bra bemötande och info hur försäljningen skulle gå till. Under process en svarade Anna alltid samma dag vardag som helgdag eller på semestern.
    Vi hade ett bra samarbete och kan rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • 2018-10-07

Ingrid Pia B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Em mkt driven, säker och klok mäklare! Vi sålde vårt fritidshus och har enbart positiva saker att säga om Charlotte! Tillmötesgående men hela tiden professionell i sitt agerande. Vi kan varmt rekommendera Charlotte, då hon motsvarade våra förväntningar. Läs mer
  • 2018-10-05

Kirsi Maarit S skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpte bostad av Charlotte Goode och hon sålde även våran bostad .väldigt bra och trevlig Mäklare är Charlotte tar hand om köpare säljare på ett mycket trevlig sätt . Toppen trevlig och bra Mäklare och väldigt lyhörd och hör av sig till kunde väldigt fort ! Mvh nöjd kund 😀 Läs mer
  • 2018-09-19

Juha L skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpt en bostad genom Sven och är mycket nöjd med hur han hanterade affären.
    Upplever att han var opartisk och professionell samt lätt att samarbeta med. Läs mer
    2018-09-20 Sven E svarar Juha L
    Tack för det. Har varit trevligt.

Elin B skrev om Tommy Englund en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi blev väldigt trevligt bemötta när vi köpte vår villa. Tommy var bra på att förklara allt i kontraktet på ett tydligt sätt. Läs mer

Tina P skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har sålt en lägenhet... Vi har blivit bra bemöta å till slut efter en seg affär å knappt några visningar så vart den såld..
    Annars tycker vi att allt gick mkt smidigt till...
    Snyggt fixat å bra foton.. Läs mer

Maria S skrev om Tommy Englund en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi sålde vår villa i Tyresö.
    Hela säljkedjan gick otroligt smidigt. Mäklaren gav ett professionellt och trevligt intryck redan från första mötet vilket bibehölls genom hela processen tills dess att huset var sålt. Läs mer
  • 2018-09-12

Helen E skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi har köpt lägenhet av Anna. Upplever att hon alltid varit tillmötesgående. Fixat extra tider att titta på lägenheten.
    Alltid gett snabba svar. Läs mer
  • 2018-09-12

Bernth B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Kanontjej
    Sålde min bostadsrätt snabbt &smärtfritt.
    Jag rekomenderar Charlotte till alla
    som behöver ett proffs.
    Med vänlig hälsning Bernth Läs mer

Timo W skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi sålde vårt hus i Tyresö och blev väl mött av en trevlig och proffsig mäklare. Anna Drangel skötte vår affär mycket proffsigt och bra. Läs mer
    2018-09-11 Anna D svarar Timo W
    Tack själva för ert goda humör och trevliga bemötande!!!

Mats S skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sälja Villa på sviktande marknad.

Utifrån vår situation så gick vår försäljning mycket bra och snabbt, Charlotte motsvarade vår förväntan.

Kan varmt rekommendera henne. Läs mer

Anders E skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köp av villa, väldigt bra bemötande, snabb dialog och upplevelse över förväntningarna. Vi är mycket nöjda och skullle gärna anlita samma mäklare. Läs mer

Fredrik N skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Trevligt, proffsigt och snyggt bemötande av Charlotte. Levde upp till de förväntningar vi hade. Vi köpte våran första lägenhet och är väldigt nöjda med hela processen. Läs mer

Olle W skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi har köpt en trerumslägenhet.
    Bra bemötande med okej genomgång utav lägenheten.

Bra och smidig affär! Läs mer

Eva W skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har köpt en Brf av Anna och hon har gjort sitt jobb helt ok men det fanns inte något extra i vår kontakt. Jag hade gärna sett att hon ringt mig dagen innan tillträdet för att säkerställa att allt var ok. Likvidavräkningen som jag fick några dagar innan var fel så jag fick påpeka det och be om en ny. Hade Anna kontaktat mig för att säkerställa att allt var rätt innan tillträdet hade jag känt mig tryggare. Läs mer
    2018-09-11 Anna D svarar Eva W
    Hej Eva!
    Ja, när det gäller likvidavräkningen fick jag för sent veta att den inte hade gått ut i tid. Jag får ta på mig det.
    Hoppas din son kommer att trivas i lägenheten!
    Anna
  • 2018-09-05

Pia P skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag och sonen har tillsammans köpt en lägenhet till honom på Sikvägen 45, Tyresö.
    Mycket trevligt bemötande av mäklaren både när sonen var på visningen och när jag som förälder fick se lägenheten. Mäklaren har hållt oss uppdaterade och var mycket behjälplig vid frågor och undringar.
    Överlag en mäklare vi kan varmt rekommendera andra att anlita.
    Mvh Pia Poulsen och Kian Woldner Läs mer
  • 2018-07-31

Lars Magnus N skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Alldeles OK men nu menar jag kontoret. Hade inget särskilt med dem att göra. Men visst var bemötandet vänligt och bra. Läs mer
  • 2018-06-09

Marie S skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi köpte en lägenhet av Charlotte, som jag hela tiden upplevde mycket proffesionell, både mot oss som köpare och säljaren. Läs mer
  • 2018-06-08

Jennie F skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålde min lägenhet när marknaden var lite svårare men Charlotte ingav trygghet och sålde med lite plus marginal av vad jag hoppades på Läs mer
    2018-06-08 Charlotte G svarar Jennie F
    Tack! Vad roligt att du är nöjd. Önskar dig en härlig sommar☀️
  • 2018-06-05

Torgny O skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Hej Anna en Riktig bra mäklare hon gjorde ett kanon jobb sen va hon Riktigt Trevlig att ha att göra med Lätt att prata med hon Lysnade verkligen när man ville säga något sen kan man inte säga allt i Ord hon e en grym Mäklare
    M.v.h.Torgny Ottosson Läs mer
  • 2018-05-11

Glenn J skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi sålde ett radhus under en tid då fastigheter var svårsålda. Sven var lugn och fick oss att känna oss lugna. Han var aldrig svår att få tag på och hade alltid tid att prata. Vi fick huset sålt till slut efter flera visningar. Vi är nöjda med Sven. Läs mer
  • 2018-05-11

Ann Margareta W skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Allt fungerade kanon från första till sista dagen, Anna var otroligt hjälpsam och tillmötesgående och alltid anträffbar så från mig är det högsta betyg på allt!!! Läs mer
    2018-05-12 Anna W svarar Ann Margareta W
    Ett nöje att jobba med Er! Med vänlig hälsning, Anna
    Anna W gillar detta
  • 2018-05-09

Carl P skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Annas driv, engagemang och höga servicenivå gjorde att vår lägenhetsförsäljning blev mycket smidig. Jag rekommenderar henne varmt till dig som är i behov av mäklartjänster.

Hälsningar
    Carl Läs mer