Alla kategorier Mäklare Stockholms län Tyresö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tyresö

Fastighetsbyrån Tyresö

Bollmora Allé 9, 1 tr, 135 39 Tyresö — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Tyresö kommun? Vill du veta vad din bostad kan vara värd? Undrar du hur bussarna går eller var idrottshallar och skolor ligger? Vi kan Tyresö bostadsmarknad och boendeförhållanden utan och innan och håller oss ständigt uppdaterade, just för att vi vet att en flytt ofta är ett stort beslut.

För att du ska få en så smidig och heltäckande tjänst som möjligt från oss har vi starka samarbeten med Juristbyrån och Swedbank. Där ger de dig råd och stöd i de ekonomiska och juridiska frågor, som vanligtvis kommer upp i en bostadsaffär.

Vi drivs av och brinner för att kunna vara ett stöd och en hjälp när du står inför ett av livets största och viktigaste beslut. Kontakta oss vilken fas du än är i! Välkommen!

Läs vad 410 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tyresö

• 2019-09-13

Lukasz D skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Snabbaste mäklare i Tyresö 😄👍 Läs mer
  • 2019-09-11

Mats J skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpt en lägenhet på 75 m2.
    Daniels bemötande har varit bra på alla sätt.
    Mina förväntningar av en mäklare har infriats.
    Sammafattningsvis har min upplevelse varit positiv och bra. Läs mer
  • 2019-09-05

Marianela G skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har fått hjälp med att sälja en bostadsrätt. Jag är nöjd med Daniel Eriksson och det arbete han utförde.
    Bra bemötande och information under pågående försäljning. Läs mer
  • 2019-09-02

Björn Ö skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpt en villa, fått bra och tydlig information. Läs mer
  • 2019-09-01

Leif V skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt.
    En engagerad och påläst säljare som jag fick ett gott förtroende för från dag ett. Läs mer
    2019-09-02 Anna D svarar Leif V
    Tack Leif! 😀 Det var så trevligt att få samarbeta med dig. Alltid ett vänligt leende!
    /Anna
  • 2019-08-30

Johan F skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Lägenhet.

Trevlig mäklare.

Förväntat mer närvaro och tips, info hur förbereda försäljn.

Hyfsat bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-08-25

Thomas Per E skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Inför valet av mäklare bjöd vi in 5st olika mäklare i området ,för att få veta deras plan med försäljningen, arvode och kunskap om området .
    Valet av vår mäklare Anna Egeland Wård blev ganska enkelt.
    Stor kunskap om området , målinriktad , lyhörd och visade engagemang under hela försäljningsprocessen .
    Skapade snabbt ett stort förtroende för oss , och varit närvarande och flexibel under hela försäljningen. Gett oss goda tips och löpande information.
    Anna Egeland Wård har uppfyllt ALLA våra förväntning och kan varmt rekommendera henne som mäklare i Tyresö området . Läs mer
    2019-08-25 Anna W svarar Thomas Per E
    Tack för fina vitsord, har varit jättekul att jobba mer Er!
    Med vänlig hälsning, Anna
    Anna W gillar detta
  • 2019-08-12

Xu Xiao M skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Tjänsten är mycket tankeväckande och folket är mycket vänliga. Tack så mycket för hennes hjälp. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    Anna W gillar detta
  • 2019-08-07

Katarzyna G skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Har köpt lägenhet genom Magnus och vi fick den bästa hjälpen vi kunde få, jätte trevlig, kompetent, tillgänglig, lyrhörd mäklare. Det var lätt att kommunicera med honom, och hela processen känns väldigt trygg, super nöjd!!!!/Katarzyna Läs mer
    2019-08-13 Magnus W svarar Katarzyna G
    Kul att ni är nöjda! Hoppas att allt går bra med renoveringen och att ni kommer att trivas i lägenheten. /Magnus
  • 2019-07-25

Raili Anneli S skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Kände honom 4 år tillbaks o han gjort ett bra jobb nu när det verkligen gällde Läs mer
  • 2019-07-23

Emil L skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Daniel har hjälp oss att både köpa och sälja denna bostad.
    Av Daniel blir man alltid bra bemött på ett professionellt sätt och får all hjälp man behöver samt alltid bra svar på alla frågor och han lever upp till alla förväntningar som man kan ha av en mäklare. Allt som allt så är han verkligen en mäklare som jag kan rekommendera för andra då han är väldigt duktig på sitt jobb. Läs mer
  • 2019-07-18

Rasmus S skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpt en lägenhet. Allt bara flöt på precis som det ska med Magnus. Läs mer
    2019-08-13 Magnus W svarar Rasmus S
    Tack för omdömet och grattis till nya lägenheten!
  • 2019-07-15

Maria Claudia Sun Han C skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Klart och tydligt information under hela processen, snabb svar och bra kännedom om området. Läs mer
  • 2019-07-13

Emil S skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi köpte vår villa via Sven.
    Fick snabb och tydlig info i hela processen. Klarheten i informationen om huset var mest uppskattad. Bra lokalkännedom. Läs mer
  • 2019-07-10

Håkan A skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt en bostad. Daniel har varit mycket bra, tålmodig och gjorde ett bra jobb för mig. Läs mer
  • 2019-07-09

Kjell O skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpt en lägenhet till min son. 1,5 m kök. Blev bemött av Daniel på ett lugnt och trevligt sätt. Det kändes att man kunde ställa de frågor som vi hade och som var viktiga. Var engagerad i budgivningsfasen då han ville att man tog kontakt med honom, så att varje bud lades muntligt. Det skapade förtroende och ett professionellt sätt att hantera en ganska svår process.

Sammanfattningsvis så är Daniel lugn, saklig och professionell i att hantera ett mäklaruppdrag. Läs mer
  • 2019-06-26

Mari E skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Svarar snabbt vid frågor och funderingar, trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-24

Johannes B skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Daniel Eriksson kontaktades av mig för ca 3 år sedan, för en värdering av min lägenhet.
    Trots att jag pga omständigheter sköt upp en försäljning (under flera år) så höll Daniel hela tiden kontakten med mig. Detta utmärkte honom jämfört hans branschkollegor.
    Därför fick jag stort förtroende för honom och hans sätt att hantera potentiella kunder.

Nu när det till slut blev dags för en försäljning så hade han ett korrekt och professionellt agerande inför och under försäljningen.
    Han visade genuint intresse för mina och även köparens önskemål.
    I sin tur ledde detta till en affär som alla inblandade var nöjda med! Läs mer
  • 2019-06-23

Agneta J skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Har köpt en lägenhet. Tidigare har vi köpt villa och gård. Ingen erfarenhet av lägenhetsaffärer.

Mäklaren hjälpte oss och svarade på våra frågor. Var mkt kunnig och upplysande om lägenheten. Gjorde ett bra jobb vid köpet.
    Förklarade tydligt vid avtals skrivandet.
    Informerade oss om framtida skötsel av lägenheten. Och våra skyldigheter.
    Mycket bra genomfört köp!
    Våra förväntningar uppfylldes av Charlotte.
    Mvh Agneta Läs mer
  • 2019-06-18

Sandra P skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålde en bostadsrätt och har inga klagomål på processen.
    Professionellt och trevligt bemötande.
    Hade inga större förväntningar då jag inte genomgått en försäljning tidigare, men tack vare mäklarens tillgänglighet och engagemang blev alla mina frågor besvarade och jag guidades genom hela processen - kändes tryggt!

Hela processen har gått fort, smidigt och mäklaren har gjort sitt jobb och mer därtill. Kunde inte vara nöjdare! Läs mer
    2019-08-13 Magnus W svarar Sandra P
    Kul att du är nöjd Sandra! Hoppas att du kommer att trivas i "nya" hemstaden.
  • 2019-06-17

Solweig K skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Lägenhet via annons.
    Trevligt och proffesionellt bemött. Läs mer
  • 2019-06-13

Camilla P skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag är delägare i lgh i Tyresö tillsammans med min dotter; en lgh som nu är såld med tillträde inomkort. Min dotter har haft huvudsaklig kontakt med magnus då jag är bosatt i Helsingborg och den kontakt jag har haft har förts via telefon, vilket fungerat alldeles utmärkt. Hans engagemang, bemötande och rådgivning har sammantaget varit bättre än jag förväntade mig och jag har känt mig "viktig" som kund. Sammanfattaningsvis en mycket bra upplevelse och utfall av affären. Läs mer
    2019-08-13 Magnus W svarar Camilla P
    Roligt att ni är nöjda med mitt arbete, alltid inspirerande att sälja fina lägenheter!
  • 2019-06-10

Natalia Maria H skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Kort och enkelt, Charlotte är toppen! Läs mer
  • 2019-06-03

Ayse Sena B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpte en bostadsrätt på sikvägen med hjälp av Charlotte,Hon är väldigt hjälpsam och förståelig med allt och lätt att ta kontakt med ifall det blir några frågor. Läs mer
  • 2019-05-31

Maj-Britt J skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    sålt villa Trollbäcken Tyresö
    Mycket väl bemött
    Hade inga förväntningar
    Kommer att rekommendera Sven Ek om någon frågar Läs mer
    2019-05-31 Sven E svarar Maj-Britt J
    Tack för det. Det var trevligt att jobba ihop.
  • 2019-05-29

VIKTOR T skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Smidig och snabb affär! Väldigt hjälpsam i både sälj och köp.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-29

Kajsa B skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt bostadsrätt
    Väldigt trevligt bemött, inte för på utan på våra villkor.
    Hade förväntningar att han skulle sälja bostad snabbt. Han levde upp till förväntningar då vi sålde efter en förhandsvisning och över vad vi hade trott.
    Är mycket nöjd med allt som Daniel Eriksson gjort under hela processen. Läs mer
  • Hans L

2019-05-25

Hans L skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Såld lägenhet.
    Trevlig och kompetent mäklare. Läs mer
  • 2019-05-21

Daniel E skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpte en villafastighet genom Sven. Affären genomfördes väldigt smidigt med tydlig kommunikation och mycket trevligt bemötande. Det motsvarade alla våra förväntningar och helhetsupplevelsen var toppen. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-21 Sven E svarar Daniel E
    Tack för det. Det har varit en trevlig affär.
  • 2019-05-19

Karl Magnus N skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt radhus.
    Mycket trevlig och ödmjuk mäklare som föreföll mån om oss som kunder.
    I slutändan fick vi ut mer än vad vi förväntat oss prismässigt. Läs mer
  • 2019-05-17

Inger Maria J skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Charlotte professionell vänlig och engagerad. Är mycket nöjd. Inger J Läs mer
  • 2019-05-10

Anders Rickard Arne G skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi sålde en villa. Vi fick jättebra hjälp,support och bra återkoppling. Han har verkligen gjort sitt bästa för att få huset sålt.
    Värdering och hastighet på försäljning var väl inte inte i riktigt som vi trodde. Det kan ju dock hänga ihop med marknaden som går lite upp och ner. Läs mer
    2019-05-10 Sven E svarar Anders Rickard Arne G
    Tack för det Anders. Det var trevligt att jobba med Er.
  • Ing-Marie Gerd Elisabet L

2019-04-08

Ing-Marie Gerd Elisabet L skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har sålt ett hus och köpt en bostadsrätt-
    Anna har hjälpt mej fantastisk bra med både försäljning och köp.
    Hon är vänlig, trevlig och mycket hjälpsam och en fantastisk bra mäklare. Den BÄSTA! Läs mer
    2019-04-08 Anna D svarar Ing-Marie Gerd Elisabet L
    Tack snälla Ing-Marie!!! Det var ett nöje att få hjälpa dig att sälja ditt hus och vara med i din process att hitta en ny lägenhet.
    Ha det gott så länge!

Engagerad
    Tålamodig Läs mer
  • 2019-04-02

Adam W skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Tyvärr var det inte Charlotte som höll i hela vår process, men den del hon hade var vi nöjda med. Läs mer
  • 2019-03-25

Kristiina B skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag blev bemött av Daniel proffsigt och tillmötesgående och han hjälpe mig med att sälja min bostad ( lägenhet) smidigt, snabbt och besvärsfritt. Jag var i början lite tveksam om jag överhuvudtaget var villig att sälja och gå genom hela försäljningsprocessen men Daniel hjälpte mig snabbt med att hitta lämpliga köpare och lägenhet blev såld utan Hemnet och visningar och till ett pris som jag önskade. Daniel var lugn och tydlig och följde alltid upp och höll mig informerad om vart i processen vi var. Han ringde och höll kontakten själv och jag behövde aldrig jaga honom. Rekommenderar Daniel varmt! Läs mer
  • 2019-03-10

Lena W skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt min bostadsrätt utan föregående fotning och visning, Snabb affär tack vare mäklarens kontakter. Hon var bra på att återkoppla, bra att resonera med. Helt enkelt en helt föredömlig mäklare. Läs mer
  • 2019-03-06

Sarah S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har köpt en lägenhet där Daniel var mäklare. Daniel har varit lyhörd och proffsig från första stund. Genom hela processen gav han goda råd, var lugn och hjälpsam. Det är tack vare hans förmåga att snappa upp mina behov och hans förståelse för mina önskemål som jag idag bor i det perfekta boendet utifrån mina förutsättningar. Han har känts genuint intresserad av mig som kund, och jag kan varmt rekommendera Daniel som mäklare. Läs mer
  • 2019-02-21

Madeleine W skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi sålde vår bostad och hade sedan tidigare haft kontakt med Charlotte i samband med att sonen köpte sin första lägenhet via Fastighetsbyrån med Charlotte som mäklare då allt gick mycket smidigt och proffsigt Läs mer
  • 2019-02-17

Veronica von W skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Trevlig, lätt att nå, hjälpsam och erfaren. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-02-15

Anita I skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vid försäljningen av lägenheten som våra föräldrar bott och levt i under de drygt 30 sista åren av sina liv har Daniel Eriksson varit mycket proffesionell. Han har på ett positivt och kunnigt sätt drivit hela processen framåt så att försäljningen slutligen kunde genomföras trots en sviktande marknad. Läs mer
  • 2019-02-13

Stig I skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Daniel har hjälpt oss att sälja vår lägenhet. Trots en mycket trög marknad har Daniel oförtröttligt varit aktiv och hållit oss informerade om läget nästan dagligen. Han har definitivt levt upp till de förväntningar vi hade på en professionell mäklare samtidigt som vi känt att han lyssnat och tagit hänsyn till våra synpunkter och gett oss goda råd som säljare. Läs mer
  • 2019-02-07

Cecilia F skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har köpt ett radhus i Tyresö där Charlotte var mäklare. Hennes bemötande har varit mycket proffesionellt rakt igenom. Hon förmedlar både kunnighet, engagemang och värme. Snabb återkoppling och tillgänglig genom hela processen.
    Ja skulle rekommendera Charlotte Goode alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-02-07 Charlotte G svarar Cecilia F
    Tack Cecilia för ditt fina omdöme. Det glädjer mig mycket!
  • Jonas N

2019-02-01

Jonas N skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Hej, har sålt mitt radhus med hjälp av Anna och initialt Sven på Fastighetsbryån. Från start till affär bra möten, lättsamt, vi resonerade oss fram till pris, visningar och annat. Professionellt och vänligt och informastivt bemötande.
    Vi var överens om det mesta. Huset blev sålt innan visning.
    väldigt bra fotografering! Läs mer
    2019-02-21 Anna D svarar Jonas N
    Tack snälla Jonas och tack för ett bra samarbete!
  • 2019-01-30

Marie C skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi har sålt vår villa. Vi blev mycket bra bemötta, hjälpta och stöttade av Sven i vår försäljningsprocess. Vi har aldrig vare sig köpt eller sålt via mäklare tidigare, så jag hade inte några egentliga förväntningar. Det gör ju att det är svårt att säga något om han levde upp till den eller inte. Vi uppskattade att Sven lät oss ta den tid vi behövde för att komma vidare, samtidigt som han också stötte på ibland (så att vi inte fastnade helt). Höll kontakten med oss och köpare, höll oss löpande informerade osv. Vi gillade det han hjälpte oss med helt enkelt. Tack! Läs mer
    2019-01-30 Sven E svarar Marie C
    Tack Marie, Det har varit väldigt trevligt att jobba i hop. Svenne
  • 2019-01-27

Lina S skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna var väldigt dåligt påläst vid visningen och kunde inte svara på fullt rimliga frågor. Det fick vi själva ta med säljaren. Saknade det där engagemanget man vanligtvis ser hos andra mäklare.
    Kontraktsskrivningen fungerade felfritt. Läs mer
  • 2019-01-25

Björn H skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    + Bra och pedagogisk vid kontraktsskrivningen.

- Inte påläst kring bostaden vi köpte.
    - Svår att få tag på och långsam att svara på mail efter att kontraktet skrivits på. Läs mer
  • 2019-01-03

Judy M skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt bostad av henne. Hon har märkligt bemötande. Jag förväntade att hon skulle kunna sälja den och det gjort henne inom kort tid och utan önodvändigt huller om buller eller brådska. Hon var tydlig med information, råd och faklaring steg på steg. Trevlig och professionell. Läs mer
    2019-01-03 Anna D svarar Judy M
    Thank you Judy! Det var trevligt att jobba med er! :)
  • 2018-12-14

Madeleine W skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Proffesionellt och lyhörd. Vilket en fastighetsmäklare ska vara. Läs mer
  • 2018-12-11

Rickard L skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Väldig smidig försäljning av min bostad. Kändes som Daniel hade koll på marknaden och hade bra svar på mina frågor.
    Levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-12-12 Daniel E svarar Rickard L
    Hej Rickard

Vad roligt att du är nöjd med försäljningen. Kul att du upplevde mig som kunnig om marknaden och att jag kom med bra svar.

Syns på tillträdesdagen

Bollmora Allé 9, 1 tr, 135 39 Tyresö