Fastighetsbyrån Tyresö

Fastighetsbyrån Tyresö

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Tyresö kommun? Vill du veta vad din bostad kan vara värd? Undrar du hur bussarna går eller var idrottshallar och skolor ligger? Vi kan Tyresö bostadsmarknad och boendeförhållanden utan och innan och håller oss ständigt uppdaterade, just för att vi vet att en flytt ofta är ett stort beslut.

För att du ska få en så smidig och heltäckande tjänst som möjligt från oss har vi starka samarbeten med Juristbyrån och Swedbank. Där ger de dig råd och stöd i de ekonomiska och juridiska frågor, som vanligtvis kommer upp i en bostadsaffär.

Vi drivs av och brinner för att kunna vara ett stöd och en hjälp när du står inför ett av livets största och viktigaste beslut. Kontakta oss vilken fas du än är i! Välkommen!

Läs vad 405 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tyresö 2

• skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-06-22
    Sålde vårt hus med hjälp av Sebastian Tyynelä, en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Det var ett misstag att anlita denna mäklare.
    Mäklaren uppträdde stressigt, slarvigt och oseriöst. Saker blev fel.
    Trygga Fastighetsbyrån visade sig vara otryggt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-06-18
    Oprofessionell, tar ej ansvar för sina misstag.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-06-10
    Kunnig o kompetent mäklare som jag rekommenderar.

Åke
    2021-06-10
    Jättebra bemötande. Lugn och noggrann. Förklarade alla papper på ett bra sätt.
  • Afshin Adrian M
    köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-06-08
    Jag köpte ett fritidshus. Daniel var professionell och gjorde ett bra jobb, han var tillgänglig, svarade på frågor och framför allt var trevlig och respektfull.
    Varm rekommenderar jag Fastighetsbyrån i Tyresö och Daniel Eriksson.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Krusboda
    2021-06-04
    Köpt radhus, han var välkomnande och hade bra koll och gav tydliga svar.
  • Christoffer A
    2021-06-04
    Köpte en lägenhet via Magnus.
    Jag och min sambo är mycket nöjda med hans sätt att jobba på. Mycket smidig/flexibel och snabb på återkoppling
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-06-04
    Magnus har levererat väldigt väl utifrån våra förväntningar. Tydlig och snabb i kommunikationen och vi är väldigt nöjda med hans arbete.
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Fårdala
    2021-06-03
    Köpte en villa via Magnus och tyckte att han var professionell, förtroendeingivande och respektfull, både mot oss som köpare och mot säljarna. Är mycket nöjd, som helhet.
    2021-05-30
    Sebastian är bra på att kommunicera och vara tydlig vid köpsituationen då jag precis nu köpt ett objekt på Tyresö Brevik, vilket jag uppskattar enormt mycket. Öppen, rak, tydlig så jag rekommenderar honom starkt.
    2021-05-27
    Jag har sålt en fritidsfastighet med en otrolig utsikt mot Ingarö på Tyresöhalvön.
    Mäklaren har varit öppen och tillgänglig samt konstruktiv i all dialog.
    Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar och tom överträffade dem.
    Utfallet av min försäljning överskred mina allra högsta förväntningar.
    Jag är mycket nöjd med min mäklare och Fastighetsbyråns professionella upplägg med dokumentation.
  • sålde en tomt med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-05-26
    Hej ...
    Magnus är ett föredöme som mäklare ... lugn, lyssnande, tålmodig ... eftersom försälningen har varit en process för mig så viktigt för mig att möta en mäklare som inte forcerar fram en försälning ... bra samtalspartner ... bra kompis om så vore ... så högsta betyg ...
    Vänligen
    Kent Lundborg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-05-25
    Köpte bostad via Sebastian.
    Blev bemött på ett fantastiskt sätt. Kontaktade Sebastian på ett kommande objekt och han kunde samma dag förhandsvisa den för mig och efter 45 min hade vi signerat.

Kommer definitivt att anlita honom när det är dags för mig att sälja.

// Camilla
    2021-05-22
    Sebastian är mycket kunnig och gjorde ett utmärkt jobb när han sålde vårt fritidshus i Tyresö
    • Fårdala
    2021-05-21
    Köpt fastighet.
    Belåten på alla sätt. Finns inget att anmärka på.
    Rekomenderas
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-05-19
    I bought an apartment and the broker treated us well and he is so competent in his work
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-05-14
    Sålde lägenhet, Magnus var professionell och skötte affären bra från början till slut!
    • Raksta
    2021-05-12
    Vi köpte en fastighet i Tyresö och är super nöjda med allt!
    2021-05-04
    Magnus Wangerheim är lugn och vänlig. Trevlig att arbeta tillsammans med.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-04-19
    Daniel sålde vår lägenhet till det högsta kvadratmeterpriset i området.
    Daniel är lugn, pålitlig och metodisk - raka motsatsen till många andra hetsiga mäklare.

Kontraktsskrivningen var också en välordnad och trevlig tillställning.
  • Kian W
    2021-04-08
    Daniel var ett riktigt proffs vid försäljningen av våran lägenhet! Alltid lätt att få tag på, var det några frågetecken så fick vi alltid ett bra svar. Daniel var väldigt tillmötesgående, lugn och förstående.

Rekommenderas verkligen!+++
    2021-04-06
    Daniel är bra och professionell. Hörde av sig efter köp för att se att allt var ok.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-04-03
    Vi har sålt en villa och tycker att Daniel varit ett väldigt stöd för oss med den hjälp vi behövt. Kunnig och tålmodig. Givit bra information.
  • Ulrika N
    2021-03-29
    Vi sålde en 3:a i centrala Tyresö. Daniel har under hela processen varit inlyssnande och tillmötesgående i våra önskemål, han har varit ett tryggt ankare genom hela processen och alltid varit tillgänglig för våra frågor och funderingar.
    2021-03-24
    Husköp. Trevlig, tillgänglig, hjälpsam och kunnig.
    2021-03-24
    Sebastian sålde mitt fritidsboende på ett snabbt, smidigt och mycket trevligt sätt.
  • Hans Urban W
    sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-03-18
    Vi har sålt vårt Bostadsrättsradhus. Daniel har varit lyhörd, nyfiken och målmedveten, vilka alla är bra egenskaper hos en mäklare. Vi fick bra råd och Daniel hörsammade oss i våra diskussioner. Vi rekommenderar er att ta med Daniel i er kommande fastighetsaffär!
    • Sofieberg
    2021-03-16
    nöjd med försäljning som Sebastian har utfört
    2021-03-15
    Daniel hjälpte att sälja min lägenhet.
    Han hörde alltid av sig med info. Han var lätt att få tag på. Trots att min lägenhet var lite svår såld så gav han aldrig upp och tack vare det så blev jag nöjd med min försäljning.
  • Carl Theodor L
    köpte sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Fornudden
    2021-03-04
    Mycket kompetent och engagerad mäklare.
    2021-03-04
    Vinterbonat fritidshus. Bra bemötande. Proffsig, kunnig, allt har funkar som det ska.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-02-28
    Vi är otroligt nöjda med Sebastians insats. Inte bara fick vi ett mycket högre pris än vi någonsin tänkt men han var också tillgänglig för frågor omkring vårt egna köp av bostad och kunde ge råd.
    2021-02-25
    Helt otroligt bra! Levererade utan tvivel ÖVER, högt ÖVER förväntan! Jag rekommenderar honom starkt!
    • Farmarstigen
    2021-02-12
    Daniel är en mycket engagerad, trevlig och kunnig mäklare. Han lyssnade på vilka behov och önskemål jag hade och han utgick sedan från det. Försäljningsprocessen gick väldigt fort och smidigt. Han lyckades ordna en privat visning kort tid efter att min bostad annonserades som "på gång" på fastighetsbyråns hemsida. Min bostad blev sedan såld på rekordtid, bara tre veckor från det datum vi skrev uppdragsavtal.
    Daniel har också lovat att ge rådgivning, stöd och hjälp när jag nu letar efter en ny lägenhet, vilket jag naturligtvis uppskattar mycket.
    2021-02-08
    Köpte en bostad genom Sebastian, han var proffesionell hela vägen genom och väldigt tillmötesgående och hjälpsam.
    2021-02-08
    Sebastian sålde min villa till ett bra pris. En driven försäljare.
    2021-02-06
    Sebastian sålde vår 3:a allt gick mycket snabbt och super smidigt! Sebastian var proffsig och mycket trevlig mäklare. Tusen tack
    2021-02-03
    Jag har sålt mitt hus i Tyresö.

Hela säljprocessen kändes trygg och smidig, fanns det funderingar på vägen bemötte Sebastian dessa direkt på ett proffsigt sätt. Sebastian är driven, kunnig och lösningsorienterad, och är dessutom väldigt trevlig och lättsam att samarbeta med. Jag är supernöjd!
    2021-01-25
    Sebastian hjälpte mig sälja min villa och jag uppskattade snabb återkoppling och tät kontakt. Alltid tillgänglig för frågor.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Krusboda
    2021-01-23
    Lennart kan inte svara men jag kan jag är godeman för Lennart
    Har sålt ett radhus.
    Jag är helt nöjd med David.
    Han uppfyllde mina förväntningar hittills men allt är inte klart än.
    2021-01-22
    Super good help.

Thanks for the free pens 😊
    • Tyresö Skogsstad
    2020-12-22
    Är köpare. Mycket bra bemötande på visning. Levde upp till de förväntningar jag hade. God kontakt.
    • Gamla Tyresö
    2020-12-17
    Köpt bostad av Sebastian Tyynelä. Mycket bra bemötande. Driven, behjälplig och tillgänglig mäklare genom hela processen.
    2020-12-16
    Köpte en bostadsrätt av Magnus. Han var förvisso snabb på återkoppling men jag upplevde honom som väldigt oengagerad i försäljningen. Som köpare ser jag honom som ”OK” men hade jag sålt lägenheten hade jag inte varit nöjd. Hade inte koll på frågor gällande föreningen, svarade uppenbart fel på en sådan fråga. Upplevde inte att han hade koll på sitt objekt.
    Jag skulle inte anlita honom som mäklare vid en framtida försäljning om jag ville få maximalt ut av försäljningen.
    2020-12-10
    Köpte ett hus och bemötandet var trevligt. Vi fick svar på de frågor vi hade i rimlig tid. Bra upplevelse av affären.
    • Raksta
    2020-12-09
    Sebastian har på ett hjälpte mig att sälja mitt hus med ett stort engagemang! Från första mötet fram till försäljning har kommunikationen varit felfri och uppskattad av mig som säljare! Sebastian har agerat med driv men med ett lugn och en god kunskap om både område och försäljning. Jag kan varmt rekommendera sebastian till andra!
  • Jennifer Marit S
    sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2020-12-09
    Vår mäklare Sebastian fick oss att känna oss i trygga händer vid vår försäljning. Otroligt proffsig och driven. Vi gjorde vinst på 1,7 mlj tack vare Sebbe!
    2020-11-30
    Sebastian sålde ett hus åt oss. Det gick smidigt och bra.
    En mäklare som är engagerad och lättillgänglig.
    Rekommenderas starkt!
    2020-11-27
    Väldigt bra och trevligt bemötande. Skönt med en mäklare som är lyhörd, flexibel och lyssnar på kunden samtidigt som han bidrar med sitt kunnande. . Försäljningen gick smidigt, bra tips om vad som bör göras innan visning o.s.v. Jag är Väldigt nöjd helt enkelt.
    • Fornudden
    2020-11-17
    Magnus tog hand om affären på ett trevligt och professionellt sätt hela vägen när jag sålde mitt hus på Fornudden. Jag är väldigt nöjd!