Fastighetsbyrån Tyresö

Bollmora Allé 9, 1 tr, 135 39 Tyresö — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Tyresö kommun? Vill du veta vad din bostad kan vara värd? Undrar du hur bussarna går eller var idrottshallar och skolor ligger? Vi kan Tyresö bostadsmarknad och boendeförhållanden utan och innan och håller oss ständigt uppdaterade, just för att vi vet att en flytt ofta är ett stort beslut.

För att du ska få en så smidig och heltäckande tjänst som möjligt från oss har vi starka samarbeten med Juristbyrån och Swedbank. Där ger de dig råd och stöd i de ekonomiska och juridiska frågor, som vanligtvis kommer upp i en bostadsaffär.

Vi drivs av och brinner för att kunna vara ett stöd och en hjälp när du står inför ett av livets största och viktigaste beslut. Kontakta oss vilken fas du än är i! Välkommen!

Läs vad 378 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tyresö

• 2019-11-04

LINNÉA L skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpte radhus på Björnmossegången, proffsig och snabb hjälp.
    Uppskattade Annas snabba återkoppling och goda kunskap om bostaden samt området. Läs mer
  • 2019-10-19

Takeshi S skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Toppen från start till mål! Sålt bostad i Krusboda. Proffsigt bemötande, med Annas hjälp såldes huset till ett pris över vår förväntan. Läs mer
  • 2019-10-14

Carl Erik Vilhelm F skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt en villa. Alla kontakter med Sebastian har varit jättebra. Han är tydlig och förklarar på ett enkelt sätt. All information som han givit har stämt. Han har varit mycket snabb på information och återkoppling. Vi är mer än nöjda med att ha haft Sebastian som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-12

Anna Cecilia Ingegerd S skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Magnus Wangerheim har levt upp till alla förväntningar vi har haft på en mäklare. Han är väldigt tillmötesgående och lösningsorienterad.. Magnus är informativ och kunnig.och har haft svar på de frågor vi haft och har även informerat om annat som vi behövt veta.
    Vi skulle gladeligen rekommendera Magnus Wangerheim om någon frågar efter en bra mäklare. Läs mer
    2019-10-18 Magnus W svarar Anna Cecilia Ingegerd S
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende på Gotland!
  • 2019-10-12

Gorjanka V skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sven Ek bara fina ord har jag om honom. Hjälpte mig mycket, snäll, trevlig, professionell. Jag är nöjd. Läs mer
    2019-10-12 Sven E svarar Gorjanka V
    Tack för det. Det var trevligt att jobba med dig.
  • 2019-10-09

Vladimir s skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Hej! Daniel är jätte bra! Han vett vad han gör! Läs mer
  • 2019-09-26

Inger Margareta S skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt ett radhus i Krusboda där Anna var mycket behjälplig och ordnade en snabb och smidig affär som båda parter var nöjda med. Annas bemötande var mycket trevligt och hon gav alltid snabb återkoppling och hjälpte till med mycket som låg utanför mina förväntningar. Hon guidade oss genom hela processen och kom med tydliga och bra råd för just vår situation och gjorde alltid det lilla extra. Kan varmt rekommendera Anna som bostadsmäklare. Har genom åren sålt ett antal bostäder och skulle bedöma denna upplevelse som en av dem absolut bästa. Läs mer
  • 2019-09-25

Hannah M skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har inom loppet av 2 veckor både köpt och sålt fastigheter med hjälp av Anna Wård. Bättre mäklare får man leta länge efter. Blev bemött på bästa tänkbara sätt och Jag rekommenderar starkt att ta hjälp av Anna om du går i köp/säljtankar. Tack! Läs mer
    2019-09-26 Anna W svarar Hannah M
    Tack snälla! Ett nöje att jobba med Er :)
  • 2019-09-22

Asta G skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt en bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande och fick bra information om alla steg. Jag har fått information hela tiden om läget och lägenheten blev såld efter första visningen ! Toppen !! Läs mer
  • 2019-09-19

Inger K skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt lgh på skarpöhöjden. En väldigt trevlig och omtänksam mäklare. Förklarade hela tiden vad som kommer hända kontakt med mig varje dag. Duktig på att förklara ända tills kontraktet klart med köpare Läs mer
  • Paulina L

2019-09-19

Paulina L skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Daniel har sålt min lägenhet. Det var lite stressigt då jag hade en annan bostadsrätt på gång och jag hade bara 3 veckor på mig att sälja min till en viss summa och förbetala för det nya. Daniel var hela tiden lugn och han fick mig att känna mig trygg i hela processen. Även då när jag hade problem med min bank, där jag upplevde dåligt bemötande har Daniel hjälp mig med en ny bank kontakt där han tog sig tid att förklara allt innan min möte med det nya banken så jag blev bemöt på ett för mig korrekt sätt.
    Han har varit "lagom", lovade inte för mycket men samtidigt fick mig att känna mig lugnare och säkrare. Jag kände mig hela tiden i centrum och trots tidsstressen har Daniel visat hela tiden lugnet och professionalitet.
    Jag har redan rekommenderat Daniel till det företaget jag själv köpte det nya bostadsrätten för jag tycker att Daniels sätt är mycket mer passande till dem objekt och i det området dem säljer sina objekt samt till ett kompis som söker en bostad i Saltsjö-Boo. Läs mer
  • 2019-09-13

Lukasz D skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Snabbaste mäklare i Tyresö 😄👍 Läs mer
  • 2019-09-11

Mats J skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpt en lägenhet på 75 m2.
    Daniels bemötande har varit bra på alla sätt.
    Mina förväntningar av en mäklare har infriats.
    Sammafattningsvis har min upplevelse varit positiv och bra. Läs mer
  • 2019-09-11

Ulf M skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    😊👍🎉🍻 vi hade en hel del otur med vårt hus rör som gick sönder och besikningsanmärkningar som måste åtgärdas men Sebastian kämpade på och höll modet uppe bra jobbat säger vi 👍😊 Läs mer
  • 2019-09-05

Marianela G skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har fått hjälp med att sälja en bostadsrätt. Jag är nöjd med Daniel Eriksson och det arbete han utförde.
    Bra bemötande och information under pågående försäljning. Läs mer
  • 2019-09-02

Björn Ö skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpt en villa, fått bra och tydlig information. Läs mer
  • 2019-09-01

Leif V skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt.
    En engagerad och påläst säljare som jag fick ett gott förtroende för från dag ett. Läs mer
    2019-09-02 Fastighetsbyrån Tyresö svarar Leif V
    Tack Leif! 😀 Det var så trevligt att få samarbeta med dig. Alltid ett vänligt leende!
    /Anna
  • 2019-08-31

Marianne Majlöf L skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpt villa.
    Mycket bra bemötande. Trevlig och kunnig. Uppfyllde absolut mina förväntningar.
    Kan varmt rekommendera Sebastian och
    Fastighetsbyrån i Gustavsberg. Läs mer
  • 2019-08-30

Johan F skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Lägenhet.

Trevlig mäklare.

Förväntat mer närvaro och tips, info hur förbereda försäljn.

Hyfsat bra upplevelse. Läs mer
    2019-10-18 Magnus W svarar Johan F
    Tack för feeback, tar mig till det och ska tänka på att förbättra det i framtiden.
  • Björn L

2019-08-29

Björn L skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Det blev en snabb och smidig affär! Läs mer
  • 2019-08-25

Thomas Per E skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Inför valet av mäklare bjöd vi in 5st olika mäklare i området ,för att få veta deras plan med försäljningen, arvode och kunskap om området .
    Valet av vår mäklare Anna Egeland Wård blev ganska enkelt.
    Stor kunskap om området , målinriktad , lyhörd och visade engagemang under hela försäljningsprocessen .
    Skapade snabbt ett stort förtroende för oss , och varit närvarande och flexibel under hela försäljningen. Gett oss goda tips och löpande information.
    Anna Egeland Wård har uppfyllt ALLA våra förväntning och kan varmt rekommendera henne som mäklare i Tyresö området . Läs mer
    2019-08-25 Anna W svarar Thomas Per E
    Tack för fina vitsord, har varit jättekul att jobba mer Er!
    Med vänlig hälsning, Anna
  • 2019-08-23

Stefan V skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sebastian är en riktigt duktig mäklare. Alltid rak på sak. Ställer upp natt som dag om man har något man funderar över. Kommer garanterat att rekommendera han för andra som vill sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-08-20

Tomas H skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sebastian är en mycket professionell mäklare. Han är kunnig inom sitt område och gav ett mycket trevligt bemötande. Snabba återkopplingar och genomförde affären på ett mycket bra sätt.
    Mina förväntningar överträffades på alla sätt när han sålde min fastighet på Ingarö. Läs mer
  • 2019-08-12

Yana K skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Super mäklare . Stor tack för honom Läs mer
  • 2019-08-12

Xu Xiao M skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Tjänsten är mycket tankeväckande och folket är mycket vänliga. Tack så mycket för hennes hjälp. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-08-07

Katarzyna G skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Har köpt lägenhet genom Magnus och vi fick den bästa hjälpen vi kunde få, jätte trevlig, kompetent, tillgänglig, lyrhörd mäklare. Det var lätt att kommunicera med honom, och hela processen känns väldigt trygg, super nöjd!!!!/Katarzyna Läs mer
    2019-08-13 Magnus W svarar Katarzyna G
    Kul att ni är nöjda! Hoppas att allt går bra med renoveringen och att ni kommer att trivas i lägenheten. /Magnus
  • 2019-07-25

Raili Anneli S skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Kände honom 4 år tillbaks o han gjort ett bra jobb nu när det verkligen gällde Läs mer
  • 2019-07-23

Emil L skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Daniel har hjälp oss att både köpa och sälja denna bostad.
    Av Daniel blir man alltid bra bemött på ett professionellt sätt och får all hjälp man behöver samt alltid bra svar på alla frågor och han lever upp till alla förväntningar som man kan ha av en mäklare. Allt som allt så är han verkligen en mäklare som jag kan rekommendera för andra då han är väldigt duktig på sitt jobb. Läs mer
  • 2019-07-18

Rasmus S skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpt en lägenhet. Allt bara flöt på precis som det ska med Magnus. Läs mer
    2019-08-13 Magnus W svarar Rasmus S
    Tack för omdömet och grattis till nya lägenheten!
  • 2019-07-15

Maria Claudia Sun Han C skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Klart och tydligt information under hela processen, snabb svar och bra kännedom om området. Läs mer
  • 2019-07-15

Else-Marie L skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    S har Sålt en fastighet åt mej. S är en god lyssnare med bra uppfattnings förmåga. S gjorde en bra framställan om objektet.Jag är mycket nöjd med S Läs mer
  • 2019-07-13

Emil S skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi köpte vår villa via Sven.
    Fick snabb och tydlig info i hela processen. Klarheten i informationen om huset var mest uppskattad. Bra lokalkännedom. Läs mer
  • 2019-07-10

Håkan A skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt en bostad. Daniel har varit mycket bra, tålmodig och gjorde ett bra jobb för mig. Läs mer
  • 2019-07-09

Kjell O skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpt en lägenhet till min son. 1,5 m kök. Blev bemött av Daniel på ett lugnt och trevligt sätt. Det kändes att man kunde ställa de frågor som vi hade och som var viktiga. Var engagerad i budgivningsfasen då han ville att man tog kontakt med honom, så att varje bud lades muntligt. Det skapade förtroende och ett professionellt sätt att hantera en ganska svår process.

Sammanfattningsvis så är Daniel lugn, saklig och professionell i att hantera ett mäklaruppdrag. Läs mer
  • 2019-07-03

Sven Göran G skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sebastian har sålt mitt hus fort och bra! Han är utmärkt och ger god service till sina kunder och ringer alltid tillbaka. Kort sagt han är den bästa mäklare jag träffat efter att ha sålt 5 villor i mitt liv. Läs mer
  • Stefan Ö

2019-07-01

Stefan Ö skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har köpt ett fritidshus på Ingarö. Sebastian var smidig och effektiv i all hantering från visning till avslut. Mer än nöjd är mitt betyg. Läs mer
  • 2019-06-26

Mari E skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Svarar snabbt vid frågor och funderingar, trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-24

Johannes B skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Daniel Eriksson kontaktades av mig för ca 3 år sedan, för en värdering av min lägenhet.
    Trots att jag pga omständigheter sköt upp en försäljning (under flera år) så höll Daniel hela tiden kontakten med mig. Detta utmärkte honom jämfört hans branschkollegor.
    Därför fick jag stort förtroende för honom och hans sätt att hantera potentiella kunder.

Nu när det till slut blev dags för en försäljning så hade han ett korrekt och professionellt agerande inför och under försäljningen.
    Han visade genuint intresse för mina och även köparens önskemål.
    I sin tur ledde detta till en affär som alla inblandade var nöjda med! Läs mer
  • 2019-06-18

Sandra P skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålde en bostadsrätt och har inga klagomål på processen.
    Professionellt och trevligt bemötande.
    Hade inga större förväntningar då jag inte genomgått en försäljning tidigare, men tack vare mäklarens tillgänglighet och engagemang blev alla mina frågor besvarade och jag guidades genom hela processen - kändes tryggt!

Hela processen har gått fort, smidigt och mäklaren har gjort sitt jobb och mer därtill. Kunde inte vara nöjdare! Läs mer
    2019-08-13 Magnus W svarar Sandra P
    Kul att du är nöjd Sandra! Hoppas att du kommer att trivas i "nya" hemstaden.
  • 2019-06-17

Solweig K skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Lägenhet via annons.
    Trevligt och proffesionellt bemött. Läs mer
  • 2019-06-13

Briff J skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Det var första gången jag sålde en bostad och fick all information och hjälp jag behövde! Sebastian har ett väldigt bra driv och energi. Läs mer
  • 2019-06-13

Camilla P skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag är delägare i lgh i Tyresö tillsammans med min dotter; en lgh som nu är såld med tillträde inomkort. Min dotter har haft huvudsaklig kontakt med magnus då jag är bosatt i Helsingborg och den kontakt jag har haft har förts via telefon, vilket fungerat alldeles utmärkt. Hans engagemang, bemötande och rådgivning har sammantaget varit bättre än jag förväntade mig och jag har känt mig "viktig" som kund. Sammanfattaningsvis en mycket bra upplevelse och utfall av affären. Läs mer
    2019-08-13 Magnus W svarar Camilla P
    Roligt att ni är nöjda med mitt arbete, alltid inspirerande att sälja fina lägenheter!
  • 2019-06-03

Joel Inge Roland J skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har sålt ett fritidshus på Ingarö. Jag var väl medveten att marknaden inte var den bästa för närvarande. Mäklaren Sebastian T. hade ett korrekt och professionellt uppträdande gentemot mej. Han hade en positiv attityd och jag upplevde honom kunnig på marknadssituationen och samtidigt realistisk. Jag tycker Sebastian T. levde upp till mina förväntningar och bemödade sig att genomföra två visningar. Jag var helt nöjd med Sebastian som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-31

Maj-Britt J skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    sålt villa Trollbäcken Tyresö
    Mycket väl bemött
    Hade inga förväntningar
    Kommer att rekommendera Sven Ek om någon frågar Läs mer
    2019-05-31 Sven E svarar Maj-Britt J
    Tack för det. Det var trevligt att jobba ihop.
  • Elin S

2019-05-30

Elin S skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt min villa på Värmdö. Blev rekommenderad att använda mig av Sebastian vid försäljning och det är jag väldigt glad över. Jätte bra kille, vet vad han pratar om, otroligt erfaren, rak och ärlig. Han levde definitivt upp till mina förväntningar och gjorde ett toppen jobb trots den dåliga marknaden just nu. Jätte nöjd och kan starkt rekommendera honom vidare! Läs mer
  • 2019-05-29

VIKTOR T skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Smidig och snabb affär! Väldigt hjälpsam i både sälj och köp.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-29

Kajsa B skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt bostadsrätt
    Väldigt trevligt bemött, inte för på utan på våra villkor.
    Hade förväntningar att han skulle sälja bostad snabbt. Han levde upp till förväntningar då vi sålde efter en förhandsvisning och över vad vi hade trott.
    Är mycket nöjd med allt som Daniel Eriksson gjort under hela processen. Läs mer
  • Hans L

2019-05-25

Hans L skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Såld lägenhet.
    Trevlig och kompetent mäklare. Läs mer
    2019-10-31 Daniel E svarar Hans L
    Hej Hans

Tack så mycket för rekommendationen

Vad roligt att du är nöjd med försäljningen
  • 2019-05-21

Daniel E skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpte en villafastighet genom Sven. Affären genomfördes väldigt smidigt med tydlig kommunikation och mycket trevligt bemötande. Det motsvarade alla våra förväntningar och helhetsupplevelsen var toppen. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-21 Sven E svarar Daniel E
    Tack för det. Det har varit en trevlig affär.
  • 2019-05-19

Karl Magnus N skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt radhus.
    Mycket trevlig och ödmjuk mäklare som föreföll mån om oss som kunder.
    I slutändan fick vi ut mer än vad vi förväntat oss prismässigt. Läs mer
    2019-10-31 Daniel E svarar Karl Magnus N
    Hej Karl

Tack så mycket för de fina orden och vad roligt att ni är nöjd med försäljningen.
    Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende

Bollmora Allé 9, 1 tr, 135 39 Tyresö