Fastighetsbyrån Tyresö

Snittbetyg
4.7
Ring 08-522 504 20 Dela

Om företaget

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Tyresö kommun? Vill du veta vad din bostad kan vara värd? Undrar du hur bussarna går eller var idrottshallar och skolor ligger? Vi kan Tyresö bostadsmarknad och boendeförhållanden utan och innan och håller oss ständigt uppdaterade, just för att vi vet att en flytt ofta är ett stort...

1142 omdömen om Fastighetsbyrån Tyresö

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 1142 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Fredrik Håkan Anders R
Sålde sitt hus med hjälp av Tim Neuman en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Krusboda

En mäklare som inte ger upp trots en trög marknad. Lyckades få sålt vårt hus efter mycket hårt arbete. Vi är mycket nöjda.

Chra O
Köpte sitt hus med hjälp av Tim Neuman en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Krusboda

En trevlig och tillmötesgående mäklare! Som har kunden i fokus och lyssnar på våra önskemål/funderingar.

Eva B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tim Neuman en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Centrala Tyresö

Kunnig, lyhörd för våra önskemål, gör allt som man kan göra för att sälja bostaden. Vi är mycket nöjda med hans arbete.

Ulf M
Centrala Tyresö

Man får förtroende för Kim, både under visningen av lägenheten och vid mötet inför signering av överlåtelsehandlingarna.

Ali A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Farsta

Otroligt bra mäklare.skicklig.kunnig

Anton E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Farsta
Sköndal

Väldigt trevligt och personligt bemötande genom hela processen. Positiv och hoppfull inställning. Tydlig och effektiv kommunikation. Som en förstagångsköpare överträffade Yosef mina förväntningar på en mäklare.

Robb W
Älvsjö - Örby

Yosef is our guy! He did a smooth and stress-free sale of our place for the second time!

H
Farsta

Yosef är en toppen mäklare! Otroligt tålmodig och lyhörd genom hela processen och svarade snabbt på alla våra frågor. Tack för en smidig och professionell upplevelse!

Magnus P
Sköndal

Kim är professionell och kunnig som fastighetsmäklare men framförallt respektfull och sympatisk. Enkel att sammarbeta och gjorde försäljningen trygg och smidig.

Maria L
Älvsjö - Örby

Bra och snabb återkoppling, inspel hur man kan tänka i affären. Att tänka på, ibland ser man vad du tänker Kim😀 Mvh Maria

Mats L
Sköndal

Erfaren, förstående, snabb och lösningsorienterad.

Genoveva S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

En jätte bra erfarenhet med Daniel Eriksson

Charles Ingvar M

Bara bra Snabb och driven Problem lösande mot köpare

Susann Viktoria S
Trollbäcken

Lyhörd, vänlig, kunnig, rådgivande utan att vara påstridig. Följde upp och uppdaterade mig, tog allt i min takt. Mycket lätt att kommunicera med.

Jens G
Älvsjö - Örby

Kim är väldigt kompetent, stabil, saklig och trevlig. Han är också snabb med svar på frågor.

Jenny C
Älvsjö - Örby

Mycket professionell mäklare, öppen transparant.

Rebecka W
Bandhagen

Yosef är grym. Lugn, stabil, tillgänglig och proffsig i sitt bemötande.

Karl Isak W
Bandhagen

Vi är riktigt nöjda! Proffsig från start till mål och en stabil partner som du verkligen vill ha med dig när du säljer din bostad! Kan varmt rekommendera Yosef.

Emre E
Hökarängen

Tydlig, ärlig och hjälpsam vid frågor och funderingar. Kan verkligen rekommendera Kim.

Concetta A
Högdalen

Hej!!! Yosef J. Lahlou är mycket professionell, snälla o smart. Vi träffade ett år sen och möte var så bra som jag vill kontakta honom för att sälja nu. Han hjälpte mig på några sätt för att jag är utland. Så jag kan bara säga Bra Yosef och tack. Mvh Concetta Alvich

Annika E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
Centrala Tyresö

Enkel att få tag på och snabb hantering av affären. Jag är nöjd.

Svar från Niklas Holmberg

Kul att höra att du känner dig nöjd Annika. Passar på att önska dig en God Jul! //Niklas

Ida M
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
Länna

Han ger sig inte, och trägen vinner, tack för att du inte gav upp när vi själva hade tappat orken :).

Svar från Niklas Holmberg

Kul att kunna hjälpa er Ida trots en tuff marknad och alla motgångar med vattenläkage och avgiftsförändringar. //Niklas

Jessica S
Sköndal

Snabb och smidig försäljning, Kim levde upp de de förväntningar jag hade!

Bo A
Bandhagen

Fixar allt även när det blir mer omfattande än ett traditionellt säljuppdrag. Smidig är nog ordet!

Predrag Z
Skogås

Mycket professionell mäklare, effektiv i hela försäljningsprocessen. Utmärkt service och kunnig. Rekommenderas starkt!

Svar från Kim Ekholm

Tack snälla Predrag! Tack för ett trevligt samarbete! Önskar er en god jul och gott nytt år!

Anna Carina Å
Älvsjö - Örby

Kompetent, förtroendeingivande, trevlig och lätt att ha att göra med.

Svar från Kim Ekholm

Tack snälla för omdömet och för förtroendet att förmedla ert fina hus! Hoppas ni ska trivas i nya :-)

Frida L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tim Neuman en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Centrala Tyresö

Tim har varit lyhörd, hjälpsam, lätt att få tag på och svarar snabbt på frågor. Affären har gått supersmidigt tack vare Tim.

Ralph H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tim Neuman en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Centrala Tyresö

Lugn, inget det är nu eller aldrig. Kunnig, svar på alla frågor eller återkommer. Hel nöjd. Ralph

Michael K
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

Daniel gav ett lugnt och förtroendeingivande intryck genom hela processen och fanns alltid tillgänglig för frågor etc. Hela vår process med Daniel var jättebra och vi är väldigt nöjda.

John William W
Sköndal

Bra och sakkunnig. Trevligt bemötande!

Andreas T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Centrala Tyresö

Kompetent lugn och trygg. Alltid lyhörd och ställer upp. Svarar väldigt snabbt när man försöker nå honom. Rekommenderas!

Per-arne R
Farsta Strand

Bra kommunikation och information vid uppstart och genom hela försäljningen. Allt gick smidigt och det var ett bra koncept med annonsering och kontrakt skrivningen. Fick stort förtroende och svarade snabbt på frågor. Rekommenderas varmt

Svar från Kim Ekholm

Tusen tack PA, hoppas ni nu ska trivas i er nya bostad! Vi hörs om deklarationen!

Maksim M
Sköndal

Very satisfied with Kim's service from the very start till the end of the selling: lots of initiative, comprehensive feedback on the apartment and showings process, support after signing the contract.

Svar från Kim Ekholm

Thank you so much Maksim, it was a nice cooperation from start to finish for me!

Sanna D
Bandhagen

Kim är en trygg, ärlig och kunnig mäklare. Sitter lugnt i båten och har en oerhörd koll på det område han arbetar i.

Fanny D
Farsta Strand

Upplever att Kim var en trygg och ärlig mäklare, med intresse för både köpare och säljare.

Marcus G
Bandhagen

Yosef var från start väldigt bemötande och väl påläst om bostaden, området samt säljarens ambitioner/önskemål. Han ansträngde sig också extra för att medla mellan mig som köpare och säljaren för att hitta en prissättning som kändes rättvis för båda parter. Han fanns också nära till hjälp under köpprocessen.

First-Name L
Skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Farsta

Rekommenderar inte Fastighetsbyrån som bolag heller, hemskt bemötande.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Udantha P
Hagsätra

Yosef was professional on our encounters. He responded on time and with correct information.

Robin A
Trångsund

Kim var professionell och kunnig, rekommenderar absolut honom till framtida köpare och säljare

Chris G
Sköndal

Yosef är en mycket professionell och duktig mäklare som jag varmt rekommenderar! Han har varit mycket påläst kring det aktuella området och varit lättillgänglig under hela säljprocessen.

Carl Thomas W
Älvsjö - Örby

Kim var den tredje mäklare vi träffade inför vår försäljning. Att vi valde honom berodde på att vi genast fick förtroende för honom. Han var saklig, ärlig och hade humor och en glimt i ögat. Den uppfattningen har kvarstått under hela processen och han har hela tiden varit beredd att svara på de frågor som har dykt upp.

Hannah B
Sköndal

Super nöjd med allting, om det var någon som kunde sälja våran lägenhet på bästa möjliga sätt så var det Kim! Rekommenderar starkt.

Annica T
Sköndal

Trevligt och effektivt möte, där en plötslig möjlighet dök upp där Yosef hittade ett alternativt säljobjekt, som landade i en affär redan samma dag.

Ljungström T
Farsta

Yosef är saklig, ger ett hederligt intryck och är angelägen om att allt skall gå rätt till vad gäller juridik och villkor.

Abdulkarim A
Högdalen

Jag skulle tacka Kim för han hjälpte mig att köpa min dröm lägenhet. Han är jätte snäll och hjälpsamma person och jag är jätte nöjd 😄 stort tack Kim 🙏🏻

Viktor P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
Farsta

Jag har både köpt av Niklas & sålt med Niklas! Han är kunnig, trevlig och han kan branschen! När det var dags att sälja var valet lätt! 10 av 10

Thomas K

Daniel har alltid full koll på affären och även frågor angående den brf jag ska flytta till. Lugn, saklig och kunnig. Jag har gjort ganska många bostadsköp och Daniel hör till de bättre mäklarna jag har träffat på.

John S
Högdalen

Yosef var proaktiv och hanterade min försäljning väldigt bra. Jag ville ha en snabb affär men med ett bra pris och han lyckades få båda med en endast en förhandsvisning

Olle N

Bra på statusrapportera, gjorde mer än väl vad man förväntar sig. Det jag vill framhäva är hans lugn som gjorde att även vi kände att försäljningen kommer att bli bra, trots de besvärliga läget på marknaden! Mycket nöd!

Victor Andreas Carl K
Sköndal

Vänlig, behjälplig och riktigt bra kommunikation.

Filtrera omdömen