Fastighetsbyrån Tyresö

Fastighetsbyrån Tyresö

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Tyresö kommun? Vill du veta vad din bostad kan vara värd? Undrar du hur bussarna går eller var idrottshallar och skolor ligger? Vi kan Tyresö bostadsmarknad och boendeförhållanden utan och innan och håller oss ständigt uppdaterade, just för att vi vet att en flytt ofta är ett stort beslut.

För att du ska få en så smidig och heltäckande tjänst som möjligt från oss har vi starka samarbeten med Juristbyrån och Swedbank. Där ger de dig råd och stöd i de ekonomiska och juridiska frågor, som vanligtvis kommer upp i en bostadsaffär.

Vi drivs av och brinner för att kunna vara ett stöd och en hjälp när du står inför ett av livets största och viktigaste beslut. Kontakta oss vilken fas du än är i! Välkommen!

Läs vad 474 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tyresö 2

• Brevik
    2022-06-13 Verifierad kund
    Daniel är en väldigt lugn person som bemött mi på ett bra professionellt sätt. Han märkte att jag ville sälja huset snabbt och kom med en plan som fungerade utmärkt. Han jobbade i bakgrunden men gav återkoppling precis när det var dags.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2022-06-03 Verifierad kund
    Melissa är en trevlig person, vi fick ett härligt och bra bemötande. Duktig mäklare som man märker är kunnig inom sitt yrke. Hon har bra kontakt med köpare och säljare. Melissa översteg våra förväntningar därför är vi väldigt nöjda och rekommenderar henne som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2022-05-31 Verifierad kund
    Upplevde honom som en reco mäklare , ärlig och intresserad och hjälpsam
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Djurö
    2022-05-24 Verifierad kund
    Effektiv kommunikation, trevligt bemötande, proffsig attityd och mycket kunnig i sin profession. Rekommenderar starkt!.
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Farmarstigen
    2022-05-19 Verifierad kund
    Han hjälpte oss med lite annat innan vi ens skulle sälja och det uppskattade vi mycket.
    2022-05-14 Verifierad kund
    Viktigt att vi hade kontakt med oss hela tiden
    Dottern och jag är jättenöjda
    2022-05-14 Verifierad kund
    Daniel va lyhörd och lyssnade på alla i familjen och fanns alltid ett telefonsamtal bort. Vilket gav en trygghet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2022-05-12 Verifierad kund
    Daniel var engagerad, lösningsorienterad och professionell. Mycket uppskattade kvalitéer hos en mäklare, stort tack.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Jag tycker att Daniel har gjort ett bra jobb.
    Lägenheten stod som kommande och det fanns ingen planerad visning.
    Jag hade anmält mitt intresse och Daniel
    kontaktade mig.
    Han fick fram en snabb privatvisning och
    allt gick väldigt snabbt och smidigt.
    Svarar alltid om det är något.
    • Tyresö Strand
    2022-05-04 Verifierad kund
    Ställde upp med kort varsel mitt i en flytt med att ordna avtal. Snabb med återkoppling m.m.
  • CHRISTINE S
    2022-04-28 Verifierad kund
    Daniel har ett stort kunnande och lugn som gör att man känner sig trygg genom hela processen.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Jätte bra mäklare , lugn , bra bemötande , väldigt nöjd.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Jag har blivit utmärkt bra bemött av Melissa Segmen under vår kontakt, hon har helt och hållet levt upp till mina förväntningar på en god mäklare

Hon är oerhört kunnig! Det känns tryggt att samarbeta med Melissa och det är viktigt för mej! Hon har varit mycket tillmötesgående när jag har behövt hennes hjälp! Och jag önskar henne allt gott i hennes fortsatta arbete som mäklare!

Tack Melissa! Varma hälsningar från Elisabet Nyrén
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2022-03-25 Verifierad kund
    Daniel är en påläst och kunnig mäklare. Jag rekommenderar honom varmt!!
    2022-03-25 Verifierad kund
    En lugn och jättebra mäklare.
    Känt mig trygg när jag köpte lägenheten.
    Kan varmt rekommendera Daniel om ni ska köpa eller sälja eran lägenhet eller hus.
    Tack Daniel för all din hjälp med köpet av min första lägenhet.
    Hälsningar My Dahlström
    2022-03-23 Verifierad kund
    Fick gå på förhandsvisning, vilket var toppen. Organiserad, noga och hjälpsam vid kontraktsskrivningen.
    2022-03-20 Verifierad kund
    Toppen jobb av honom. Jag är jättenöjd.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2022-03-16 Verifierad kund
    Hon är bäst på allt. Är en behaglig engagerad person med stor omtanke vad hon gör. Hälsn. Lars.
    2022-03-16 Verifierad kund
    Melissa ger ett mycket trovärdigt, professionellt intryck. Kunnig, påläst och förklarade mycket bra. Kändes väldigt tryggt att ha Melissa som mäklare.
    Vi är mer än nöjda
    • Persudde
    2022-03-11 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande, tydlig och enkel att ha och göra med, snabb i respons och återkoppling.
  • sålde sitt hus med hjälp av Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2022-03-11 Verifierad kund
    Vi fick huset sålt vilket var bra. Inte till det pris som det värderades till dock vilket inte var lika bra.
    2022-03-07 Verifierad kund
    Bra information. Tydligt. Enkelt. Bra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2022-03-01 Verifierad kund
    Magnus är duktig och trevlig. När vi skulle skriva kontrakt så hjälpte han till med barnen oerhört bra
    • Tyresö Strand
    2022-02-06 Verifierad kund
    Daniel har varit en klippa genom hela processen! Han förmedlar en stor trygghet och har genomgående bistått med väl avvägda rekommendationer så att vi har kunnat ta rätt beslut.
    2022-01-26 Verifierad kund
    Hjälpsam vid köpet och bra bemötande.
    2022-01-26 Verifierad kund
    Fick ett bra bemötande och service i samband med vårt husköp.
  • Linda N
    • Gustavsberg Porslinskvarteren
    2022-01-24 Verifierad kund
    Magnus hade ett vänligt o professionellt och lugnt bemötande. Svarade på frågor och hörde av sig så som vi kommit överens osv. Det kändes tryggt och proffsigt. Magnus levde absolut upp till de förväntningar jag hade och han fick mig att bli lugn i en stressad situation som det ju kan vara att köpa bostad.
    Jag är supernöjd och glad eftersom att jag oxå vann budgivningen😊. Så högsta betyg till Magnus från mig.
    2021-12-22 Verifierad kund
    Hon hade flera visningar av lägenheten
    Men kanske borde hon ha hållit mig lite mer uppdaterad
    2021-12-02 Verifierad kund
    Hej, Daniel kom hem till oss efter att vi själva tagit kontakt. Han ingav ett lugn, var saklig och ingav ett stort förtroende. Vår målsättning var att vårat hus skulle bli sålt detta år då vi köpt lägenhet, vilket även gick i lås. Han har varit till stor hjälp och varit behjälplig vid våra frågor. Mycket tacksam och kan varmt rekommendera honom.
    2021-12-02 Verifierad kund
    Mitt första intryck av Daniel visade sig vara rätt. Under hela processen så har Daniel lugnt och metodiskt sett till att vi har fått information om hur läget är och pedagogiskt lugnat ner oss när det har känts motigt. Jag rekommenderar Daniel starkt !! Vi är jättenöjda !!/Uffe & Agneta Nilsson
    2021-11-24 Verifierad kund
    Kan vara den bästa mäklaren jag stött på när det gäller återkoppling!
    Fick aldrig känslan att man var tvungen att be om information!
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Brevik
    2021-11-22 Verifierad kund
    Bästa mäklaren.
    Tillmötesgående på alla vis och otroligt flexibel.
    Vi har haft turen att få jobba med honom flera gånger, vi har känt oss otroligt trygga med våra försäljningar.
    Han ger mer än han skulle behöva och finns som stöd även efter försäljningen är klar.
    Han får högsta betyg på alla plan.
    2021-11-16 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Daniel. Han hjälpte oss med att få en förhandsvisning och även köpa lägenheten innan budgivning vilket vi önskade. Lätt att få kontakt med och hade svar på alla våra frågor :)
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-11-12 Verifierad kund
    Vi har köpt en villa genom Sebastian. Snabb och trevlig respons!
    Under visningen visade han oss runt och förklarade saker som ingen annan mäklare gjort. Det kändes bra!
  • sålde sitt hus med hjälp av Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Fornudden
    2021-11-08 Verifierad kund
    Melissa har varit engagerad och professionell i sin roll. Tack vare hennes kompetens blev affären bättre än vi väntade oss och allt gick mycket smidigt.
    Vi kan Varmt rekommendera Melissa och fastighetsbyrån Tyresö
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-11-06 Verifierad kund
    Bra bemötande och effektivt arbete, snabb affär.
    2021-11-03 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande. Alltid snabb att återkoppla vid alla frågor. Har inte varit något alls att anmärka på. Jag hade inga förväntningar men nu i efterhand har Daniel varit betydligt mycket proffsigare än tidigare mäklare som jag anlitat eller varit i kontakt med. Han har verkligen engagerat sig och gjort mig som säljare mer än nöjd med försäljningen.
    • Fornudden
    2021-11-01 Verifierad kund
    Vi har fått snabb och professionell hjälp av Melissa. Vi är väldigt nöjda med allt vad gäller vår kontakt med Fastighetsbyrån i Tyresö.
    2021-10-29 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående, skulle verkligen rekommendera Melissa till nära och kära!
    2021-10-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och rart bemötande, mamma som var med älskade Melissa.
    Bostaden var orenoverad och
    mäklaren bekräftade det på ett respektfullt sätt och påvisade de saker som var bra bla. balkong, ljuset i lägenheten och föreningen.
    Jag tycker Melissa gjorde ett mycket bra jobb.
    2021-10-18 Verifierad kund
    Melissa är en mycket trevlig,tydlig,nåbar,noggrann ,duktig och snabb mäklare.Jag kommer verkligen rekommendera henne till andra bostadsköpare i min krets.Hon får högsta poängen av mig.
    2021-10-18 Verifierad kund
    Hon har ringt och hade trevligt bemötande. Jag tycker att hon är mycket trevligt person och sköter sitt jobb jätte bra.
    2021-10-10 Verifierad kund
    Mäklaren hade ett väldigt trevligt bemötande och visade mycket engagemang
    2021-10-08 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam men som förstagångaköpare är processen väldigt förvirrande så det kändes lite rörigt.
    2021-10-08 Verifierad kund
    Trevlig, super hjälpsam och snäll! När man ringde så var han alltid välkomnade. Svarade han inte så hörde han alltid av sig.
    2021-10-03 Verifierad kund
    Väldigt nöjd allting gick fort och snabb kontrakt skrivning inga problem med nånting.
    • Hanviken
    2021-10-02 Verifierad kund
    Jag har varit bortrest under försäljningen.
    Daniel har informerat mig via SMS å Weblösning på förtjänstfullt sätt.
    Det är min fru som haft närmast kontakt med Daniel och hon är nöjd med hur Daniel hanterat ärendet och jag har inget att erinra.
    2021-10-02 Verifierad kund
    Vi är tacksamma för Daniel för en snabb och smidig affär. Bra bemötande, professionell, lätt att arbeta med.
    2021-10-01 Verifierad kund
    Daniel var väldigt duktig på att kommunicera mella oss och säljaren och att få till ett snabbt avslut. Mycket nöjda!
    • Hanviken
    2021-10-01 Verifierad kund
    Lyhörd för våra förväntningar, bra information genom hela affären, kan varmt rekommenderas!