Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Midsommarkransen Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
Rekommenderat företag 2015 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

Ture Wennerholms Torg 2, 126 37 Hägersten — Visa karta

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar. Välkommen!

Läs vad 177 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

• Rickard L
    Rickard L skrev om Eddy Lloret en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Eddy var en kunnig, trygg, erfaren och pålitlig partner under hela vår försäljningsfas. Vi uppskattade att han ofta återkom med uppdatering inför och under försäljningen och dessutom alltid var lätt att nå när vi behövde få svar på alla möjliga extra frågor. Vi rekommenderar gärna Eddy som fastighetsmäklare till andra som vill ha en smidig och bra bostadsförsäljning!
  • Dick H
    Dick H skrev om Eddy Lloret en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Fantastiskt bra mäklare, som ja både köpte lgh av och som ja anlitade när jag sålde den. Allt har gått över förväntan!
  • Joel S
    Joel S skrev om Oskar Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Oskar gjorde ett strålande jobb med att sälja vår lägenhet. Han är erfaren, lyhörd och mycket driven att göra bra affärer. Vi hade först oturen att tajma in en plötslig svacka på marknaden i maj månad, varpå Oskar istället för att göra en snabb men dålig affär rådde oss att dra tillbaka lägenheten och göra ett nytt försök i augusti. När vi sedan lade ut den igen drev Oskar igenom en affär som gick över våra vildaste förväntningar. Vi är mycket nöjda med vårt samarbete och kommer definitivt att ringa Oskar först när det blir dags för nästa affär!
  • Max A
    Max A skrev om Eddy Lloret en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Eddy fick uppdraget att sälja vår lägenhet då han ingav förtroende och visade stort engagemang från första mötet. Eddy var behjälplig genom hela processen, alltid tillgänglig och med smarta idéer resulterade i en trygghet för oss. Eddys värme och goda person gav känslan av det lilla extra. Vi är supernöjda och Vi kan varmt rekommendera ett möte med Eddy till alla som går i säljtankar.
  • Cesar W
    Cesar W skrev om Eddy Lloret en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Vi anlitade Eddy i samband med vår försäljning och är mycket nöjda med både resultatet, bemötandet och tillgängligheten. Även efter genomförd försäljning har Eddy tagit sig tid att vara bollplank i vårt köp av villa.

Eddy utmärker sig särskilt i jämförelse med andra mäklare genom sin förmåga att "på riktigt" gå längre än vad uppdraget kräver.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Eddy Lloret en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Toppenbra engagerad mäklare, med jättebra lokal kännedom kring telefonplan.
  • Klas E
    Klas E skrev om Eddy Lloret en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Vi är nöjda med Eddy, hantillgodosåg våra önskemål under hela affären. Han var även lätt att få tag på när vi hade frågor.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Eddy Lloret en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Bra genomfört uppdrag trots en svår marknad. Framför allt en bra tillgänglighet och förmåga att agera snabbt när det krävdes.
  • Christopher L
    Christopher L skrev om Eddy Lloret en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Eddy är en högklassig mäklare som vet vad han ska säga i vilket läge. Rekommenderar honom starkt!
  • Drazen C
    Drazen C skrev om Eddy Lloret en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Min lägenhetsförsäljning var lite komplicerad iom att jag bodde utomlands just då. Eddy var trevlig, kunnig och väldigt flexibel. Han var till väldigt stor hjälp igenom hela processen.
  • Erik Z
    Erik Z skrev om Oskar Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Oskar är en mycket kompetent och serviceinriktad mäklare som hjälpte oss att sälja vår lägenhet.
    Vi är mycket nöjda med resultatet och rekommenderar varmt honom till alla som ska sälja sin bostad och behöver en duktig mäklare!
    När det är dags att sälja igen kommer vi ringa Oskar!
  • Martin P
    Martin P skrev om Oskar Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Mkt bra! Ärlig och rättfram med villkoren. Svarar snabbt och bekymmerslöst. Fick till en bra försäljning!
  • Maija L
    Maija L skrev om Eddy Lloret en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Eddy Lloret är en toppen mäklare, förtroendegivande och kunnig. Försäljningen av min lägenhet gick över förväntan. Jag fick ett record pris för den.
  • Carl T
    Carl T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Jag hade ett prestigelöst och roligt samarbete med Oskar Fröblom och fick riktigt bra betalt för min lägenhet. Rekommenderas!
  • Emma A
    Emma A skrev om Oskar Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Hjälpte oss att sälja vår lägenhet till rekordpris på vår gata. Bra bemötande, hjälpsam och trevlig att ha och göra med! Kan absolut rekommendera Oskar som mäklare.
  • Soile F
    Soile F skrev om Eddy Lloret en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Bra och kunnigt bemötande. Lyssnade och resonerade med oss säljare om olika alternativ.
  • Richard L
    Richard L skrev om Eddy Lloret en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Ett väldigt seriöst bemötande. Väldigt områdeskunnig och noga med att man hänger med på allt och förstår hela säljresan.
  • Ivanna K
    Ivanna K skrev om Oskar Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Johan D här på lånad facebook. Otroligt kul att sälja med en så professionell mäklare som Oskar.
    Fantastiskt resultat med prisrekord per kvadrat i föreningen. Kommer rekommendera Oskar för alla jag vet vill sälja.
    Givetvis vet jag vem jag ringer om det blir dags att sälja igen.
    Tack Oskar! Bra jobbat!
  • Jennie P
    Jennie P skrev om Oskar Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Oskar; en proffessionell mäklare på toppnivå! Rekommenderar honom starkt! Smart, snabb & ödmjuk.
    //Jennie Persson, Liljeholmskajen
  • Maria M
    Maria M skrev om Eddy Lloret en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Väldigt proffsig, vänlig och tillmötesgående.
  • Jonny E
    Jonny E skrev om Eddy Lloret en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Min upplevelse som kund var mycket god, Eddy utförde uppdraget på ett ypperligt sätt.
  • Nina J
    Nina J skrev om Eddy Lloret en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Eddy uppfyllde alla de krav vi hade på en mäklare. Väldigt proffessionell och lyssnade, mottog och verkställde alla våra önskemål!
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Eddy Lloret en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Proffsig och kunnig. Kändes inte alls som ett påtvingande säljare.
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Oskar Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Mycket proffsig, engagerad, trevlig och serviceinriktad mäklare. Kan rekommenderas till alla!
  • Claudia E
    Claudia E skrev om Oskar Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Oskar är en professionell och engagerad mäklare. Min bostadsförsäljning kunde inte ha gått bättre och vi fick även mycket stöd vid inköp av ny bostad. Fantastisk mäklare!
  • David G
    David G skrev om Peter Backlund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Jättetrevlig och skarp kille. Fantastisk mäklare med mycket kunskap inom sin bransch. Jag är otroligt nöjd och har rekommenderat honom till mina vänner och bekanta, något som jag inte kommer att sluta med.
  • Laila Å
    Laila Å skrev om Peter Backlund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Jag har varit mycket nöjd med bemötandet från början av min första kontakt med Peter Backlund, och ända fram till försäljning och kontraktskrivning av min bostad. Peter har varit lyhörd till mina frågor, kunnat svara på dem och delgett mig sina erfarenheter som varit givande och lärorika för mig inför och efter försäljningen. Peter har varit mycket flexibel och lätt att nå, både via mail och telefon. Det har känts bra att alltid få tag Peter om frågor uppstått. All dokumentation som rört bostadsförsäljningen har noggrant gåtts igenom på ett enkelt och informativt sätt så att jag alltid känt mig uppdaterat med vart i försäljningsprocessen jag befunnit mig och vad nästa steg varit. Peter har mycket väl levt upp till mina förväntningar på hur en seriös och trygg bostadsförsäljning ska gå till.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Peter Backlund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Jag har en väldigt bra upplevelse som kund av att köpa lägenhet av mäklare Peter Backlund. Han var kunnig, noggrann och lätt att kommunicera med.
  • Annika A
    Annika A skrev om Peter Backlund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Jag upplevde som köpare att Peter var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Han svarade på alla frågor och de som han inte visste svaret på direkt återkom han med svar så snart som det var möjligt. Peter ordande även extra visningar på min förfrågan vilket var väldigt tacksamt för mig. Jag upplevde Peter som ärlig och seriös.
  • Anja W
    Anja W skrev om Peter Backlund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Peter hade koll på läget, kändes som en trygg affär från början till slut!
  • Björn A
    Björn A skrev om Peter Backlund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Väldigt duktig, klar, tydlig och trevlig!! löste en tvist mellan mig och säljaren på ett väldigt smidigt sätt
  • Niclas A
    Niclas A skrev om Peter Backlund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Mycket vänligt och personligt bemötande och en unik förmåga att känna av människor och just hur de vill jobba under försäljningen utav sin bostad.
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Peter Backlund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Peter var ansvarig mäklare för två objekt som vi tittade på, varav det andra blev affär. Det första objektet hittade via Hemnet, men det andra objektet var det Peter själv som presenterade för oss och hjälpte oss boka in en visning, baserat på de behov som vi ej såg som uppfyllda i det första objektet. Mycket proffsig, har varit lätt att få tag på telefon hela vägen från visning till avslut.
  • Daniel
    Daniel skrev om Oskar Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Mycket bra upplevelse från första mötet till avslutad affär. Oskar var snabb i att återkoppla på telefon och mail och affären gick bra!
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Peter Backlund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Peter har varit en otroligt bra mäklare ända från visningen fram tills idag. Från min upplevelse uppfattar jag honom som väldigt kompetent, engagerad och ärlig. Det hela har känts som en trygg affär från första början och om jag vill sälja i framtiden kommer jag definitivt kontakta Peter.
  • Gungör S
    Gungör S skrev om Peter Backlund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Vänligt, hjälpsam, ansvarsfull och har kunden i centrum
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Peter Backlund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Peter skötte sig exemplariskt och väldigt professionellt genom hela försäljningsförloppet. Vi skulle absolut anlita honom igen.
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Peter Backlund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Trevlig, tillmötesgående och effektiv. Rekommenderar varmt :)
  • Robel M
    Robel M skrev om Peter Backlund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Peter var snabb och duktig på att hjälpa oss hitta vår lägenhet. Han var alltid hjälpsam och försåg oss ständigt med nödvändig information inför vårt stora beslut.
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Peter Backlund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Otroligt bra, väldigt ödmjuk, snäll och krånglar inte till saker och ting. Jag är väldigt nöjd och kommer absolut rekommendera Peter till mina vänner familj och om jag ska sälja bostad själv.
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Oskar Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Oskar är en mycket professionell och trevlig mäklare som jag varmt rekommenderar.
  • Pantea M
    Pantea M skrev om Oskar Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Jag har sålt min lägenhet med Oskar, och skulle göra det om om det skulle bli aktuellt då han har verkligen överträffat mina förväntningar. Han är mycket proffsig, engagerad och stödjande i hela processen. Suveränt kundbemötande och snabb återkoppling . Rekommenderas starkt!
  • Madelene L
    Madelene L skrev om Oskar Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Vi är jättenöjda med Oskar och rekommenderar varmt. Vi fick bra kontakt direkt och har känt att vi har kunnat vända oss till honom med alla möjliga frågor. Vi har känt oss trygga med Oskars hjälp hela processen, från fotografering till att skriva kontrakt.
  • Lennarth S
    Lennarth S skrev om Oskar Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Oscar har förmågan att se fördelarna i varje liten detalj och även kommunicera detta på ett korrekt sätt. Med andra ord: en toppenmäklare som kan maximera utfallet till säljaren.
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Oskar Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    En utmärkt fastighetsmäklare med bra energi och glöd. Otroligt effektiv och kunnig. Levererade verkligen ett bra resultat med både nöjd köpare och säljare. Kan varmt rekommendera till alla som vill sälja i hans trakt!
  • Alexander I
    Alexander I skrev om Oskar Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Utmärkt bemötande! Haft nöjet att ha Oskar både på säljar och köparsida, tydlig kommunikation med en varm ödmjukhet. Oskar är en bra lyssnare vilket ligger till grund för att man känner sig trygg och bekväm, och ja, egentligen inte behöva lägga sig i särskilt mycket. Som sedan såklart genererar ett utmärkt resultat!
  • Stina P
    Stina P skrev om Oskar Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Jag kan varmt rekommendera Oskar Fröblom!! Inte bara pga det faktum att han fick upp lägenheten till ett toppenpris, utan också att alltid finns till hands att svara på frågor även att det var tidsskillnad mellan oss. Jag bor numera i Miami, FL, och visste inte hur det skulle gå att sälja min lägenhet hemma i Stockholm, men han skötte allt största professionalism! Välj Oskar som din mäklare och du kan känna dig trygg och veta att han kommer att jobba 110% för att få en så bra och effektiv försäljning som möjligt. Jag kommer absolut anlita honom igen för framtida försäljningar!
  • Åsa Osita P
    Åsa Osita P skrev om Oskar Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Super bra mäklare som alltid finns till hands när man undrar över något och väldigt Proffesionell och trevlig!
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Oskar Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Kunnig och professionell rakt igenom
  • Ida W
    Ida W skrev om Oskar Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Engagerad mäklare som alltid ger snabb återkoppling och som sätter kunden i fokus! Både säljaren och köparen.
    Helt klart bästa mäklaren jag haft att göra med.

Ture Wennerholms Torg 2, 126 37 Hägersten