Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Midsommarkransen Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

Ture Wennerholms Torg 2, 126 37 Hägersten — Visa karta

Hägersten växer och på senare år har stadsdelen blivit mer och mer populär. 1800-talets stockholmare reste hit på sommarnöje, och även om mycket ändrats här sedan dess finns absolut både charmen och närheten till vatten och grönska kvar. I kombination med dagens puls och stadskänsla är Hägersten en trivsam stadsdel med egen identitet, mitt i Storstockholm.

Vi på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling erbjuder både köpare och säljare en helhet i bostadsaffären. Eftersom vi har Länsförsäkringar i ryggen kan vi hjälpa till med både det ena och det andra, t.ex. försäkringar, lånelöfte och bolån. Att ha allt samlat på ett och samma ställe gör det enklare och tryggare för alla parter. Länsförsäkringar styrs dessutom av sunda värderingar som närhet, nytta och långsiktighet samt är kundägda.

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Hägersten? Kontakta oss på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling!

Läs vad 177 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

• Nina S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Vi är jättenöjda med Madelenes prestation, uppmuntran och stöd under hela den tiden vi skulle sälja vår lägenhet. Vi rekomenderar starkt Madelene till anndra att anlita henne som sin mäklare! Läs mer
  • Rolf D skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Affären är ännu inte slutförd, så ett slutomdöme är svårt att ge. Så här långt är det helt ok. Läs mer
  • Andreas D skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Madelene upplevs som en mycket seriös och duktig mäklare. Vi fick bra hjälp före, under och efter det att vi sålde vår lägenhet med allt från vad man ska tänka på till uppdateringar med information hela vägen. Jag kände mig väldigt bra bemött och högt prioriterad hela tiden. Kan varm rekommendera henne, både till den som ska sälja och den som ska köpa!
    Bra koll på området samt marknaden överlag.
    Bra information med uppdateringar på det sätt som passade mig bäst för stunden, (tele, sms, mail). Hjälp i frågor om det objektet vi skulle köpa (som såldes av annan mäklare).
    Proffesionellt rakt igenom. Läs mer
  • Anne J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    En sympatisk person och proffsig mäklare.Jättetrevlig att ha att göra med på alla sätt! Läs mer
  • Ellen W skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Madelene är proffsig, seriös och ambitiös. Allt vi som kund önskar oss i en mäklare. Sa jag att hon var flexibel och tillgänglig också? 😊 Läs mer
  • Hans B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Mycket effektiv och lyhörd för mina önskemål som kund. Läs mer
  • Tobias P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Heöt fantaftik och behjälpliga i alla situstioner. Jättebra,driven,trevlig. bara 5* Läs mer
  • Linnéa B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Madelene var proffsig och väldigt trevlig att arbeta med! Läs mer
  • Marie S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Eddy var ett stort stöd för oss när vi behövde sälja en lägenhet för släktens räkning, ett dödsbo. Med alla de delar som helt plötsligt dyker upp, var vi trygga med Eddys erfarenhet - dels kring hur marknaden fungerar och dels i hela säljprocessen, från start till slut. Läs mer
  • George G skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Eddy är en av dem bästa mäklarna som jag har jobbat med. Jag fick ett mycket fint bemötande av honom redan fösta gången. Läs mer
  • Johan T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Tar kund och säljare seriöst och är enkel att diskutera med. Läs mer
  • Viktor W
    Viktor W skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Professionell, rutinerad och trevlig. Läs mer
  • Rickard L
    Rickard L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Eddy var en kunnig, trygg, erfaren och pålitlig partner under hela vår försäljningsfas. Vi uppskattade att han ofta återkom med uppdatering inför och under försäljningen och dessutom alltid var lätt att nå när vi behövde få svar på alla möjliga extra frågor. Vi rekommenderar gärna Eddy som fastighetsmäklare till andra som vill ha en smidig och bra bostadsförsäljning! Läs mer
  • Dick H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Fantastiskt bra mäklare, som ja både köpte lgh av och som ja anlitade när jag sålde den. Allt har gått över förväntan! Läs mer
  • Max A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Eddy fick uppdraget att sälja vår lägenhet då han ingav förtroende och visade stort engagemang från första mötet. Eddy var behjälplig genom hela processen, alltid tillgänglig och med smarta idéer resulterade i en trygghet för oss. Eddys värme och goda person gav känslan av det lilla extra. Vi är supernöjda och Vi kan varmt rekommendera ett möte med Eddy till alla som går i säljtankar. Läs mer
  • Cesar W skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Vi anlitade Eddy i samband med vår försäljning och är mycket nöjda med både resultatet, bemötandet och tillgängligheten. Även efter genomförd försäljning har Eddy tagit sig tid att vara bollplank i vårt köp av villa.

Eddy utmärker sig särskilt i jämförelse med andra mäklare genom sin förmåga att "på riktigt" gå längre än vad uppdraget kräver. Läs mer
  • Camilla L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Toppenbra engagerad mäklare, med jättebra lokal kännedom kring telefonplan. Läs mer
  • Klas E skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Vi är nöjda med Eddy, hantillgodosåg våra önskemål under hela affären. Han var även lätt att få tag på när vi hade frågor. Läs mer
  • Daniel B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Bra genomfört uppdrag trots en svår marknad. Framför allt en bra tillgänglighet och förmåga att agera snabbt när det krävdes. Läs mer
  • Christopher L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Eddy är en högklassig mäklare som vet vad han ska säga i vilket läge. Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Drazen C skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Min lägenhetsförsäljning var lite komplicerad iom att jag bodde utomlands just då. Eddy var trevlig, kunnig och väldigt flexibel. Han var till väldigt stor hjälp igenom hela processen. Läs mer
  • Martin P
    Martin P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Mkt bra! Ärlig och rättfram med villkoren. Svarar snabbt och bekymmerslöst. Fick till en bra försäljning! Läs mer
  • Maija L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Eddy Lloret är en toppen mäklare, förtroendegivande och kunnig. Försäljningen av min lägenhet gick över förväntan. Jag fick ett record pris för den. Läs mer
  • Carl T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Jag hade ett prestigelöst och roligt samarbete med Oskar Fröblom och fick riktigt bra betalt för min lägenhet. Rekommenderas! Läs mer
  • Soile F skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Bra och kunnigt bemötande. Lyssnade och resonerade med oss säljare om olika alternativ. Läs mer
  • Richard L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Ett väldigt seriöst bemötande. Väldigt områdeskunnig och noga med att man hänger med på allt och förstår hela säljresan. Läs mer
  • Maria M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Väldigt proffsig, vänlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Jonny E skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Min upplevelse som kund var mycket god, Eddy utförde uppdraget på ett ypperligt sätt. Läs mer
  • Nina J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Eddy uppfyllde alla de krav vi hade på en mäklare. Väldigt proffessionell och lyssnade, mottog och verkställde alla våra önskemål! Läs mer
  • Daniel D skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Proffsig och kunnig. Kändes inte alls som ett påtvingande säljare. Läs mer
  • Daniel K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Mycket proffsig, engagerad, trevlig och serviceinriktad mäklare. Kan rekommenderas till alla! Läs mer
  • David G
    David G skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Jättetrevlig och skarp kille. Fantastisk mäklare med mycket kunskap inom sin bransch. Jag är otroligt nöjd och har rekommenderat honom till mina vänner och bekanta, något som jag inte kommer att sluta med. Läs mer
  • Laila Å
    Laila Å skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Jag har varit mycket nöjd med bemötandet från början av min första kontakt med Peter Backlund, och ända fram till försäljning och kontraktskrivning av min bostad. Peter har varit lyhörd till mina frågor, kunnat svara på dem och delgett mig sina erfarenheter som varit givande och lärorika för mig inför och efter försäljningen. Peter har varit mycket flexibel och lätt att nå, både via mail och telefon. Det har känts bra att alltid få tag Peter om frågor uppstått. All dokumentation som rört bostadsförsäljningen har noggrant gåtts igenom på ett enkelt och informativt sätt så att jag alltid känt mig uppdaterat med vart i försäljningsprocessen jag befunnit mig och vad nästa steg varit. Peter har mycket väl levt upp till mina förväntningar på hur en seriös och trygg bostadsförsäljning ska gå till. Läs mer
  • Sofia S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Jag har en väldigt bra upplevelse som kund av att köpa lägenhet av mäklare Peter Backlund. Han var kunnig, noggrann och lätt att kommunicera med. Läs mer
  • Annika A
    Annika A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Jag upplevde som köpare att Peter var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Han svarade på alla frågor och de som han inte visste svaret på direkt återkom han med svar så snart som det var möjligt. Peter ordande även extra visningar på min förfrågan vilket var väldigt tacksamt för mig. Jag upplevde Peter som ärlig och seriös. Läs mer
  • Anja W skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Peter hade koll på läget, kändes som en trygg affär från början till slut! Läs mer
  • Björn A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Väldigt duktig, klar, tydlig och trevlig!! löste en tvist mellan mig och säljaren på ett väldigt smidigt sätt Läs mer
  • Niclas A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Mycket vänligt och personligt bemötande och en unik förmåga att känna av människor och just hur de vill jobba under försäljningen utav sin bostad. Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Peter var ansvarig mäklare för två objekt som vi tittade på, varav det andra blev affär. Det första objektet hittade via Hemnet, men det andra objektet var det Peter själv som presenterade för oss och hjälpte oss boka in en visning, baserat på de behov som vi ej såg som uppfyllda i det första objektet. Mycket proffsig, har varit lätt att få tag på telefon hela vägen från visning till avslut. Läs mer
  • Cecilia J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Peter har varit en otroligt bra mäklare ända från visningen fram tills idag. Från min upplevelse uppfattar jag honom som väldigt kompetent, engagerad och ärlig. Det hela har känts som en trygg affär från första början och om jag vill sälja i framtiden kommer jag definitivt kontakta Peter. Läs mer
  • Gungör S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Vänligt, hjälpsam, ansvarsfull och har kunden i centrum Läs mer
  • Lisa E skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Peter skötte sig exemplariskt och väldigt professionellt genom hela försäljningsförloppet. Vi skulle absolut anlita honom igen. Läs mer
  • Johanna N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Trevlig, tillmötesgående och effektiv. Rekommenderar varmt :) Läs mer
  • Robel M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Peter var snabb och duktig på att hjälpa oss hitta vår lägenhet. Han var alltid hjälpsam och försåg oss ständigt med nödvändig information inför vårt stora beslut. Läs mer
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Otroligt bra, väldigt ödmjuk, snäll och krånglar inte till saker och ting. Jag är väldigt nöjd och kommer absolut rekommendera Peter till mina vänner familj och om jag ska sälja bostad själv. Läs mer
  • P

2015-10-21

Omdömet har granskats och är verifierat

P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Inte särskilt proaktiv när det kommer till budgivningen. Läs mer
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    En utmärkt fastighetsmäklare med bra energi och glöd. Otroligt effektiv och kunnig. Levererade verkligen ett bra resultat med både nöjd köpare och säljare. Kan varmt rekommendera till alla som vill sälja i hans trakt! Läs mer
  • Åsa Osita P
    Åsa Osita P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Super bra mäklare som alltid finns till hands när man undrar över något och väldigt Proffesionell och trevlig! Läs mer
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Kunnig och professionell rakt igenom Läs mer
  • Ida W
    Ida W skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten
    Engagerad mäklare som alltid ger snabb återkoppling och som sätter kunden i fokus! Både säljaren och köparen.
    Helt klart bästa mäklaren jag haft att göra med. Läs mer

Bästa mäklarna i Stockholm:

Kungsvägen 26, 19128, Sollentuna