Alla kategorier Mäklare Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Sollentuna

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Sollentuna

Sollentunavägen 153, 191 48 Sollentuna — Visa karta

Här i Sollentuna, i norra Storstockholm, finns något visst. Vi som bor här känner till det väl, och du som ännu inte hittat hit får förhoppningsvis uppleva det snart. Sollentuna toppar ranking när det gäller att bo med familj och i 2014 års undersökning från SCB slogs här svenskt rekord i nöjda medborgare. Det är svårt att säga vad som gör att livskvaliteten är så hög här. Kanske är det närheten till city och Arlanda, de många bra köpcentrumen, de bra skolorna, företagsklimatet...eller kanske allt sammantaget?

Vi på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Sollentuna erbjuder en helhet för dig som vill köpa eller sälja en fastighet här i området. Med oss får du försäkringar, fastighetsförmedling och bank på samma ställe, det underlättar bostadsaffären för både köpare och säljare.

Välkommen!

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Sollentuna har inga rekommendationer.

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Sollentuna saknar rekommendationer. Har du besökt eller anlitat Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Sollentuna? Skriv en rekommendation och berätta för våra användare vad du tycker!

Kungsvägen 26, 19128, Sollentuna