Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Upplandsgatan 51, 113 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan!

Vi mäklare här på kontoret får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett brett kontaktnät här i Vasastan som ger oss köpare i alla områden.

Vårt mål är att hjälpa dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, din villa eller ditt fritidshus. Därför ger vi dig en helhetslösning med mäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor i ett och samma paket.

Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 110 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

• 2019-07-10

TOBIAS S skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay är en väldigt duktig och driven mäklare som verkligen anstränger sig. Lyhörd, effektiv och kunnig! Läs mer
  • 2019-07-03

MATTHEW OLIVER D skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma was charming from our very first meeting. She took time to learn about our situation and also researched the area before our initial meeting. We felt secure in the knowledge that she'd sold apartments in the nearby area and she understood from the very start what elements would sell our apartment. During the listing she was extremely responsive and we always felt that she was there to support us. With her help we managed to not only sell our apartment but we also got a great sq meter price for the building. It's always difficult to choose a good broker however, I can strongly recommend Emma. Läs mer
  • 2019-07-03

Sandra T skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erin var suverän genom den otroligt snabba säljprocessen! Inom 1 dygn från det att vi först träffade Erin så var lägenheten såld. Vi var supernöjda med hans tillgänglighet, trevliga bemötande och snabba arbete, som dessutom genererade ett pris vi blev mycket nöjda med. Jag kan varmt rekommendera Erin!! Läs mer
  • 2019-06-10

Charlotte W skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hej,
    vi har köpt en bostadsrätt, en tvåa på Lilla Essingen.
    Hanna har bemött oss från första stund till nu på ett mycket professionellt sätt. Alltid glad, tillmötesgående, trevlig och återkopplar inom kort.
    Det har varit en fröjd att ha Hanna som mäklare.
    Vi ger henne de bästa rekommendationerna och hoppas våra vägar korsas fler gånger.

Många varma hälsningar,

Charlotte Wiberg-Gudmundsson Läs mer
  • 2019-05-31

Viktor A skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    En riktig krigare, som resulterar i vissa avkall på noggrannhet, men i stort sett en väldigt hängiven mäklare. Läs mer
  • 2019-05-16

Farzad F skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag köpte en lägenhet som Erin var huvudmäklaren för försäljningen.
    Min upplevelse som en köpare med honom var fantastiskt.
    Han var väldigt hjälpsam, som mäklare, kunnig men samtidigt väldigt trevlig.
    Kände tryggt på hela processen.
    Såna mäklare gör hela fösälningnsprocessen mycket lättare upplevelse. Läs mer
  • 2019-05-14

Louise J skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en fantastisk mäklare som har mitt fulla förtroende. Jag rekommenderar henne varmt för en lyckad bostads försäljning. Läs mer
  • 2019-05-14

Johan L skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en 1rok på Lillla Essingen med hjälp av Tolgay. Vi hade tidigare haft kontakt med varandra och jag hade nämnt vad jag var intresserad av. Tolgay kom senare med frågan om jag var intresserad av denna lägenhet, som var ett renoveringsobjekt. Sedan jobbade Tolgay stenhårt med att detta skulle bli möjlighet för mig, då ytterliggare två mäklare var involverade och deras förslag var att föreningen själva skulle renovera. Var mycket nöjd med Tolgay. Han är snabb att besvara frågor, tillgänglig hela tiden och det känns som han ger allt för en som kund. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-05-10

Sofia B skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hanna förmedlade en bostadsrätt som vi köpt. Otroligt serviceinriktad och tillmötesgående! Köper gick otroligt smidigt! Läs mer
  • 2019-05-09

Fredrik H skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt lgh via Hanna.
    Det var en ganska komplicerad affär med många inblandade lägenheter, viljor och önskemål.
    Hanna hanterade detta på ett mycket proffsigt sätt.
    Hon var noga med att informera undervägs och det var viktigt för mig.
    Jag kan varmt rekommendera Hanna som mäklare. Läs mer
    hanna m gillar detta
  • 2019-05-08

Peter B skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi har köpt en bostadsrätt på st Eriksgatan i Stockholm.
    Hanna har från första mötet varit korrekt, saklig, ärlig men inte minst positiv och personlig.
    Visningar Hanna haft har inte känts stressande, frågor vi haft har hon undersökt och snabbt återkopplat.
    Hanna har vida överträffat dom förväntningar man kan ställa.
    Det har allt igenom varit mycket positivt att göra vårt köp. Vi har fått den hjälp vi önskat och mer därtill. I en framtid kommer vi att anlita Hanna vid fastighetsaffärer. Vi har redan rekommenderat Hanna till vänner som dels går i säljtankar, men också letar bostad. Läs mer
    hanna m gillar detta
  • 2019-05-06

Louise B skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min lägenhet på Kungsholmen med Tolgay Erdincs hjälp. Tolgay var helt underbar att ha som mäklare. Kunnig, vänlig och otroligt hjälpsam. Jag kan varmt rekommendera Tolgay som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-26

Hanna H skrev om Joseph Rashid en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Ett otroligt trevligt bemötande av Joseph som var till stor hjälp för att jag lyckades hitta min perfekta första lägenhet! Läs mer
  • 2019-04-24

Ulrika H skrev om Joseph Rashid en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Superproffsig hela vägen !
    Enkelt, smidigt , Joseph skötte allt åt oss !
    Kunde inte ha varit bättre. Läs mer
  • 2019-04-16

VIKTOR P skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hanna är en fantastiskt duktig mäklare som jag starkt kan rekommendera.
    Hanna är duktig på att sy ihop affärer då hon alltid lyssnar på sina kunders behov.
    Som person bidrar Hanna med mycket energi samtidigt som hon skapar ett stort fortroende då hon besitter stor kunskap om marknaden i Stockholm. Läs mer
  • 2019-04-10

Liv S skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt bostadsrätt, 3a på Kungsholmen
    Trevligt och artigt men ändå lågmält bemötande, vilket passar mig bra!
    Hade förväntningar på en professionellt bemötande, vilket jag fick
    Positiv upplevelse
    Bra uppföljning Läs mer
  • 2019-04-09

Staffan H skrev om Joseph Rashid en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Har köpt en bostadsrätt i Stockholm. Mäklaren var väldigt behjälplig, flexibel, kunnig om bostad, bransch och förtroendeingivande. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-04-09

Eva K skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag vill varmt rekommendera Emma Holst som funnits till för oss under hela processen med vägledning, goda råd och snabba svar på alla praktiska och juridiska frågor. Vi har känt oss trygga och haft så trevligt! Stort tack Emma! Läs mer
    2019-04-09 Emma H svarar Eva K
    Tack Eva det värmer att höra, vi fick till en riktigt lyckad försäljning. Tack för dina fina ord!
  • Martina A

2019-04-07

Martina A skrev om Joseph Rashid en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Köpte min första lägenhet (1:a) vid St Eriksplan och jag tycker att Joseph skötte affären på ett bra sätt. Han har varit väldigt hjälpsam och kommunikationen har varit super. Läs mer
  • 2019-04-07

Shahnaz A skrev om Joseph Rashid en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Joseph Rashid är en professionell fastighetsmäklare och har en mycket hög känsla för service , har positivt utstrålning, är öppen och omtänksam samt är en duktig lyssnare . Han är flexibel och alltid varit nårbar på telefon eller mail.
    Vi är mycket nöjd med Joseph som fastighetsmäklare och Länsförsäkringar fastighetsförmedling! Läs mer
  • 2019-04-01

Urban Tobias L skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Välj Emma! Supertrevlig, driven, proffsig och noggrann! Trots att jag var nöjd och nära att signa propsade Emma på en extra privatvisning... det lönade sig och jag sålde senare samma dag till just dom! Läs mer
    2019-04-09 Emma H svarar Urban Tobias L
    Helt rätt Tobbe :) En extra visning kan ge så mycket! Tack för din rekommendation!
  • RADMILA L

2019-03-25

RADMILA L skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    I Hanna ser jag en ung, talangfull, seriös och lyhörd dock målmedveten professional.
    Så glad att jag hade med henne att göra i mitt livs största affär! Rekommenderar Hanna som pålitlig mäklare. Läs mer
  • 2019-03-13

Jens W skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay är en mycket duktig och trevlig mäklare med ett härlig driv. Läs mer
  • 2019-02-22

Fredrik van Speijk skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hanna är en fantastisk mäklare för både säljare och köpare. I vårt fall var vi inte redo att sälja när Hanna kontaktade oss. Hanna höll hela tiden kontakten med oss och låg på, precis som jag vill att en mäklare skall vara. Efter 1 vecka kom hon med ett bud som vi inte kunde motstå. Hanna hjälpte oss sedan genom säljprocessen på ett väldigt smidigt sätt. Hanna är lyhörd, engagerad och proffsig i sin yrkesroll och vi är övertygade om att i vårt fall blev både köpare och säljare väldigt nöjda. Läs mer
  • Eva S

2019-02-19

Eva S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är lugnet man behöver vid en försäljning. Kunnig, stabil, lyhörd, pålitlig. Jag kände mig trygg genom hela processen. Läs mer
  • Martin J

2019-02-18

Martin J skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min 1a på lilla Essingen i början av 2019. Träffade tolgay på en annan visning och fick intrycket att han var proffsig, kunnig , hungrig och ville verkligen inte ge upp. Allt det fick han verkligen bevisa då min lägenhet var under renovering i hela byggnaden. Men det som verkligen stack ut med honom var småsakerna tycker jag, han gav verkligen det där lilla extra som gjorde att jag kunde få de priset jag var ute efter och göra de till en bra smidig snabb affär. Skulle starkt rekommendera tolgay till andra och kommer defenetivt höra av mig till han när jag säljer nästa objekt. Läs mer
  • 2019-02-18

William Elofsson skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay Erdinc är proffsig, alert och lyhörd. När jag köpte min lägenhet upplevde jag att han tog sig tiden att lyssna in mina förväntningar för att därefter leva upp till dem. Med andra ord en riktigt bra mäklare! Läs mer
  • Ergun T

2019-02-17

Ergun T skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag blev rekommenderad att välja Tolgay som mäklare, och nu kan jag varmt rekommendera honom vidare. Han gjorde allt som förväntas och mer därtill. Han är professionell, alltid tillgänglig och jättetrevlig! Han hjälpte mig att välja ny bostad efter försäljningen och ger tid för privata visningar oavsett dag och tid på dygnet. Han är ett exempel på att hårt arbete alltid lönar sig. Han sålde min innan visning med resultatet närmare en halv miljon över utropspris. Supernöjd! Läs mer
  • 2019-02-14

Liselotte Stray skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte lgh via Hanna och fint bemötande som köpare från början till slut. Snabb i återkoppling på både tel och sms, flexibel, påläst och supertrevlig.

Kan rekommendera henne varmt! Läs mer
  • Kilian F

2019-02-13

Kilian F skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Är så himla nöjd med Hanna!
    Glad att jag valde henne till att sälja min lägenhet. Hon är snabb på att svara, och vet precis vad som krävs för att nå de man vill.

Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-02-13 hanna m svarar Kilian F
    Tusen tack för dem fina orden Kilian och tack för förtroendet!

Glad att du är nöjd!

Bästa hälsningar
    Hanna Mikiver
  • Peter F

2019-02-08

Peter F skrev om Fanny Palsander en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fanny har varit fantastisk!
    Hon har tagit mig igenom min första bostadsaffär på ett föredömligt sätt, vänligt bemötande och alltid tillgänglig.
    Jag rekommenderar henne till alla som ska sälja eller köpa en lägenhet.
    Mvh Peter Läs mer
  • 2019-02-06

Linn Öström skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är allt man kan önska sig av en mäklare som man köper lägenhet via. Otroligt professionell, väldigt kunnig om objekt, smidig och snabb men ändå väldigt noggrann. Högt betyg utan tvekan! Läs mer
  • 2019-01-31

Frida H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en mäklare som inger oerhört förtroende. Hon är professionell, lyhörd och går ur sin väg för att göra kunden nöjd. Jag kan bara ge mina starkaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-01-31

Robert D skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra känsla för att vara på när det behövs och vara avvaktande när det behövs. Tålmodig och hänsynstagande till ens önskemål. Läs mer
    2019-02-01 Emma H svarar Robert D
    Hej Robert, Tack för de fina orden, de värmer. Riktigt bra budgivning i denna hårda marknad med. Trevlig helg! Mvh Emma Holst
  • 2019-01-28

Britt T skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi har sålt vår 4:a i Kristineberg och Erin har gjort ett jättejobb att hitta rätt köpare. Vi hade höga förväntningar på ett pris och Erin lyckades nästan nå detta mål vi är nöjda och uppfattar att köparna också är det. Mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • Mikael T

2019-01-21

Mikael T skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erin har ett professionellt sätt som övertygar både säljare och presumtiva köpare. Han översäljer inte utan har en realistisk syn på vad han och företaget kan åstadkomma. Vi är väldigt nöjda med den insats som Erin gjort då han hjälpt oss att sälja vår lägenhet i Vasastan. Läs mer
  • 2019-01-21

Alexander skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag fann Emma via mina grannar som hade lyckats sälja sin lägenhet till ett mycket bra pris. Efter att ha jämfört Emma med andra mäklare blev det för mig snabbt tydligt att hennes beskrivna tillvägagångssätt i säljprocessen passade oss. Sagt och gjort lyckades hon dra i sitt kundregister så vi, trots den svajiga marknaden, lyckades sälja lägenheten innan visning, till ett pris som inte kan anses vara något annat än succé. Som säljande part hade jag många frågor och hon återkopplade alltid snabbt, med relevant information, även om det var sent på kvällen. Emma har varit lyhörd, konsultativ och lösningsfokuserad och jag kan inte annat än att starkt rekommendera henne! / Säljaren av en två på St Eriksplan Läs mer
  • Julia B

2019-01-16

Julia B skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Helt fantastisk! Hanna sålde min lägenhet + att jag köpte en ny, där Hanna var mäklare, på samma dag. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-01-16 hanna m svarar Julia B
    Tack för dem fina orden Julia, och tack för ditt förtroende! ?
  • Ida M

2018-11-29

Ida M skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hanna har ett väldigt gott bemötande, är professionell och lyhörd. Hon svarade på alla frågor som dök upp under processen och kändes väldigt engagerad. Ett stort plus är att hon är lätt att få tag i då hon svarar snabbt oavsett om det är telefon, sms eller mail. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2018-11-28

David S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    She was very professional and kind. So I could make succesful buying with her. Tack ! Läs mer
  • Jenny Ö

2018-10-05

Jenny Ö skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är verkligen en toppenmäklare! Professionell, trygg, lyhörd och gav ett väldigt gott bemötande genom hela försäljningsprocessen. Ett stort plus är också tillgängligheten, svarar snabbt på telefon/sms/mail. Jag är även mer än nöjd med slutpriset. Jag kan varmt rekommendera Emma! Läs mer
  • 2018-09-20

Börje S skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra säljare. Respektfull. Lyssnar. Tillgänglig. (ringt upp raskt vid kontaktförsök) Transparant. Läs mer
  • 2018-08-27

Fredrik S skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Kunnig och mycket bra bemötande, gjorde det lilla extra som gör att man känner sig trygg i sin bostadsaffär. Läs mer
  • Thomas H

2018-08-27

Thomas H skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag och min fru har köpt en 3:a på kungsholmen. Jag fick direkt från första telefonkontakt en bra känsla av Erin, som var tillmötesgående med extra visning av lägenheten med kort varsel. Uppskattade också att Erin var rak och tydlig vad gäller både hur budgivning och kontraktskrivning skulle gå till. Kontoret där vi skrev kontraktet gav en avkopplad, familjär stämning men utan att tappa i professionellt intryck. Vi kände oss trygga med att göra köpet, vilket annars kan vara något att oroa sig för då det gäller en stor affär som man gör sällan i livet. Läs mer
    2018-08-27 Erin K svarar Thomas H
    Tack för dem fina orden Thomas. Det var ett nöje att hjälpa er. Jag hoppas ni trivs i nya lägenheten! Mvh, Erin
  • 2018-08-27

Kenneth M skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt en 3:a på Kungsholmen med hjälp av Erin. Erin utmärker särskilt genom att han höll mig uppdaterad genom hela processen. Erin lyckades få ihop en stor skara spekulanter och en snabb budgivning. Slutbudet kom från en spekulant som Erin fick att åka från Östersund för att se min lägenhet. Läs mer
    2018-08-27 Erin K svarar Kenneth M
    Tack Kenneth för de fina orden! Jag är väldigt tacksam för att jag kunde hjälpa till och jag ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Hälsningar Erin
  • André I

2018-05-28

André I skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    I en mycket tuff marknad lyckades Emma med ett professionellt bemötande och engagemang sälja min bostadsrätt inne på Kungsholmen i Stockholm city. Det kändes tryggt från start till slut. Läs mer
  • 2018-05-17

Charlotte A skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erin är påläst, förtroendeingivande och proffesionell. Jag är mycket nöjd med honom som mäklare. Läs mer
  • 2018-04-18

Verifierad kundrelation
    Yan Kang C skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Han är väldig aktiv ock duktiv Läs mer
  • 2018-03-27

Eleasa S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Han är jätteduktig och snäll. Han har tålamod, lyssna först och bestäm sedan. Läs mer
    2018-03-27 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan svarar Eleasa S
    Tack Eleasa för de fina orden. Det var en trevlig försäljning! Hälsa familjen så mycket.
  • 2018-03-06

Sofia L skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erin guidade oss igenom hela processen av att sälja vår lägenhet på ett bra sätt, med goda råd när vi var osäkra på marknaden. Han var alltid väldigt snabb på att svara både på telefon och sms. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera honom som mäklare! Läs mer

Upplandsgatan 51, 113 28 Stockholm