Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Upplandsgatan 51, 113 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan!

Vi mäklare här på kontoret får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett brett kontaktnät här i Vasastan som ger oss köpare i alla områden.

Vårt mål är att hjälpa dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, din villa eller ditt fritidshus. Därför ger vi dig en helhetslösning med mäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor i ett och samma paket.

Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 136 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

• 2019-09-18

Mattias N skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Lyhörd och inger förtroende. Finns tillgänglig för frågor och återkopplar snabbt. Ett nöje att ha fått ett lägenhetsköp förmedlat via. Läs mer
  • 2019-09-12

Gustav T skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Allt fingerade smidigt med Tolgay och han var väldigt behjälplig under hela processen. Läs mer
  • 2019-09-12

Oliver J skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Snabb, flexibel och professionell Läs mer
  • 2019-09-12

Malin Alicé Catrin M skrev om Joseph Rashid en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag både köpte och sålde med Joseph som mäklare och är supernöjd med kontakten som både köpare och säljare. Joseph tar sig alltid extra tid att bolla frågor, funderingar, har med mig som säljare på banan hela tiden och ger kontinuerliga uppdateringar. Rak i kommunikationen, alltid på gott humör och med en härlig inställning. Gav mig höga men också rimliga förväntningar som han utan tvivel levde upp till. Kan varmt rekommendera Joseph för att göra en trygg bostadsaffär och kommer definitivt rekommendera honom till personer i min närhet :) Läs mer
  • 2019-09-10

Daniel J skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt en tvåa på Kungsholmen. Tolgay har varit trevlig, professionell och tillgänglig under hela processen. Läs mer
  • 2019-09-10

Maria B skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Har köpt bostad, trevlig, ambitiös och pålitlig. Läs mer
  • 2019-09-10

Martin G skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag kom i kontakt med Tolgay via bostadsrättsföreningens ordförande som visste att jag var på jakt efter en lägenhet.

Tolgay var hela tiden tillmötesgående och bra att ha med att göra trots att affären inte var helt enkel att hantera (på grund av olika omständigheter), vilket han även det hanterade bra.

Tycker att Tolgay har en hög servicenivå och en god känsla för att hantera människor.

Rätt man på rätt plats! Läs mer
  • 2019-09-10

Sebastian H skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi sålde en två på Kungsholmen.

Bemötandet av Tolgay har varit professionellt, alltid fått uppdateringar hur det gick igenom hela försäljningen.

I helhet tycker vi Tolgay har gjort ett bra jobb, vill ni ha hen mäklare som håller bra kontakt och är hungrig på att sälja så är Tolgey helt rätt. Läs mer
  • 2019-09-09

Karolin Margareta Birgitta M skrev om Joseph Rashid en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Joseph är otroligt professionell. Från första kontakt känns det tryggt och han är mån om att återkomma som lovat med information som inte kan ges på plats direkt. Jag fick stort förtroende för honom och skulle rekommendera honom till mina bekanta inför framtida försäljningar. Läs mer
  • Rebecca Uhrfeldt

2019-09-04

Rebecca Uhrfeldt skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hanna gjorde lägenhetsköpet till en fröjd! Hon är otroligt proffsig, pedagogisk, transparent och tillmötesgående person som smidigt ledde mig igenom hela processen. Jag kan varmt rekommendera henne i framtiden. Läs mer
  • 2019-09-01

Jelena H skrev om Joseph Rashid en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Att varmt rekommenderar är för lite att säga ! :)
    Ni måste anlita Joseph för att uppleva det själva !
    Köpte lägenhet nyss och det ät inte min första köp . Har träffat många mäklare under visningar men alla jobbar på samma sätt .
    Bara att man är trevlig räcker inte.
    Förutom att han är professionell ...tillgänglig osv. som alla skriver ..:) Han har karisma o pondus !!!!
    Prydlig ska mäklare vara oxå .Kostym räcker inte till man ska vara presentabel exakt som de dyra bostadsratter vi köper !
    Vill ni ha ett underbar upplevelse i hela processen ta Josephs hjälp. !!! :)

Mvh Lena Borg
    Jätte kräsen person ;) Läs mer
  • SANDRA N

2019-08-29

SANDRA N skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig, trevlig och glad. Känner mig trygg med Hanna som min mäklare. Läs mer
  • Lotta Sofia T

2019-08-28

Lotta Sofia T skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hanna, vilken superhjälte! Sålde min lägenhet och allt gick över förväntan. Hade jag haft en till hade hon fått sälja den också! Rekommenderar henne varmt till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-08-28

Hanna M skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    ::::::::::::::::::::::::::::::::: Läs mer
  • 2019-08-28

REBECCA E skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min bostad genom Hanna Mikiver på Kungsholmen och är supernöjd. Engagemang, närvaro och driv är de tre orden som beskriver Hanna som mäklare bäst. Hon överträffade mina förväntningar. Rekommenderar Hanna varmt vidare. Läs mer
    2019-08-28 hanna m svarar REBECCA E
    Stort tack för omdömet och tack för att jag fick förmedla din fina lägenhet.

Jag hoppas att jag får vara med vid din nästa försäljning utav den största affären man kan göra.

Ha en super fin höst så hörs vi av! :-)
  • 2019-08-17

Fredrika L skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tack Tolgay för att du sålde vår lägenhet till ett pris som vi inte hade vågat drömma om! Tolgay har varit väldigt professionell och samtidigt personlig under hela processen. Vid första mötet lovade Tolgay att göra sitt yttersta för att få ut maximalt pris. Han har uppfyllt sitt löfte till 100%. Tolgay får våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Ulrika Birgitta S

2019-08-16

Ulrika Birgitta S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var mycket proffsig och personlig. Visade stor kunskap och ingav trygghet. Hon gjorde ett mycket bra jobb med att sälja vår lägenhet på Rådmansgatan. Henne kan jag varmt rekommendera. Läs mer
  • 2019-08-15

Martin N skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay var en väldigt engagerad och duktig mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-08-13

Anna B skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erin sålde min etta på Kungsholmen. Han höll visning medan jag var på semester, vilket jag kände mig helt lugn med. Han har varit engagerad, haft en tydlig plan för att nå vårt mål samt varit lyhörd och alltid stämt av varje drag med mig. Jag är mycket nöjd med resultatet av försäljningen! Läs mer
  • 2019-08-08

Ricardo L skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Engagerad och tydlig mäklare.
    Vi köpte en lägenheten genom Länsförsäkringar och Erin. Allt har varit väldigt tydlig kring information och nästa steg, inget fulspel eller vita lögner .
    Kan inget annat är att rekommendera Erin . Läs mer
  • 2019-08-05

Kathy P skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Smidig, snabbt och enkelt.Höll mig informerad hela tiden . Läs mer
    Tolgay E gillar detta
  • 2019-08-02

Pia E skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt en lägenhet på Södermalm och blev rekommenderad att kontakta Erin av en bekant. Erin hjälpte även min dotter att sälja sin lägenhet på Kungsholmen för en tid sedan. Eftersom hela familjen har fått en mycket positiv bild och erfarenhet av Erin och hans trevliga bemötande och mycket goda kompetens kan vi varmt rekommendera honom till våra vänner och bekanta. Vi anser att vi har fått bästa möjliga bemötande och service i samband med lägenhetsförsäljningen. Läs mer
  • 2019-07-30

Thomas B skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hej jag har gett uppdrag för att sälja en lägenhet på strålgatan 29.Där Tolgay gjorde sitt yttersta för att få ett bra pris.Han är alltid tillgänglig och välinformerad som mäklare. Jag kommer att rekommendera honom till mina kunder och vänner.vänliga hälsningar Thomas Bill ordförande brf Dammsugaren 5. Läs mer
  • 2019-07-29

Birgitta L skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Uppskattar en person som kan vara personlig utan att bli för privat. En avslappnad men seriös attityd. Det har flutit på enligt plan. Läs mer
  • 2019-07-29

Veronica Y skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi fick hjälp med ett skrivuppdrag vid försäljning av vår lägenhet på Kungsholmen. Tolgay underlättade affären för oss på alla sätt och vis, kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-07-26

Olof S skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt en bostadsrätt på Kungsholmen på 110 kvm.
    Jag upplever att jag hela tiden blev bemött på ett professionellt sätt och att mäklaren var lyhörd för mina önskemål. Från början var det inte klart när lägenheten skulle säljas men vi resonerade om lämplig tidpunkt och upplägg av försäljningen.
    Jag förväntade mig att få stöd av mäklaren i min säljprocess eftersom det är en stor affär att göra för en privatperson. Det stödet fick jag. Jag förväntade mig också att mäklaren hade kunskap om hur marknaden fungerar och det upplevde jag också att Tolgay hade.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd med försäljningen av lägenheten, det kändes bra under hela resan. Och jag fick köpare som uppskattade hur jag utvecklat lägenheten. Läs mer
  • 2019-07-10

TOBIAS S skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay är en väldigt duktig och driven mäklare som verkligen anstränger sig. Lyhörd, effektiv och kunnig! Läs mer
  • 2019-07-03

MATTHEW OLIVER D skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma was charming from our very first meeting. She took time to learn about our situation and also researched the area before our initial meeting. We felt secure in the knowledge that she'd sold apartments in the nearby area and she understood from the very start what elements would sell our apartment. During the listing she was extremely responsive and we always felt that she was there to support us. With her help we managed to not only sell our apartment but we also got a great sq meter price for the building. It's always difficult to choose a good broker however, I can strongly recommend Emma. Läs mer
  • 2019-07-03

Sandra T skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erin var suverän genom den otroligt snabba säljprocessen! Inom 1 dygn från det att vi först träffade Erin så var lägenheten såld. Vi var supernöjda med hans tillgänglighet, trevliga bemötande och snabba arbete, som dessutom genererade ett pris vi blev mycket nöjda med. Jag kan varmt rekommendera Erin!! Läs mer
  • 2019-06-10

Charlotte W skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hej,
    vi har köpt en bostadsrätt, en tvåa på Lilla Essingen.
    Hanna har bemött oss från första stund till nu på ett mycket professionellt sätt. Alltid glad, tillmötesgående, trevlig och återkopplar inom kort.
    Det har varit en fröjd att ha Hanna som mäklare.
    Vi ger henne de bästa rekommendationerna och hoppas våra vägar korsas fler gånger.

Många varma hälsningar,

Charlotte Wiberg-Gudmundsson Läs mer
  • 2019-05-31

Viktor A skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    En riktig krigare, som resulterar i vissa avkall på noggrannhet, men i stort sett en väldigt hängiven mäklare. Läs mer
  • 2019-05-16

Farzad F skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag köpte en lägenhet som Erin var huvudmäklaren för försäljningen.
    Min upplevelse som en köpare med honom var fantastiskt.
    Han var väldigt hjälpsam, som mäklare, kunnig men samtidigt väldigt trevlig.
    Kände tryggt på hela processen.
    Såna mäklare gör hela fösälningnsprocessen mycket lättare upplevelse. Läs mer
  • 2019-05-14

Louise J skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en fantastisk mäklare som har mitt fulla förtroende. Jag rekommenderar henne varmt för en lyckad bostads försäljning. Läs mer
  • 2019-05-14

Johan L skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en 1rok på Lillla Essingen med hjälp av Tolgay. Vi hade tidigare haft kontakt med varandra och jag hade nämnt vad jag var intresserad av. Tolgay kom senare med frågan om jag var intresserad av denna lägenhet, som var ett renoveringsobjekt. Sedan jobbade Tolgay stenhårt med att detta skulle bli möjlighet för mig, då ytterliggare två mäklare var involverade och deras förslag var att föreningen själva skulle renovera. Var mycket nöjd med Tolgay. Han är snabb att besvara frågor, tillgänglig hela tiden och det känns som han ger allt för en som kund. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-05-10

Sofia B skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hanna förmedlade en bostadsrätt som vi köpt. Otroligt serviceinriktad och tillmötesgående! Köper gick otroligt smidigt! Läs mer
  • 2019-05-09

Fredrik H skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt lgh via Hanna.
    Det var en ganska komplicerad affär med många inblandade lägenheter, viljor och önskemål.
    Hanna hanterade detta på ett mycket proffsigt sätt.
    Hon var noga med att informera undervägs och det var viktigt för mig.
    Jag kan varmt rekommendera Hanna som mäklare. Läs mer
    hanna m gillar detta
  • 2019-05-08

Peter B skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi har köpt en bostadsrätt på st Eriksgatan i Stockholm.
    Hanna har från första mötet varit korrekt, saklig, ärlig men inte minst positiv och personlig.
    Visningar Hanna haft har inte känts stressande, frågor vi haft har hon undersökt och snabbt återkopplat.
    Hanna har vida överträffat dom förväntningar man kan ställa.
    Det har allt igenom varit mycket positivt att göra vårt köp. Vi har fått den hjälp vi önskat och mer därtill. I en framtid kommer vi att anlita Hanna vid fastighetsaffärer. Vi har redan rekommenderat Hanna till vänner som dels går i säljtankar, men också letar bostad. Läs mer
    hanna m gillar detta
  • 2019-05-06

Louise B skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min lägenhet på Kungsholmen med Tolgay Erdincs hjälp. Tolgay var helt underbar att ha som mäklare. Kunnig, vänlig och otroligt hjälpsam. Jag kan varmt rekommendera Tolgay som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-26

Hanna H skrev om Joseph Rashid en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Ett otroligt trevligt bemötande av Joseph som var till stor hjälp för att jag lyckades hitta min perfekta första lägenhet! Läs mer
    Jelena H gillar detta
  • 2019-04-24

Ulrika H skrev om Joseph Rashid en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Superproffsig hela vägen !
    Enkelt, smidigt , Joseph skötte allt åt oss !
    Kunde inte ha varit bättre. Läs mer
  • 2019-04-16

VIKTOR P skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hanna är en fantastiskt duktig mäklare som jag starkt kan rekommendera.
    Hanna är duktig på att sy ihop affärer då hon alltid lyssnar på sina kunders behov.
    Som person bidrar Hanna med mycket energi samtidigt som hon skapar ett stort fortroende då hon besitter stor kunskap om marknaden i Stockholm. Läs mer
  • 2019-04-10

Liv S skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt bostadsrätt, 3a på Kungsholmen
    Trevligt och artigt men ändå lågmält bemötande, vilket passar mig bra!
    Hade förväntningar på en professionellt bemötande, vilket jag fick
    Positiv upplevelse
    Bra uppföljning Läs mer
  • 2019-04-09

Staffan H skrev om Joseph Rashid en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Har köpt en bostadsrätt i Stockholm. Mäklaren var väldigt behjälplig, flexibel, kunnig om bostad, bransch och förtroendeingivande. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-04-09

Eva K skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag vill varmt rekommendera Emma Holst som funnits till för oss under hela processen med vägledning, goda råd och snabba svar på alla praktiska och juridiska frågor. Vi har känt oss trygga och haft så trevligt! Stort tack Emma! Läs mer
    2019-04-09 Emma H svarar Eva K
    Tack Eva det värmer att höra, vi fick till en riktigt lyckad försäljning. Tack för dina fina ord!
  • Martina A

2019-04-07

Martina A skrev om Joseph Rashid en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Köpte min första lägenhet (1:a) vid St Eriksplan och jag tycker att Joseph skötte affären på ett bra sätt. Han har varit väldigt hjälpsam och kommunikationen har varit super. Läs mer
  • 2019-04-07

Shahnaz A skrev om Joseph Rashid en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Joseph Rashid är en professionell fastighetsmäklare och har en mycket hög känsla för service , har positivt utstrålning, är öppen och omtänksam samt är en duktig lyssnare . Han är flexibel och alltid varit nårbar på telefon eller mail.
    Vi är mycket nöjd med Joseph som fastighetsmäklare och Länsförsäkringar fastighetsförmedling! Läs mer
  • 2019-04-01

Urban Tobias L skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Välj Emma! Supertrevlig, driven, proffsig och noggrann! Trots att jag var nöjd och nära att signa propsade Emma på en extra privatvisning... det lönade sig och jag sålde senare samma dag till just dom! Läs mer
    2019-04-09 Emma H svarar Urban Tobias L
    Helt rätt Tobbe :) En extra visning kan ge så mycket! Tack för din rekommendation!
  • RADMILA L

2019-03-25

RADMILA L skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    I Hanna ser jag en ung, talangfull, seriös och lyhörd dock målmedveten professional.
    Så glad att jag hade med henne att göra i mitt livs största affär! Rekommenderar Hanna som pålitlig mäklare. Läs mer
  • 2019-03-13

Jens W skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay är en mycket duktig och trevlig mäklare med ett härlig driv. Läs mer
  • 2019-02-22

Fredrik van Speijk skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hanna är en fantastisk mäklare för både säljare och köpare. I vårt fall var vi inte redo att sälja när Hanna kontaktade oss. Hanna höll hela tiden kontakten med oss och låg på, precis som jag vill att en mäklare skall vara. Efter 1 vecka kom hon med ett bud som vi inte kunde motstå. Hanna hjälpte oss sedan genom säljprocessen på ett väldigt smidigt sätt. Hanna är lyhörd, engagerad och proffsig i sin yrkesroll och vi är övertygade om att i vårt fall blev både köpare och säljare väldigt nöjda. Läs mer

Upplandsgatan 51, 113 28 Stockholm