Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Upplandsgatan 51, 113 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan!

Vi mäklare här på kontoret får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett brett kontaktnät här i Vasastan som ger oss köpare i alla områden.

Vårt mål är att hjälpa dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, din villa eller ditt fritidshus. Därför ger vi dig en helhetslösning med mäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor i ett och samma paket.

Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 77 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

• Miriam C
    Miriam C skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Marcus är väldigt professionell och noggrann. Han är framför allt väldigt snabb på att svara och alltid tillgänglig. Har känts tryggt att ha Marcus som mäklare och försäljningen gick riktigt snabbt! Skönt för oss :)

Jag rekommenderar Marcus som mäklare för både köp och sälj! Läs mer
    2018-01-15 Marcus S svarar Miriam C
    Tack snälla Miriam för dina ord. Önskar dig all lycka framöver!
  • Fredrik D
    Fredrik D skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Marcus gav direkt ett professionellt och trovärdigt intryck. Det var tydligt att han var påläst och att han hade en god kännedom av området. Han är en god lyssnare och har en perfekt balans i försäljningsarbetet - inte för pushig och samtidigt målinriktad och fokuserad. Slutligen är han skicklig på att kontinuerligt återkoppla och jag behövde aldrig jaga honom självmant.
    Jag kan VARMT rekommendera att anlita Marcus som mäklare om ni går i säljtankar :-) Läs mer
    2018-01-15 Marcus S svarar Fredrik D
    Underbart att höra att ni är nöjda Fredrik! Hoppas våra vägar korsas igen.
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Christopher var lugn och behaglig med tydlig struktur och kommunikation i arbetet. Annonsen nådde definitivt mina förväntningar och jag är överlag väldigt nöjd att ha haft Christopher vid min sida under min bostadsförsäljning. Jag kan varmt rekommendera Christopher till andra! Läs mer
    2018-01-08 Christopher M svarar Jenny B
    Hej Jenny! Tack för dina ord och rekommendation. Vad fint att höra att du är nöjd med mig och din försäljning! Jag tackar så mycket för uppdraget och ett trevligt samarbete! Mvh Christopher
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Trevligt, tydligt och trovärdigt bemötande.
    Alla papper i ordning och kontraktskrivning mycket pedagogisk.
    Gillar! Läs mer
    2017-12-27 Christopher M svarar Henrik R
    Hej och tusen tack för er rekommendation!
    Det gläder mig att jag uppfattas på det sättet som ni beskriver. Jag vill samtidigt passa på och gratulera till er nya bostad, det ska bli kul att se hur ni formar den. Mvh Christopher
  • Jan W
    Jan W skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Herman gav ett mycket gott intryck på oss redan under visningen och var noga påläst så han kunde direkt svara på de frågor vi hade.
    Under budgivningen uppstod komplikationer då vinnande budgivare dagen efter ångrade sig men gav ett nytt lägre bud.
    Herman hanterade situationen på ett mycket smidigt och professionellt sätt, som både säljare och köpare blev mycket nöjda med. Läs mer
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Engagerad, ärlig, hjälpsam och trevlig!
    Alltid snabb återkoppling. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare och kan varmt rekommendera Marcus! Läs mer
    2017-12-13 Marcus S svarar Linnea L
    Tack själv Linnea! Det var verkligen en riktigt bra försäljning. Det var kul och inspirerande att få förmedla din fina lägenhet.
  • Helena F
    Helena F skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Marcos var alltid bra på att återkoppla och tog sig tid. Trevlig och professionell mäklare! Läs mer
    2017-11-24 Marcus S svarar Helena F
    Tack Helena för de fina orden och för förtroendet att sälja din fina lägenhet. Önskar dig all lycka med den nya lägenheten på Södermalm!
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Ett bra och professionellt bemötande som skapade förtroende och gjorde det möjligt att komma i mål med en affär. Läs mer
    2017-11-20 Marcus S svarar Mikael E
    Tack Mikael! Hoppas att ni kommer trivas i lägenheten. Vi ses igen på tillträdesdagen!
  • FROST MATTIAS K
    FROST MATTIAS K skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Snabb, flexibel, transparent och tillmötesgående. Läs mer
    2017-11-16 Christopher M svarar FROST MATTIAS K
    Hej Mattias, tusen tack för din rader och rekommendation! Jag vill samtidigt passa på att gratulera till din nya bostad. Vi ses och hörs, mvh Christopher
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Kan verkligen rekommendera Marcus efter att han på ett professionellt och engagerat sätt hjälp mig med min lägenhetsförsäljning. Läs mer
    2017-11-15 Marcus S svarar Håkan E
    Tack Håkan för förtroendet att sälja din lägenhet. Roligt att höra att jag levde upp till dina förväntningar!
  • Niclas Ö
    Niclas Ö skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Ett bra och korrekt bemötande med tydliga svar. Vi är mycket nöjda med servicen. Läs mer
    2017-11-07 Christopher M svarar Niclas Ö
    Hej Niclas och Pernilla, tack för era rekommendationer, det gläder mig att ni är nöjda med servicen. Jag vill även passa på att gratulera till köpet av en helt fantastisk våning. Mvh Christopher
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket engagerad, lättillgänglig, höll oss informerade under hela resans gång. Riktigt kul att ha lärt känna Christopher och vi kommer att vända oss till honom även i framtiden. Vi kan varmt rekommendera Christopher. Läs mer
    2017-11-02 Christopher M svarar Lotta S
    Tack Lotta och Björn för att jag fick förtroendet att förmedlar ert fantastiska hem! Det har varit trevligt att lära känna er också och tack för era rekommendationer, de uppskattas mycket. Mvh Christopher
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Seriös mäklare, väldigt trevlig som person! Läs mer
    2017-10-02 Christopher M svarar Fredrik H
    Hej Fredrik, tack för er rekommendation! Fantastiskt kul att vi fick så bra betalt i dagens marknad och att det blev det pris ni ville ha! Vi hörs och ses. Mvh Christopher
  • Mikaela Å
    Mikaela Å skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Engagerad, professionell och trevlig! Läs mer
    2017-09-25 Christopher M svarar Mikaela Å
    Hej Mikaela och Henning, tack så mycket för era rekommendationer! Mvh Christopher
  • Gabriel Ö
    Gabriel Ö skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket professionellt bemötande genom hela affären. Rekommenderar Marcus som en mycket duktig mäklare. Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Gabriel Ö
    Tack Gabriel! Vad trevligt att du är nöjd med mig och affären. Stort lycka till med den fina lägenheten.

• Anna B
    Anna B skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Bra, trevligt och professionellt bemötande. Han har ett gediget engagemang och inger fullt förtroende. Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Anna B
    Tack Anna! Kul att höra att få höra dessa fina ord.

• Maria O
    Maria O skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Christopher Maurie var tillmötesgående, trevlig, kunnig, noggrann och professionell. Läs mer
    2017-08-24 Christopher M svarar Maria O
    Hej Maria, tack för era ord, de uppskattas mycket! Vi hörs och ses igen. Mvh Christopher
  • Bahman t
    Bahman t skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Christopher är en duktig och lyhörd mäklare, han har varit tillgänglig för oss under hela processen och varit en väldigt avgörande faktor för vår resultat. Läs mer
    2017-08-14 Christopher M svarar Bahman t
    Tack för era rekommendationer, det uppskattas. Tack för förtroendet och uppdraget att få sälja er fina lägenhet. Vi hörs och ses framöver! Mvh Christopher
  • Ida H
    Ida H skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi fick ett mycket bra bemötande. Han var vänlig, korrekt och tog fram information som vi frågade efter. Vi är mycket nöjda med kontakten med Marcus Sandberg. Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Ida H
    Tack Ida!

Jag hoppas att ni trivs bra i den fina lägenheten och jag tackar för de fina orden.

• Öivind B
    Öivind B skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    En mycket trevlig kille med en lugn och skön personlighet. Ingen "bilförsäljare". Läs mer
    2017-05-22 Christopher M svarar Öivind B
    Hej Öivind, tack för dina och ord och tankar kring mig, det uppskattas. Lycka till med flytten till er nya trevliga bostad som ni köpte! Mvh Christopher
  • Frida M
    Frida M skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Fick ett bra intryck från start. Lugn, kunnig och hjälpsam. Som köpare var det precis vad jag behövde. Snabb att svara vid frågor om något dök upp. Läs mer
    2017-05-22 Christopher M svarar Frida M
    Hej Frida, tack för dina ord och rekommendation! Jag vill även passa på att säga grattis till köpet, en mycket fin lägenhet! Mvh Christopher
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Försäljningsprocessen gick smidigt och professionellt Läs mer
    2017-05-15 Christopher M svarar Henrik B
    Hej Henrik! Härligt att höra och tack för rekommendationen. Mycket tacksam att jag fick uppdraget att få sälja er trevliga lägenhet mitt på Odenplan. Mvh Christopher
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag träffade bara mäklaren vid ett tillfälle men en del telefon kontakt. jag har bara positiva upplevelser från de mötena. Läs mer
    2017-05-15 Christopher M svarar Fredrik L
    Hej Fredrik, tack för din rekommendation och vad trevligt att höra att du känner dig positiv till kontakten samt mötena med mig. Grattis till en mycket trevlig lägenhet! Mvh Christopher
  • Maja W
    Maja W skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Maurie hittade min nya bostad till mig. Effektiv, tillmötesgående och professionell. Läs mer
    2017-05-10 Christopher M svarar Maja W
    Hej Maja, tack för dina ord samt fint att höra din upplevelse om mig och ett stort grattis till din nya fina bostad! Det var kul att du tyckte om den så mycket och att den kändes rätt. Mvh Christopher
  • Julius N
    Julius N skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Fick ett bra och trevligt bemötande av Christopher. Återkopplade snabbt och bra (något jag ibland har saknat vid tidigare budgivningar). Han var snabb, tillmötesgående och enkel att ha och göra med i sin kontakt med mig och min fru (köpare). Både när det kom till visning och avslutande av affär. Vi är mycket nöjda och har inget att klaga över. Läs mer
    2017-05-08 Christopher M svarar Julius N
    Hej Julius och Marielle, tack för raderna och rekommendationen som ni har skrivit om mig. Jag är glad att höra att ni är nöjda med bemötande, visning och att ni uppskattade snabb återkoppling!
    Vi hörs och ses, vänligen Christopher
  • Joinas L
    Joinas L skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Marcus har varit professionell och hjälpsam genom hela försäljningsprocessen av min lägenhet.

Från första möte vid värdering fram till försäljning av lägenheten har Marcus visat stor kunskap om marknaden. Marcus har även varit tillgänglig och snabbt återkopplat med svar på frågor kopplade till försäljningen under hela processen.

Sammanfattningsvis skulle jag starkt rekommendera att anlita Marcus vid en framtida försäljning, jag är mycket nöjd! Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Joinas L
    Tack Jonas!

Det är härligt att höra att du blev nöjd med min service och visst är det extra roligt när det bidrar till högt slutpris!

• Hannah P
    Hannah P skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Marcus har varit proffsig och behjälplig under hela vår försäljning. Alltid lösningsorienterat och till hands! Mer än nöjd! Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Hannah P
    Tack Hannah! Alltid kul att överträffa mina säljares förväntningar, roligt att höra de fina orden.

• Peter J
    Peter J skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag fick redan från början ett mycket gott intryck av Marcus. Han skötte sitt uppdrag exemplariskt, svarade snabbt när jag skrev eller ringde och var även behjälplig med bankkontakter. Lägenheten visade sig vara en smula svårsåld, men det ska inte läggas Marcus till last. Jag är övertygad om att han gjorde allt som lät sig göras för att finna intressenter Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Peter J
    Tack Peter, jag gör mitt yttersta för mina kunder. Härligt att det blev en lyckad affär till slut.

• Anders J
    Anders J skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Lugn
    Förtroendegivande
    Pedagogisk
    Påläst Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Anders J
    Tack för de fina orden Anders, det glädjer mig att ni är nöjda.

• Tad G
    Tad G skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    väl organiserad, kunnig, tydlig Läs mer
    2017-04-09 Christopher M svarar Tad G
    Hej, tack för dina ord och kul att slutresultatet blev så bra. Tack för förtroendet att förmedla er fina vindsvåning. Allt gott, vi ses och hörs. Mvh Christopher
  • Halzska
    Halzska skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi sålde vår lägenhet med Christopher och var mkt nöjda. Han är lyhörd, vänlig och tillgänglig. Dessutom, vilket var viktigt för oss, har han en lugn och ärlig säljstil, vilket ingav förtroende. Vid sidan av säljuppdraget var han till stor hjälp i vårt letande efter ny bostad. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda och kan varmt rekommendera Christopher för andra uppdrag. Läs mer
    2017-03-17 Christopher M svarar Halzska
    Hej Halzska och Patrik, underbart att läsa era rader som ni beskriver om mig och försäljningen. Kul att ni är mycket nöjda, det gläder mig! Mvh Christopher
  • Peter J
    Peter J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket proffsig och välkomnande. Besvarade våra frågeställningar på ett koreka sätt. Helnöjd!! Läs mer
    2017-02-20 Christopher M svarar Peter J
    Hej Peter, tack för rekommendationen! Vad fint att höra att ni är nöjda med processen och mig som mäklare. Grattis till en fantastiskt trevlig lägenhet! Mvh Christopher
  • Martin G
    Martin G skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Väldigt kompetent och bra bemötande med en mycket professionell och smidig hantering. Läs mer
    2017-02-20 Christopher M svarar Martin G
    Tack Martin, vad härligt att höra att du är nöjd med förmedlingen, med mig som person och mäklare. Vi håller kontakten. Mvh Christopher
  • Victor H
    Victor H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Fick bra bemötande och Christoffer gav ett bra och förtroendegivande intryck. Läs mer
    2017-02-20 Christopher M svarar Victor H
    Hej Victor, tack för din rekommendation, det uppskattas! Vilken fin lägenhet du köpte. Vi hörs och ses, mvh Christopher
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Kan varmt rekommendera Christopher som gjorde ett exceptionellt bra jobb med försäljningen av vår lägenhet. Han är engagerad, kompetent och professionell. Det jag uppskattade allra mest var hans konitinuerliga återkoppling vilket gjorde oss trygga genom hela processen samt att han levererade ett slutpris som överträffade alla förväntningar! Vi är supernöjda. Läs mer
    2017-02-17 Christopher M svarar Hanna M
    Wow, vad glad jag blir av att läsa dessa rader. Tack snälla Hanna för dessa ord och tack för förtroendet. Det var extra kul att det blev en rekordförsäljning! Mvh Christopher
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Christopher gjorde ett utmärkt jobb med att sälja vår lägenhet. Han var ihärdig och noggrann och levererade ett väldigt bra resultat. Kan utan att tveka rekommendera honom. Läs mer
    2017-01-23 Christopher M svarar Gustav A
    Hej Gustav och Emmy, tack för era rader om försäljningen och mig som mäklare och tack så mycket för rekommendationen! Det var verkligen superkul att jag fick leverera det resultatet som det blev. VI hörs och ses. Mvh Christopher
  • Samir William S
    Samir William S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Kan otroligt varmt rekommendera Christopher Maurie! Väldigt duktig och erfaren mäklare som lägger ner sin själ i sitt arbete. Läs mer
    2017-01-20 Christopher M svarar Samir William S
    Hej Samir, tack snälla för din rekommendation, dina ord gläder mig. Vi hörs och ses! Mvh Christopher
  • Diana V
    Diana V skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi kan varmt rekommendera Christopher som mäklare, toppbetyg! Läs mer
    2017-01-20 Christopher M svarar Diana V
    Hej Diana, vad härligt att få ett toppbetyg från dig! Tackar ödmjukast för det. Vi hörs och ses. Mvh Christopher
  • Elie Y
    Elie Y skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Christopher sålde en lägenhet till mig i December 2016.

Han är väldigt flexibel, var alltid tillgänglig och rak på sak. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2016-12-12 Christopher M svarar Elie Y
    Tack Elie för dina ord. Det gläder mig att du är nöjd med mig och försäljningsprocessen. Tack för din starka rekommendation! Med vänlig hälsning, Christopher
  • Eric N
    Eric N skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Christopher Maurie har ett professionellt bemötande och levererar över förväntan. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2016-11-23 Christopher M svarar Eric N
    Hej Eric! Tack snälla för rekommendationen, det är alltid härligt med riktigt bra försäljningar! Tack för förtroendet och uppdraget. Hälsa Jasmine. Med vänlig hälsning Christopher
  • Ziad F
    Ziad F skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Cristopher Maurie och Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan är mycket tydliga, effektiva och hjälpsamma. Läs mer
    2016-11-04 Christopher M svarar Ziad F
    Tack Ziad för dessa ord och trevligt att träffa dig! Grattis till jättefin lägenhet. Vi ses vidare. Med vänlig hälsning Christopher
  • Per L
    Per L skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag upplever Christopher som en kunnig och proffsig mäklare.

Jag jobbar mycket vilket gör att jag inte har så mycket tid att springa på visningar, det gör att jag värdesätter enkelhet, snabbhet och effektivitet.

Alla dessa egenskaper tycker jag att Christopher visade från visning av lägenheten till kontraktskrivning Läs mer
    2016-10-04 Christopher M svarar Per L
    Hej Pelle! tack så mycket för dina ord och kul att du är nöjd med mig som mäklare samt att du upplevde processen så som du beskriver den! Vi ses, Med vänlig hälsning Christopher Maurie
  • Alec A
    Alec A skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi köpt vår lägenhet genom Christopher. Det kändes väldigt tryggt och han kände pålitlig. En erfaren mäklare med många års erfarenhet och väldigt bra att ha att göra med. Träffat många mäklare och han är en av de få som är bra. Läs mer
    2016-09-19 Christopher M svarar Alec A
    Hej Alec och Hanna, tack så mycket för era ord! Det var trevligt att träffa er. Lägenhet som ni köpte är verkligen riktigt schysst! Vi håller kontakten framöver. Med vänlig hälsning Christopher
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Christopher var väldigt professionell och skötte sitt arbete problemfritt. Han är lätt att få tag på, följde upp kontinuerligt med oss som säljare efter alla delar i processen och väldigt rak och tydligt in hans kommunikation. Väldigt smidig att jobba med helt enkelt. Läs mer
    2016-09-12 Christopher M svarar Rickard H
    Hej Rickard, tack så mycket för dina ord och rekommendation. Det var roligt att samarbeta med er, hälsa Ida och mycket lycka till er tre i nya villan. Med vänlig hälsning Christopher Maurie
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2016-05-16 Christopher M svarar Tommy J
    Hej Åsa, Tommy och lisa, Tack för dessa ord, trevligt att träffa er alla! Jättefin lägenhet som ni köpte. Vi ses vidare. Med vänlig hälsning Christopher
  • Sara E
    Sara E skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi är mycket nöjda med Christopher som mäklare. Han är tillgänglig, lyhörd och professionell. Vi upplevde att han genom hela processen var tillmötesgående och lätt att samarbeta med. Slutresultatet var till belåtenhet och vi vill gärna lämna våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2016-05-12 Christopher M svarar Sara E
    Hej Sara och Kristian, tack snälla för er rekommendation! Det var mycket trevligt att få samarbeta med er och extra roligt med så bra slutresultat. Åter, tack för uppdraget och trevlig sommar till er. Med vänlig hälsning Christopher
  • Albin K
    Albin K skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Christopher är skärpt, ärlig och bygger ett gott förtroende hos sin kund. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2016-05-09 Christopher M svarar Albin K
    Hej Ablin, tack för dina ord! Jag vill även tacka för ett gott ett samarbete och extra roligt med rekordförsäljning!! Vi hörs och ses framöver. Med vänlig hälsning Christopher
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Var besviken på det mesta tyvärr.

- Prospektet - USELT , dels tyckte jag det var tråkigt att foldern innehöll mer reklam om LF än information/fokus på mitt objekt som skulle säljas. och använde konstiga bilder på utsidan av foldern. (på min tråkiga toalett? frågan är varför?)
    Jag fick även korrigera alla texter själv. Kändes som det var 'copy / paste'-at från ett annat objekt. Inget stämde!

- Oengagerad (bokade bara upp en visning på en måndag) fick jobba för att få en till visning på en "Visnings-söndag" från en av hans kollegor. (på söndagen kom det 8 personer och på måndagen kom det INGEN). Kommentaren man fick efter var "Det var väntat att det inte skulle komma någon på en Måndag." (varför bokar man upp det då?)

- Budgivningen: Kass!
    Ringde o frågade Mig om jag kunde komma o skriva kontrakt så fort jag fått ett bud. i en budgivning låter man väl personer lägga bud tills någon inte vill lägga mer (i mitt fall var det bara 2 personer som budade)? Det ska väl inte JAG som kund behöva berätta för en mäklare?

Jag har tyvärr ingen bra upplevelse av min försäljning! Läs mer
    2016-04-27 Christopher M svarar Henrik A
    Hej Henrik, usch vilken tråkig upplevelse du hade! Jag förstår att du inte känner dig nöjd när du beskriver som du gör.
    Gällande din syn på prospektet, tråkigt att du tyckte att det var dåligt, feedbacken från andra kunder har varit av annan åsikt. Sedan denna försäljning ägde rum, så har prospekten dock fått ny layout och är nu riktigt bra.

Oengagerad. Jag har alltid söndag och måndagsvisning, så jag känner inte igen mig i det du säger.

Budgivning. Jag och övriga mäklare i landet kan aldrig garantera en budgivning och än mindre hur många som deltar. Vissa lägenheter tenderar att dra mer folk på visningen och andra inte.
  • Jan M
    Jan M skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Affären utfördes formellt korrekt och på ett tillmötegående sätt när budgivningen var klar.

Som köpare anser jag dock inte att mäklaren höll det som avtalats. Bud som jag dragit tillbaka presenterades för en annan köpare i syfte att driva prisbilden uppåt. Jag upplever att mäklaren presenterade halvsanningar och undanhöll information under budgivningen i rent vinstsyfte, vilket inte kan anses förenligt med god mäklarsed. Detta kan tyvärr formellt inte kan bevisas men som jag betraktar handlandet som högst bedrägligt och oärligt. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    C.M sålde vår lägenhet för 1.5år sedan i vasastan. Läs mer
    2016-04-13 Christopher M svarar Johan N
    Hej Johan, tack för din rekommendation! Hälsa Shena från mig och hoppas att allt är bra. Med vänlig hälsning Christopher

Upplandsgatan 51, 113 28 Stockholm