Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Upplandsgatan 51, 113 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan!

Vi mäklare här på kontoret får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett brett kontaktnät här i Vasastan som ger oss köpare i alla områden.

Vårt mål är att hjälpa dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, din villa eller ditt fritidshus. Därför ger vi dig en helhetslösning med mäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor i ett och samma paket.

Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 99 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

• Mikael S
    Mikael S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Christopher har skött försäljningen av min lägenhet i Vasastan. Jag valde att låta honom sköta affären då han gav ett tryggt och seriöst intryck, en mäklare som jag skulle vilja träffa om jag vore spekulant.
    Han levererade också när det gällde och fick allt att gå smidigt. Läs mer
    2018-05-25 Christopher M svarar Mikael S
    Hej Mikael!
    Tusen tack för dina rader, det gläder mig att läsa dina ord. Kul att du upplevde mig och processen så!
    Med vänlig hälsning, Christopher
  • Anita C
    Anita C skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Sålt borätt i Vasastan och Herman var så engagerad från första stund. Mina förväntningar överensstämde med Hermans beräkningar efter att ha sett lägenheten. Det har varit en otroligt bra och förtroendeingivande upplevelse, inte varje dag man säljer en lägenhet. Herman har varit 300% engagerad och om jag har vänner som ska sälja lägenhet så kommer jag definitivt att rekommendera Herman.
    Jättenöjd!
    Anita Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Herman är en professionell mäklare som arbetar med hjärtat, för att uppfylla folks bostadsdrömmar Läs mer
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Stockholm
    trevligt bemötande prof. Kunnig inom området.
    Förväntade mig en mäklarre som var service minded och kunnig på den juridiska biten.
    Jag tycker mäklare levde upp till mina förväntningar och var kunnig inom området, positiv. Läs mer
    2018-05-21 Christopher M svarar Charlotte S
    Hej Charlotte, tack för dina rader om mig,! Stort grattis till er nya bostad. All lycka. Mvh Christopher
  • Natalie P
    Natalie P skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi hade prövat andra mäklare innan och Marcus var den som lyckades sälja vår lägenhet i vasastan under en annars väldigt trög bostadsmarknad:) Vi kan starkt rekommendera Marcus till andra som går i sälj- och köptankar och har bara gott att säga om honom! Läs mer
    2018-05-17 Marcus S svarar Natalie P
    Tack för de fina orden. Hälsa Tobias.
  • Nuran S
    Nuran S skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag har såld min lgh med hjälp av Herman Zettergren .
    Det var Bostadsrätt i Vasastan , bra läge trots att det togs längre tid att sälja lgh. Vi körde flera visningar. Han var i det situation väldigt lugn , varje gången har han bedömd Situation med mig och fick vi lösning tillsammans .
    I det Situation har han inte tappat sin Lust inte heller sin tålamod .
    Hans beteende uppskattar jag mycket för att han är väldigt trevlig , lugn , kunniga . Man kan ha förtroen honom . Det är viktigaste när man gör affär med Mäklare .
    Jag vill gärna rekommendera honom vidare . Läs mer
    2018-04-25 Herman Z svarar Nuran S
    Tack Nuran, vad glad jag blir! Var ett nöje att få samarbeta med dig och hjälpa dig att få din bostad såld :-)
  • Sten L
    Sten L skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Hej.
    Jag har köpt en Brf i Vasastan. Från mitt första samtal med Herman, följande samtal och under visningen av lägenheten samt kontraktsskrivning
    blev jag korrekt, initierat och vänligt bemött av Herman.
    Jag är mycket nöjd med mäklarens arbete och ser fram mot att flytta in i min nyinköpta lägenhet.
    Sten Larsson Läs mer
    2018-04-23 Herman Z svarar Sten L
    Tusen tack, Sten! Jag är helt övertygad om att du kommer att trivas superbra i din nya lägenhet. Vi ses!

/Herman
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket trevlig och bra i kontakten. Lätt att få tag på. Känns som att han jobbar för både säljare och köpare på ett mkt bra sätt Läs mer
    2018-04-23 Christopher M svarar Katarina M
    Hej Katarina, jag tackar ödmjukast för dina rader.
    Stort grattis till din nya bostad, jag hoppas att du kommer att trivas! Mvh Christopher
  • Yan Kang C
    Yan Kang C skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Han är väldig aktiv ock duktiv Läs mer
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Christopher var en aktiv, lyhörd, trevlig och seriös mäklare. Läs mer
    2018-04-10 Christopher M svarar Håkan S
    Tusen tack Håkan! Så kul att vi gjorde en toppenförsäljning. Uppskattar dina ord om mig och kul att du upplevde mig som så du beskriver. Mvh Christopher
  • David
    David skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi sålde ett gemensamt boende i Vasastan i en mycket svårt och nedåtgående marknad men Herman lyckades ändå nå vår önskade nivå.

Herman var hela tiden tillgänglig per telefon och sms och uppdaterade oss på allt som hände genom hela processen, så vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-04-11 Herman Z svarar David
    Tusen tack för de fina orden! Det var supertrevligt att få hjälpa er till en lyckad försäljning. :-)
  • Eleasa S
    Eleasa S skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Han är jätteduktig och snäll. Han har tålamod, lyssna först och bestäm sedan. Läs mer
    2018-03-27 Marcus S svarar Eleasa S
    Tack Eleasa för de fina orden. Det var en trevlig försäljning! Hälsa familjen så mycket.
  • Jimmie G
    Jimmie G skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Christopher har verkligen engagerat sig och varit aktiv i försäljningen av bostaden. Han är tillgänglig och svarar alltid uppriktigt med sin syn kring läget.

Sett till helheten är jag mycket nöjd med Christophers insatts i detta uppdrag och jag kan starkt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
    2018-03-14 Christopher M svarar Jimmie G
    Hej Jimmie,
    Tack snälla för din ord och rekommendation och tack för att jag fick uppdraget att sälja din fina bostad. Med vänlig hälsning Christopher
  • David N
    David N skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Hade spanat in kontoret på Upplandsgatan långt innan försäljning och när det väl var dags så var det ett enkelt beslut. Samarbetet fungerade klockrent och det kombinerat med Christophers proffsighet resulterade i väldigt nöjda säljare ( min mor och jag). Skulle gärna sälja via Christopher igen. Läs mer
    2018-03-08 Christopher M svarar David N
    Hej David och Terezia, tack för era rader om er försäljning och det är extra kul att höra att ni är väldigt nöjda och upplevde allt proffsigt. Jag är gärna er mäklare vid nästa försäljningstillfälle!
    Mvh Christopher
  • Renee A
    Renee A skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Perfekt,skulle anlita igen Marcus Sandberg igen.Mycket nöjd👍 Läs mer
    2018-03-05 Marcus S svarar Renee A
    Tack Renee! Vad fint att ni är nöjda. Jag önskar er all välgång!
  • Per J
    Per J skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Trevlig, lyhörd och tillmötesgående. Marcus gav det där lilla extra, även efter affären var avslutad, vilket trycker upp betyget till en 5:a. Läs mer
    2018-02-22 Marcus S svarar Per J
    Tack Per! Det är bara höra av er om det finns fler saker jag kan hjälpa er med. Lycka till i jakten på ny bostad!
  • Kristin L
    Kristin L skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag är supernöjd med Christopher. Han är pragmatisk, återkopplar löpande under uppdraget och agerar bollplank och rådgivare under budgivningsprocssen. Läs mer
    2018-02-19 Christopher M svarar Kristin L
    Tack så mycket för dina rader, det uppskattas! Jag är glad att du är supernöjd med mig och processen! Allt gott tills nästa gång, mvh Christopher
  • Christoffer P
    Christoffer P skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Marcus Sandberg på Länsförsäkringar fastighetsförmedling va väldigt proffsig och pålitlig när jag köpte min nya bostad i Vasastan nyligen. Rekommenderar Marcus varmt till andra köpare och säljare! Läs mer
    2018-02-14 Marcus S svarar Christoffer P
    Grattis Christoffer till en fin lägenhet! Härligt att höra att du är nöjd med den service, pålitlighet samt professionalism som du säger att jag ingav, kul!
  • Nicole B
    Nicole B skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket nöjd med Marcus bemötande, kontakt under processen och den slutgiltiga försäljningen. Läs mer
    2018-02-13 Marcus S svarar Nicole B
    Tack Nicole och gratulerar till en finfin försäljning!
  • Christoffer Q
    Christoffer Q skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag har träffat många mäklare genom åren som är mycket kompetenta och trevliga. Dock brukar jag efter ett tag kunna urskilja mäklarens spetskompetens som till exempel social förmåga, tävlingsinstinkt, enorm kunskap om mäkleri/sitt geografiska område, hög servicenivå etc. Ingen mäklare har haft samtliga viktiga egenskaper som eftersöks av potentiella kunder, tills vi träffade Marcus.

Låt mig gå tillbaka till hösten 2017 då vi nappade på en annons om gratis brandsläckare och värdering av bostaden. Grundtanken var att knipa en brandsläckare och påbörja urvalet av mäklare. Marcus presentation om sitt arbetssätt och idéer kring marknadsföringen av vår bostad var en första avgörande faktor för helhetsbetyget ovan.

Under förberedelserna av bostaden hade vi flertalet knepiga önskemål som Marcus fixade direkt utan ifrågasättande eller dröjsmål. Allt var förberett till minsta detalj, förutom att bostadsmarknaden svajade till ordentligt under slutet av 2017 varför bostaden blev svårsåld. Marcus lugnade oss som säljare med ständig återkoppling kring bostadsmarknaden och ställde upp på mängder av visningar under denna period. Markus har dessutom under denna tuffa tid optimerat möjligheterna till en bra försäljning och själv stått för de ekonomiska kostnader som tillkom.

Genom säljprocessen har Markus alltid gått att nå och återkopplat till oss mycket snabbt. Vi fick bostaden såld enligt våra höga förväntningar och är mycket nöjda.

Marcus har genom vår säljprocess visat prov på spetskompetens inom samtliga önskvärda egenskaper och lite därtill.

Vi kan verkligen varmt rekommendera Marcus och hoppas innerligt att han fortfarande är verksam nästa gång vi ska sälja bostad, stort tack! Läs mer
    2018-02-12 Marcus S svarar Christoffer Q
    Underbart att höra att ni är nöjda! Jag önskar er all lycka till att hitta något nytt boende. När det är dags nästa gång lägger jag ner lika mycket energi på att ni ska bli nöjda.
  • Carolina V
    Carolina V skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Min erfarenhet av Christopher är väldigt bra. Han är väl förberedd och mycket kunnig. Han har ett enkelt och rakt förhållningssätt till säljaren och är lättillgänglig. Jag uppfattar Christopher som lugn, metodisk och strukturerad i sitt förhållningssätt. Christopher levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-02-02 Christopher M svarar Carolina V
    Tack snälla Carolina för dina rekommendationer samt tack för förtroendet och uppdraget! Det har varit ett nöje att samarbeta med dig och kul att resultatet blev så bra i denna marknad. Mvh Christopher
  • Pia B
    Pia B skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Christopher har varit väldigt engagerad och tillmötesgående! Lätt att få tag på samt kunnig och väldigt trevlig. Läs mer
    2018-01-29 Christopher M svarar Pia B
    Hej Pia! Tusen tack för dina ord!
    Det gläder mig att läsa att du är väldigt nöjd med mig som mäklare och person samt att du upplevde mig som engagerad och kunnig!
    Mvh Christopher
  • Miriam C
    Miriam C skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Marcus är väldigt professionell och noggrann. Han är framför allt väldigt snabb på att svara och alltid tillgänglig. Har känts tryggt att ha Marcus som mäklare och försäljningen gick riktigt snabbt! Skönt för oss :)

Jag rekommenderar Marcus som mäklare för både köp och sälj! Läs mer
    2018-01-15 Marcus S svarar Miriam C
    Tack snälla Miriam för dina ord. Önskar dig all lycka framöver!
  • Fredrik D
    Fredrik D skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Marcus gav direkt ett professionellt och trovärdigt intryck. Det var tydligt att han var påläst och att han hade en god kännedom av området. Han är en god lyssnare och har en perfekt balans i försäljningsarbetet - inte för pushig och samtidigt målinriktad och fokuserad. Slutligen är han skicklig på att kontinuerligt återkoppla och jag behövde aldrig jaga honom självmant.
    Jag kan VARMT rekommendera att anlita Marcus som mäklare om ni går i säljtankar :-) Läs mer
    2018-01-15 Marcus S svarar Fredrik D
    Underbart att höra att ni är nöjda Fredrik! Hoppas våra vägar korsas igen.
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Christopher var lugn och behaglig med tydlig struktur och kommunikation i arbetet. Annonsen nådde definitivt mina förväntningar och jag är överlag väldigt nöjd att ha haft Christopher vid min sida under min bostadsförsäljning. Jag kan varmt rekommendera Christopher till andra! Läs mer
    2018-01-08 Christopher M svarar Jenny B
    Hej Jenny! Tack för dina ord och rekommendation. Vad fint att höra att du är nöjd med mig och din försäljning! Jag tackar så mycket för uppdraget och ett trevligt samarbete! Mvh Christopher
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Trevligt, tydligt och trovärdigt bemötande.
    Alla papper i ordning och kontraktskrivning mycket pedagogisk.
    Gillar! Läs mer
    2017-12-27 Christopher M svarar Henrik R
    Hej och tusen tack för er rekommendation!
    Det gläder mig att jag uppfattas på det sättet som ni beskriver. Jag vill samtidigt passa på och gratulera till er nya bostad, det ska bli kul att se hur ni formar den. Mvh Christopher
  • Jan W
    Jan W skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Herman gav ett mycket gott intryck på oss redan under visningen och var noga påläst så han kunde direkt svara på de frågor vi hade.
    Under budgivningen uppstod komplikationer då vinnande budgivare dagen efter ångrade sig men gav ett nytt lägre bud.
    Herman hanterade situationen på ett mycket smidigt och professionellt sätt, som både säljare och köpare blev mycket nöjda med. Läs mer
    2018-04-11 Herman Z svarar Jan W
    Tack för de fina orden, Jan! Jag får lov gratulera er till en superfin lägenhet. Vi hörs! :-)
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Engagerad, ärlig, hjälpsam och trevlig!
    Alltid snabb återkoppling. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare och kan varmt rekommendera Marcus! Läs mer
    2017-12-13 Marcus S svarar Linnea L
    Tack själv Linnea! Det var verkligen en riktigt bra försäljning. Det var kul och inspirerande att få förmedla din fina lägenhet.
  • Helena F
    Helena F skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Marcos var alltid bra på att återkoppla och tog sig tid. Trevlig och professionell mäklare! Läs mer
    2017-11-24 Marcus S svarar Helena F
    Tack Helena för de fina orden och för förtroendet att sälja din fina lägenhet. Önskar dig all lycka med den nya lägenheten på Södermalm!
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Ett bra och professionellt bemötande som skapade förtroende och gjorde det möjligt att komma i mål med en affär. Läs mer
    2017-11-20 Marcus S svarar Mikael E
    Tack Mikael! Hoppas att ni kommer trivas i lägenheten. Vi ses igen på tillträdesdagen!
  • FROST MATTIAS K
    FROST MATTIAS K skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Snabb, flexibel, transparent och tillmötesgående. Läs mer
    2017-11-16 Christopher M svarar FROST MATTIAS K
    Hej Mattias, tusen tack för din rader och rekommendation! Jag vill samtidigt passa på att gratulera till din nya bostad. Vi ses och hörs, mvh Christopher
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Kan verkligen rekommendera Marcus efter att han på ett professionellt och engagerat sätt hjälp mig med min lägenhetsförsäljning. Läs mer
    2017-11-15 Marcus S svarar Håkan E
    Tack Håkan för förtroendet att sälja din lägenhet. Roligt att höra att jag levde upp till dina förväntningar!
  • Niclas Ö
    Niclas Ö skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Ett bra och korrekt bemötande med tydliga svar. Vi är mycket nöjda med servicen. Läs mer
    2017-11-07 Christopher M svarar Niclas Ö
    Hej Niclas och Pernilla, tack för era rekommendationer, det gläder mig att ni är nöjda med servicen. Jag vill även passa på att gratulera till köpet av en helt fantastisk våning. Mvh Christopher
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket engagerad, lättillgänglig, höll oss informerade under hela resans gång. Riktigt kul att ha lärt känna Christopher och vi kommer att vända oss till honom även i framtiden. Vi kan varmt rekommendera Christopher. Läs mer
    2017-11-02 Christopher M svarar Lotta S
    Tack Lotta och Björn för att jag fick förtroendet att förmedlar ert fantastiska hem! Det har varit trevligt att lära känna er också och tack för era rekommendationer, de uppskattas mycket. Mvh Christopher
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Seriös mäklare, väldigt trevlig som person! Läs mer
    2017-10-02 Christopher M svarar Fredrik H
    Hej Fredrik, tack för er rekommendation! Fantastiskt kul att vi fick så bra betalt i dagens marknad och att det blev det pris ni ville ha! Vi hörs och ses. Mvh Christopher
  • Mikaela Å
    Mikaela Å skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Engagerad, professionell och trevlig! Läs mer
    2017-09-25 Christopher M svarar Mikaela Å
    Hej Mikaela och Henning, tack så mycket för era rekommendationer! Mvh Christopher
  • Gabriel Ö
    Gabriel Ö skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket professionellt bemötande genom hela affären. Rekommenderar Marcus som en mycket duktig mäklare. Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Gabriel Ö
    Tack Gabriel! Vad trevligt att du är nöjd med mig och affären. Stort lycka till med den fina lägenheten.

• Anna B
    Anna B skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Bra, trevligt och professionellt bemötande. Han har ett gediget engagemang och inger fullt förtroende. Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Anna B
    Tack Anna! Kul att höra att få höra dessa fina ord.

• Maria O
    Maria O skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Christopher Maurie var tillmötesgående, trevlig, kunnig, noggrann och professionell. Läs mer
    2017-08-24 Christopher M svarar Maria O
    Hej Maria, tack för era ord, de uppskattas mycket! Vi hörs och ses igen. Mvh Christopher
  • Bahman t
    Bahman t skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Christopher är en duktig och lyhörd mäklare, han har varit tillgänglig för oss under hela processen och varit en väldigt avgörande faktor för vår resultat. Läs mer
    2017-08-14 Christopher M svarar Bahman t
    Tack för era rekommendationer, det uppskattas. Tack för förtroendet och uppdraget att få sälja er fina lägenhet. Vi hörs och ses framöver! Mvh Christopher
  • Ida H
    Ida H skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi fick ett mycket bra bemötande. Han var vänlig, korrekt och tog fram information som vi frågade efter. Vi är mycket nöjda med kontakten med Marcus Sandberg. Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Ida H
    Tack Ida!

Jag hoppas att ni trivs bra i den fina lägenheten och jag tackar för de fina orden.

• Öivind B
    Öivind B skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    En mycket trevlig kille med en lugn och skön personlighet. Ingen "bilförsäljare". Läs mer
    2017-05-22 Christopher M svarar Öivind B
    Hej Öivind, tack för dina och ord och tankar kring mig, det uppskattas. Lycka till med flytten till er nya trevliga bostad som ni köpte! Mvh Christopher
  • Frida M
    Frida M skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Fick ett bra intryck från start. Lugn, kunnig och hjälpsam. Som köpare var det precis vad jag behövde. Snabb att svara vid frågor om något dök upp. Läs mer
    2017-05-22 Christopher M svarar Frida M
    Hej Frida, tack för dina ord och rekommendation! Jag vill även passa på att säga grattis till köpet, en mycket fin lägenhet! Mvh Christopher
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Försäljningsprocessen gick smidigt och professionellt Läs mer
    2017-05-15 Christopher M svarar Henrik B
    Hej Henrik! Härligt att höra och tack för rekommendationen. Mycket tacksam att jag fick uppdraget att få sälja er trevliga lägenhet mitt på Odenplan. Mvh Christopher
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag träffade bara mäklaren vid ett tillfälle men en del telefon kontakt. jag har bara positiva upplevelser från de mötena. Läs mer
    2017-05-15 Christopher M svarar Fredrik L
    Hej Fredrik, tack för din rekommendation och vad trevligt att höra att du känner dig positiv till kontakten samt mötena med mig. Grattis till en mycket trevlig lägenhet! Mvh Christopher
  • Maja W
    Maja W skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Maurie hittade min nya bostad till mig. Effektiv, tillmötesgående och professionell. Läs mer
    2017-05-10 Christopher M svarar Maja W
    Hej Maja, tack för dina ord samt fint att höra din upplevelse om mig och ett stort grattis till din nya fina bostad! Det var kul att du tyckte om den så mycket och att den kändes rätt. Mvh Christopher
  • Julius N
    Julius N skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Fick ett bra och trevligt bemötande av Christopher. Återkopplade snabbt och bra (något jag ibland har saknat vid tidigare budgivningar). Han var snabb, tillmötesgående och enkel att ha och göra med i sin kontakt med mig och min fru (köpare). Både när det kom till visning och avslutande av affär. Vi är mycket nöjda och har inget att klaga över. Läs mer
    2017-05-08 Christopher M svarar Julius N
    Hej Julius och Marielle, tack för raderna och rekommendationen som ni har skrivit om mig. Jag är glad att höra att ni är nöjda med bemötande, visning och att ni uppskattade snabb återkoppling!
    Vi hörs och ses, vänligen Christopher
  • Joinas L
    Joinas L skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Marcus har varit professionell och hjälpsam genom hela försäljningsprocessen av min lägenhet.

Från första möte vid värdering fram till försäljning av lägenheten har Marcus visat stor kunskap om marknaden. Marcus har även varit tillgänglig och snabbt återkopplat med svar på frågor kopplade till försäljningen under hela processen.

Sammanfattningsvis skulle jag starkt rekommendera att anlita Marcus vid en framtida försäljning, jag är mycket nöjd! Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Joinas L
    Tack Jonas!

Det är härligt att höra att du blev nöjd med min service och visst är det extra roligt när det bidrar till högt slutpris!

• Hannah P
    Hannah P skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Marcus har varit proffsig och behjälplig under hela vår försäljning. Alltid lösningsorienterat och till hands! Mer än nöjd! Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Hannah P
    Tack Hannah! Alltid kul att överträffa mina säljares förväntningar, roligt att höra de fina orden.

• Peter J
    Peter J skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag fick redan från början ett mycket gott intryck av Marcus. Han skötte sitt uppdrag exemplariskt, svarade snabbt när jag skrev eller ringde och var även behjälplig med bankkontakter. Lägenheten visade sig vara en smula svårsåld, men det ska inte läggas Marcus till last. Jag är övertygad om att han gjorde allt som lät sig göras för att finna intressenter Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Peter J
    Tack Peter, jag gör mitt yttersta för mina kunder. Härligt att det blev en lyckad affär till slut.

Upplandsgatan 51, 113 28 Stockholm