Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Upplandsgatan 51, 113 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan!

Vi mäklare här på kontoret får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett brett kontaktnät här i Vasastan som ger oss köpare i alla områden.

Vårt mål är att hjälpa dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, din villa eller ditt fritidshus. Därför ger vi dig en helhetslösning med mäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor i ett och samma paket.

Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 173 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

• HANNA K

2020-05-28

HANNA K skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av min lägenhet i Fredhäll. Hon har stor kunskap om marknaden, är vänlig, lugn och förtroendeingivande. Emma levererade även god service under visningarna som resulterade i nöjda spekulanter. Försäljningsprocessen gick smidigt och allt sköttes på ett professionellt sätt. Kan varmt rekommendera att välja Emma som mäklare! Läs mer
  • 2020-05-15

FRIDA H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Är mycket nöjd med Emma som min mäklare. Hon är klok, har koll på marknaden och har god intuition. En trygghet vid en stor affär. Läs mer
  • 2020-05-15

Gustav P skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig, rak, uppmärksam, seriös.
    Serviceminded. Läs mer
  • Hussein A

2020-05-13

Hussein A skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi sålde en lägenhet på Kungsholmen på mindre än 2 dygn. Tolgay är väldigt skicklig och gav oss ett positivt intryck. Han överträffade våra förväntningar med sin professionella kommunikation och återkoppling. Bostaden såldes innan den öppna visningen hann äga rum och lyckades hitta en spekulant på bara några timmar efter att annonsen lagts upp på Hemnet.
    Jag kan starkt rekommendera Tolgay! Läs mer
  • 2020-05-04

Jakob H skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Driven och engagerad. Ödmjuk till att vi sålde i en skakig marknad och uppdaterade oss löpande. Vi fick känslan av att slutpriset bedömdes som det bästa möjliga enligt honom under rådande marknad. Läs mer
  • Susanne W

2020-04-28

Susanne W skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay hjälpte mig på ett professionellt sätt när jag sålde min bostadsrätt
    I Vasastan. Med härlig energi och säkerhet lägger han in en extra växel och ger inte upp när tiderna förändrats. Jag kan varmt rekommendera Tolgay som mäklare. Läs mer
  • 2020-04-20

Cecilia G skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket engagerad mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-04-15

EMMA P skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay är en väldigt duktig mäklare. Det bästa med honom är att han alltid fanns tillgänglig när vi hade frågor och funderingar. Han är driven och har bra energi. Vi sålde vår lgh med tolgays hjälp och är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2020-03-23

Rebecca A skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay sålde min lägenhet. La ner mycket tid och var alltid tillgänglig. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-17

SANDRA H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min lägenhet med Emma efter rekommendation ifrån en vän och är mycket nöjd! Trevlig, flexibel och kunnig :) Skulle rekommendera Emma vidare! Läs mer
  • 2020-02-28

PEDER Q skrev om Joseph Rashid en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Anlita! Joseph är dedikerad från första till sista rutan. Jag har aldrig haft en mer driven och proffsig mäklare. Joseph tog tag i försäljningen och drev den till max. Samt att han även fanns med efter affären var klar. 5 av 5!!
    Snacka om att brinna för sitt uppdrag och jobb!
    /Peder Q Läs mer
  • 2020-02-28

Filip Holger Ö skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi är mycket nöjda med Emma! Proffsigt bemötande, flexibel och vänlig. Vi sålde med många på visning och en bra budgivning. Läs mer
  • 2020-02-19

Carl W skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Det gick väldigt smidigt och till det priset som vi önskade :) Läs mer
  • 2020-02-14

Oscar E skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde en 2:a i Vasastan/Norrmalm. Erin visade stor kunskap om området och hade redan från början flera intresserade av liknande objekt. Jag är mycket nöjd med processen och slutpris -kan varmt rekommendera Erin. Läs mer
  • 2020-02-13

Lennart L skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erin är väldigt driven, engagerad och påläst. Han jobbar extremt hårt och aktivt för att uppnå högsta möjliga pris vid försäljning, vilket i mitt fall var en vindsvåning i Vasastan. Supernöjd med Erin som mäklare och kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • 2020-02-09

Stéphane Z skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay Erdinc är en otroligt kunnig, trevlig och engagerad mäklare. Vi sålde vår lägenhet med hans hjälp februari 2020. Vi slog föreningens försäljningsrekord! Tolgay har en mycket hög kunskap av fastighetsmarknaden, är en duktig kommunikatör och visar alltid en positiv inställning. Han tvekar aldrig att göra det lilla extra eller ge mer tid för att slutföra en affär. Han tänker dessutom alltid på det bästa för säljaren och köparen. Vi rekommenderar varmt Tolgay till potentiella uppdragsgivare. Läs mer
  • 2020-02-03

Helena N skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay hjälpte oss att sälja vår lägenhet och var också bollplank vid köpet av vår nya. Han är väldigt trevlig och hjälpsam. Han läste på ordentligt om vår lägenhet för att kunna svara på alla frågor vid en visning. Vi kände oss väl omhändertagna! Vi skulle rekommendera Tolgay som mäklare. Läs mer
  • 2020-01-21

JESPER D skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma Holst gjorde ett grymt jobb vid försäljningen av vår lägenhet vid Fridhemsplan! Från första tillfälle, genom hela processen fick vi ett otroligt bra intryck av Emma. Snabb i kommunikation, bra marknadskännedom, bra bollplank även i kommande köp. Försäljning genomförd på under en månad (över julledighet) och hela perioden hanterades oerhört proffesionellt. Vi kan varmt rekommendera Emma och kommer även att använda henne vid kommande försäljningar/köp. Läs mer
  • GOLPAR P

2020-01-18

GOLPAR P skrev om Joseph Rashid en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Kunnig och följde snabbt upp frågor till föreningen vilket medförde att jag snabbt kunde ta ett köpbeslut. Ingav ett tillförlitligt och gott intryck på visningen. Läs mer
  • 2020-01-18

Catharina J skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay hjälpte mig att sälja min lägenhet på Kungsholmen. Kände det största förtroendet genom hela processen och Tolgay skötte allt väldigt smidigt. Driven och professionell mäklare som gör det de lilla extra! 💫 Läs mer
  • 2020-01-17

Ida Caroline R skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Att varmt rekommendera Emma som mäklare är en underdrift. Engagerad, trevlig, rak, ärlig, professionell, kommunikativ, trygg och helt enkelt extremt duktig på sitt jobb. Från dag 1 kände jag mig helt lugn över att lämna över försäljningen av vår lgh till Emma. Och det gjorde jag rätt i! Wow, snacka om att vara i trygga händer. Utåtriktad och charmig, utan att ge en känsla av att vara ”säljig” skapade hon en trygg försäljning för både säljare och köpare. En budgivning som gick i lugn och ro med trygga beslut och som slutade med att vi sålde 1,1 milj över utgångspris. TACK Emma! Läs mer
  • 2020-01-16

Johan Hampus B skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag och min sambo har både köpt och sålt vår bostad med Emma som mäklare och är supernöjda med henne i båda fall. Tillmötesgående, proffsig, trevlig och erfaren mäklare som verkligen kan sitt jobb och som fick oss att känna en stark tillit och ett lugn i all stress som kommer med att sälja en lägenhet. Vi kan starkt rekommendera Emma! Läs mer
  • Simon L

2020-01-14

Simon L skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay hjälpte oss med en lägenhetsförsäljning på Kungsholmen. Har aldrig känns mig så trygg med en mäklare förut! Han var ständigt kontaktbar, arbetsvillig och mycket trevlig. Hoppas vi får möjlighet att använda oss utav Tolgay igen vid framtida köp/försäljningar! Läs mer
  • 2020-01-13

Therese A skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde en etta på Kungsholmen. Tolgay var professionell, trevlig och oerhört hjälpsam och driven. Försäljningsprocessen blev så mycket smidigare än vad jag kunnat tro och jag är nöjd med mitt slutpris. Läs mer
  • 2020-01-11

Elin A skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi var i behov av en mäklare att bolla en eventuell framtida försäljning med. Tolgay visade sig vara helt rätt mäklare för uppdraget! Han lägger ner mycket tid och engagemang och fanns tillgänglig när vi hade frågor eller bara ville bolla med! Stort tack för hjälpen av vår försäljning! Även behjälplig i efterhand med att hjälpa oss att hitta en ny lägenhet! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-01-09

ELIN W skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag vill varmt rekommendera Emma! Hon hjälpte mig när jag sålde min lägenhet på Kungsholmen och såg till att vi fick ett riktigt bra slutpris. Hon är engagerad, pålitlig och väldigt kunnig. Skulle definitivt anlita henne igen! Läs mer
  • 2020-01-08

HARALD A skrev om Joseph Rashid en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Joseph bidrog till att göra mitt lägenhetsköp väldigt smidigt. Påläst och mycket snabb på att svara! Läs mer
  • 2019-11-28

Jesper B skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde en etta på Kungsholmen. Han var professionell och trevlig. Lätt att ha och göra med. Fick en bra affär. Läs mer
  • Miafia A

2019-11-27

Miafia A skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt en lägenhet på Kungsholmen genom Tolgay. Tolgay har från första stund visat ett genuint intresse för min situation och agerat professionellt genom hela affären. Han ringde innan min privatvisning och frågade hur det kändes vilket jag inte alls räknat med och vart positivt överraskad. Så förutom att han agerat grymt bra som mäklare så har han även gjort det lilla extra vilket skiljer Tolgay från andra mäklare. Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2019-11-26

Robin S skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Gick i säljtankarna på att sälja min bostad som ligger i Vasastan. Kollade runt i området på tidigare försäljningar, rekommenderade mäklare, höga slutpriser och på så vis kom jag kontakt med Erin.
    Trots att jag visste att han är en sk a Toppmäklare efter min research så överträffade han ändå mina förväntningar.
    Han gjorde ett suveränt arbete och det slutade med att han sålde min lägenhet till rekord pris i området.

Vill man ha en toppmäklare som verkligen levererar så kan jag verkligen rekommendera Erin! Läs mer
  • 2019-11-25

Paulin H skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Snabb och smidigt affär! Tolgay var trevlig och proffisionell. Höll oss uppdaterade och gav bra inormation under hela processen. Läs mer
  • 2019-11-14

Oskar N skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Toppenupplevelse - inga anmärkningar. Läs mer
  • 2019-11-11

Eric P skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Är väldigt nöjd, bra och ärlig mäklare! Läs mer
  • Max N

2019-11-08

Max N skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Beskriv gärna vad du har köpt eller sålt för bostad
    På vilket sätt blev du bemött av mäklaren
    Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att mäklaren levde upp till dem
    Sammanfatta gärna din upplevelse Läs mer
  • 2019-11-04

Ellinor B skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay är mycket driven, engagerad och kunnig och gör allt för att affären ska bli lyckad för både säljare och köpare. Rekommenderar varmt honom! Läs mer
  • 2019-10-31

Elisabeth Pia G skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay har sålt en lägenhet till oss. Han var in lyssnande på våra önskemål, tog sig tid att förstå och återkopplade på avsatt tid. En insats vi bedömer som toppen, inte haft så många liknade kontakter under vårt letande av lägenhet i Stockholm innerstad.
    Vi skulle absolut ta kontakt med honom igen vid ev försäljning eller köp. Läs mer
  • 2019-10-29

Emilia B skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi har använt oss av Emma vid två bostadsförsäljningar och kan varmt rekomendera henne. Hon är kunning, skarp och pålitlig! Hon kan och gör sitt jobb otroligt bra. Läs mer
    2019-11-12 Emma H svarar Emilia B
    Hej Emilia, Tusen tack för era fina ord! Gick riktigt bra även denna gång med ett kanonslutpris :) Ser fram emot att hjälpa er och era vänner även i framtiden! Varmt lycka till!
  • 2019-10-29

Linn J skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jättebra försäljning. Dock krångel med inflyttningsdatumet vilket var en besvikelse för mig. Annars har jag bara bra saker att säga. Riktigt duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-10-24

Tina Annika Catharina H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket professionell men också personlig och trevlig. Förtroendeingivande, snabb och korrekt. Jag kan verkligen rekommendera Emma. Läs mer
    2019-11-12 Emma H svarar Tina Annika Catharina H
    Tack själva Tina för ert förtroende!
  • 2019-10-24

Torbjörn W skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma Holst gjorde ett kanonjobb vid försäljningen av vår lägenhet vid Fridhemsplan, från första mötet till genomförd affär. Vi vill sälja snabbt och Emma hanterade hela processen nogrannt och professionellt med kreativitet och synnerligen god marknadskännedom. Lägenheten såldes till ett jättebra pris efter första visningen endast 3 veckor efter första kontakt. Vi kan varmt rekommendera Emma. Läs mer
    2019-11-12 Emma H svarar Torbjörn W
    Tack själva Torbjörn, snabbt och smidigt kan man verkligen säga. Ska bli spännande och se vad köpare kommer göra :) Vi hörs & ses!
  • Cokduru Z

2019-10-20

Cokduru Z skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mötte första gången Tolgay i samband med försäljning av min bostadsrätt. Han lyssnade på mig med respekt, ödmjukhet och lyhördhet. Han var väldig effektiv och tydlig under hela processen. Det kändes trygg trots vissa motgångar. Tolgay levde upp alla mina förväntningar av en mäklare. Läs mer
  • 2019-10-10

Daniel Erik A skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Alltid snabba puckar, mycket bra information och peppande genom hela processen. Svarar alltid på telefon och kommer med bra råd och knep.

Första gången jag säljer lägenhet och rekommenderar starkt denna mäklare! Läs mer
  • 2019-10-09

Axina K skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt en etta på essingen. Väldigt personligt och proffsigt. Jag ville ha en viss summa, snabbt och effektivt. Det fick jag, behövde inte göra många ansträningar själv. Läs mer
  • 2019-10-09

Anna-karin L skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt en enrumslägenhet på St Eriksgatan 58. Bemötandet från Tolgay Erdinc har varit mycket professionellt och bra, alltid lätt att nå och han har hållit mig uppdaterad under hela processen. Jag befann mig inte på plats själv och var därför mycket beroende av att jag kunde lita på mäklaren och att han tog ett större ansvar än vad jag vågat hoppas på. Jag fick hjälp med iordningställande innan visning/försäljning, kontakt med förvaltaren, fix med nycklar mm. Lägenheten såldes mycket snabbt till ett betydligt högre belopp än vad jag beräknat. Allt runt kontraktsskrivning och inför tillträde har han även skött på bästa sätt vilket är oerhört skönt och smidigt när man inte själv befinner sig på plats. Sammantaget vill jag tacka för en väl genomförd affär och ge mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-10-08

Kassim F skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde en lägenhet på 34kvm på Kungsholmen. Tolgay var alltid tillgänglig och jobbade hårt för att göra mig nöjd. Supernöjd med honom! Läs mer
  • 2019-10-08

Jamil A skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay bemötte oss väldigt bra och hjälpte oss få svar på alla våra frågor under visningen och efter vi bestämde oss för att köpa . Vi kände oss väldigt trygga i vårt köp då Tolgay alltid var tillgänglig och proffsig.

Kan verkligen rekommendera Tolgay! Läs mer
  • 2019-10-08

Ludvig N skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt en bostadsrätt på kungsholmen. Tolgay var schysst o proffsig genom hela processen. Jag har inget att anmärka på Läs mer
  • 2019-10-02

Regine H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag vill ge mina bästa rekommendationer till Emma Holst!
    Vi valde med omsorg mellan alla exklusiva mäklarbyråer i Stockholms innerstad.
    Gjorde verkligen en omfattande research. Magkänslan sa mig att Emma måste få uppdraget.
    Lägenheten blev såld direkt innan visning till ett fantastiskt pris.
    Tack än en gång Emma för ditt proffsiga arbete. Du är verkligen en duktig säljare! Läs mer
  • 2019-09-30

Robert H skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt engagerad mäklare och alltid tillgänglig för frågor. Läs mer
  • 2019-09-26

Carl Jonas L skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trygg och tydlig, bekvämt och avslappnat bemötande samtidigt som bra noggrannhet. Läs mer

Upplandsgatan 51, 113 28 Stockholm