Anton Nilsson

Anton Nilsson

Anton Nilsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Anton Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-03. Anton Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 60 omdömen med ett betyg på 4.8. Anton Nilsson har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

60 omdömen om Anton Nilsson

Sedan starten hos Reco 2019
Katarina B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Vårgårda

God kompetens och trevligt bemötande

Edina C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Anton är professionell, engagerad och påläst. Hade bred kunskap om bostaden, föreningen , ekonomin och lyssnade på våra frågor och behov. Han fanns alltid tillgänglig under hela processen och var hjälpsam med allt på ett fint sätt. Vi är mycket nöjda och tacksamma..

Robert L
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Anton var lyhörd för våra önskemål och slutresultatet blev bra. Bra återkopplingar under försäljningen.

Magnus H
Alingsås

Hej En bra och ödmjuk mäklare kåndes helrätt från första mötet!

Ann-Marie A
Alingsås

Snudd på exceptionellt! Kunde i en besvärligare försäljningstid (hösten 2022) göra både mig och (förmodar jag) även köparen nöjda. Professionellt men ändå personligt bemötande. Rekommenderar varmt Anton Nilsson. / Hälsningar Ann-Marie Andersson

Barbro H
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Anton ger ett lugnt och tillmötesgående intryck och har ett trevligt bemötande. Han visade runt och informerade noggrant och sakligt om fastighetens byggkonstruktion samt vilka renoveringar som utförts och vid vilken tidpunkt dessa gjordes. Säljaren hade en önskan om en snabb affär, vilket jag också hade. Jag la ett bud över iutgångspriset och bad Anton att direkt kontakta säljaren Anton ringde genast och budet godkändes och affären var i hamn. Jag har bara positivt att säga om Anton. Han är vänlig tillmötesgående,...

Juan D
Alingsås

Mycket ärlig och pålitlig mäklare. Om en säljer kommer han att försöka hjälpa dig att få rätt pris. Helt att rekommendera.

Gerhard S
Alingsås

Saklig och naturligt uppträdande gentemot vi som spekulant/köpare.

Linus A
Vårgårda

Detta är andra gången vi har med Anton att göra. Denna gången sålde han vårt hus, och vi kan inte vara nöjdare med Antons insats! Professionellt bemötande, snabba svar och ett stort visat intresse för vårt hus. Även fast vi är relativt nya på bostadsmarknaden så har Anton fått oss känna oss helt trygga genom hela affären. Jag kan starkt rekommendera Anton!

Urban H
Alingsås

Vi hade ett bra samarbete och dialog. Anton ingav förtroende och jag kände mig trygg genom hela processen.