Johan Andersson

Johan Andersson

Johan Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Johan Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Johan Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Andersson har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

69 omdömen om Johan Andersson

Sedan starten hos Reco 2021
Rigmor Eva Margret U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Vårgårda

Har bara gott att säga om Johan! Har varit tillgänglig och jag har fått svar på mina frågor. Har hållit mig uppdaterad m.m Kan rekommendera honom varmt!

Margareta A
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Vårgårda

Glad och trevlig. Kunnig. Fint bemötande. Tillgänglig och snabb på att återkoppla. Tillgodosåg mina önskemål.

Sara Å
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Vårgårda

Mycket trevlig och behaglig mäklare. Inte forcerad utan väldigt tillmötesgående, inlyssnande och informativ. Vi är supernöjda.

Jerry S
Ljung

Snabb med förståelse av mina frågor

Carola L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Johan är en engagerad, kunnig och mycket trevlig mäklare. Vi hade inte så stora förväntningar på att den här försäljningen skulle gå så snabbt med tanke på hur bostadsmarknaden ser ut. Vi är glada att vi gick på magkänslan och valde Johan som mäklare. Ett stort Tack!

Asko M
Alingsås

Johan var väldigt tillgänglig, informativ och mycket trevlig. Vi kände oss väl bemötta. Vi kände oss också trygga som köpare. Det gick smidigt och snabbt alltihopa.

Jill A
Alingsås

Johan är en helt fantastisk mäklare som vi fastnade för direkt. Professionellt bemötande och återkoppling under hela försäljningsprocessen. Vi fick bra tips på styling inför fotografering. Vi är supernöjda med Johans insats vid försäljningen av vår lägenhet.

Emma S
Alingsås

Johan har varit en riktig klippa från början till slut när vi skulle sälja vårt hus. Otroligt kunnig, intresserad och vägledde oss smidigt genom hela processen. Jag skulle varmt rekommendera honom som mäklare!

Jesper S
Alingsås

Fick ett väldigt bra första intryck av Johan, och han levde upp till förväntningarna! Det blev en snabb och smidig försäljning trots oroliga tider i omvärlden som påverkade marknaden negativt.

Stefan B
Vårgårda

Johan Andersson har under en ganska segdragen process inte vikt en tum från sitt engagemang. Han har hela tiden varit lyhörd och guidat oss på ett exemplariskt sätt fram till dess att affären till slut var i hamn och vi fick bli ägare till vårt drömhem. Tack, Johan!