Mikaela Thim

Mikaela Thim

Mikaela Thim är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Mikaela Thim har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Mikaela Thim har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.8. Mikaela Thim har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

96 omdömen om Mikaela Thim

Sedan starten hos Reco 2017
Anton E
Sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Mikaela har varit väldigt tillmötesgående och lösningsorienterad från första stund! Vi har känt oss väldigt trygga genom hela processen.

Greta K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Solängen

Engagerad och proffesionellt bemötande. Hjälpsam med frågeställningar kring objektet.

Daniel B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Solängen

Bemötningen av och kontakten med Mikaela har jag upplevt enkelt och smidig. Jag tycker min mäklare har varit enkel att resonera/diskutera utan att mäklaren legat på alldeles för mycket. Försäljningen och försäljningsplanen gick bättre och smidigare än vad jag trodde.

Ulrika E
Köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Centralt

Trevlig och tydlig! Rekommenderas!

Anna S
Alingsås

Positiv och kunnig mäklare som stöttat under säljprocessen.

Julia T
Kvarnbacken

Vi är väldigt nöjda med vår mäklare Mikaela Thim. Lätt att kommunicera och komma i kontakt med.

Anton N
Alingsås

Mikaela gav ett jättebra bemötande och visade ett stort engagemang under hela försäljningsprocessen. Hon kommunicerade på ett bra sätt så man som säljare hela tiden hade koll på läget och var lyhörd för ens önskemål.

Magnus K
Alingsås

Trevligt och vänligt bemötande. Bra kunskap och erfarenhet inom området vilket känns tryggt. Mikaela informerade utförligt om process och detaljer. Min upplevelse är att Mikaela är serviceminded och välkomnar att vi hör av oss om det finns frågor som dyker upp. Positivt! MVH Magnus Klyver

Maj M
Alingsås

Mikaela bemötte oss vänligt och tillmötesgående. Hon är flexibel och tjänstvillig, kunnig och bra.

Johan T
Tegelbruket

Mikaela är trevlig, lugn, hjälpsam och saklig