Nicklas Blomstrand

Nicklas Blomstrand

Nicklas Blomstrand är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Nicklas Blomstrand har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Nicklas Blomstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 339 omdömen med ett betyg på 4.9. Nicklas Blomstrand har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

339 omdömen om Nicklas Blomstrand

Mats A
Sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Väldigt proffsig, fint och korrekt bemötande. Mycket hjälpsam och man kände att han kunde sin sak!

Ebba O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Bra kontinuerlig kontakt, svar på de flesta frågor. Bra bemötande

Hans M
Lygnö

Niklas levde upp till de förväntningarna som vi hört om honom, trevlig snabba återkopplingar.Lätt att nå om det skulle vara något man undrade över

Pernilla J
Köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Lygnö

Finns för både säljare o köpare väldigt lätt åtkomlig svarar alltid Lätt person att ha att göra med Välj Niklas 🤩

Willy Roger H

Pernilla och jag upplever Nicklas, framför allt, väldigt närvarande. Man upplever honom som en skugga som vakar över dig 24/7. Du kan maila eller skicka SMS när som helst. Han kontaktar dig alltid så fort han hinner. Som förstagångs köpare så är man alltid lite rådvill, Nicklas stöttar dig i alla frågor som uppstår.

Emil G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Östlyckan

Nicklas gav ett väldigt proffsigt och förtroendeingivande intryck som han levde upp till. Bra kommunikation och alltid tillgänglig för frågor och funderingar.

Andreas V
Alingsås

Väldigt bra att ha att göra med och väldigt kommunikativ. Rekommenderar honom starkt

Roland E
Bolltorp

Vi blev mycket trevligt och bra bemötta av Nicklas. Vi fick snabb återkoppling på våra frågor, kändes tryggt och professionellt. Vi upplever att affären har varit väldigt smidig. Inga frågetecken helt enkelt. Vi har känt oss trygga med processen. Vi rekommenderar verkligen Nicklas då han har bemött våra frågor och funderingar på ett personligt och proffsigt sätt vilket har varit viktigt för oss. Helt enkelt 10 av 10!

Marcus H
Bolltorp

Kortfattat väldigt nöjd med allting som rörde försäljningen utav bostaden, otroligt smidigt.

Rigmor Eva Margret U
Alingsås

Lyhörd, medmänsklig, hjälpte mej sälja mitt hus på ett mycket bra sätt. Kan varmt rekommendera Niklas Blomstrand!