Anna Rahm

Anna Rahm

Anna Rahm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Anna Rahm har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Anna Rahm har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 158 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Rahm har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

158 omdömen om Anna Rahm

Sedan starten hos Reco 2020
Lars Magnus Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Falkenberg

Allt har fungerat bra, jag är nöjd

Nathalie H
Falkenberg

Trevlig och smidig affär, professionellt mötande.

Svar från Anna Rahm

Tack! Detta kommer bli så bra! Hoppas hon kommer trivas riktigt bra!

Björn Ö
Falkenberg

Enkel att prata med och var alltid kontaktbar. Kunde svara på alla frågor och va påläst.

Svar från Anna Rahm

Tack snälla för de fina orden! Hoppas du kommer trivas riktigt bra i denna fina lägenhet!

Anita N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Falkenberg

Mycket trevlig, bra och hjäpsam i en liten krånglig lägenhetsförsäljning. Kändes proffsig

Svar från Anna Rahm

Tack! Så roligt att det gick så bra!

Joakim E
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
FALKENBERG

Proffsig Kunnig Lokalkännedom Inga överord, håller sig till fakta Ger ett bra intryck, någon man litar på, inga överord, fakta

Susanne F
Herting

Ett väldigt bra bemötande, trevlig, glad förstående och kunnig. Vi hade stora förväntningar, som mäklaren anamade på ett proffsigt sätt. Genom att vi fick tillgång för visning fast det inta var visningstid. Vid köpet av vår lägenhet blev vi väl omhändertagna, fick bra förklaring och genomgång av kontraktet.

Svar från Anna Rahm

Tack! Så roligt att just ni ska få bo i denna fina lägenhet! Hoppas ni kommer trivas riktigt bra.

Mikael F
Herting

Kunnig glad trevlig snäll hjälpsam proffsig

Svar från Anna Rahm

Tack! Stort lycka till med ert nya boende!

Emma J
Herting

Anna bemötte oss väl och var hjälpsam hela vägen. Gav bra tips vid försäljning och fanns alltid tillgänglig vid frågor och funderingar. Hade valt Anna 100 gånger om och kommer alltid tipsa folk att just välja Anna! Supernöjd

Svar från Anna Rahm

Tack fina du! Så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Hoppas vi snart hittar ert drömhus också!

Kasper S
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
FALKENBERG

Supertrevlig och genuint intresserad. Även kunnig kring bostaden vilket sällan är fallet märkligt nog. 5/5!

Svar från Anna Rahm

Tack! Så glad jag blir att ni känner så. Så glad att ni till slut fick ert hus som ni kommer se era barn växa upp i!

Alexandra A
FALKENBERG

Vi är jättenöjda med Anna! Genuin, proffsig och supertrevlig :) Kan varmt rekommendera!

Svar från Anna Rahm

Tack snälla! Är så glad att ni snart bor i ert drömhus!