Mattias Wassberg

Mattias Wassberg

Mattias Wassberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Mattias Wassberg har varit registrerad mäklare sedan 2002-07. Mattias Wassberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 65 omdömen med ett betyg på 4.8. Mattias Wassberg har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Friheten och att ingen dag är den andra lik. Alla härliga människor som man träffar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en mycket noggrann och engagerad som mäklare och lämnar inget åt slumpen. Mitt mål är att överträffa förväntningarna och att både köpare och säljare ska känna sig riktigt nöjda.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
En proffsig, erfaren mäklare med gedigen kunskap och stort engagemang.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min familj. Jag älskar att resa!

65 omdömen om Mattias Wassberg

Tobias H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Skåreberget

Blev mycket bra bemött av mäklaren, finns inget att klaga på alls. Hade förväntningar att det skulle gå fort men tyvärr som marknaden ser ut just nu så blev det lite trögt men mäklaren kämpade på och till slut så såldes bostaden. Bostaden hade sålt ganska direkt om bankerna hade godkänd att köpa trots att köparen hus inte var sålt, men nu gör dom inte det. Det var många utav det exemplet. Fanns inget mäklaren kunde göra för att det skulle gå fortare, det är som det är. Allt var professionellt skött av mäklare, erfaren...

Lillemor V
Kvarnberget

👍🤩🤗 🫶🌞💥⭐️🌟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håkon G
Sålde sitt hus med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Romstad

Proff bemötan. Enkel prosess Bortsett fra svagare marknad ble alle forventninger mött Trygg Erfaren Positiv Proff

Mia E
Orrholmen

Mattias är en mycket sympatisk och trevlig person, dessutom mycket kompetent i sitt yrke. Jag kände mig väl omhändertagen och trygg i samband med försäljningen av bostaden.

Ewa G
Klara

Mycket bra. Han höll oss informerade hela tiden om processens gång. Fanns tillgänglig när vi behövde vid funderingar. Svarade direkt när man ringde. Kan starkt rekommendera honom och hans företag

Per F
Klara

Trevligt och professionellt bemötande. Förväntningarna blev som mäklaren förutsade Sammanfattning: Bra och snabba beslut/information.

Inger K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Haga

Jag kände mig trygg med Mattias. Han var lugn och svarade på alla frågor. Var noggrann och kunnig.

Patrik G
Haga

Mycket bra bemötande, snabbt, proffsigt och med hög service nivå

Mari A
Sundsta

Mattias gjorde ett bra jobb. Bra bemötande, levde upp till mina förväntningar.

Sandra L
Sundsta

Super bra! Sanna var också super bra!😄