Sanna Stenholm

Sanna Stenholm

Sanna Stenholm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Sanna Stenholm har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Sanna Stenholm har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 209 omdömen med ett betyg på 4.9. Sanna Stenholm har haft 70 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

209 omdömen om Sanna Stenholm

Sedan starten hos Reco 2021
Fredrik J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Stenholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Skoghall

Hej Sanna gav ett seriöst intryck. Tydlig kommunikation påläst en duktig mäklare!

Susanne Irene W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Stenholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Skoghall

Vänligt och proffsigt bemötande.

Victoria P
Viken

Tack vare Sannas proffsighet, geniuinitet och öppna mindset blev vår drömaffär genomförbar! En mäklare som utstrålar trygghet, tillgänglighet och engagemang hela vägen! Kommer aldrig välja en annan mäklare

David E
Karlstad

Bäst.

Linnéa G
Skoghall

Jätte go tjej som kan sitt jobb, alltid trevlig, förklarar bra, ger tips, samt mycket mer! Är jätte nöjd

Ana P
Karlstad

Duktig på att se ens behov. Professionellt mäklare!

Julia J
Vålberg

Sanna är en mycket duktig och kunnig mäklare på fler sätt! Hon är lyhörd, påläst, engagerad och skicklig. Sanna besvarade alltid våra frågor och hon var alltid tillmötesgående. Hon var snabb med återkoppling från visning, bud och andra saker som var av väsentlig betydelse för oss säljare. Vi rekommenderar starkt Sanna till den som vill nå en framgångsrik och trygg bostadsförsäljning!

Veronica H
Köpte sitt hus med hjälp av Sanna Stenholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Kil

Trevlig och bra mäklare. Intresserad i sina kunder och kunnig. Kan varmt rekommendera.

Inga-Lill G
Sålde sitt hus med hjälp av Sanna Stenholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Kil

Sanna är en professionell, trevlig, hjälpsam och charmerande mäklare. Hälsningar från Ingalill Gumaelius

Maria H
Hultsberg

Vi kan varmt rekommendera Sanna som är en duktig och professionell mäklare.