Emir Cosovic

Emir Cosovic

Emir Cosovic är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Emir Cosovic har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Emir Cosovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 131 omdömen med ett betyg på 4.9. Emir Cosovic har haft 42 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

131 omdömen om Emir Cosovic

Nihad K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emir Cosovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Trollhättan

Emir är en grym mäklare som brinner för sitt jobb. Mycket trevlig och hjälpsam mäklare. Smidig och enkel affär utan några problem! Kan starkt rekommendera Emir och vi kommer absolut att använda oss av honom igen.

Joakim L
Köpte sitt hus med hjälp av Emir Cosovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Sjuntorp

Trevlig, lyhörd och påläst! Mitt första hus köp. Men känner inte att någon annan mäklare vi träffat levt upp till Emir

Svar från Emir Cosovic

Tack för de fina orden och ett bra samarbete. Stort lycka till!

Robin O
Centralt

Det är skillnad på mäklare och mäklare! Emir överlevererar från start till slut. Hans gedigna kontaktnät, engagemang och kunskap gör att jag som säljare känner mig trygg att Emir syr ihop den bästa affären för mig. För dig som läser detta och står i valet mellan två olika mäklare - ta en lunch eller kaffe med Emir innan du bestämmer dig, det kan jag garantera att du inte kommer ångra.

Svar från Emir Cosovic

Jag tackar ödmjukast för de fina orden Robin och önskar er stort lycka till i Kungälv 😎

Aygun I
Sylte

Emir är en trevlig och kunnig mäklare som brinner för sitt jobb. Vi har samarbetat med honom när vi sålde vår lägenhet. Tack vare honom var vi alltid trygga, eftersom han var tydlig och ärlig.

Tomas B
Sålde sitt hus med hjälp av Emir Cosovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Trollhättan

Första intrycket av Emir var engagemang samt att han var tydlig. Samt att han var lyhörd för mina önskemål. Och han svarade ALLTID på sms på obekväma tider:) Han bara inte sålde mitt hus utan löste en lägenhet som var perfekt för mina önskemål. Så jag kan varmt rekommendera Emir som säljare.

Svar från Emir Cosovic

Jag tackar ödmjukast för de fina orden och önskar dig stort lycka till i den nya fantastiska lägenheten!

Habib A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emir Cosovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Sylte

Jätte trevlig och skötsamt , respektfull, han var väldigt nog genom alla punkter som skulle båda säljare och köpare veta om det. Som en köpare jag var väldigt nöjd med hans jobb.

Nathali L
Sjuntorp

Mycket trevlig och hjälpsam mäklare. Kommer absolut att använda mig av honom igen.

Svar från Emir Cosovic

Tack för de fina orden och ett bra samarbete. Stort lycka till!

Mari S
Götalunden

Engagerad mäklare som gör sitt yttersta för oss kunder. Ärlig, öppen och kunnig.

Sanaa K
Sylte

Rekommenderar Emir! Väldigt trevlig, tillmötesgående och kunnig mäklare.

Emmie F
Sylte

Emir tog till sig av mina önskemål, för att tillgodosedde de bäst han kunde. Har bara goda erfarenheter av att ta hjälp av Emir vid min försäljning av min bostad.