Elitfönster På Plats Östersund

Elitfönster På Plats Östersund

Välkommen till Elitfönster På Plats Östersund! Bor du i Östersund, Strömsund, Krokom, Bräcke, Åre, Ragunda, Härjedalen eller Berg? Tveka inte att höra av dig till Erik som är vår ansvarige för din region. Vi tar hand om ditt fönsterbyte och gör det bekvämt och enkelt för dig.

11 omdömen om Elitfönster På Plats Östersund

Sedan starten hos Reco 2020

Jonathan R
Skrev om Erik Johansson en del av Elitfönster På Plats Östersund

Trevlig och smidig process från start till slut. Allt gick som beskrivet, killarna som monterade fönstren var väldigt duktigt. Rekommenderar starkt Erik och gänget!

Jörgen J
Skrev om Erik Johansson en del av Elitfönster På Plats Östersund

Erik Johansson med Crew jag jag rekomendera till flera 100% ! Super proffs är det minsta man kan säga ❤️ Hils Jörgen Brunflo

Svar från Erik Johansson

Tack Jörgen! Tack för en trevlig affär. Ja det blev verkligen skillnad.

Brf F
Skrev om Erik Johansson en del av Elitfönster På Plats Östersund

Trevlig, Lättsam, snabb och håller vad han lovar.

Svar från Erik Johansson

Va Kul att höra. Tack för trevligt bemötande. Dörrarna blev verkligen mycket bättre.

Kerstin D

14 fönster byttes i liten villa i Östersund tydlig process trevlig

Svar från Erik Johansson

Tack Kerstin! tyckte det blev superfint hos er. Vardagsrummet blev ju kanonfint! Tack för trevligt bemötande.

Christina R
Skrev om Erik Johansson en del av Elitfönster På Plats Östersund

Erik var super trevlig. Han fanns alltid tillgänglig, återkopplade fort och gav verkligen ett intryck av tillit och engagemang. Han hade full koll och va de något han va osäker på så kollade han upp det direkt. Han va lyhörd och tillmötesgående. Har verkligen inget nativt att säga, kändes jätte rätt från dag 1!

Svar från Erik Johansson

Tusen tack för en trevlig affär. Blev verkligen ljusare inne.

Richard Å
Skrev om Erik Johansson en del av Elitfönster På Plats Östersund

Erik var enastående trevlig, hjälpsam och enkel att ha att göra med. Högsta betyg!

Svar från Erik Johansson

Tack Richard! Dina nya dörrar passade verkligen. Välkommen åter!

Stefan J
Skrev om Erik Johansson en del av Elitfönster På Plats Östersund

Det märks att det är proffs man har att göra med . Inget hade kunnat gått smidigare .

Svar från Erik Johansson

Tack Stefan! Det är ju så vi jobbar. Kul att ni är så nöjda!

Gunilla D
Skrev om Erik Johansson en del av Elitfönster På Plats Östersund

Trevligt bemötande. Lite förr optimistisk med leveransdarum. Fönster o dörrbytet. Duktiga jobbare som utförde arbetet

Svar från Erik Johansson

Ja ert hus blev verkligen som nytt. Kul att ni är nöjda!

Pär-erik S

Bra och trevligt bemötande Lyhörd för önskemål Hållit överenskomna tider

Svar från Erik Johansson

Härligt att höra att ni är nöjda. Fönstren i hallen blev otroligt fina.

Christian N
Skrev om Erik Johansson en del av Elitfönster På Plats Östersund

Bra säljare, trevlig och kunnig. Lätt att få tag på.

Svar från Erik Johansson

Ja det blev verkligen fint. Kul att höra att ni är nöjda.

Amanda E
Skrev om Erik Johansson en del av Elitfönster På Plats Östersund

Erik kom med en sån otroligt härlig energi och massa kunskap! Han va lyhörd och satte inte käppar i hjulet för sina idéer och visioner. Utan han kickade igång ännu mer kämparanda hos mig, skulle jag vilja säga! 10/10 bästa säljaren jag mött!

Svar från Erik Johansson

Tack snälla du. Va kul att du är nöjd med vårt arbete. Utsikten ner mot sjön blev nåt av det vackraste jag sett. Härligt med glas.