0´pizzicato

4.0 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om 0´pizzicato

• 2019-07-02

Mats W skrev om 0´pizzicato
    Ett mycket trevligt ställe med fantastisk god mat. Personalen är serviceinriktade och sänder ut mycket värme 😊 Läs mer
  • 2019-02-05

Ida Ollén skrev om 0´pizzicato
    Den bästa restaurangen jag någonsin varit på. Jättehärlig personal och underbart god mat i toppklass! Hit kommer jag alltid när jag vill gå till ett mysigt ställe och vara säker på att få god mat. Alla jag tagit med mig till restaurangen rekommenderar den vidare till vänner och bekanta. Läs mer
  • solodinner

2012-05-21

solodinner skrev om 0´pizzicato
    Maten är helt ok här, men inget vidare ställe att gå till ensam för att äta middag. Blir jämt (tvångs)placerad på en trång undanskymd plats med utsikt emot tråkig stolskyrkogård/barnstolsförvarning. Urtrist när man vill unna sig själv en god middag på krogen. Kunde blivit högre betyg annars. Läs mer
  • Anders S

2010-10-30

Anders S skrev om 0´pizzicato
    Jag och min dotter hamnade på 0´pizzicato av en slump, och det var en fantastisk slump kan jag säga. Vi åt var sin Pizza där och jag kan ärligt säga att det var någon av de godaste pizzorna jag nånsin ätit. Personalen var trevlig och miljön är okay, men sammanfattningsvis, mina bästa rekommendationer! Läs mer