Jättebra och snabba osv! ! 🙂.
24/7 Flytt & Städ Sweden AB
Om företaget
24/7 Flytt & Städ Sweden AB är en flyttfirma som erbjuder prisvärd, professionell och smidig flytthjälp. Vi utför flyttar över hela landet och hjälper även till vid utlandsflytt. Med 99% i kundnöjdhetsgrad kan vi garantera hög standard i alla våra uppdrag. Vi skräddarsyr våra flytt- och städtjänster efter dina behov och förutsättningar....
95 omdömen om 24/7 Flytt & Städ Sweden AB
Sedan starten hos Reco 2025
Smidig kontakt, väldigt hjälpsamma och lösningsorienterade. Flyttstädet väldigt bra och de var noggranna och gjorde mer än väntat. Överlag väldigt nöjd med allt.
Killarna var extremt proffsiga och flytten gick hur smidigt som helst . Rekommenderar verkligen denna flyttfirma
Städningen var mycket bra – noggrant utförd och lägenheten blev väldigt fint städad. Tyvärr var resten av upplevelsen långt ifrån lika bra. Företaget ändrade både tider och dagar utan att informera mig i förväg. Under flytten ville de dessutom ha 1 500 kr extra för att ta med alla saker från lägenheten. När jag inte accepterade det fick jag själv hyra ett släp och transportera sådant som inte hade tagits med. På den avtalade städdagen dök ingen upp. Fick som svar att jag hade fått ett sms med den nya tiden några dagar tidigare,...
Duktiga och trevliga killar som flyttade mina tunga möbler Killarna som städade gjorde en kanon bra jobb Lite strul med byte av tider och en tråkig kille att prata och boka med Men det löste sig
Väldigt trevlig personal. Gjorde ett väldigt bra jobb med både flytt och städ.
Fick idag hjälp av Ahmed och hans kollega med min flytt. Allt gick otroligt bra och Ahmed och hans medarbetare var otroligt professionella och trevliga. Rekommenderar denna flyttfirma starkt.
Jag är jättenöjd med flytten! Teamet var professionellt, punktligt, trevligt och väldigt försiktigt med alla mina saker. Det märks att de bryr sig om sina kunder och gör det lilla extra för att allt ska bli bra. Kan varmt rekommendera!
Mycket bra bemötande från samtliga vad gäller både flytt, städ- och samordnaren. Levde mycket väl upp till förväntningarna och gjorde ett bra o effektivt jobb på utsatt tid kan rekommenderas.
Tack så mycket för dina fina ord och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Vi är väldigt glada att höra att du är nöjd med både flytten, städningen och kontakten med vår samordnare. Det betyder mycket för oss att vi kunde leva upp till dina förväntningar och utföra arbetet på ett effektivt sätt. Tack även för rekommendationen – du är varmt välkommen att anlita oss igen i framtiden! Vänliga hälsningar, 24/7 Flytt & Städ Sweden AB
Vi hade beställt flytt av sängar från Mosås till Örebro, och från Örebro till återvinning/ev. återanvändning. Gott bemötande, inga negativa överraskningar.
Tack för din kommentar och för de fina orden om vårt bemötande och tjänsten! Vi uppskattar verkligen din feedback. Vi såg att vi fick 3 stjärnor och undrar gärna om det var något som vi kunde ha gjort bättre för att få 5 stjärnor istället. Din synpunkt är viktig för oss och hjälper oss att utvecklas. Vänliga hälsningar, 24/7 Flytt & Städ Sweden AB
Allt gick smidigt och bra kommunikation.
Stort tack för din recension! 😊 Vi är glada att höra att allt gick smidigt och att du är nöjd med kommunikationen. Det betyder mycket för oss! Tack för förtroendet och varmt välkommen att anlita oss igen i framtiden.
Mycket snälla duktiga personal .
Stort tack för din fina recension! 😊 Det betyder mycket för oss att höra att du är nöjd med vår personal. Vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga service och uppskattar verkligen ditt förtroende. Varmt välkommen att anlita oss igen!
Fantastiska grabbar! Prisvärt, enkelt och superbra!
Stort tack för de fina orden! 😊 Det gläder oss verkligen att du är nöjd med både servicen och priset. Tack för att du valde oss på 24/7 Flytt & Städ Sweden AB – du är alltid varmt välkommen tillbaka!
Dom gjorde ett utmärkt jobb i tid.
Tack så mycket för de fina orden! Det gläder oss att höra att ni är nöjda med vårt arbete och att allt gick i tid. Ni är varmt välkomna att höra av er igen om ni behöver hjälp i framtiden. Vänliga hälsningar, 24/7 Flytt & Städ Sweden AB
De är jättebra, snabba, effektiva och noggranna. Jag rekommenderar dem varmt.
Stort tack för de fina orden! Det gläder oss att du är nöjd med vårt arbete. Du är alltid varmt välkommen att anlita oss igen.
Mycket vänliga, starka, snabba grabbar och serviceinriktade.
Tack så mycket för de fina orden! Vi är verkligen glada att höra att du uppskattade både servicen och vårt arbete. Du är varmt välkommen tillbaka när som helst!
Tack för en bra flyttning Allt var perfekt Jag skulle rekommendera er till alla som önskar att flytta
Hej, Stort tack för dina fina ord! Det gläder oss verkligen att höra att du är nöjd och att allt fungerade bra under flytten. Vi uppskattar också ditt betyg och din rekommendation – det betyder mycket för oss. Du är varmt välkommen att höra av dig om du behöver hjälp igen i framtiden! Vänliga hälsningar: 24/7 Flytt & Städ Sweden AB
Trevliga och effektiva! Både flytten och städningen gick smärtfritt!
Hej! Stort tack för din fina kommentar! Vad roligt att höra att både flytten och städningen gick smärtfritt och att du upplevde oss som trevliga och effektiva. Det betyder mycket för oss. Du är varmt välkommen att anlita oss igen i framtiden! Vänliga hälsningar, 24/7 Flytt & Städ Sweden AB
Hej, Jag vill framföra mitt stora tack och min uppskattning till Mahmoud, en av era medarbetare, för hans samarbete med mig, hans goda bemötande och fina uppförande. Hans sätt var professionellt och respektfullt, och detta uppskattas mycket av mig.
Hej! Stort tack för dina fina ord och för att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Det gläder oss verkligen att höra att du är så nöjd med Mahmouds arbete, bemötande och professionalism. Vi är stolta över att ha honom i vårt team, och vi kommer självklart att vidarebefordra din uppskattning till honom. Tack för ditt förtroende – du är alltid varmt välkommen att anlita oss igen! Vänliga hälsningar, 24/7 Flytt & Städ Sweden AB
Utmärkt service från början till slut. Flytten genomfördes mycket smidigare och snabbare än vad jag hade räknat med. Proffsigt bemötande och hög effektivitet!
Tack så mycket för de fina orden! Vi blir jätteglada att höra att allt gick smidigt och att ni är nöjda med vårt team.
Jag är mycket nöjd med flyttfirman. De var punktliga, professionella och hanterade alla mina saker med stor omsorg. Flytten gick smidigt och effektivt, och personalen var trevlig och hjälpsam under hela processen. Jag kan varmt rekommendera dem till andra som behöver hjälp med flytt.
Stort tack för din fina beskrivning om oss! Vi är väldigt glada att höra att du är nöjd med vår service och att flytten gick smidigt. Det betyder mycket för oss att du uppskattar vårt arbete och bemötande. Du är varmt välkommen att höra av dig igen om du behöver hjälp i framtiden!
Trevlig personal och gott bemötande. Arbetet väl genomfört. Rekommenderas
Stort tack för din fina recension! Vi är glada att du är nöjd med vårt bemötande och arbete. Tack för att du rekommenderar oss – det betyder mycket! Du är alltid välkommen tillbaka!
Bra bemötande, bra utfört även om dem råkade ut för petimeterpersonal som kollade efter. Bra återkoppling med städen. Både flytt och städ.
Stort tack för din recension! Vi är glada att höra att du är nöjd med både bemötandet och utförandet av flytt och städ. Ibland kan det vara extra noggranna kontroller, men vi strävar alltid efter att leverera ett resultat som uppfyller alla krav. Tack också för att du lyfter vår återkoppling – det är viktigt för oss! Du är varmt välkommen att anlita oss igen i framtiden!
Bra bemötande med det lilla extra. Effektiva och snabba. Och ingenting var omöjligt. Kan rekommendera både för flytten och flyttstädningen som var mycket bra och noggrant utfört.
Stort tack för din fina och utförliga recension! Vi är väldigt glada att höra att du uppskattade vårt bemötande och att allt fungerade smidigt. Extra kul att du är nöjd med både flytten och flyttstädningen! Din rekommendation betyder mycket för oss. Du är alltid varmt välkommen att höra av dig igen!
Mycket bra bemötande o service,,de fixade flytten galant..bra pris..Mycket professionella,Mycket hjälpsamma..jag skulle varmt rekommendera de..o de är bara de ja kommer o kontakta om det nu skulle bli aktuellt med flytt igen.
Stort tack för din fantastiska recension! Vi är väldigt glada att höra att du är nöjd med både bemötandet, servicen och priset. Det betyder extra mycket för oss att du vill anlita oss igen i framtiden. Du är alltid varmt välkommen tillbaka – vi hjälper dig gärna när det blir dags igen!
Vi behövde få en snabb flytt från en dag till en annan och Flytt & Städ 24/7 fixade det med vänlighet, noggrannhet, aktsamhet, snabbhet och professionalitet. Vi kunde inte fått bättre flyttfirma.
Stort tack för din fantastiska recension! 🌟 Vi är väldigt glada över att vi kunde hjälpa er med flytten med så kort varsel och att ni är nöjda med vårt arbete. Era fina ord om vår vänlighet, noggrannhet och professionalism betyder mycket för hela teamet. Tack för förtroendet och varmt välkomna att anlita oss igen i framtiden!
Supernöjd med 24/7 Flytt! Snabba, noggranna och väldigt professionella. Allt gick smidigt från start till mål. Rekommenderas starkt!
Stort tack för dina fina ord! 🙏 Vi är verkligen glada att höra att du är nöjd och att allt gick smidigt. Det betyder mycket för oss. Du är varmt välkommen att höra av dig igen om du behöver hjälp i framtiden!
Man blev bemött på ett professionellt tillmötesgående sätt. Flytten gick smidigt till och de anställda jobbade bra ihop som ett team. Det blev förvirring kring en tyngre soffa som hade anmälts vid ansökan, men problemet löste sig från huvudkontoret på ett bra sätt.
Tack för din fina omdöme! Vi är glada att höra att du upplevde oss som professionella och att flytten gick smidigt. Det är särskilt roligt att du uppmärksammar vårt teamwork. Vi beklagar förvirringen kring soffan, men är tacksamma för din förståelse och att vi kunde lösa situationen på ett bra sätt. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss igen vid framtida behov!
Super trevliga och hjälpsamma killar. Snabb och proffsigt Räddad min dag Amir och Mahmud :)
Tack! Fantastiskt att Amir och Mahmud kunde rädda din dag — jag skickar vidare detta till dem.
Superproffsigt bemötande och riktigt bra teamwork! De kom i tid, jobbade effektivt och var väldigt försiktiga med både möbler och väggar. Hela flytten gick snabbt och stressfritt. Det märks att de har erfarenhet. Jag är verkligen tacksam för deras hjälp!
Stort tack för din fantastiska feedback! Det gläder oss verkligen att du är nöjd med både bemötandet och arbetet. Vi strävar alltid efter att leverera en smidig och trygg flytt, så det betyder mycket att du upplevde det så. Du är varmt välkommen att höra av dig igen!
Jag är väldigt nöjd med den här flyttfirman! De var punktliga, professionella och tog hand om mina saker med stor försiktighet. Allt gick smidigt och snabbt utan några problem. Personalen var trevlig, hjälpsam och jobbade effektivt hela tiden. Priset var rimligt och servicen överträffade mina förväntningar. Rekommenderar starkt till alla som behöver en pålitlig och seriös flyttfirma! 🚛💪
Stort tack för din fantastiska recension! 🌟 Det gläder oss verkligen att höra att du är så nöjd med vår service och att flytten gick smidigt från början till slut. Vi arbetar alltid för att vara punktliga, professionella och försiktiga med våra kunders saker, så dina fina ord betyder mycket för hela teamet. Tack för ditt förtroende och för att du rekommenderar oss vidare – det uppskattas enormt! 🚛😊 Varmt välkommen att anlita oss igen i framtiden!
Snabba svar och tydlig kommunikation vid offertförfrågan och avtal. Lösningsfokuserade och serviceinriktade under utförandet av såväl flytt som flyttstädning. Trevliga och proffsiga flyttkillar och noggrann städstyrka - inte ensi mn petiga hyresvärd hittade något att anmärka på. Rekommenderas!
Stort tack för din utförliga och fina recension! Det gläder oss verkligen att du är nöjd med både kommunikationen, flytten och flyttstädningen. Vi strävar alltid efter att vara lösningsfokuserade och leverera hög kvalitet, så din feedback betyder mycket för oss. Du är varmt välkommen att anlita oss igen!
Personalen är trevliga, snabba och starka. Tack så mycket. Jag ska kontakta er och ska boka er igen småningom. Mvh.Susan
Stort tack för din fina recension, Susan! 😊 Det betyder extra mycket för oss att du har valt att anlita oss igen. Vi är väldigt glada att höra att du är nöjd med vår personal och service. Tack för ditt fortsatta förtroende – vi ser fram emot att få hjälpa dig även nästa gång! Med vänliga hälsningar, 24/7 Flytt & Städ Sweden AB
Flyttningen var en ända röra och tjat om mera pengar. Städningen i Örebro var toppen och ett trevligt par som utförde den. Men städningen i Göteborg var ren ut sagt dålig. Blev ej godkänt.
Flytten gick riktigt bra och flyttgubbaarna var verkligen proffsiga, hjälpsamma och otroligt trevliga. Jag rekomenderar verkligen de. Då det är hjälp på högklass spec Mohalmmed och hans pappa. -Städ var bra men var tyvärr inte på sammma nivå som flytt. De var stressade.
Stort tack för din fina och ärliga recension! 😊 Vi är väldigt glada att höra att du är nöjd med flytten och att vårt team, särskilt Mohammed och hans pappa, gav dig en professionell och trevlig upplevelse. Det betyder mycket för oss att få sådana fina ord. Samtidigt uppskattar vi verkligen din feedback kring städningen. Vi tar till oss detta och kommer att arbeta vidare för att säkerställa att även städservicen håller samma höga nivå som flytten. Tack igen för ditt förtroende och för att du rekommenderar oss!
Dom flyttade och städade inte ens åt mig
De ändrade starttiden ett par gångar. De avbokade städningen. Väldigt otrevligt personal.
Det gjorde vad som var övenskommet. Inget att anmärka på
Hej Gisela! Stort tack för din recension och för förtroendet att få hjälpa dig. Vi på 24/7 Flytt & Städ Sweden AB uppskattar verkligen att du tog dig tid att lämna omdöme. Vad roligt att höra att allt utfördes enligt överenskommelse och att du är nöjd. Det är alltid vårt mål att leverera det vi lovar – tryggt, smidigt och professionellt. Du är varmt välkommen att höra av dig igen om du behöver hjälp i framtiden. Vänliga hälsningar, 24/7 Flytt & Städ Sweden AB
Riktigt super team, de hanterade både flytt och städ. Båda uppgifterna hanterade de suveräna. Rekommenderar starkt att ta del av deras tjänster. Kan absolut inte klaga på något. Sjukt bra service och team.
Hej Dilan! Stort tack för dina fantastiska ord! Vi på 24/7 Flytt & Städ Sweden AB blir verkligen glada av att läsa din recension. Det betyder mycket för oss att du är nöjd med både flytten och städningen – och att du upplevde teamet och servicen som suverän. Vi strävar alltid efter att leverera hög kvalitet, bra bemötande och en trygg helhetslösning, så din rekommendation värmer verkligen. Tack för förtroendet och du är varmt välkommen att anlita oss igen i framtiden! Vänliga hälsningar 24/7 Flytt & Städ Sweden AB
Kvällen innan flytt meddelade företaget att det hänt en olycka och att flytten inte kunde utföras på fredagen på den bokade dagen. Tiden ändrades till Söndagen. Kl 8 på söndagen ringer dom och är 1 timme sen! Kl 10 kom bilen. 2 timmar försent. När flyttbil kommer uppstår ett missförstånd angående några trappsteg upp till bostaden som visst inte angivits av mig. Chauffören ringer till sin chef. Allt blir grönt eftersom dom bytt dag och krånglat med oss. När flyttbilen kommer kommer till nya adressen så vill chauffören...
Hej Anette ! Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi vill börja med att säga att vi verkligen beklagar att flytten upplevdes som stressande och rörig för er, det är självklart inte den känsla vi vill att våra kunder ska ha. Angående ombokningen så informerade vi så snart vi kunde om den oförutsedda händelsen som gjorde att vi behövde flytta uppdraget. Vi har full förståelse för att en sådan ändring påverkar planeringen och vi försökte därför vara så flexibla som möjligt genom att ordna en ny tid så snabbt det...
Trevliga och proffsiga. Har inget att klaga på!
Hej Sofie! Stort tack för din fina recension! Vi på 24/7 Flytt & Städ Sweden AB uppskattar verkligen dina ord. Det gläder oss att du upplevde oss som trevliga och proffsiga, det är precis den känslan vi vill att våra kunder ska ha. Tack för förtroendet och varmt välkommen att höra av dig igen när du behöver hjälp! Vänliga hälsningar 24/7 Flytt & Städ Sweden AB
Flytten var avtalad till ca 8.00 kom 9.40. Fick själv kontakta företaget för info. Dåligt. Enl offerten skulle en faktura översändas när arbetet var klart. En swish betalning avkrävdes omgående efter avslutad flytt. Städningen var bra.
Hej Göran! Tack för att du delar din upplevelse och för att du lyfter både det som fungerade och det som du upplevde som mindre bra. Vi beklagar att ankomsten blev försenad och att du själv behövde kontakta oss för information. Det är självklart vårt ansvar att hålla våra kunder uppdaterade vid eventuella förseningar, och vi tar till oss att kommunikationen i detta fall inte levde upp till förväntningarna. Gällande betalningen så uppstod det tyvärr ett tillfälligt tekniskt problem med vårt faktureringssystem den dagen, vilket...
Smärtfri flytt och väldigt bra städat.
Hej Gabriel ! Stort tack för dina fantastiska ord och för att du tog dig tid att skriva denna fina recension! Vänliga hälsningar 24/7 Flytt & Städ Sweden AB
Väldig trevliga och hjälpsamma flytt killar Kan varmt rekommendera dem .
Hej Ann! Stort tack för dina fantastiska ord och för att du tog dig tid att skriva denna fina recension! Vänliga hälsningar 24/7 Flytt & Städ Sweden AB
Allt gick enl.övereskommelse. Snabba och trevliga flyttkillar. M.v.h Roy
Hej Roy! Stort tack för dina fantastiska ord och för att du tog dig tid att skriva denna fina recension! Vänliga hälsningar 24/7 Flytt & Städ Sweden AB
Super. Så smidigt och kanonbra kundservice. Recommend recommend ✨
Hej Linda! Stort tack för dina fantastiska ord och för att du tog dig tid att skriva denna fina recension! Vänliga hälsningar 24/7 Flytt & Städ Sweden AB
Trevligt bemötande och korrekt information vid första samtalet. Flyttbil o killar kom punktligt och utförde flytten proffsigt. Väldigt aktsamma om mina möbler! Stort tack och eloge till alla på 24/7 Flytt o städ Sweden AB
Hej Yvonne! Stort tack för dina fantastiska ord och för att du tog dig tid att skriva denna fina recension! Vänliga hälsningar 24/7 Flytt & Städ Sweden AB
Gick bra, de var professionella och trevliga och snabba.
Hej Sandra! Stort tack för dina fantastiska ord och för att du tog dig tid att skriva denna fina recension! Vänliga hälsningar 24/7 Flytt & Städ Sweden AB
Anställda som utförde själva flytten var väldigt duktiga och försiktiga med våra grejer.
Hej Catia! Stort tack för dina fantastiska ord och för att du tog dig tid att skriva denna fina recension! Vänliga hälsningar 24/7 Flytt & Städ Sweden AB
Jättebra killar de fick jobba hårt och ändå försökte de få igång min tv. Bra service är väldigt tacksam för servicen. MVH Kristina Skoogh
Hej Kristina! Stort tack för din fina recension och dina värmande ord! Vi på 24/7 Flytt & Städ Sweden AB uppskattar verkligen att du uppmärksammar teamets engagemang. Även när det är ett fysiskt krävande jobb försöker vi alltid göra det där lilla extra, så vi är glada att vi kunde hjälpa till även med TV:n. Tack för förtroendet och din tacksamhet, det betyder mycket för oss. Du är varmt välkommen att höra av dig igen om du behöver hjälp i framtiden! Vänliga hälsningar 24/7 Flytt & Städ Sweden AB