Alla kategorier Postorder Jönköping Gislaved 24home Trading KB

• Rebecca  B
    Rebecca B skrev om 24home Trading KB
    BLUFFÖRETAG!!
    Bedragare.
    Varan dök aldrig upp. Jag lämnar därför negativt omdöme och får svar "vad är det för fel på dig?"
    Han lämnar också neg. Omdöme på min sida, sen skickar han en förfrågan om att vi ska ta bort varandras omdömen, så gör han väl med alla!

Efter hans otrevliga mejl svarade jag att jag kommer uppvisa hans mejl i sociala medier varpå han svarar "tack, all reklam är bra reklam"

Vidrig människa.
    Han kallar sig Erik men företagen är registrerat på någon helt annan. Läs mer
  • Susanne J
    Susanne J skrev om 24home Trading KB
    Köpte Elektrisk Nagelfil av detta företag! Har via mejl flera ggr för att få information om det finns tillhörande produkter som jag kan köpa till den. Inget svar!
    Har oxå frågat varför företagets omdöme uteblivit! Inget svar!
    Urkasst av dig företagare som ignorerar kunden efter köp! =(
    Alla som läser detta: Undvik detta företag! Läs mer
  • pam j
    pam j skrev om 24home Trading KB
    Köpte utemöbler av 24home.
    Skadade varor och dynor som skulle varit vita var gröna men efter ett trevligt bemötande så fick vi nya varor skickade.
    Men då saknas det skruvar, har nu i några månader försökt få kontakt med dem men inget svar.
    Så våra möbler förblir omontetade och 5000:- i sjön. Läs mer
  • Mai O
    Mai O skrev om 24home Trading KB
    Har köpt ett växthus från 24Home på Tradera.
    När vi packade upp förpackningen som legat orörd 1 år, visade det sig att det fattades en list som ska sitta i dörren.
    Vi försöker nu nå säljaren för att få hjälp med detta, men säljaren svarar varken på mail eller på telefon.
    Fortfarande säljs växthusen på Tradera och samma adresser är uppgivna. Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om 24home Trading KB
    Vill ha betalning för en vara på Tradera (5000) genom banköverföring!
    Skickar när de fått pengarna. Svarar inte på mail och deras tel.nr på Tradera är 000-000000 Läs mer
  • hans a
    hans a skrev om 24home Trading KB
    En riktig skojare.
    Om ni vill bli lurade så handla gärna av denna nasare.
    Handlade av honom på Tradera och sänder defekta varor och vägrar ersätta eller ens kommentera. Läs mer

Persikovägen 18, 333 33 Smålandsstenar