Alla kategorier Telefon Skåne Malmö 3butiken Malmö City

Södra Förstadsgatan 10B, 211 43 Malmö — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om 3butiken Malmö City

• miklos h
    miklos h skrev om 3butiken Malmö City
    Lurendrejeri o fulla knäpp mot kunderna
    det är med får ord hur man kan beskriva
    ovannämda föratgen.OK deras bredband satsning ha blivit en stor succce det ha räddat dem fr konkurs.o försäljningen av modemenrna till andra aktörer på ,m
    arknad se comviq telia o.s.v
  • Eva  P
    Eva P skrev om 3butiken Malmö City
    Gillar inte tre g. Har alldeles för dålig täckning i Sverige, dvs utanför storstäderna och säljer på ett oärligt sätt då de påstår att ditt gamla abonnemang är kass och det sedan visar sig tt det jänförbaraanbudet 3 kommer med är dubbelt så kostsamt.Lurendrejeri och blúff
  • Ebba S
    Ebba S skrev om 3butiken Malmö City
    Jag är ganska nöjd med 3 som mobilabbonemang. Har för det mesta täckning. Nästan alla mina vänner har 3 och därför blir det hyfsat billigt.
  • Anya L
    Anya L skrev om 3butiken Malmö City
    Butiken är fräsh och har modern inredning som känns inbjudande. Något som är mindre lockande är 3s kundservice för de som faktiskt är kunder. Som kund får man aldrig ta del av några bra erbjudande vilket man ofta får med andra teleföretag. Deras mobiltelefoner är heller inte speciellt bra.
    De går sönder och lyckas man få in den på lagning får man vänta länge samtidigt som de väldigt sällan erbjuder en lånetelefon som man faktiskt har rätt till.
    Man skriver upp sig på 24 månader, vilket är oerhört lång tid speciellt med tanke på att man inte ges möjligheten att byta ut telefonen kostnadsfritt osv.
    Dessutom är personalen HEMSKT otrevlig. När en av mina närmsta kompisar skulle lämna in sin telefon som fått repor på displayen sa de att det skulle kosta honom upp emot 2000 kronor. När min kompis sa att han inte har råd kom en annan tjej ur personalen fram och sa "Då får du panta många burkar denna månaden för att ha råd då!"
    Så behandlar man verkligen inte sin kunder. Jag hade tre i 3 år och om de så är den sista mobiloperatören i världen kommer jag aldrig att ha de mer.

Södra Förstadsgatan 10B, 211 43 Malmö