4 rum interiör

4 rum interiör

Ring 073-324 27 27 www.instagram.com

Välkommen till 4 rum interiör! Vi lyfter ditt hem till nya nivåer genom homestyling! Homestyling har bevisad effekt på bostäders slutpris, - en god investering när du ska sälja helt enkelt. Vi har arbetat med inredning och styling sedan 2015 och har gedigen erfarenhet inom vårt område. Vi värnar om våra kunder och den personliga...

13 omdömen om 4 rum interiör

Christian D
Skrev om 4 rum interiör

Förutom att ge ett proffsigt och vänligt bemötande samt agera bra stöd och bollplank inför fotografering och visning så är själva stylingen de utför fenomenal. Genom att ta till oss av deras förslag och rekommendationer vilket i vårt fall medförde lite enklare ytskiktsrenovering fick de vårt högst ordinära hem att framstå som något som såg ut att vara hämtat ur en inredningskatalog. Vi kan inte vara tydliga nog med hur mycket vi rekommenderar Caroline, Julia och co. på 4rum Interiör. De slog våra förväntningar med hästlängder!

Svar från 4 rum interiör

Men wow! Tack så hemskt mycket Christian för ditt fina omdöme🙏🏼🙏🏼. Vi vill gärna ni ska veta att det var ett sant nöje för oss oxå att utföra ett uppdrag åt er! 🌸

Jonas N
Skrev om 4 rum interiör

4 rum interiör gjorde ett fantastiskt jobb med stylingen av min lägenhet. Det kändes fräscht, modernt och luftigt. Väldigt smidiga och trevliga att ha kontakt med.

Niclas E
Skrev om 4 rum interiör

Mycket duktiga och engagerade inredare som kan ta ett helhetsgrepp. De inredde ett advokatkontor som har fått mycket beröm av klienter och besökare.

Maxime M
Skrev om 4 rum interiör

Very nice design and service, I recommend. There was a little misundertanding on some specific feature, but the problem was properly handled.

Annelie A
Skrev om 4 rum interiör

bra bemötande och en trevlig upplevelse mina förväntningar av styling tillfredsställdes väl och detta ger en god hjälp till försäljning av mitt hus

Anders R
Skrev om 4 rum interiör

Mycket professionellt bemötande Och väldigt bra styling Gjorde att jag fick det priset som jag ville ha Rekommenderad verkligen dom Anders

Andreas L
Skrev om 4 rum interiör

Bra service och positiva leende. Glada fina stylister som hjälpte mej . Tusen tack

Jenny A
Skrev om 4 rum interiör

Underbara kreativa tjejer som alltid levererar ett topp jobb! -Absolut bäst!

Helena H
Skrev om 4 rum interiör

Beställde "renoveringsstyling" och fotograferingen via mäklaren. Jag träffade personligen aldrig representanter för företaget, men jag blev mycket nöjd med resultatet. Stylingen var väldigt väl anpassad till lägenhetens karaktär och bilderna var jättefina, vilket vittnar om fingertoppskänsla och professionalitet.

Anders H
Skrev om 4 rum interiör

Hus-styling. Mkt bra. Levde upp till förväntningar. Proffsiga. nöjd.

Maria C
Skrev om 4 rum interiör

Caroline, Julia och Lisa gör ett fantastiskt arbete på sina stylingar. De är nytänkande och gör verkligen det lilla extra varje gång! Tack vare dem har många bostäder fått ett ordentligt lyft i sina försäljningar!

Tomas J
Skrev om 4 rum interiör

Bra bemötande, tjänster och fin styling!

Ingrid M
Skrev om 4 rum interiör

Jag är supernöjd med hjälpen jag har fått av 4rum! Blev så fint hemma tack vare dem. Har återkommit till dem flera gånger. De är grymt duktiga och väldigt trevliga. Kan varmt rekommendera dem!