Alla kategorier Övrigt Uppsala Uppsala 5 Star Taxi

Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om 5 Star Taxi

• Isto L
    Isto L skrev om 5 Star Taxi
    Usel som arbetsgivare, 50-60 timmars veckor för anställda. Missnöje bland förare då lön inte betalas ut och avdrag görs till höger och vänster, alltifrån påhittade skador med självriskkostnader, fast sådant strider mot alla lagar och regler, till att inte betala ut någon lön alls, även då lönespecar är utskickad och skatter och arbetsgivaravgifter påstås ha blivit inbetalda.

Dålig framförhållning av ledningen när det gäller förbeställda och tidsangivna turer. Kunder väljer att inte återkomma när man missat tider.
    Språksvårigheter har varit ett betydande faktum för felkörningar och att ledningen inte velat ha försäkringar och annat som krävs för att få till en trafik som kunnat gått med avtal som färdtjänst, skolskjutsar mm. gör att företagets kundkrets blir mindre och service/inriktning blir till att "ragga" kunder istället för att kunna ha schemalagda körningar och turer.

Ett företag som inte kommer finnas kvar i framtiden.

Linrepevägen 54, 756 48 Uppsala