Alla kategorier Övrigt Uppsala Uppsala Å-Baren AB

Olof O:

Läs vad 5 kunder tycker om Å-Baren AB

• Peter A
    Peter A skrev om Å-Baren AB
    Riktigt dåligt lunch. Torr kyckling, dåligt salladsbuffé och extremt utspädd lingondricka. Jag hoppas verkligen deras kök är bättre på kvällarna..
  • K
    K skrev om Å-Baren AB
    Kass lunch som bara den. Ingen dricka ingår, bara vanligt kranvatten och någon slaskig lingondricka som är fruktansvärt utspädd. Vill du ha en Cola till lunchen får du betala 40 spänn extra för en 33 cl.

Verkar inte heller som restaurangen slår ut kassakvitton om man betalar kontant då man aldrig får kvitto vid kontant betalning.
  • Måns G
    Måns G skrev om Å-Baren AB
    Vi, jag och min fru, har besökt rest. Lingon vid flera tillfällen och varje gång fått utmärkt service. Lingon är ett välbesökt etablissement med en utmärkt meny i den övre prisklassen i Uppsala som bjuder på robusta och vällagade anrättningar med tydligt svensk touch. Prova gärna någon av de långkokta kötträtter som erbjuds! Mycket kärlek. Miljön är hemtrevligt lantlig och personalen kunnig och uppmärksam - vid senaste besöket fick vi byta vin, mitt under middagen, utan knorr då det inte riktigt gifte sig med maten. Lingon är en av få restauranger i Uppsala som vi gladeligen rekommenderar till vänner och bekanta och kommer att återvända till gång efter annan.
  • Karl E
    Karl E skrev om Å-Baren AB
    Lingon är ett bra restaurangalternativ i Uppsala. På sommaren har de en jättebra uteservering som ligger precis vid ån. Prisbilden är något över medel, men maten som serveras är nästan alltid värd varenda krona. Ibland har servicen varit lite si och så, (tagit lång tid, hafsat lite) men överlag är det gott betyg till Lingon.
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Å-Baren AB
    Uppsalas trevligaste restaurang som serverar god mat (som ogenerat lutar sig mot svensk husmanskost) utan att bli tillkrånglad och pretentiös. Lingons julbord (eller 4-rätters meny) slår alla julbord jag smakat - traditionella julsmaker, men inte traditionella julrätter. De 2-3 lingon som serveras till varje rätt är lite av ett signum.

Svartbäcksgatan 30, 753 32 Uppsala