Bra bemötande, både tid och priset var enligt överenskommelsen.
A Engmans Bilservice AB
Om företaget
Välkommen till Engmans Bilservice AB – din Autoexperten Bilverkstad i Lidköping! Vi är din lokala bilverkstad och erbjuder bilservice och reparationer för alla bilar oavsett märke, modell och drivlina, inklusive mopedbilar, husbilar och transportbilar. Våra tjänster omfattar bilservice enligt tillverkarens rekommendationer...
460 omdömen om A Engmans Bilservice AB
Sedan starten hos Reco 2025
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Nöjd med allt, från bemötande vid önskan av offert, till bokning av tid, frågor och såklart själva arbetet som gick bra och info efteråt. Trevligt bemötande till mig, tjej som inte förstår något! Kommer säkerligen anlita dom igen!
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Kanonbra verkstad. Har allit lämnat våra bilar hos Engmans Bilservice AB
Tack för ditt fina omdöme, vi blir verkligen glada att höra att du var nöjd med ditt verkstadsbesök. Varmt välkommen tillbaka när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Världsklass! Alltid mycket bra service och trevlig personal! Rekommenderas varmt!
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Snabb servic rimliga priser bra bemötande
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Är och har alltid varit positivt med kontak, kostnadsförslag, och utförande av arbete. Finns absolut inget att klaga på.
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Mötet på Engmans bil var bra Inga konstigheter bilen togs omhand på utsatt tid och fick SMS när den var klar Det var en ABS givare som fick bytas ut Så nu funkar de bra igen.
Tack för att du valde oss och vi hoppas att vi ses igen!
Trevlig och bra personal.
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Bra ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Super nöjd med servicen, de blir bra gjort och går fort.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Bra bemötande. Kunniga. Ger bra information om vad som ska göras.
Tack! Vi strävar alltid efter hög kvalitet och det värmer att det märks. Välkommen tillbaka nästa gång du behöver boka en verkstadstid.
Trevligt bemötande och snabb service. Och bilen den fixa de perfekt.
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när bilen behöver verkstadstid.
Snabbt svar vid offert förfrågan samt bra mottagande vid service besöket.
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Bra service och snabba tydliga svar, trevlig personal
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Smidigt och proffsig hantering.
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Grymt bra service. Trevligt bemötande
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Vi blev vänligt bemötta och fick god information. Tack! Barbro/ claes.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Trevligt bemötande och service Positiva öppettider
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Vi blev väl bemötta, trevliga allihop. Lämnade in bilen smidigt på morgonen och hämtade smidigt på eftermiddagen.
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Jag blev så trevlig bemött på alla vis mycket bättre än på det förra service stället jag har haft .Jag har bara en bra upplevelse av den service jag fick.En bra information vad som hade gjorts med bilen MVH Ivan
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Bra service, trevlig personal
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när bilen behöver verkstadstid.
Har alltid varit nöjd med Engmans, fram till senaste besöket ( 2023). Då lämnade jag in en v50 för byte av oljeslang, filter m.m. Ett arbete som kostade runt 7000 kr. Får i efterhand veta att dom upptäckt ett större fel (drivhjulet) som dom inte väljer att informera om. Vare sig genom telefonsamtal eller vid uthämtning av bilen. Får denna information först när jag ringer tillbaka till dom dagen efter, då bilen både låter och går dåligt. Upplevelsen blir i det hela stora att man känner sig lite lurad. Att verkstaden valt...
Tack för din kommentar. Vi hör dig och vi ska se över vad som brustit och hur vi kan förbättra det framåt.
Fick tid snabbt, bra service och trevligt bemötande!
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Allt perfekt! Här kommer jag tillbaka
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Snabb bokning, Trevligt bemötande och kunnig personal
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Snabb service, ringer och kollar om det är något.
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Tog lite tid men bra resultat bilen funkar
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Bra, tydlig och enkel service!
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Trevligt och personligt bemötande. Alltid proffsiga och snabba.
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Bra och prisvärd service. Trevlig kundmottagning.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Trevligt o proffsigt bemötande.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Mycket bra! Hade fått besiktningsanmärkningar på bromsar fram, det fixade dom och såg även till att bilen fick godkänd besiktning så slapp jag tänka på det också. Jätte nöjd 👍🏻😊
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Mycket trevligt och förtroendeingivande bemötande!
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Vänligt trevligt bemötande i servicedisken. Flexibla lösningar!
Tack så mycket! Vi ser fram emot att välkomna dig igen när bilen behöver service eller reparation.
Behövde akut hjälp med bromsreparation. Löste Engnans åt mig.
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Fick hjälp snabbt med att felsöka efter vad som var fel. Därefter fick jag snabb hjälp att åtgärda felet från mycket trevlig personal, kan varmt rekommenderas.
Vi blir glada för din kommentar och att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök!
Enastående förståelse o service! Å mycket bra arbete utfört
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Trevlig och servicevänlig personal. Lite synd att man inte kan utföra allt inom bilmekanik på Fiat Ducato ( liten husbil ) som man gör på vanliga personbilar. Men jag har stort förtroende för verkstaden och kommer i fortsättningen att anlita företaget. Jag tror, att om det är möjlgt,att det finns en stor potential i att satsa även på mindre husbilar i framtiden
Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du väljer oss även nästa gång när det är dags att serva eller laga din bil.
Trevligt och kunnigt bemötande vid bokning, likaså vid besöket. Fick korrekt arbetsorder med pris på sms, mycket bra. Tog sig an bilen direkt, utförde jobbet till full belåtenhet, snabbt och smidigt. Fick sms redan efter 30 minuter då bilen var klar. Bilen parkerad på samma ställe och ingen väntetid. Jag är mycket nöjd!
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Hade beställt en standardservice. Bra och trevligt bemötande. Informerade om vilka andra fel/slitna delar de hittat när de gjorde servicen utan att vara påstridiga om att felen borde fixas (av dem).
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Snabbt svar på kostnadsförslag, som var tusenlappar under annan firma .Trevligt bemötande och kommunikation. Tydlig feedback på vad som utförts och även nya rekommendationer på vad som är/var ibehov av lite uppmärksamhet. Mycket nöjd! Kan rekommendera/A
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Snabb och bra service bra personal
Tack! Vi strävar alltid efter hög kvalitet och det värmer att det märks. Välkommen tillbaka nästa gång du behöver boka en verkstadstid.
Funka skit bra 👍 bra bra bra bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Lämnade in bilen på service. Den blev färdig samma dag,och det var inga problem alls. Trevligt bemötande.
Tack! Vi strävar alltid efter hög kvalitet och det värmer att det märks. Välkommen tillbaka nästa gång du behöver boka en verkstadstid.
Snabbt och perfekt då vi bokade med kort varsel Kan rekommendera denna bilverkstad
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Trevlig proffsigt bemötande kanon
Tack för ditt fina betyg, vi är glada att du väljer oss som din bilverkstad. Varmt välkommen åter!
Snabb service Vänligt bemötande
Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss!
Trevlig och kunnig personal. Smidigt med tilläggsorder via SMS att godkänna.
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Allt var till stor belåtenhet!
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Bara bra. Inget att klaga mål. Trevlig personal
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.