A-J Express Service

www.aj-expresservice.nu
  • BadgeSevenYears
Ligue 08-408 325 58 Compartilhar

About company

A-J Express-Service är en väletablerad flyttfirma som utför transporttjänster allt efter kundens behov och önskemål , Företaget startades 1999 utav 2 killar som arbetade med flytt och ville göra något eget och i dag. Vi har dessutom ett väldigt gott rykte bland både privatkunder och företag så för en trygg och säker flytt anlita...

505 omdömen om A-J Express Service

Sedan starten hos Reco 2013

Josef A
Escreveu sobre A-J Express Service

Jätte smidiga och professionella dessutom trevliga

Agnetha S
Escreveu sobre A-J Express Service

En väldigt bra upplevelse, lika bra som Uppsalas ledande flyttföretag men mer prisvärt. Allt flöt på bra.

Ingela H
Escreveu sobre A-J Express Service

Effektiva, service minded, och proffsiga. Kan varmt rekommendera.

Olov N
Escreveu sobre A-J Express Service

Lägenhetsflytt med begränsad slottid (3 timmar) i hissen. Snabba och proffsiga med fokus på att undvika skador på möbler och väggar etc. Klart positiv erfarenhet, inte billigast men prisvärda

Camilla T
Escreveu sobre A-J Express Service

Glada, trevliga, effektiva och noggranna när slog in, lyfte och flyttade våra tunga möbler. Otydligt att man förväntades betala hela flytten med kort när man var klar, hade varit toppen om man hade fått veta det i förväg.

Anders L
Escreveu sobre A-J Express Service

Bra kommunikation, snabb och noggrann personal. Rekommenderas!

Ronny Thomas W
Escreveu sobre A-J Express Service

Aj hjälpte oss med en flytt från hus till lägenhet, allt gick väldigt bra hela vägen från start till mål, kan inte tänka mig en bättre flyttfirma!

Michael T
Escreveu sobre A-J Express Service

Ja vad ska jag säga?. AJ var raka från början till slut. Allt gick bra och och det kändes naturligt att sammarbeta med dem. Skulle rekommendera dem alla dar i veckan. :) mvh micke t

Elin P
Escreveu sobre A-J Express Service

A-J Express svarade på min förfrågan väldigt snabbt, fick ett prisförslag som senare stämde överens med vad jag fick betala. Personalen kom på utsatt tid, jag berättade vilka möbler jag ville ha med och fick till och med hjälp med att montera ned ett skåp. Upplevde dem som väldigt hjälpsamma och trevliga. De var även snabba både med i och urlastning. Hjälpte till att ställa möblerna och kartongerna på rätt våningsplan i nya boendet. Jag valde även att låna kartonger av dom, vilket jag verkligen rekommenderar! Så smidigt! Jag rekommenderar verkligen A-J Express!

Svar från A-J Express Service

Hej Elin och tack för ditt svar om oss på A-J, vi har satsat på snabbhet, service, och bra personal och att varje jobb skall efterlämna sig en nöjd kund. Vi känner att vi har lyckats bra med detta då nästan var 3-e bokning är rekommendationer ifrån tidigare kunder och deras vänner. Än en gång tack för ert svar och välkommen åter till både dig och alla dina vänner och bekanta. Önskar er en trevlig jul i ert nya boende. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service AB

Ulla-Britt T
Escreveu sobre A-J Express Service

Punktliga, snabba och vänliga och tillmötesgående.

Svar från A-J Express Service

Tack Ulla för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under...

Christina H
Escreveu sobre A-J Express Service

Trevligt bemötande, fin stämning under arbetet. Smidigt och snabbt jobbat. Överträffade mina förväntningar. Kan rekommenderas absolut vid flytt/städ arbeten

Svar från A-J Express Service

Tack Christina för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr som ni finner i högra hörnet så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.....

Maja A
Escreveu sobre A-J Express Service

Jag beställde både flytt och flyttstäd av A-J Express och är mycket nöjd med resultatet! De är snabba, trevliga, lösningsfokuserade och noggranna. Jag rekommenderar dem varmt!

Svar från A-J Express Service

Tack Maja för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr som ni finner i högra hörnet så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla...

Roland K
Escreveu sobre A-J Express Service

Lätta att ha att göra med. Svensktalande personal.

Svar från A-J Express Service

Tack Roland för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr som ni finner i högra hörnet så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS!...

Outi L
Escreveu sobre A-J Express Service

Professionell och trevlig personal.

Svar från A-J Express Service

Tack för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr som ni finner i högra hörnet så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla...

Marianne S
Escreveu sobre A-J Express Service

Snabb och effektiv flytt samt magasinering. Punktlig , proffsig och trevlig personal.

Svar från A-J Express Service

Tack Marianne för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr som ni finner i högra hörnet så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS!...

Robert W
Escreveu sobre A-J Express Service

Att flytta är väldigt jobbigt, men A-J gör det lite enklare så att jag som kund kan fokusera mer tid på att packa upp och komma i ordning! Härliga och duktiga grabbar som är lyhörda och flexibla när plötsliga utmaningar dyker upp under flyttens gång. Aldrig något gnäll eller strul!

Svar från A-J Express Service

Tack Robert för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr som ni finner i högra hörnet så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS!...

Adam L
Escreveu sobre A-J Express Service

Flyttade för något år sedan men hade inte tid för ett omdöme förrän nu. Hade beställt flytthjälp som skulle bestå av två man och en flyttbil. Det kom tre gubbar och två bilar, så att man kunde ta allt på en gång. Gubbarna, i 30-40 -års ålder, hade svenska som modersmål, så det var inga problem med att kommunicera. Ärligt talat behövdes det inte någon kommunikation för de visste exakt vad de sysslade med och hade med sig allt som behövdes. Det enda som jag gjorde under hela flytten var att låsa upp olika utrymmen och koppla...

Svar från A-J Express Service

Tack Adam för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr som ni finner i högra hörnet så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla...

Torborg Hanna Maria S
Escreveu sobre A-J Express Service

En toppen-flyttfirma! I mitt bohag ingår mycket gammalt porslin och mycket böcker. Bröderna från Riala är mycket skickliga att packa, inget går sönder. De jobbar effektivt och är dessutom glada och trevliga så att de båda dagarna blev en rolig upplevelse för mig! Tack för ett väl utfört arbete! Också beställnings- och betalningsfunktionen i firman har fungerat smidigt och säkert. Flytten gick från Uppsala till Enköping, jag har använt firman även vid en tidigare flytt inom Uppsala och rekommenderar den varmt.

Svar från A-J Express Service

Hej Hanna och tack för ert ord om oss på A-J. Vi har kämpat i många år med att vara det självklara valet av flyttfirma när man skall flytta sitt bohag och vi känner att vi kommit mycket långt med detta, genom att ha bra medarbetare och lyssna och komma med råd till våra kunder så har vi blivit mycket uppskattade och bröderna är väldigt duktiga och kunniga exakt som du säger. Vi hoppas du skall trivas i ert nya boende annars är det bara att ringa så ordnar vi det :- ) Om ni hänvisar era vänner till oss be dom uppge ert ordernr...

Maria M
Escreveu sobre A-J Express Service

Snabbt, snyggt, proffsigt och trevligt utfört arbete! Vi är väldigt nöjda!

Svar från A-J Express Service

Hej Maria och tack för ert ord om oss på A-J. Vi har kämpat i många år med att vara det självklara valet av flyttfirma när man skall flytta sitt bohag och vi känner att vi kommit mycket långt med detta, genom att ha bra medarbetare och lyssna och komma med råd till våra kunder så har vi blivit mycket uppskattade Vi hoppas du skall trivas i ert nya boende annars är det bara att ringa så ordnar vi det :- ) Om ni hänvisar era vänner till oss be dom uppge ert ordernr så lämnar vi lite rabatt till dom. Önskar er en fortsatt trevlig dag. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR /Vi på A-J Express-Service

Stephanie G
Escreveu sobre A-J Express Service

Blev rekommenderad av en bekant och vi var nöjda med tjänsten. Alla saker var hela och gott skick när de levererat till nya bostaden. Framförallt han som var ansvarig var väldigt trevlig och professionell! Rekommenderar AJ till övriga som ska flytta

Svar från A-J Express Service

Hej Stephanie och tack för ert ord om oss på A-J. Vi har kämpat i många år med att vara det självklara valet av flyttfirma när man skall flytta sitt bohag och vi känner att vi kommit mycket långt med detta, genom att ha bra medarbetare och lyssna och komma med råd till våra kunder så har vi blivit mycket uppskattade Vi hoppas du skall trivas i ert nya boende annars är det bara att ringa så ordnar vi det :- ) Om ni hänvisar era vänner till oss be dom uppge ert ordernr så lämnar vi lite rabatt till dom. Önskar er en fortsatt trevlig dag. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR /Vi på A-J Express-Service

Bengt A
Escreveu sobre A-J Express Service

Vi hade behov av flytthjälp från vår villa till lägenhet. Redan vid första kontakt kände vi förtroende.. Vi fick låna flyttkartonger i god tid och utan extra kostnad och själva flytten gick smidigt och snabbt. Flyttkarlarna var trevliga och serviceinriktade. Vi har bara positiva erfarenheter och skulle inte tveka att anlita A-J Express igen.

Svar från A-J Express Service

Hej Bengt och tack för ert ord om oss på A-J. Vi har kämpat i många år med att vara det självklara valet av flyttfirma när man skall flytta sitt bohag och vi känner att vi kommit mycket långt med detta, genom att ha bra medarbetare och lyssna och komma med råd till våra kunder så har vi blivit mycket uppskattade Vi hoppas du skall trivas i ert nya boende annars är det bara att ringa så ordnar vi det :- ) Om ni hänvisar era vänner till oss be dom uppge ert ordernr så lämnar vi lite rabatt till dom. Önskar er en fortsatt trevlig dag. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR /Vi på A-J Express-Service

Niklas L
Escreveu sobre A-J Express Service

Very honest company. Strongly recommended.

Svar från A-J Express Service

Hej och tack för ert ord om oss på A-J. Vi har kämpat i många år med att vara det självklara valet av flyttfirma när man skall flytta sitt bohag och vi känner att vi kommit mycket långt med detta, genom att ha bra medarbetare och lyssna och komma med råd till våra kunder så har vi blivit mycket uppskattade Vi hoppas du skall trivas i ert nya boende annars är det bara att ringa så ordnar vi det :- ) Om ni hänvisar era vänner till oss be dom uppge ert ordernr så lämnar vi lite rabatt till dom. Önskar er en fortsatt trevlig dag. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR /Vi på A-J Express-Service

Barbro N
Escreveu sobre A-J Express Service

Jättebra kundservice och flytthjälp. Vi har anlitat företaget 2 gånger och rekommenderar verkligen A-J Express till alla, som ska flytta.

Svar från A-J Express Service

Hej Barbro och tack för ert ord om oss på A-J. Vi har kämpat i många år med att vara det självklara valet av flyttfirma när man skall flytta sitt bohag och vi känner att vi kommit mycket långt med detta, genom att ha bra medarbetare och lyssna och komma med råd till våra kunder så har vi blivit mycket uppskattade Vi hoppas du skall trivas i ert nya boende annars är det bara att ringa så ordnar vi det :- ) Om ni hänvisar era vänner till oss be dom uppge ert ordernr så lämnar vi lite rabatt till dom. Önskar er en fortsatt trevlig dag. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR /Vi på A-J Express-Service

Jörgen R
Escreveu sobre A-J Express Service

Överträffade mina förväntningar till 100% Höll allt som utlovats, kom som lovat och var väldigt snabba och effektiva. Ingenting blev skadat eller repat. Hämtade tillbaks lånekartonger på överenskommen minut trots snöstorm och trafikkaos.

Svar från A-J Express Service

Hej Jörgen och tack för ert ord om oss på A-J. Vi har kämpat i många år med att vara det självklara valet av flyttfirma när man skall flytta sitt bohag och vi känner att vi kommit mycket långt med detta, genom att ha bra medarbetare och lyssna och komma med råd till våra kunder så har vi blivit mycket uppskattade Vi hoppas du skall trivas i ert nya boende annars är det bara att ringa så ordnar vi det :- ) Om ni hänvisar era vänner till oss be dom uppge ert ordernr så lämnar vi lite rabatt till dom. Önskar er en fortsatt trevlig dag. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR /Vi på A-J Express-Service

Henrik S
Escreveu sobre A-J Express Service

Snabbt, vänligt och proffsigt bemötande från början till slut, när vi flyttade med A-J Express inom Stockholm. Överträffade alla våra högt ställda förväntningar med råge.

Svar från A-J Express Service

Hej Henrik och tack för ert ord om oss på A-J. Vi har kämpat i många år med att vara det självklara valet av flyttfirma när man skall flytta sitt bohag och vi känner att vi kommit mycket långt med detta, genom att ha bra medarbetare och lyssna och komma med råd till våra kunder så har vi blivit mycket uppskattade Vi hoppas du skall trivas i ert nya boende annars är det bara att ringa så ordnar vi det :- ) Om ni hänvisar era vänner till oss be dom uppge ert ordernr så lämnar vi lite rabatt till dom. Önskar er en fortsatt trevlig dag. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR /Vi på A-J Express-Service

Jens Patrik A
Escreveu sobre A-J Express Service

Vi har använt A-J vid flera flyttar och de har alltid varit professionella och effektiva. Deras vänliga och tillmötesgående agerande gör att vi gärna anlitar dem igen om vi behöver flytthjälp igen.

Svar från A-J Express Service

Hej Jens och tack för ert ord om oss på A-J. Vi har kämpat i många år med att vara det självklara valet av flyttfirma när man skall flytta sitt bohag och vi känner att vi kommit mycket långt med detta, genom att ha bra medarbetare och lyssna och komma med råd till våra kunder så har vi blivit mycket uppskattade Vi hoppas du skall trivas i ert nya boende annars är det bara att ringa så ordnar vi det :- ) Om ni hänvisar era vänner till oss be dom uppge ert ordernr så lämnar vi lite rabatt till dom. Önskar er en fortsatt trevlig dag. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR /Vi på A-J Express-Service

Emma Ö
Escreveu sobre A-J Express Service

Trevlig personal. Arbetade snabbt och effektivt. Mkt bra packat!

Svar från A-J Express Service

Tack Emma för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under...

Anna-Sofia B
Escreveu sobre A-J Express Service

Jag anlitade firman för en längre flytt och flyttstädning. Högt betyg på bemötande och snabba svar på frågor. Priset var också rimligt efter offert. Mycket trevliga och effektiva flyttkillar. Något minus på den flyttstädning som jag också köpte då det var en del fläckar, fotspår och grus kvar i lägenheten.

Svar från A-J Express Service

Tack Anna-Sofia för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram...

Stig K
Escreveu sobre A-J Express Service

Bra service proffsiga! Tar gärna hjälp av de igen.

Svar från A-J Express Service

Tack Stig för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under...

Roland G

Riktigt nöjd ! Allt fungerade . Aj gjorde ett bra jobb ! Jag är jättenöjd !😀

Bosse W
Escreveu sobre A-J Express Service

De utförde flytten mycket proffsigt.

Svar från A-J Express Service

Tack Bosse för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram...

Nedy O
Escreveu sobre A-J Express Service

Snabb och tydlig kontakt från början. Vi är oerhört nöjda med er service från början till slut. Mycket professionellt arbete och snabba under flyttdagen. Vi hade beställt packning av ömtåliga saker, emballage till alla möbler och flytt till hyrd förråd, samt flyttstädning. De packade in så noga i förrådet att varenda centimeter utnyttjades. Flyttstädningen var vi också mycket nöjda med. Rekommenderar verkligen!

Svar från A-J Express Service

Tack Nedy för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under...

Gunilla W
Escreveu sobre A-J Express Service

Ett väldigt positivt bemötande, jättetrevliga killar som jobbade på bra och allt gick förvånansvärt fort. Jag hade beställt en flytt av mitt bohag. mvh Gunilla Witt

Svar från A-J Express Service

Tack Gunilla för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram...

Rebecca N
Escreveu sobre A-J Express Service

Super trevliga och hjälpsamma början till slut! Gjorde min flytt super enkel.

Svar från A-J Express Service

Tack Rebecca för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram...

Martin Jansson B
Escreveu sobre A-J Express Service

Flytten gick mycket smidigt, flyttbilen anlände på avtalad tid och allt hanterades varsamt men effektivt. Flyttstädningen, som jag tror utfördes av en underleverantör, fick dock underkänt på många punkter av de inflyttande, och gjordes om helt, och så vitt jag vet blev den då godkänd.

Svar från A-J Express Service

Tack Martin för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram...

Peter B
Escreveu sobre A-J Express Service

Mkt proffsiga , snabba och allt flyttat och klart på nolltid. Rekommenderas starkt och en takt igenom positiv upplevelse

Svar från A-J Express Service

Tack Peter för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram...

Martin B
Escreveu sobre A-J Express Service

Bra och snabb kommunikation. Professionella flyttare som genomförde flytten snabbt och ordentligt. De kom på utsatt tid och jobbade effektivt. Kan inte annat än rekommendera A-J. Flyttade från 6 rok på Kungsholmen till 3 rok på söder.

Gunnel K
Escreveu sobre A-J Express Service

Jag använde A-J Express för flytt från bostad till magasin i väntan på inflytt i ny bostad. Bemötandet bra. Den firma som kom för att ta bohaget till magasinet var inte A-J. Kanske pga många bokningar. Det märktes att den firmans personal inte hade samma kunskap som A-J när det gällde inpackning i förrådet. En fåtölj var intryckt i ryggdelen men gick efter ett tag att återställa. En köksstol var försvunnen. Jag anmälde inte detta till A-J eftersom bohaget flyttades 6 veckor senare. Sammanfattningsvis är jag nöjd.

Svar från A-J Express Service

Tack Gunnel för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram...

Kristina W
Escreveu sobre A-J Express Service

Proffsigt bemötande, flytt killarna var toppen och service inriktade. Fick tips på flyttfirman från mäklaren

Svar från A-J Express Service

Tack Kristina för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram...

Malin K
Escreveu sobre A-J Express Service

Lösningsorienterade och väl mött av dem vid tidsvisningen. A-J’s personal var noggranna och försiktiga med sig själva och möblerna. Kan varmt rekommendera.

Svar från A-J Express Service

Tack Malin för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram...

Alvi L
Escreveu sobre A-J Express Service

Jag tycker allt gick väldigt bra. Trevliga killar! Mycket nöjd!!!

Svar från A-J Express Service

Tack Alvi för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under...

Lena D
Escreveu sobre A-J Express Service

De är lyhörda och mycket serviceinriktade samt flexibla om det blir förändringar. Vi köpte flytt samt städning och allt utfört med högsta betyg. Det var andra gången vi anlitade dem med samma slut resultat. 5✴️ Mvh Lena Dufva

Svar från A-J Express Service

Tack Lena för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under...

Vera L
Escreveu sobre A-J Express Service

Trevlig personal, både i kundservice och vid själva flytten. Allt gick snabbt och smidigt.

Svar från A-J Express Service

Tack Vera för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under...

Britt-Marie B
Escreveu sobre A-J Express Service

Mycket nöjd med flytten, punktliga och ordentligt packade möbler.

Svar från A-J Express Service

Tack Britt-Marie för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram...

Erja K
Escreveu sobre A-J Express Service

Blev väldigt bra bemött. Hela flyttprocessen var mycket bättre än vi hade förväntat oss. Väldigt trevliga och omtänksamma killar.

Svar från A-J Express Service

Tack Erja för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under...

Kjell H
Escreveu sobre A-J Express Service

Vi fick hjälp med packning och flytt. De jobbade bra och var trevliga.

Svar från A-J Express Service

Tack Kjell för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram...

HELÉN N
Escreveu sobre A-J Express Service

Vi har tagit hjälp av Aj vid två tillfällen, det är det bästa vi gjort. En gång behövde vi hjälp med flytt av möbler inne på ett kontor. Vid andra tillfället behövde vi hjälp med att bära ut en hel massa äldre möbler, för att få dem till återvinningen. De vi haft besök av är alltid sååå positiva, inget är jobbigt eller omöjligt. Alltid ett leende och glada tillrop. Inger stort förtroende. Så om ni behöver hjälp, ring Aj, ni kommer inte ångra er. / Helen

Svar från A-J Express Service

Tack Helen för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram...

Tobias R
Escreveu sobre A-J Express Service

A-J flyttade åt oss ett antal större möbler samt en mängd flyttkartonger från ett hus i Storstockholm till ett förråd, inför en flytt. I det stora hela fungerade allt mycket bra. Det jag dock hade önskat är att någon ur gruppen (de var fyra stycken) kunde ha haft en genomgång med mig på 5-10 min först, innan arbetet startade. Jag frågade om någon av dem var "chef" för arbetet, och fick då svaret att de arbetade individuellt. Jag hade lagt ut skyddspapp på vissa ställen, men inte överallt (t ex inte i innertrappan), med...

Svar från A-J Express Service

Tack Tobias för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram...

Carola E
Escreveu sobre A-J Express Service

Mycket seriöst och bra bolag. Arbetar metodiskt och lyhört. Rekomenderas varmt!

Svar från A-J Express Service

Tack Carola för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr som ni finner i högra hörnet så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS!...

Marianne H
Escreveu sobre A-J Express Service

Duktiga killar som verkligen levererade! Allt enligt plan och allt varsamt hanterat. Rekommenderar dem till 100%! Priset var humant och det fanns inga överraskningar efteråt! Tack för all hjälp!

Svar från A-J Express Service

Tack Marianne. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor,...