A & J Tak och Plåt AB

Fjugestagränd 15, 124 72 Bandhagen — Visa karta

Välkommen till A & J Tak och Plåt AB!

A&J Tak och Plåt AB är en takläggningsfirma som tack vare 30 stycken anställda, alla erfarna och kunniga licenserade takläggare och plåtslagare, ger ditt hem en komplett takrenovering ända upp till nocken. Dock begränsar vi oss inte enbart till takrenovering, takpapp och underhåll av tak utan lägger också fokus på övriga byggtjänster, markismontering, flyttjänster och bemanningsverksamhet. Detta för att nå ut till en så stor kundkrets som möjligt och erbjuda vår expertis inom en rad yrkesområden.

Ett tak ska aldrig negligeras och på A&J Tak och Plåt AB ser vi till att utföra vårt arbete så att ditt tak alltid håller måttet, och får ditt hus att må bra. Vi lägger nytt tak och underhåller det befintliga. Vi kontrollerar din takpapp och lägger ny om det skulle behövas. Vill du byta takmaterial från ditt befintliga, står åra plåtslagare redo att lyssna till dina önskemål och diskuterar igenom möjligheterna för bytet. Vissa material är nämligen svåra att byta, vissa är billigare än andra men fungerar lika bra. Andra är speciellt hållbara men kostar en aning mer. Hör av dig till oss så pratar vi tak!

Läs vad 10 kunder tycker om A & J Tak och Plåt AB

• KATARINA P

2020-01-14

KATARINA P skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Behövde rensa hängrännor och fick snabbt och effektivt hjälp inom några dagar. Läs mer
    2020-01-14 Artur J svarar KATARINA P
    Tack Katarina för omdömet !

Mvh Arthur.
  • 2019-12-20

BEATRICE B skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Behövde hjälp med att installera en plåtsmyg och fick snabbt professionell hjälp till ett bra pris. Jag kan starkt rekommendera detta företag! Läs mer
  • 2019-12-17

Ludvig F skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Behövde snabbt ett nytt plåttak på burspråket. De kunde komma samma dag och titta på det, och redan nästa dag och byta det. De var två personer som jobbade, och det kändes proffsigt. Mycket nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-12-17 Artur J svarar Ludvig F
    Tack Ludvig!

Vi är nöjda med att kunna hjälpa dig.

Mvh Artur.
  • 2018-12-16

Kombyggtak Logistik Ab K skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Företaget är alltid redo att erbjuda sina tjänster inom en kort tid och garanterat med bra kvalitet. Vi förväntade oss en snabb affär vilket vi fick och det var till stor hjälp alla gånger. Läs mer
    2018-12-16 Artur J svarar Kombyggtak Logistik Ab K
    Hej !
    Tack så mycket för bra omdöme!!!
    Vi mycket nöjda att samarbeta med dig )
  • Artur J

2018-12-16

Artur J skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Mycket bra och proffesjonelt utfört arbete.
    Varm recomendet det företag !!! Läs mer
    2018-12-16 Artur J svarar Artur J
    Hej!
    Stort tack Artur för fint omdöme och gott samarbete!

Mvh A&J Tak och Entreprenad AB.
  • 2018-10-14

Elizaveta I skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Vi har anlitat A & J Tak för att göra takomläggningen av vårt hus. Vi fick en väldig professionell offert från företaget, arbetet var gjort snabbt, resultatet överträffade våra förväntningar. Vi fick ett fantastiskt nytt tak! Vi har bett företaget att behålla en del av material som vi ville återanvända – allt var demonterat och monterat tillbaka väldigt noggrant, inget har gått sönder. Vi kan absolut rekommendera bolaget! De är pålitliga och vet vad de gör. Läs mer
    2018-12-06 Artur J svarar Elizaveta I
    Tack så mycket Elizaveta!!!
    Vi var jätte nöjda att samarbeta med dig !
    Artur J gillar detta
  • Thomas D

2018-08-07

Thomas D skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Vi fick vårt garagetak bytt ny råspont och papp inklusive några reglar samt hustaket(papp) uteplatserna och två entrétak. AJ tak har under hela arbetet arbetat idogt och mycket noggrant. Dessutom byttes all plåt och hängrännor. AJ städade efter sig och frågade artigt om allt var ok innan de lämnade vårt hem. De kom på uttalad tid och var väldigt effektiva utan att slarva. Vi Jan varmt rekommendera AJ tak AB.
    Fam Dahlin Kumla Läs mer
    2018-08-07 Artur J svarar Thomas D
    Tack så mycket Thomas!!!
    Artur J gillar detta
  • 2018-07-31

Steve K skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Ingen rolig upplevelse minst sagt. En offert som inte stämmer med verkligheten, mycket dålig kommunikation pga språkbrist, misstag och fusk under själva takomläggningen, en "chef" som är "bästis" med sina arbetare och vågar inte säga ifrån. Istället klagar han på kunden när fel upptäckts och anklagar oss för "diskriminering pga hans härkomst??!"
    Nu har det gått för långt. Anlita inte detta företag, som lämnar skador efter sig, som snålar med allt, ( kommer med bara 30 kvm ställning och inte ens egen stege!) och sen tvinga kunden att slutföra jobbet själv på egen bekostnad. Om taket börjar läcka, kommer deras 10 års garanti att visa sig värdelös. Läs mer
    2018-09-11 Artur J svarar Steve K
    Hej Steve!

Vi klart ditt takomläggning med råspont byte och avvatningssystem byte inom 8 dagar, med tak storlek 180kvm. Det var snabb och kvalitet jobb.
    Jag är mycket besviken att ni ändrats din reco från mycket bra till mycket dålig.
    Jag har bjudit er att beställa besiktningsmannen om ni tycker att någon fel, men ni vill inte, kanske ni vet att allt på taket perfekt.
    ( Angående ställningar: ditt hus är 15 m långt, och 3m högt. Ställningar monterade 4m högt, jag menar att det var exakt som i offerten 100kvm ställningar, kanske lite mer.)

Hoppas att nu allt bra! )

Med vänlig hälsning Artur.
    2018-09-12 Steve K svarar Artur J
    Det är tråkigt att ni inte kan tala sanning Artur, och erkänna dina misstag.
    Ärlighet vara längst!!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Camilla F

2018-06-05

Camilla F skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Super proffsiga, snabba och alltid i tid. Kan starkt rekommendera om man ska lägga om sitt tak! Läs mer
    2018-10-06 Artur J svarar Camilla F
    Tack så mycket Camilla!!!
  • 2018-05-26

Olof S skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Vi lät A&J Tak och Entreprenad lägga om vårt tak till vårt 20-talshus. Vi hade ett gammalt plåttak och vi bytte till enkupigt tegel. Vi är mer än nöjda med hela processen. Pris, proffsighet, utseende och kvalitet på utfört arbete. Jag kan varmt rekommendera denna proffsiga takfirma. Läs mer
    2018-10-06 Artur J svarar Olof S
    Tack så mycket Olof!!!