Alla kategorier Takläggare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Hagsätra A & J Tak och Entreprenad AB

A & J Tak och Entreprenad AB

Fjugestagränd 15, 124 72 Bandhagen — Visa karta

Välkommen till A & J Tak och Entreprenad AB!

När du behöver hjälp att genomföra takarbeten är det viktigt att du får bästa tänkbara kvalitét på det utförda arbetet. Det vill vi gärna hjälpa dig med!

Vi gör alla typer av takentreprenader. Allt från nyproduktioner till reparationer, takrenoveringar och takomläggningar. Oavsett om det gäller ett mindre arbete på exempelvis ett garagetak, eller ett större industritak finns vi här för att hjälpa dig till ett lyckat resultat.

Med drivna och specialiserade medarbetare inom takläggning är ditt projekt i goda händer. När du ger oss förtroende för ditt projekt får du jobba med ett företag som har en kvalitetsinriktad arbetsfilosofi och gedigen erfarenhet.

Du får också en dedikerad projektledare som fotograferar och dokumenterar hela arbetet. Från början till slut.
Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss här, och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor kring ditt projekt!

Läs vad 5 kunder tycker om A & J Tak och Entreprenad AB

• Elizaveta I skrev om A & J Tak och Entreprenad AB
    Vi har anlitat A & J Tak för att göra takomläggningen av vårt hus. Vi fick en väldig professionell offert från företaget, arbetet var gjort snabbt, resultatet överträffade våra förväntningar. Vi fick ett fantastiskt nytt tak! Vi har bett företaget att behålla en del av material som vi ville återanvända – allt var demonterat och monterat tillbaka väldigt noggrant, inget har gått sönder. Vi kan absolut rekommendera bolaget! De är pålitliga och vet vad de gör. Läs mer
    2018-12-06 Artur J svarar Elizaveta I
    Tack så mycket Elizaveta!!!
    Vi var jätte nöjda att samarbeta med dig !
    Artur J gillar detta
  • Thomas D
    Thomas D skrev om A & J Tak och Entreprenad AB
    Vi fick vårt garagetak bytt ny råspont och papp inklusive några reglar samt hustaket(papp) uteplatserna och två entrétak. AJ tak har under hela arbetet arbetat idogt och mycket noggrant. Dessutom byttes all plåt och hängrännor. AJ städade efter sig och frågade artigt om allt var ok innan de lämnade vårt hem. De kom på uttalad tid och var väldigt effektiva utan att slarva. Vi Jan varmt rekommendera AJ tak AB.
    Fam Dahlin Kumla Läs mer
    2018-08-07 Artur J svarar Thomas D
    Tack så mycket Thomas!!!
    Artur J gillar detta
  • Steve K skrev om A & J Tak och Entreprenad AB
    Ingen rolig upplevelse minst sagt. En offert som inte stämmer med verkligheten, mycket dålig kommunikation pga språkbrist, misstag och fusk under själva takomläggningen, en "chef" som är "bästis" med sina arbetare och vågar inte säga ifrån. Istället klagar han på kunden när fel upptäckts och anklagar oss för "diskriminering pga hans härkomst??!"
    Nu har det gått för långt. Anlita inte detta företag, som lämnar skador efter sig, som snålar med allt, ( kommer med bara 30 kvm ställning och inte ens egen stege!) och sen tvinga kunden att slutföra jobbet själv på egen bekostnad. Om taket börjar läcka, kommer deras 10 års garanti att visa sig värdelös. Läs mer
    2018-09-11 Artur J svarar Steve K
    Hej Steve!

Vi klart ditt takomläggning med råspont byte och avvatningssystem byte inom 8 dagar, med tak storlek 180kvm. Det var snabb och kvalitet jobb.
    Jag är mycket besviken att ni ändrats din reco från mycket bra till mycket dålig.
    Jag har bjudit er att beställa besiktningsmannen om ni tycker att någon fel, men ni vill inte, kanske ni vet att allt på taket perfekt.
    ( Angående ställningar: ditt hus är 15 m långt, och 3m högt. Ställningar monterade 4m högt, jag menar att det var exakt som i offerten 100kvm ställningar, kanske lite mer.)

Hoppas att nu allt bra! )

Med vänlig hälsning Artur.
    2018-09-12 Steve K svarar Artur J
    Det är tråkigt att ni inte kan tala sanning Artur, och erkänna dina misstag.
    Ärlighet vara längst!!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Camilla F
    Camilla F skrev om A & J Tak och Entreprenad AB
    Super proffsiga, snabba och alltid i tid. Kan starkt rekommendera om man ska lägga om sitt tak! Läs mer
    2018-10-06 Artur J svarar Camilla F
    Tack så mycket Camilla!!!
  • Olof S skrev om A & J Tak och Entreprenad AB
    Vi lät A&J Tak och Entreprenad lägga om vårt tak till vårt 20-talshus. Vi hade ett gammalt plåttak och vi bytte till enkupigt tegel. Vi är mer än nöjda med hela processen. Pris, proffsighet, utseende och kvalitet på utfört arbete. Jag kan varmt rekommendera denna proffsiga takfirma. Läs mer
    2018-10-06 Artur J svarar Olof S
    Tack så mycket Olof!!!