Läs vad 78 kunder tycker om A & J Tak och Plåt AB 2

• 2020-12-04
    Snörasskydd och installation. Mycket bra och tillmötesgående.
  • 2020-11-23
    Richard som vi haft mest kontakt med är supertrevlig, kompetent och mån om oss som kunder, duktiga hantverkare, snabba, trevliga, dåliga på svenska hade varit bra om en kunde svenska, gjorde ett bra jobb
    i helhet, mycket nöjd. Städningen varje dag var perfekt.
  • 2020-10-08
    A&J tak utförde ett mycket bra arbete.
    Hantverkarna kom och gick när dom skulle, höll estimatet från offerten samt genomförde jobbet snabbt, städat och effektivt.
    Tack David för ditt omdöme och ett fint samarbete. Mvh Artur

• 2020-10-08
    A & J Tak och Plåt la ett plåttak, ca 90m2 dubbelfalsad bandtäckning, på vår tillbyggnad. De arbetade mkt proffsigt och resultatet blev utmärkt!
    skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Tack Kristin för ditt omdöme och så fint att du tycker om slutresultatet. Mvh Artur

• 2020-10-07
    La om nytt tak
    Bra jobb o de städade undan perfekt
    Lagade även verandataket som gått sönder
    Kan rekommendera dem
    Eva
    Tack Eva för ditt omdöme och att du kan rekommendera oss vidare. Mvh Artur

• 2020-10-01
    Bytte av gammal tegel tak 70 kvadratmeter

Väldigt professionell bemötande, Allt ingår i priset,
    (Ställning, materialet, bortagning av gammalt tak, big pack, plåt osv)

Själva jobbet blev klart på mindre än 4 dagar

Uppfylldes
    Snabbt och enligt plan
    Tack Ulf för ditt omdöme! Mvh Artur

• 2020-09-29
    Anlitade A & J Tak och Plåt AB för omläggning av takpappen på uterummet. Mycket professionellt bemötande från dag ett. Tydlig offert med de olika delarna som ingår i arbetet, med lite marginal för oväntade överraskningar som kan finnas i ett tak som behöver renoveras såsom förstärkning av risiga takstolar och råspont. Snyggt och prydligt städat efter avslutat arbete för dagen och med byggställning utmed huset. Allt måleri, i husets kulör, ingick i arbetet så inget man behövde göra själv efteråt.

Imponerad av plåtarbetet som var särskilt anpassat och tillklippt efter våra förutsättningar. Snyggt!

Rekommenderas!
    Per Fredrik H
    skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Tack Fredrik för ditt omdöme! Vi blir alltid så glada när kunden känner sig nöjd. Tack för ett fint samarbete! Mvh Artur

• 2020-09-19
    Vi ville ha bort vårat eternittak då vi hade ett läckage.
    Vi fick kontakt med AJ tak.
    Vi fick oerhört gott intryck redan vid hembesök och av offerten som var tydlig och detaljerad!
    Och arbetet som arbetslaget utförde var/är av högsta klass!
    Vi är supernöjda med resultatet och rekommenderar AJ tak och plåt varmt!
    Tack Staffan för ett trevligt samarbete och ett fint omdöme! Mvh Artur

• 2020-08-27
    Ej utfört arbete i första vevan, sedan ok
    skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Hej Per! Tack för ditt omdöme och tråkigt att du inte verkar vara helt nöjd med det utförda arbetet. Mvh Artur

• 2020-08-24
    Ordern avser omklädnad av träfasaden på ett kedjehus. Efter en kort visit hos oss -försedda med måttband- kom det snart en detaljerad offert som omgående kunde accepteras.
    Arbetet startade måndagen därpå och pågick oavbrutet (En ganska vanlig erfarenhet i branschen är annars att annars man gör avbrott i arbetet: "Vi måste hjälpa en änka med hennes vedbodtak, men vi kommer om några dagar -det vet du ju").
    Man jobbade energiskt hela dagarna. Snabbheten hade högsta prioritet vilket medförde att vi måste granska varje etapp och påpeka fel, vilka omedelbart åtgärdades.
    Man var överlag lätta, lyhörda och trevliga att ha att göra med.
    Jesper K
    Tack Jesper för ditt omdöme och ett trevligt samarbete! Mvh Artur

• 2020-08-24
    A&J Tak och Plåt lade nytt falsat plåttak (ca 120 kvm) på vårt hus.
    Av de bolag som lämnade offert var A&J de enda som åkte ut och gick igenom med mig på plats innan de lämnade sin offert.
    De lämnade en tydlig offert där allt som ingick var specificerat. Även det som inte ingick angavs tydligt. (Den enda kostnad som tillkom var viss asbestsanering pga eternitskivor, vilka vi inte känt till när arbetet påbörjades.)

Arbetet utfördes som utlovat av två jobblag; ett för träarbeten och ett för plåtarbeten. I varje lag var det åtminstone en kille som pratade bra svenska. Det var bra ordning och reda och man höll rent runt omkring sig. Under arbetets gång hade vi fortlöpande kontakt med Lana på kontoret som i sedan tur förmedlade eventuella förändringar till killarna på plats. Vi tycker kommunikationen under arbetets gång gick jättebra och inga missförstånd uppstod.

Vi är jättenöjda med både resultatet och sättet som arbetet utfördes.
    Tack Johan för ditt fina omdöme! Mvh Artur

• 2020-08-05
    Vi valde att riva själva och låta AJ lägga det nya taket. Det var inga problem. De jobbade på bra och slutresultatet blev vi nöjda med. Takläggarna var trevliga men det enda negativa var att det ibland var lite svårt med kommunikationen på svenska.
    skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Tack Fredrik för ditt omdöme och så trevligt att du känner dig nöjd med slutresultatet. Trevlig fortsatt sommar! Mvh Artur

• 2020-08-04
    Vi lade nytt taktegel på ett sekelskifteshus med komplicerat tak, samt plåt på två burspråk och ett platt tak. Detaljerad och bra offert, gick lätt att diskutera och ändra offerten så att det blev precis vad jag ville. När jag lärde mig mer om tak gick det bra att diskutera med Artur och uppdatera. Takläggarna var jättetrevliga och kom som överenskommet och var klara när de skulle. Man kunde diskutera med dem och fråga, och de fixade om det var något problem. Taket blev väldigt snyggt och vi har fått mycket beröm för det. Allt detta till bra pris!
    skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Tack Johan för ditt goda omdöme! Så trevligt att du känner dig nöjd med det utförda arbetet. Trevlig fortsatt sommar! Mvh Artur

• 2020-07-21
    Vi anlitade dem för att lägga nytt papptak samt trä arbeten mm.
    Vi är mycket nöjda med jobben som gjorts. Dom jobbade snabbt och efektivt
    Och var mycket nogranna. Man fick alltid kontakt med dem om det var någonging man behövde ta upp. Mycket trevliga och lyhörda månar om sina kunder. Man känner sig trygg. Mycket tydlig och bra offeft där allt står nerskrivet samt dom är prisvärda. Jag vill reckomendera dem till andra för att dom är nogranna och gör ett fantastiskt jobb. Jag är mycket nöjd och tacksam att jag anlitade dem jag har fått ett väldigt fint hus nu.
    Mvh Erik och Marie Löwenhielm
    skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Tack Erik och Marie! Vi blir så glada att ni gillar det utförda arbetet och den service vi vill ge våra kunder. Tack också för att ni rekommenderar oss vidare. Trevlig sommar på er! Mvh Artur

• 2020-07-15
    Plåtarbete kopplat till köksventilationen. Snabbt, prisvärt och proffsigt utfört!
    Tack Helene för ditt omdöme och trevlig sommar! Mvh Artur

• 2020-06-25
    Trevligt och bra bemötande! Prisvärda och snabba. Rekommenderas!
    Tack Susanne och Joakim för ett fint samarbete! Mvh Artur

• 2020-06-22
    Jag tog in flera offerter för omläggning (och genomgång av råsponten under) vårt 200 kvm stora papptak med flera takfönster.
    Jag valde A&J Tak och Plåt AB för deras personliga engagemang. inspektion i förväg som ingav förtroende, den detaljerade offerten och det konkurrenskraftiga priset.
    Arbetet genomfördes snabbt och effektivt och med föredömlig kommunikation med arbetsledningen under tiden.
    Resultatet blev mycket bra in i minsta detalj, även det lilla extra som upptäcktes under arbetets gång åtgärdades utan extra kostnad!
    Jag kunde inte vara mera nöjd och kan varmt rekommendera dem!
    skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Tack Carina för dina fina ord, det glädjer oss att du känner dig nöjd med våra tjänster. Mvh Artur

• 2020-06-18
    Jag beställde omläggning av papptak, takfotsplåtar, nya stuprännor och diverse snickeriarbeten kring dessa från A&J Tak och Plåt AB. Fastnade för företaget för deras personliga engagemang och en rimlig prisnivå. Personalen som utförde jobbet arbetade snabbt och proffsigt, vilket även kommenterades av grannar. Jobbet blev mycket bra utfört, över mina förväntningar. När de var klara fanns inga spår av av byggrester, allt var välstädat. Med vänlig Hälsning
    Lasse G, Åkersberga
    skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Så glada vi blir att du gillar vårt utförda arbete, tack för ett fint omdöme! Mvh Artur

• 2020-06-15
    Takomläggning av gammalt tegeltak på sommarstugan.
    Just behandlad taket fixat under avtalad tid och till avtalat pris. Rekommenderas till andra som vill ha jobb gjort i tid, mede kvalitet och till rätt pris
    Ove H
    Tack Ove för ditt omdöme och att du rekommenderar oss till andra! Mvh Artur

• 2020-06-15
    Helt bra jobbat!
    Väldigt detaljerad offert. Man känner sig trygg att resultat motsvarar alla rekommendationer och riktlinjer.
    Bra pris, snabbt och effektivt jobbat.
    Stor tumme up!
    Tack Per för ditt omdöme! Mvh Artur

• 2020-05-24
    A&J Tak och Plåt hjälpte oss att ersätta en trasig takhuv samt byte av trasiga takpannor vilket de gjorde på ett mycket bra sätt.
    Tack Anders för ditt omdöme och ett trevligt samarbete. Mvh Artur

• 2020-05-11
    Snabb respons på förfrågan och proffsiga hantverkare.
    Tack Lina för ditt omdöme! Mvh Artur

• 2020-04-29
    köpt taksäkerhet
    snabbt offererat & ufört

säkert godkänt av sbff

kan anlita A&J igen /B
    Tack Bertil för ditt omdöme! Mvh Artur

• 2020-04-29
    Jag behövde komplettera mitt tak med ny falsad plåt efter en fasadrenovering samt ersätta plåt på två skorstenar.
    Jag fick direkt ett bra intryck av A&J Tak och Plåts plåtslagare. Dom utförde arbetet snabbt och på ett mycket profesionellt sätt. Dom berättade hur arbetet skulle utföras och resultatet blev mycket bra. Även priset var konkurrenskraftigt.
    Jan-Erik J
    skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Tack Jan-Erik för ditt fina omdöme! Vi är glada att du känner dig nöjd med det utförda arbetet. Mvh Artur

• 2020-04-23
    Lagning av lös plåt på taket

Snabb respons och utfört jobb. Kanonbra
    Tack Marie för ditt omdöme! Mvh Artur

• 2020-04-21
    Snabb montering av vindskivebeslag. Trevligt och professionellt bemötande.
    Tack Gudrun för ditt omdöme! Mvh Artur

• 2020-04-16
    Vi behövde hjälp att sätta tillbaka en takplåt som blåst bort. Jag ringde och fick hjälp inom tre timmar. Snabbt och bra service och till bra pris. Mycket nöjd.
    Tack Susanna för ditt fina omdöme! Mvh Artur

• 2020-04-08
    Toppen bra! Och snabbt! Väldigt trevliga att ha att göra med.
    Tack Anders för ditt omdöme! Mvh Artur

• 2020-04-08
    Fantastisk tjänst och jättebra kundservice. Arbetet gjordes snabbt och väl, perfekt resultat före utsatt tid... Riktigt imponerat. Jag rekommenderar A&J Tak och Plåt AB av hela mitta hjärta . Ni är så bässssttaaaa 👍👍👍
    skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Tack Agnieszka för ditt omdöme! Trevligt att du gillar vår tjänst och service. Mvh Artur

• 2020-04-06
    Väldigt nöjda med service, bemötande och arbetsinsats.
    Tack Sara för erat omdöme! Mvh Artur

• 2020-04-06
    Jag är supernöjd. De var mycket snabba med att svara på min förfrågan, kom ut på kort varsel och löste mitt ärende på dagen. De föreslog ytterligare åtgärder och jag fick offert på jobbet inom 24 timmar. Priset var även bra då jag jämförde. De höll sedan tidsplanen och processen kändes alltid trygg och genombelyst. Slutfakturan var tydlig specad och inga frågetecken från mig fanns. Kort och gott så är jag en mycket nöjd kund!
    skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Tack Mikael för ditt omdöme! Blir väldigt glad att du känner dig supernöjd. Mvh Artur

• 2020-04-06
    Snabbt från fråga till genomfört arbete. Bra egen kvalitetskontroll som upptäckte och åtgärdade ett misstag (som inte jag upptäckte). Bra kommunikation under hela processen. Och inte minst ett bra och vackert plåttak.
    Tack Joakim för ditt omdöme! Mvh Artur

• 2020-04-05
    Proffsigt, prisvärt och snabbt arbete med hög kvalitet.
    skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Tack Erik för ditt omdöme! Trevligt att du blev nöjd med det utförda arbetet. Mvh Artur

• 2020-04-05
    Takreparation pga läckage
    Snabba och effektiva samt lyhörda på kundens önskemål.
    Tack Joakim för ditt omdöme! Mvh Artur

• 2020-04-04
    Tack, vi är jätte nöjda !
    Läggning av taket gjordes av två killar. Det gick snabbt och smidigt. Upplevde inte några konstigheter. Efter de var klara gjordes en noggrann städning runt huset. Företaget utförde ett mycket fint jobb!
    MURAT T
    Tack Murat för omdömet! Så trevligt att ni blev nöjda med resultatet. Mvh Artur

• 2020-04-01
    Mycket snyggt resultat på falsat plåttak och alla övriga plåtdetaljer på fasad och plåt. Dessutom trevliga!
    Tack Fredrik för ditt omdöme! Trevligt att du tyckte om resultatet. Mvh Artur

• 2020-03-30
    Byte av tak på hus (betongpannor) och ny papp på garage o carport
    Efter beställning startade jobbet på en gång
    Hustaket först och därefter garage o carport allt klaffade perfekt med leveranser o bortforsling av gamla taket etc
    Vi hade bra avstämningar under pågående jobb.
    /Ola Lundberg
    Hej Ola! Tack för ett fint samarbete och för ditt omdöme på Reco! Mvh Artur

• 2020-03-26
    Lagat vindslucka toppen.
    Super bra bemöttes
    Vi rekommenderar er .
    Tack Matias för ditt omdöme! Mvh Artur

• 2020-03-25
    Snabb kontakt med både trevliga , kunniga o adekvata diskussioner. Detaljerade o tydliga offerter vilket gav förtroende. Alltid varit lätta att få kontakt med o det har gått att diskutera tekniska problem även med kontorspersonalen.
    Mycket snabbt o effektivt arbetat - klara i rekordtid trots flera oväntade fynd där man fick anpassa sig till omedelbart
    skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Tack Annika för ditt omdöme! Hoppas nu allt flyter på bra med huset och inga fler överraskningar uppstår. Mvh Artur

• 2020-03-19
    Vi fick ett mycket gott bemötande både vid första kontakten per telefon, vid platsbesöket som gjordes någon dag senare och under själva arbetet som utfördes. Förutom ett gott bemötande fick vi ett snyggt tak!
    Rekommenderar detta företag.
    Andrei R
    Tack Andrei för ditt omdöme! Mvh Artur

• 2020-03-19
    Artur är väldig professionel & vill alltid leverera bästa kvaliten.
    Har bara hört goda ord om A&J kan gan gå i god på att han aldrig tullar på kvaliten vad gäller materialinköpen.
    // Alexander Dahlqvist Djursholmsträ, materialleverantör
    ALEXANDER D
    Tack Alexander för omdömet och ett fint samarbete. Mvh Artur

• 2020-03-18
    Jag fick taket omlagt på villan.
    Jag fick ett trevligt bemötande och kände mig trygg när de kunde svara på mina frågor, även under själva jobbet.
    Tack Michael för ditt omdöme! Mvh Artur

• 2020-03-18
    Jag är mycket nöjd med bemötandet, leveransen och resultatet. Snabb och tydlig offert som överensstämde med leveransen. Jag kan starkt rekommendera A & J Tak och Plåt.
    Tack Magnus för ditt omdöme och ett gott samarbete! Mvh Artur

• 2020-03-18
    Artur är väldigt professionell & vill alltid leverera bästa kvalitén.
    Har bara hört goda ord om A&J & kan gå i god på att han aldrig tullar på kvalitén av materialinköpen.
    //Alexander Dahlqvist
    Djursholmsträ
    Materialleverantör
    Tack Alexander för ditt omdöme! Mvh Artur

• 2020-03-18
    Byte tegeltak och avvattning.
    Trevligt bemötande. Tydlig offert med det lilla extra. Snabbt utfört. God ordning under utförandet och välstädat vid färdigställande. Snyggt slutresultat.
    Tack Pär för ditt omdöme! Så trevligt att du gillar ditt nya tak. Mvh Artur

• 2020-03-18
    Bra och proffesionellt bemötande , trevlig och tillmötesgående personal. Nöjd med arbetet. Bra och rimliga priser.
    skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Tack Sara för ditt omdöme! Det känns strålande när kunden är nöjd med slutresultatat. Mvh Artur

• 2020-03-17
    Jag var väldigt nöjd med det utförda arbetet. Professionellt och seriöst företag, alltid punktliga.

Rekommenderas starkt!
    Tack Mariusz för ditt omdöme! Mvh Artur

• 2020-03-17
    Lyssnar till kunden. Arbetar snabbt och prydligt till ett rimligt timpris.
    Inget annars att anmärka.
    Tack Pavel för omdömet! Mvh Artur

• 2020-03-16
    A&J Tak har bytt tak på vår gäststuga. Kan verkligen rekommendera dem. Är så nöjd med den service och arbetet som de har gjort.
    skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Tack Anne-Marie! Så tacksamma för ditt omdöme och den fina utsikten vi fick se! Mvh Artur

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte