Alla kategorier Takläggare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Hagsätra A & J Tak och Entreprenad AB

A & J Tak och Entreprenad AB

Fjugestagränd 15, 124 72 Bandhagen — Visa karta

Välkommen till A & J Tak och Entreprenad AB!

När du behöver hjälp att genomföra takarbeten är det viktigt att du får bästa tänkbara kvalitét på det utförda arbetet. Det vill vi gärna hjälpa dig med!

Vi gör alla typer av takentreprenader. Allt från nyproduktioner till reparationer, takrenoveringar och takomläggningar. Oavsett om det gäller ett mindre arbete på exempelvis ett garagetak, eller ett större industritak finns vi här för att hjälpa dig till ett lyckat resultat.

Med drivna och specialiserade medarbetare inom takläggning är ditt projekt i goda händer. När du ger oss förtroende för ditt projekt får du jobba med ett företag som har en kvalitetsinriktad arbetsfilosofi och gedigen erfarenhet.

Du får också en dedikerad projektledare som fotograferar och dokumenterar hela arbetet. Från början till slut.
Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss här, och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor kring ditt projekt!

Läs vad 4 kunder tycker om A & J Tak och Entreprenad AB

• Camilla F
    Camilla F skrev om A & J Tak och Entreprenad AB
    Super proffsiga, snabba och alltid i tid. Kan starkt rekommendera om man ska lägga om sitt tak! Läs mer
  • Olof S
    Olof S skrev om A & J Tak och Entreprenad AB
    Vi lät A&J Tak och Entreprenad lägga om vårt tak till vårt 20-talshus. Vi hade ett gammalt plåttak och vi bytte till enkupigt tegel. Vi är mer än nöjda med hela processen. Pris, proffsighet, utseende och kvalitet på utfört arbete. Jag kan varmt rekommendera denna proffsiga takfirma. Läs mer
  • Evan K
    Evan K skrev om A & J Tak och Entreprenad AB
    Vi är mycket nöjda. Arbetet sköttes bra, utförarna var bra och vänliga. Resultatet överträffade våra förväntningar. Jag kan varmt rekommendera A & J Tak och Entreprenad AB. Läs mer
  • Nora S
    Nora S skrev om A & J Tak och Entreprenad AB
    Pålitligt företag, bra priser, hög kvalitet på jobbet. Alltid trevliga och levererar offerter och arbete i tid med hög kvalitet. Läs mer

Fjugestagränd 15, 124 72 Bandhagen