A & J Tak och Plåt AB

Fjugestagränd 15, 124 72 Bandhagen — Visa karta

Välkommen till A & J Tak och Plåt AB

A&J Tak och Plåt AB är en takläggningsfirma som tack vare 40 arbetare alla erfarna och kunniga licenserade takläggare och plåtslagare, ger ditt hem en komplett takrenovering ända upp till nocken. Vi begränsar oss inte enbart till takrenovering och underhåll av tak utan lägger också fokus på fasadrenovering. Detta för att nå ut till en så stor kundkrets som möjligt och erbjuda vår expertis inom en rad yrkesområden.

Ett tak ska aldrig negligeras och på A&J Tak och Plåt AB ser vi till att utföra vårt arbete så att ditt tak alltid håller måttet, och får ditt hus att må bra. Vi lägger nytt tak och underhåller det befintliga. Vi kontrollerar din takpapp och lägger ny om det skulle behövas. Vill du byta takmaterial från ditt befintliga, står våra takspecialister redo att lyssna till dina önskemål och diskuterar igenom möjligheterna för bytet. Förtroendet mellan kund och oss som entreprenör är väldigt viktig för oss. Därför strävar vi alltid efter bästa resultat för både projektet och relationen till våra kunder. Är det dags att se över taket? Tveka inte att höra av dig till oss på A&J Tak och Plåt AB.
Lör: 07:00-17:00
Sön: 00:00-00:00

Läs vad 70 kunder tycker om A & J Tak och Plåt AB

• 2020-09-19

Staffan G skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Vi ville ha bort vårat eternittak då vi hade ett läckage.
    Vi fick kontakt med AJ tak.
    Vi fick oerhört gott intryck redan vid hembesök och av offerten som var tydlig och detaljerad!
    Och arbetet som arbetslaget utförde var/är av högsta klass!
    Vi är supernöjda med resultatet och rekommenderar AJ tak och plåt varmt! Läs mer
    2020-09-21 Artur J svarar Staffan G
    Tack Staffan för ett trevligt samarbete och ett fint omdöme!

• 2020-08-27

Per M skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Ej utfört arbete i första vevan, sedan ok Läs mer
    2020-09-18 Artur J svarar Per M
    Hej Per!

Tack för ditt omdöme och tråkigt att du inte verkar vara helt nöjd med det utförda arbetet.

• Jesper K

2020-08-24

Jesper K skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Ordern avser omklädnad av träfasaden på ett kedjehus. Efter en kort visit hos oss -försedda med måttband- kom det snart en detaljerad offert som omgående kunde accepteras.
    Arbetet startade måndagen därpå och pågick oavbrutet (En ganska vanlig erfarenhet i branschen är annars att annars man gör avbrott i arbetet: "Vi måste hjälpa en änka med hennes vedbodtak, men vi kommer om några dagar -det vet du ju").
    Man jobbade energiskt hela dagarna. Snabbheten hade högsta prioritet vilket medförde att vi måste granska varje etapp och påpeka fel, vilka omedelbart åtgärdades.
    Man var överlag lätta, lyhörda och trevliga att ha att göra med. Läs mer
    2020-08-25 Artur J svarar Jesper K
    Tack Jesper för ditt omdöme och ett trevligt samarbete!

• 2020-08-24

Johan V skrev om A & J Tak och Plåt AB
    A&J Tak och Plåt lade nytt falsat plåttak (ca 120 kvm) på vårt hus.
    Av de bolag som lämnade offert var A&J de enda som åkte ut och gick igenom med mig på plats innan de lämnade sin offert.
    De lämnade en tydlig offert där allt som ingick var specificerat. Även det som inte ingick angavs tydligt. (Den enda kostnad som tillkom var viss asbestsanering pga eternitskivor, vilka vi inte känt till när arbetet påbörjades.)

Arbetet utfördes som utlovat av två jobblag; ett för träarbeten och ett för plåtarbeten. I varje lag var det åtminstone en kille som pratade bra svenska. Det var bra ordning och reda och man höll rent runt omkring sig. Under arbetets gång hade vi fortlöpande kontakt med Lana på kontoret som i sedan tur förmedlade eventuella förändringar till killarna på plats. Vi tycker kommunikationen under arbetets gång gick jättebra och inga missförstånd uppstod.

Vi är jättenöjda med både resultatet och sättet som arbetet utfördes. Läs mer
    2020-08-25 Artur J svarar Johan V
    Tack Johan för ditt fina omdöme!

• 2020-08-05

Fredrik L skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Vi valde att riva själva och låta AJ lägga det nya taket. Det var inga problem. De jobbade på bra och slutresultatet blev vi nöjda med. Takläggarna var trevliga men det enda negativa var att det ibland var lite svårt med kommunikationen på svenska. Läs mer
    2020-08-05 Artur J svarar Fredrik L
    Tack Fredrik för ditt omdöme och så trevligt att du känner dig nöjd med slutresultatet.

Trevlig fortsatt sommar!

• 2020-08-04

Johan F skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Vi lade nytt taktegel på ett sekelskifteshus med komplicerat tak, samt plåt på två burspråk och ett platt tak. Detaljerad och bra offert, gick lätt att diskutera och ändra offerten så att det blev precis vad jag ville. När jag lärde mig mer om tak gick det bra att diskutera med Artur och uppdatera. Takläggarna var jättetrevliga och kom som överenskommet och var klara när de skulle. Man kunde diskutera med dem och fråga, och de fixade om det var något problem. Taket blev väldigt snyggt och vi har fått mycket beröm för det. Allt detta till bra pris! Läs mer
    2020-08-05 Artur J svarar Johan F
    Tack Johan för ditt goda omdöme! Så trevligt att du känner dig nöjd med det utförda arbetet.

Trevlig fortsatt sommar!

• 2020-07-21

Erik L skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Vi anlitade dem för att lägga nytt papptak samt trä arbeten mm.
    Vi är mycket nöjda med jobben som gjorts. Dom jobbade snabbt och efektivt
    Och var mycket nogranna. Man fick alltid kontakt med dem om det var någonging man behövde ta upp. Mycket trevliga och lyhörda månar om sina kunder. Man känner sig trygg. Mycket tydlig och bra offeft där allt står nerskrivet samt dom är prisvärda. Jag vill reckomendera dem till andra för att dom är nogranna och gör ett fantastiskt jobb. Jag är mycket nöjd och tacksam att jag anlitade dem jag har fått ett väldigt fint hus nu.
    Mvh Erik och Marie Löwenhielm Läs mer
    2020-07-23 Artur J svarar Erik L
    Tack Erik och Marie! Vi blir så glada att ni gillar det utförda arbetet och den service vi vill ge våra kunder. Tack också för att ni rekommenderar oss vidare.
    Trevlig sommar på er!

• 2020-07-15

Helene K skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Plåtarbete kopplat till köksventilationen. Snabbt, prisvärt och proffsigt utfört! Läs mer
    2020-07-23 Artur J svarar Helene K
    Tack Helene för ditt omdöme och trevlig sommar!

• 2020-06-25

Susanne & Joakim E skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Trevligt och bra bemötande! Prisvärda och snabba. Rekommenderas! Läs mer
    2020-06-25 Artur J svarar Susanne & Joakim E
    Tack Susanne och Joakim för ett fint samarbete!

• 2020-06-22

Carina U skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Jag tog in flera offerter för omläggning (och genomgång av råsponten under) vårt 200 kvm stora papptak med flera takfönster.
    Jag valde A&J Tak och Plåt AB för deras personliga engagemang. inspektion i förväg som ingav förtroende, den detaljerade offerten och det konkurrenskraftiga priset.
    Arbetet genomfördes snabbt och effektivt och med föredömlig kommunikation med arbetsledningen under tiden.
    Resultatet blev mycket bra in i minsta detalj, även det lilla extra som upptäcktes under arbetets gång åtgärdades utan extra kostnad!
    Jag kunde inte vara mera nöjd och kan varmt rekommendera dem! Läs mer
    2020-06-25 Artur J svarar Carina U
    Tack Carina för dina fina ord, det glädjer oss att du känner dig nöjd med våra tjänster.

• 2020-06-18

Lars G skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Jag beställde omläggning av papptak, takfotsplåtar, nya stuprännor och diverse snickeriarbeten kring dessa från A&J Tak och Plåt AB. Fastnade för företaget för deras personliga engagemang och en rimlig prisnivå. Personalen som utförde jobbet arbetade snabbt och proffsigt, vilket även kommenterades av grannar. Jobbet blev mycket bra utfört, över mina förväntningar. När de var klara fanns inga spår av av byggrester, allt var välstädat. Med vänlig Hälsning
    Lasse G, Åkersberga Läs mer
    2020-06-25 Artur J svarar Lars G
    Så glada vi blir att du gillar vårt utförda arbete, tack för ett fint omdöme!

• Ove H

2020-06-15

Ove H skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Takomläggning av gammalt tegeltak på sommarstugan.
    Just behandlad taket fixat under avtalad tid och till avtalat pris. Rekommenderas till andra som vill ha jobb gjort i tid, mede kvalitet och till rätt pris Läs mer
    2020-06-16 Artur J svarar Ove H
    Tack Ove för ditt omdöme och att du rekommenderar oss till andra!

• 2020-06-15

Per L skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Helt bra jobbat!
    Väldigt detaljerad offert. Man känner sig trygg att resultat motsvarar alla rekommendationer och riktlinjer.
    Bra pris, snabbt och effektivt jobbat.
    Stor tumme up! Läs mer
    2020-06-16 Artur J svarar Per L
    Tack Per för ditt omdöme!

• 2020-05-24

Anders Ä skrev om A & J Tak och Plåt AB
    A&J Tak och Plåt hjälpte oss att ersätta en trasig takhuv samt byte av trasiga takpannor vilket de gjorde på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2020-05-27 Artur J svarar Anders Ä
    Tack Anders för ditt omdöme och ett trevligt samarbete.

• 2020-05-11

Lina L skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Snabb respons på förfrågan och proffsiga hantverkare. Läs mer
    2020-05-12 Artur J svarar Lina L
    Tack Lina för ditt omdöme!

• 2020-04-29

Bertil H skrev om A & J Tak och Plåt AB
    köpt taksäkerhet
    snabbt offererat & ufört

säkert godkänt av sbff

kan anlita A&J igen /B Läs mer
    2020-04-30 Artur J svarar Bertil H
    Tack Bertil för ditt omdöme!

• Jan-Erik J

2020-04-29

Jan-Erik J skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Jag behövde komplettera mitt tak med ny falsad plåt efter en fasadrenovering samt ersätta plåt på två skorstenar.
    Jag fick direkt ett bra intryck av A&J Tak och Plåts plåtslagare. Dom utförde arbetet snabbt och på ett mycket profesionellt sätt. Dom berättade hur arbetet skulle utföras och resultatet blev mycket bra. Även priset var konkurrenskraftigt. Läs mer
    2020-04-30 Artur J svarar Jan-Erik J
    Tack Jan-Erik för ditt fina omdöme! Vi är glada att du känner dig nöjd med det utförda arbetet.

• 2020-04-23

Marie P skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Lagning av lös plåt på taket

Snabb respons och utfört jobb. Kanonbra Läs mer
    2020-04-29 Artur J svarar Marie P
    Tack Marie för ditt omdöme!

• 2020-04-21

Gudrun E skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Snabb montering av vindskivebeslag. Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2020-04-22 Artur J svarar Gudrun E
    Tack Gudrun för ditt omdöme!

• 2020-04-16

Susanna E skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Vi behövde hjälp att sätta tillbaka en takplåt som blåst bort. Jag ringde och fick hjälp inom tre timmar. Snabbt och bra service och till bra pris. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-04-16 Artur J svarar Susanna E
    Tack Susanna för ditt fina omdöme!

• 2020-04-08

Anders L skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Toppen bra! Och snabbt! Väldigt trevliga att ha att göra med. Läs mer
    2020-04-09 Artur J svarar Anders L
    Tack Anders för ditt omdöme!

• 2020-04-08

AGNIESZKA G skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Fantastisk tjänst och jättebra kundservice. Arbetet gjordes snabbt och väl, perfekt resultat före utsatt tid... Riktigt imponerat. Jag rekommenderar A&J Tak och Plåt AB av hela mitta hjärta . Ni är så bässssttaaaa 👍👍👍 Läs mer
    2020-04-09 Artur J svarar AGNIESZKA G
    Tack Agnieszka för ditt omdöme! Trevligt att du gillar vår tjänst och service.

AGNIESZKA G gillar detta

Sara I skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Väldigt nöjda med service, bemötande och arbetsinsats. Läs mer
    2020-04-07 Artur J svarar Sara I
    Tack Sara för erat omdöme!

Mikael O skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Jag är supernöjd. De var mycket snabba med att svara på min förfrågan, kom ut på kort varsel och löste mitt ärende på dagen. De föreslog ytterligare åtgärder och jag fick offert på jobbet inom 24 timmar. Priset var även bra då jag jämförde. De höll sedan tidsplanen och processen kändes alltid trygg och genombelyst. Slutfakturan var tydlig specad och inga frågetecken från mig fanns. Kort och gott så är jag en mycket nöjd kund! Läs mer
    2020-04-07 Artur J svarar Mikael O
    Tack Mikael för ditt omdöme! Blir väldigt glad att du känner dig supernöjd.

Joakim W skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Snabbt från fråga till genomfört arbete. Bra egen kvalitetskontroll som upptäckte och åtgärdade ett misstag (som inte jag upptäckte). Bra kommunikation under hela processen. Och inte minst ett bra och vackert plåttak. Läs mer
    2020-04-07 Artur J svarar Joakim W
    Tack Joakim för ditt omdöme!

• 2020-04-05

Erik L skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Proffsigt, prisvärt och snabbt arbete med hög kvalitet. Läs mer
    2020-04-06 Artur J svarar Erik L
    Tack Erik för ditt omdöme! Trevligt att du blev nöjd med det utförda arbetet.

• 2020-04-05

Joakim F skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Takreparation pga läckage
    Snabba och effektiva samt lyhörda på kundens önskemål. Läs mer
    2020-04-06 Artur J svarar Joakim F
    Tack Joakim för ditt omdöme!

• MURAT T

2020-04-04

MURAT T skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Tack, vi är jätte nöjda !
    Läggning av taket gjordes av två killar. Det gick snabbt och smidigt. Upplevde inte några konstigheter. Efter de var klara gjordes en noggrann städning runt huset. Företaget utförde ett mycket fint jobb! Läs mer
    2020-04-06 Artur J svarar MURAT T
    Tack Murat för omdömet! Så trevligt att ni blev nöjda med resultatet.

• 2020-04-01

Fredrik D skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Mycket snyggt resultat på falsat plåttak och alla övriga plåtdetaljer på fasad och plåt. Dessutom trevliga! Läs mer
    2020-04-02 Artur J svarar Fredrik D
    Tack Fredrik för ditt omdöme! Trevligt att du tyckte om resultatet.

• 2020-03-30

Ola L skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Byte av tak på hus (betongpannor) och ny papp på garage o carport
    Efter beställning startade jobbet på en gång
    Hustaket först och därefter garage o carport allt klaffade perfekt med leveranser o bortforsling av gamla taket etc
    Vi hade bra avstämningar under pågående jobb.
    /Ola Lundberg Läs mer
    2020-03-30 Artur J svarar Ola L
    Hej Ola!

Tack för ett fint samarbete och för ditt omdöme på Reco!

• 2020-03-26

Matias B skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Lagat vindslucka toppen.
    Super bra bemöttes
    Vi rekommenderar er . Läs mer
    2020-03-28 Artur J svarar Matias B
    Tack Matias för ditt omdöme!

• 2020-03-25

Annika E skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Snabb kontakt med både trevliga , kunniga o adekvata diskussioner. Detaljerade o tydliga offerter vilket gav förtroende. Alltid varit lätta att få kontakt med o det har gått att diskutera tekniska problem även med kontorspersonalen.
    Mycket snabbt o effektivt arbetat - klara i rekordtid trots flera oväntade fynd där man fick anpassa sig till omedelbart Läs mer
    2020-03-26 Artur J svarar Annika E
    Tack Annika för ditt omdöme! Hoppas nu allt flyter på bra med huset och inga fler överraskningar uppstår.

• Andrei R

2020-03-19

Andrei R skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Vi fick ett mycket gott bemötande både vid första kontakten per telefon, vid platsbesöket som gjordes någon dag senare och under själva arbetet som utfördes. Förutom ett gott bemötande fick vi ett snyggt tak!
    Rekommenderar detta företag. Läs mer
    2020-03-24 Artur J svarar Andrei R
    Tack Andrei för ditt omdöme!

• ALEXANDER D

2020-03-19

ALEXANDER D skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Artur är väldig professionel & vill alltid leverera bästa kvaliten.
    Har bara hört goda ord om A&J kan gan gå i god på att han aldrig tullar på kvaliten vad gäller materialinköpen.
    // Alexander Dahlqvist Djursholmsträ, materialleverantör Läs mer
    2020-03-19 Artur J svarar ALEXANDER D
    Tack Alexander för omdömet och ett fint samarbete.

Michael S skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Jag fick taket omlagt på villan.
    Jag fick ett trevligt bemötande och kände mig trygg när de kunde svara på mina frågor, även under själva jobbet. Läs mer
    2020-03-19 Artur J svarar Michael S
    Tack Michael för ditt omdöme!

Magnus K skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Jag är mycket nöjd med bemötandet, leveransen och resultatet. Snabb och tydlig offert som överensstämde med leveransen. Jag kan starkt rekommendera A & J Tak och Plåt. Läs mer
    2020-03-18 Artur J svarar Magnus K
    Tack Magnus för ditt omdöme och ett gott samarbete!

Aleksander skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Artur är väldigt professionell & vill alltid leverera bästa kvalitén.
    Har bara hört goda ord om A&J & kan gå i god på att han aldrig tullar på kvalitén av materialinköpen.
    //Alexander Dahlqvist
    Djursholmsträ
    Materialleverantör Läs mer
    2020-03-24 Artur J svarar Aleksander
    Tack Alexander för ditt omdöme!

Pär A skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Byte tegeltak och avvattning.
    Trevligt bemötande. Tydlig offert med det lilla extra. Snabbt utfört. God ordning under utförandet och välstädat vid färdigställande. Snyggt slutresultat. Läs mer
    2020-03-18 Artur J svarar Pär A
    Tack Pär för ditt omdöme! Så trevligt att du gillar ditt nya tak.

Sara K skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Bra och proffesionellt bemötande , trevlig och tillmötesgående personal. Nöjd med arbetet. Bra och rimliga priser. Läs mer
    2020-03-24 Artur J svarar Sara K
    Tack Sara för ditt omdöme! Det känns strålande när kunden är nöjd med slutresultatat.

• 2020-03-17

MARIUSZ L skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Jag var väldigt nöjd med det utförda arbetet. Professionellt och seriöst företag, alltid punktliga.

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-03-17 Artur J svarar MARIUSZ L
    Tack Mariusz för ditt omdöme!

• 2020-03-17

Pavel skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Lyssnar till kunden. Arbetar snabbt och prydligt till ett rimligt timpris.
    Inget annars att anmärka. Läs mer
    2020-03-17 Artur J svarar Pavel
    Tack Pavel för omdömet!

• 2020-03-16

Anne-marie Ö skrev om A & J Tak och Plåt AB
    A&J Tak har bytt tak på vår gäststuga. Kan verkligen rekommendera dem. Är så nöjd med den service och arbetet som de har gjort. Läs mer
    2020-03-16 Artur J svarar Anne-marie Ö
    Tack Anne-Marie! Så tacksamma för ditt omdöme och den fina utsikten vi fick se!

• 2020-03-16

Arne B skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Gjorde ett bra och proffesionellt arbete och gav mig också bra på att ge råd om vad som borde göras och inte göras med mitt tak
    Sen har servicen hållet en genomgående hög nivå Läs mer
    2020-03-16 Artur J svarar Arne B
    Tack Arne för ditt omdöme! Vi är väldigt glada att du känner dig nöjd.

• 2020-03-12

Johan L skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Oerhört lyhörda och mån om sin kund.
    Blev bemött med god förståelse , fick väldigt bra respons och god feed back.
    Resultatet med ny täckning av tak samt ny plåt mot skorstenen blev väldigt bra.
    Bra priser och ett väldigt bra slutresultat. Läs mer
    2020-03-13 Artur J svarar Johan L
    Tack Johan för ditt fina omdöme! Värmer att våra kunder känner sig nöjda.

• 2020-03-12

Sebastian skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Kan starkt rekommendera A & J TAK OCH PLÅT AB. Vi åkte ut och tittade på deras tidigare utförda arbeten innan vi gick vidare med dem. Kan säga att deras tak håller riktigt hög kvalitet. Ställer upp som referens alla dagar i veckan. Är så nöjd! Tack för ett fint samarbete Arthur! Läs mer
    2020-03-12 Artur J svarar Sebastian
    Tack själv Sebastian! Alltid lika trevligt att samarbeta med dig.

• Denas V

2020-03-11

Denas V skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Är väldigt nöjd, taket ser ut som nytt, seriosa,hjälpsamma, gör ett bra arbete. Rekommenderar /Denas Virpsa Läs mer
    2020-03-12 Artur J svarar Denas V
    Hej Denas för ditt omdöme! Så glada vi blir att du som kund känner sig nöjd. Tack för samarbetet!

MVH Artur

Björn B skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Balkong golv i plåt.
    À & J Tak har gjort ett bra och snabbt jobb och städat och gjort fint efter sig.
    Jobbet är snabbt och proffesionellt utfört. Läs mer
    2020-03-11 Artur J svarar Björn B
    Tack Björn för omdömet! Glada att du gillar våra tjänster.

Anna R skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Arbetet gick snabbt och smidigt! Bra jobb utan anmärkningar från besiktningen! Rekommenderas. Tack! Mvh Anna Läs mer
    2020-03-10 Artur J svarar Anna R
    Tack Anna för feedbacken! Glada att kunna hjälpa till.

Tobias skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Snabbt och snyggt utförda jobb på avtalad tid :) Läs mer
    2020-03-10 Artur J svarar Tobias
    Tack Tobias! Väldigt trevligt att du gillar hur vi jobbar.

Annie A skrev om A & J Tak och Plåt AB
    Efter besiktning fick vi rekommendation på vad som behövde göras med taket. Därefter utfördes arbetet som det utlovades och i tid. Väldigt nöjd med resultatet! Läs mer
    2020-03-10 Artur J svarar Annie A
    Tack Annie! Kul att du känner dig nöjd med resultatet.

Fjugestagränd 15, 124 72 Bandhagen