A & J Tak och Plåt AB

A & J Tak och Plåt AB

aj-tak.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till A & J Tak och Plåt AB A&J Tak och Plåt AB är en takläggningsfirma som tack vare 40 arbetare alla erfarna och kunniga licenserade takläggare och plåtslagare, ger ditt hem en komplett takrenovering ända upp till nocken. Vi begränsar oss inte enbart till takrenovering och underhåll av tak utan lägger också fokus...

322 omdömen om A & J Tak och Plåt AB

Sedan starten hos Reco 2018

Claes H
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Hjälp med enbart sätt upp en takbryga. Efter förfrågan snabbt hembesök och snabb offert samt arbetet utfört inom en vecka

Bengt J
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Inget att klaga på allt funkar perfekt,

Berit A
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Snabbt svar, snabb planering och utförande. Jag upplevde att de var organiserade och att de visste vad de gjorde. Bra pris. Vi gjorde omläggning av hela taket plus plåtarbete.

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Berit, tack för ert fina omdöme. Härligt att höra att ni är nöjd med vår insats. Mvh Pernilla Andersson

Siv S
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Reparationer på tak. Mycket proffsigt bemötande. Utförlig offert. Tyvärr kan jag inte komma upp på taket för att se det utförda arbetet men jag litar på att det är proffsigt utfört.

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Tack Siv för ert fina omdöme. Härligt att höra att ni tycker allt känns bra med arbetet. Mvh Pernilla

Wenqin L
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Vi är mycket nöjda med takbytet. De jobbar hårt och hjälper till att anpassa arbetet för att undvika det dåliga vädret. Bra jobbat!

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Wenqin, härligt att ni är nöjd med vår insats. Tack för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Madeleine K
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Så vitt vi kan avgöra så var det ett bra jobb.

Peter B
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

A&J har åtgärdat ett par problem på mitt tak. Bl.a. skulle lösa plåtdetaljer ses över och fästas bättre. Dom utförde jobbet i tid och det såg bra ut. Dock så finns det fortfarande lösa plåtdetaljer som inte är åtgärdade, Jag har upprepade gånger kontaktat företaget som säger att dom ska återkomma men nu ett par månader senare är det fortfarande inte åtgärdat.

Carl Å
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

De arbetade snabbt och effektivt. De höll hela tiden kontakt med oss och stämde av vad som skulle göras och när arbetet skulle utföras. Vi är mycket nöjda med att vi valde A & J Tak och Plåt AB.

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Carl, alltid lika härligt att höra att våra kunder är nöjda. Tack för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Reine K
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Väl utfört arbete, bra kommunikation med firman

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Tack Reine för ert fina omdöme. Härligt att höra att ni är nöjd med vår insats. Mvh Pernilla

Curt S
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Snabb och perfekt service ringde dag 1 dag 3 var det klart.

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Curt, härligt att höra att ni tyckte allt gick smidigt. Tack för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Orth R
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Bland annat proffsiga plåtslagare som levererar snygga produkter och på mycket snabb tid. Absolut det bästa jag varit med om. Rekommenderar dem till alla.

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Tack för ert fina omdöme och era varma rekommendationer. Mvh Pernilla

Mark I
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Proffsigt från början till slut, väldigt nöjd

Tack Mark för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Tommy S
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Väldigt fint bemötande vid första kontakten och det fortsatte hela vägen från offert till slut leverans

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Tommy, vi blir alltid lika glada att höra att våra kunder är nöjda. Tack för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Charlie M
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Allt gick smidigt till, anställda som utförde jobbet hade en professionell inställning med information till mig som beställare om hur processen skulle gå till. De var även mycket trevliga att samtala med. Jag hade höga förväntningar på att arbetet skulle utföras korrekt och det tyckte jag att A&J Tak och Plåt AB levde ut till. Beställde bandtäckning som jag tycker ser bäst ut, men som kräver noggranna och skickliga plåtslagare vilket A&J Tak och Plåt visade prov på att de kunde bemästra.

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Charlie, härligt att höra att ni är nöjd med vår insats. Tack för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Bengt G
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Professionellt utfört arbete. Tydlig och bra offert och bra kontakt med företaget innan och under bygget. Rekommenderas.

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Tack för ert fina omdöme och att ni rekommenderar oss vidare. Mvh Pernilla

Erik W
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Vänliga och med korrekt bemötande. Utförde takarbetet i tid. Städade efter sig.

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Erik, vi blir alltid lika glada att höra att våra kunder är nöjda. Mvh Pernilla

Gert B
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

La nytt tak på mitt hus , allt fungerade perfekt med AJ tak och plåt , från en detaljerad offert samt arbetet som utfördes bra och snabbt samt mycket lätt att få återkoppling via sms eller mejl Är mycket nöjd med AJ tak och plåt

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Tack Gert för ert fina omdöme. Härligt att ni är nöjd med vår insats. Mvh Pernilla

Ulf J

Blev efter 7 bedrövelser rätt bra till slut

Tack Ulf för ert tålamod och ert omdöme. Mvh Pernilla

Erik O
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Hade bra kontakt med Tak & Plåt från början till slut. Jobbade bra och städade upp efter sig. Resultatet blev bra och de små justeringar som fanns efter besiktning avklarades snabbt.

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Erik, tack för ert fina omdöme. Vi blir alltid lika glada att höra att våra kunder är nöjda. Mvh Pernilla

Gösta D

Punktligt, professionellt och pålitligt. Mvh Gösta D

Tack Gösta för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Kjell S
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Vi har nöjda med takbyte.Det gick snabbt och smidigt..

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Kjell. Härligt att höra att ni är nöjd med vår insats. Tack för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Mats K
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Företaget anlitades av flera samgående grannar för takrenovering av radhus. Företaget höll en mycket god dialog och kunde uppfylla de önskemål vi hade. Arbetet förlöpte smidigt, trots svåra väderförhållanden, och bemötandet var alltid trevligt.

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Tack Mats för ert fina omdöme. Det är alltid lika roligt att höra att våra kunder är nöjda. Mvh Pernilla

Mikael O
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Vi är mycket nöjda, utförde jobbet på tid, uppföljningar under processen och kändes alltigenom seriöst. /kund Edsviken, Sollentuna

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Mikael. Vi blir alltid lika glada att höra att våra kunder är nöjda. Tack för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Bernt B
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Bra bemötande under hela tiden som arbetet pågick. Hade ingen speciell förväntning,annat än ett nytt tak, och det fick vi. Trevliga killar som jobbade ordentligt och säkert. Nu är vårt tak så fint!

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Tack Bernt för ert fina omdöme. Vi blir alltid lika glada när våra kunder är nöjda. Mvh Pernilla

Mikael A
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Bra, snabba, proffsiga och tydliga. Inget lull, lull utan reparerade en takskada mkt proffsigt till rimligt pris.

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Mikael. Härligt att höra att ni tyckte allt gick bra och smidigt. Tack för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Eta Margareta Rut Ellen F
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Fick snabbt tag på en kille som kollade skadan och efter ett par dagar mailade en detaljerad offert. Dröjde innan de kunde ta jobbet. Jobbet blev klart på en dag. Det tog även med allt skräp. Mycket nöjd.

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Eta, tack för det fina omdömet. Härligt att höra att höra att ni är nöjd med vår insats. Mvh Pernilla

Carl B
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Vi valde att anlita A&J Tak och Plåt för att byta vårt tak efter att många andra i området gjort det och varit nöjda. Tyvärr levde inte A&J upp till förväntningarna, bland annat på grund av: * Svårt att kommunicera med A&J. Vi fick inga besked om när arbetarna skulle dyka upp eller när olika moment skulle utföras. Via mejl var det väldigt svårt att få svar på våra olika frågor. Vid några tillfällen fick vi svaret "tala med arbetarna på plats" men det var också svårt då de inte kunde tillräckligt bra svenska eller engelska....

Freye T
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Montörerna talade varken engelska eller svenska. Arbetsledaren var någorlunda begriplig. Men arbetet flöt på bra och jag upplevde att det gick fort och utan avbrott. Jag är mycket nöjd med A & J Tak och Plåt. Thomas Freye

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Thomas, tack för ert fina omdöme. Härligt att höra att ni blev nöjd med vår insats. Mvh Pernilla

Mona T
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Vi fick ett nytt vackert tak! Det var ett skickligt utfört arbete, mycket trevligt bemötande och snabb och bra hjälp och återkoppling. Mycket nöjd. Tack A&J Tak och plåt!!

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Moa, tack för ert fina omdöme. Vi blir alltid lika glada att göra att våra kunder är nöjda. Mvh Pernilla

Kalle F
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Komplett takbyte inklusvie justering av vissa takstolar, råspont, papp och bandtäckningsplåt. AJ Tak har varit mycket trevliga genom hela processen från utförlig och bra offert till färdigt tak. Trevliga killar på plats som har hållit de tider dom lovat och skött arbetet snyggt. Flexibla att justera planen utifrån ändrade förutsättningar och bra samarbete med ventilationsfirman som arbetade parallellt med takomläggningen. Resultatet är mycket snyggt och känns gediget.

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Kalle. Härligt att höra att ni är nöjd med vår insats. Tack för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Kenneth P
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Tack Kenneth för det fina omdömet. Mvh Pernilla

Joakim F
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Mycket bra och proffsigt utfört arbete. Tydlig offert, tidsplan och kommunikation. /J

Tack Joakim för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Thomas V
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Tack så mycket för professionell och kompetent arbete (byte av taknock) och rådgivning! Trevlig och ansvarsfull kommunikation. Vi är mycket nöjda!

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Thomas, tack för ert fina omdöme. Vi blir alltid lika glada att höra att våra kunder är nöjda. Mvh Pernilla

Carin R
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Bra bemötande och snabbt utfört arbete

Tack Carin för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Britt S
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Trevligt bemötande och punktlighet. Jag fick snabb hjälp med taklagningen. Tack för hjälpen!

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Britt. Härligt att höra att ni är nöjd med vår insats. Tack för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Ullabritt B
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

1. Trevligt bemötande 2.Det tog lite tid, men arbetet gjordes. 3. Satte ditr en bit nockband på taket.

Tack Ullabritt för ert ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Desiree B
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Alltid trevligt bemött! De återkopplar snabbt och gör ett fantastiskt bra arbete. Vi har lagt om vårt tak förra året och i år beställt och fått snörasskydd uppmonterat. Allt till stor belåtenhet!

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Desiree. Vi blir alltid lika glada att höra att våra kunder är nöjda. Tack för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Olga E
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Kvalité på arbetet kan jag inte klaga på alls. Byggarbetare har varit väldigt snabba och trevliga. Har bara en sak att anmärka det ju information från arbetsledare.

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Olga, tack för ert fina omdöme. Vi ska ta till oss det ni sa om att bli bättre på att informera. Mvh Pernilla

Ingegerd L
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Trevligt bemötande av medarbetarna och duktiga

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Ingegerd, härligt att höra att ni är nöjd med vår insats. Tack för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Theresia S
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Bytte tak och plåt. Bra i det stora hela, vad det gäller bemötande Hade lite högre förväntningar på arbetstakten och utförandet av plåtjobbet..lite slarvigt gjort Arbetarna verkade stressade och jäktade fram.. Har fått påpeka vissa saker men då har det åtgärdats relativt snabbt Har fortfarande några saker som inte är helt ok.. Spikar som sticker ut o taket på vinden, målning som inte täcker helt o hållet och plåten runt fönster som är buklig.

Sten K
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Mycket bra utfört takarbete och bra kontakt med Artur under tiden. Den kritik jag har är att man slarvade med städningen av marken runt huset - spik o skruv mm. Ännu bättre kan det bli med en svensktalande i teamet.

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Sten, tack för ert fina omdöme. Vi ska ta till oss det ni sa om städningen och förbättra oss. Mvh Pernilla

Per E
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Vi var 5 st husägare som tillsammans gjorde en upphandling av nya tak. Arbetet innefattade träspont och takpapp. Ett gäng trevliga killar kom varje morgon och arbetade så svetten lackade. Man gick inte hem förrän dagens arbete kunde lämnas i regnsäkert skick. Killarna var trevliga och lyhörda för våra önskemål. Vi fick högkvalitativt material. Alla skorstenar och övriga plåtdetaljer målades om. Nya vindskivor plus att takfot målades. Vi hade egen besiktningsman som hade vissa små anmärkningar. Felen korrigerades omedelbart....

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Per! Vi blir alltid lika glada att höra att våra kunder är nöjda. Tack för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Bo T
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Arbetet gick fort och smidigt Städade fint när arbetet var klart

Tack Bo för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Siv K
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Vi blev mycket bra bemött. Våra förväntningar var att få ett bra yrkes godkänt resultat och det levererades. Plåtarbeten till Attefalls tillbyggnaden vid Skogsdalsvägen 14 i Danderyd är vi väldigt nöjda med.

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Siv. Härligt att höra att ni är nöjd med vår insats. Tack för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Pelle S
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

upplevde några förseningar men när de väl kom igång flöt jobbet på snabbt. väldigt noggranna och hängivna . de arbetade från 07 tiden på morgonen och gick inte hem förrän det blev mörkt. vi är väldigt nöjda med resultatet

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Pelle. Vi blir alltid lika glada att höra att våra kunder är nöjda. Tack för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Ulf F
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Snabba och gjorde jobbet som avtalat. Professionella innan med offert och information.

Tack Ulf för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Erik L
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Proffsiga och bra från början till slut. Varsamma med tomt och hus, löpande bra städning och undanplock. Trevlig personal. Väldigt utförlig offert där respektive del och kostnad är tydligt specificerad. Gör det enkelt om man som kund vill ta bort eller lägga till ett moment. Vi passade även på att byta all panel, takfotsbrädor etc. Detta gjordes lika bra som själva taket, även det arbetet besiktigades av oberoende besitkningsman utan anmärkningar. Kort och gått så som man vill att en hantverksfirma ska vara.

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Erik. Härligt att ni är nöjd med vår insats. Tack för ert fina omdöme. Mvh Pernilla

Martin S
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Aj Tak hjälpte oss att byta tak på vår villa. De var snabba och effektiva. En oberoende besiktningsman ingick i priset vilket kändes mycket tryggt och seriöst. Det fungerade mycket bra från början till slut. Vi kan starkt rekommendera AJ Tak.

Tack Martin för ert fina omdöme och varma rekommendationer. Mvh Pernilla

Aleksandar Y
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

A & J tak är bästa företag för att byta tak. De gjorde allt i tid som planerat, vi är mycket nöjda.

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Tack Aleksandar för ert fina omdöme. Härligt att höra att ni är nöjd med vår insats. Mvh Pernilla

Micael P
Skrev om A & J Tak och Plåt AB

Jag är nöjd med takrenovering som A&J Tak och plåt utförde, de är bra att ha och göra med och dem är lyhörda, offerten var detaljerad och tydlig, en fördel att de har tak och plåt i samma firma då de kan göra helhetslösningen själva, de städade varje dag innan hemgång. Jag kan varmt rekommendera A&J Tak och Plåt för alla former av takarbeten.

Svar från A & J Tak och Plåt AB

Hej Micael. tack för ert fina omdöme. Vi blir alltid lika glada att höra att våra kunder är nöjda. Mvh Pernilla