A-Kaminer AB

Snittbetyg
4.6
Ring 076-307 63 23 Dela

Om företaget

A-kaminer mitt i Skåne Här hittar du det bästa till ditt hem gällande kamin & värme & Utekök. Vi har endast de bästa märkena på marknaden. Contura, Premodul, Kamado Joe, Big green Egg, Blackstone, Masterbuilt mm. Varmt välkomna

7 omdömen om A-Kaminer AB

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 7 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Johan P
Skrev om A-Kaminer AB

Trevlig och proffsig bemötande vid köp av kamin.

Tack så mycket för de fina orden

Helena G
Skrev om A-Kaminer AB

Bra hjälp när vi valde kamin. Vi fick jäven ättebra hjälp i hela proceduren. Vi fick hjälp med ritningen inför bygglovet, vi fick numret till sotaren och tips om en firma som kunde hjälpa oss med var i huset vi skulle ha kaminen och som också installerade den åt oss. Vi köpte en contura braskamin med täljsten. En lättare variant som inte vägde så mycket och som blev perfekt. Vi är så nöjda med A-kaminer!

Tack så mycket för de fina orden

Anna C

Patrik är duktig och hjälpsam. Rekommenderar starkt! Hälsningar Anna

Svar från A-Kaminer AB

Tack så mycket för de fina orden🌞

Johan S
Skrev om A-Kaminer AB

A-kaminer gjorde ett bra intryck och hjälpte till på ett bra sätt. Deras underentreprenör som installerade lämnade en del övrigt att önska. Men Patrik gjorde nog vad han kunde för att styra upp jobbet.

Svar från A-Kaminer AB

Tack så mycket för de fina orden🔥

Kenth A
Skrev om A-Kaminer AB

Väldigt nöjd med bemötandet hos A-kaminer. Fick hjälp med kontakt för installation av kaminen. Beställde kaminen november 22,lång väntetid, installerad vecka 45 -2023. Nöjd med slutresultatet.

Svar från A-Kaminer AB

Tack för ditt omdöme. Är det något som ni undrar framöver, tveka inte att höra av er så hjälper jag er så gott jag kan.

Anders S
Skrev om A-Kaminer AB

Patrik är mycket hjälpsam, som kund återvänder man gärna dit. Hans stora intresse för sitt syssla går inte att ta miste på.

Tom K
Skrev om A-Kaminer AB

Trevlig! Bra service! Vi är nöjda med affären!

Filtrera omdömen