Alla kategorier Telekommunikation Västerbotten Umeå A3 Sverige AB

A3 Sverige AB

Umeå Företagspark 12, 903 47 Umeå — Visa karta

T3 är en norrländsk teleoperatör som erbjuder rejält bredband i fiberanslutna stadsnät. Vi har idag drygt 25 000 kunder fördelat på över 100 stadsnät runt om i Sverige. Utöver bredband i stadsnät levererar vi dedikerade lösningar till företag, bostadsrättsföreningar och fastighetsägare samt tilläggstjänster till både konsumenter och företag. Huvudkontoret finns i Umeå där vi idag är 25 anställda.Vi befinner oss i en expansiv fas med en hög tillväxttakt. Vår vision är att bli den ledande aktören på stadsnätsmarknaden i Norrland med ett mål på 50 000 bredbandskunder under verksamhetsåret 2015.

Läs vad 9 kunder tycker om A3 Sverige AB

• Jani M
    Jani M skrev om A3 Sverige AB
    Försökt nå dem 2 gånger totalt, båda ärendena gällande deras otroligt dåliga tjänst. Tjänsten i sig funkar kanske, men det var ett j****a gissel att veta om man fått den, vad priset låg på, hitta räkningar m.m. Ringde kundtjänst och det var ÖVER EN TIMME KÖTID. Mejlat dem igen nu för att de skickat en faktura för 2 månader, då jag bara var kund i 10 dagar, och de har inte hört av sig på 5 dagar. Läs mer
  • Hugo H
    Hugo H skrev om A3 Sverige AB
    Usel kundservice, man väljer återuppringning och de klickar en efter 3 pip så man hinner knappt springa till telefonen. Låg nivå.

Edit: jag tar tillbaks det, även om de klickade mig efte r bara några ring så hjälpte de mig att få internet och det tog en av dem nästan 2 timmar, tack så mycket! Läs mer
  • Nilla G
    Nilla G skrev om A3 Sverige AB
    Ingen möjlighet att komma i kontakt med kundsupport. Inget svar via mail, chatt eller fb. Har sagt upp min order hos dom utan att få något levererat eller haft internet på 2,5 mån. Läs mer
  • Torbjörn B skrev om A3 Sverige AB
    "Välkommen till Allteles kundservice, ditt samtal kan komma att spelas in i utbildningssyfte."

Så låter det när man ringer A3 !

Efter det blir det helt tyst i luren !

Företaget A3 borde vara synonym till värdelös och inkompetens ! Läs mer
  • Amanda F
    Amanda F skrev om A3 Sverige AB
    Sjukt lång väntetid till supporten, dyrt och packetloss sedan två månader tillbaka som fortfarande inte åtgärdats. Läs mer
  • Anders T skrev om A3 Sverige AB
    Oseriöst, lång väntetid och dålig support.

Det bästa med A3 är att jag lyckades säga upp min order. Jag beställde internet av dem som de inte lyckades leverera på 5 veckor.

Fem veckor efter beställning ber de mig att kontakta dem, efter att jag fått tag i dem via deras långa kundtjänst kö meddelar de mig att de behöver lägga om min order då de har gjort ett misstag med den ursprungliga ordern.

Detta märker de först efter fem veckor trots att jag varit i kontakt med deras support en gång i veckan de senaste tre veckorna. Ingen kunde ge mig ett vettigt svar om vad som hade hänt utan försökte bara sälja på mig ett nytt abonnemang. Jag tackade för mig och sa upp min order. Läs mer
  • Samir S skrev om A3 Sverige AB
    Helt värdelösa. Långa väntetider, telefonen funkar inte, inte Cmore heller. Men de kan ta betalt! Läs mer
  • Danne N
    Danne N skrev om A3 Sverige AB
    Bytte från Bahnhof till A3 med inkoppling 1 maj. Nu är jag helt utan internet. Försöker komma i kontakt, suttit i telefonkö en halvtimme, får besked att min väntetid är 19 minuter, en stund senare får jag besked att min väntetid är 30 minuter?? Företaget som gått ihop med T3 och Alltele lovar en och annan överraskning i ett välkomstbrev som jag fick. Jo jag tackar för den överraskningen av VD Johan Hellström att inget nu fungerar. Ska byta bredbandsleverantör här blir jag inte gammal en skitleverantör som inte ens har en tillgänglig kundtjänst Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om A3 Sverige AB
    Akta er för detta bolag, skickar bluffakturor till höger och vänster utan att man beställt deras tjänster!!! Finns inte heller en enda kontaktuppgift på fakturorna... Läs mer