Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm AB Biscuit-Konditoriet

AB Biscuit-Konditoriet

Ringvägen 54, 118 61 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om AB Biscuit-Konditoriet

• Elisa N
    Elisa N skrev om AB Biscuit-Konditoriet
    Är en stamkund genom jobbet och har därmed prövat det mesta i deras sortiment, förutom varm lunchmat. Aldrig har jag blivit besviken, både bröd och kaffebröd är färskt och saftigt och smörgåsarna är alltid fräscha. Deras tårtor kommer i ett antal variationer och alltid en smakupplevelse. Ett plus för deras supergoda weinersemlor! Ett annorlunda alternativ när man är trött på de vanliga i semletiderna. Även personalen får ett plus för att de alltid är pratglada och trevliga. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om AB Biscuit-Konditoriet
    Biscuit-Konditori har en genuin och familjär stämning. Jag var där med min släkt (12 personer) och fick bästa tänkbara bemötande i en hemlik och ombonad miljö.
    Johan Svensson Umeå 090518 Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om AB Biscuit-Konditoriet
    Jag köper alltid deras bröd (danskt rågbröd)på Dagslivs i Fridhemsplan. Tyvärr har jag inte besökt konditoriet på söder :-(

Men deras danska rågbröd e så GOTT! Och en limpa kostar endast 20 kronor, jag har nästan blivit besatt av deras goda bröd och om det e slut på Dagslivs vägrar jag att köpa något annat, väntar hellre en dag eller två för att kunna njuta på morgonen. Läs mer