AB Biscuit-Konditoriet

4.5

4 omdömen om AB Biscuit-Konditoriet

Chris B
Skrev om AB Biscuit-Konditoriet

Härligt ställe med fantastisk kaffe och atmosfär! Rekommenderar starkt till alla kaféälskare i stan!

Elisa N
Skrev om AB Biscuit-Konditoriet

Är en stamkund genom jobbet och har därmed prövat det mesta i deras sortiment, förutom varm lunchmat. Aldrig har jag blivit besviken, både bröd och kaffebröd är färskt och saftigt och smörgåsarna är alltid fräscha. Deras tårtor kommer i ett antal variationer och alltid en smakupplevelse. Ett plus för deras supergoda weinersemlor! Ett annorlunda alternativ när man är trött på de vanliga i semletiderna. Även personalen får ett plus för att de alltid är pratglada och trevliga.

Johan S
Skrev om AB Biscuit-Konditoriet

Biscuit-Konditori har en genuin och familjär stämning. Jag var där med min släkt (12 personer) och fick bästa tänkbara bemötande i en hemlik och ombonad miljö. Johan Svensson Umeå 090518

Annika T
Skrev om AB Biscuit-Konditoriet

Jag köper alltid deras bröd (danskt rågbröd)på Dagslivs i Fridhemsplan. Tyvärr har jag inte besökt konditoriet på söder :-( Men deras danska rågbröd e så GOTT! Och en limpa kostar endast 20 kronor, jag har nästan blivit besatt av deras goda bröd och om det e slut på Dagslivs vägrar jag att köpa något annat, väntar hellre en dag eller två för att kunna njuta på morgonen.