Alla kategorier Restaurang Stockholms län Sundbyberg AB Café och Conditori Boulevard

AB Café och Conditori Boulevard

Esplanaden 17, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Café och konditori Boullan i Sundbyberg erbjuder bakverk, tårtor, matbröd, kaffebröd, bakelser, småkakor, praliner, sallader, pajer, landgångar, smörgåstårtor, bildtårtor, figurtårtor.

Läs vad 6 kunder tycker om AB Café och Conditori Boulevard

• Christian O
    Christian O skrev om AB Café och Conditori Boulevard
    Lång väntetid. När jag väl fick min sallad 10 minuter efter mitt sällskap så va det grus i den. Jag rekommenderar ingen att gå till detta café om man inte är sugen på en extra tandläkar räkning. Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om AB Café och Conditori Boulevard
    Har ingen koll på vad deras bakverk innehåller. När man undrar över glutenfritt och mjölkfritt så blir det genast rörigt. Flera kollegor hjälps åt för att reda ut frågan.... Men något tydlgit svar får man aldrig. Läs mer
  • Daniel C
    Daniel C skrev om AB Café och Conditori Boulevard
    De har helt ok priser på både bröd och bakverk.

Nackdelen är väl egentligen bara att de öppnar "sent" på helgerna, då man verkligen vill ha nybakat färskt bröd till frukosten. Många av oss har varit uppe i många timmar när de öppnar klockan 09.

I övrigt så är det ganska rymligt där inne man vill sitta där och fika. De har även en _liten_ uteservering under sommarmånaderna. Läs mer
  • Björn H
    Björn H skrev om AB Café och Conditori Boulevard
    Jobbar brevid och köpte den klassiska morgonmackan med kaffe i stort sett varje morgon, tills jag insåg att jag betalade 500 spänn i månaden där. De har gott kaffe, goda mackor, smarriga bakverk och trevlig personal. Lokalen är lite sunkig, men hellre det än trendigt inrett.

Det enda negativa är väl att det är rätt dyrt. Skulle jobba över en kväll och bjuda mina kolleger som skulle hjälpa mig på några kakor. Tre hallongrottor och tre afroamerikanska bollar landade på 90 kronor. Lite brant va? Läs mer
  • Johanna K
    Johanna K skrev om AB Café och Conditori Boulevard
    Snälla, bättre hygien runt omkring espresso maskinen så skulle det bli grymt!! Läs mer
  • Mårten A
    Mårten A skrev om AB Café och Conditori Boulevard
    Kanon. Verkligen trevlig personal. Lokalerna behöver en uppfrächning dock. Läs mer

Bästa restaurangerna i Sundbyberg:

Alexandra L Alexandra L tycker: