Alla kategorier Restaurang Stockholms län Sundbyberg AB Café och Conditori Boulevard

AB Café och Conditori Boulevard

Esplanaden 17, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Café och konditori Boullan i Sundbyberg erbjuder bakverk, tårtor, matbröd, kaffebröd, bakelser, småkakor, praliner, sallader, pajer, landgångar, smörgåstårtor, bildtårtor, figurtårtor.
Österlånggatan 17, 11131, Stockholm
Österlånggatan 17
Åsa T:
Maten var OK, dock kantstött porslin, vilket påverkar helheten. Lite oengagerad personal.

Restauranger nära AB Café och Conditori Boulevard:

Kristinebergsstrand 2, Stockholm
Välkommen till Piren Restaurang och Bar! Här hittar du högklassig mat på fantast... Läs mer ›
Patrik R:
Skönt ställe med en riktigt bra uteservering. Lite dyrt men maten var bra.

Vanadisplan 1, STOCKHOLM
Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform el... Läs mer ›
Maria W:
Trevligt. Mycket god mat. Mysig känsla av kvarterskrog.

Bockholmen, SOLNA
15 minuter från City finns Bockholmens Hav & Restaurang som erbjuder brunch, á l... Läs mer ›
Anna-Lena L:
Allt var till belåtenhet. Service + mat och dryck. Fin miljö. Har varit här förut.

Västmannagatan 48, Stockholm
Välkommen till Restaurang Minako! Här serveras traditionell japansk sushi både s... Läs mer ›
Ebba J:
Fantastiska smaker, helt klart den bästa sushin jag har ätit!

Läs vad 6 kunder tycker om AB Café och Conditori Boulevard

• Christian O
    Christian O skrev om AB Café och Conditori Boulevard
    Lång väntetid. När jag väl fick min sallad 10 minuter efter mitt sällskap så va det grus i den. Jag rekommenderar ingen att gå till detta café om man inte är sugen på en extra tandläkar räkning.
  • Anna N
    Anna N skrev om AB Café och Conditori Boulevard
    Har ingen koll på vad deras bakverk innehåller. När man undrar över glutenfritt och mjölkfritt så blir det genast rörigt. Flera kollegor hjälps åt för att reda ut frågan.... Men något tydlgit svar får man aldrig.
  • Daniel C
    Daniel C skrev om AB Café och Conditori Boulevard
    De har helt ok priser på både bröd och bakverk.

Nackdelen är väl egentligen bara att de öppnar "sent" på helgerna, då man verkligen vill ha nybakat färskt bröd till frukosten. Många av oss har varit uppe i många timmar när de öppnar klockan 09.

I övrigt så är det ganska rymligt där inne man vill sitta där och fika. De har även en _liten_ uteservering under sommarmånaderna.
  • Björn H
    Björn H skrev om AB Café och Conditori Boulevard
    Jobbar brevid och köpte den klassiska morgonmackan med kaffe i stort sett varje morgon, tills jag insåg att jag betalade 500 spänn i månaden där. De har gott kaffe, goda mackor, smarriga bakverk och trevlig personal. Lokalen är lite sunkig, men hellre det än trendigt inrett.

Det enda negativa är väl att det är rätt dyrt. Skulle jobba över en kväll och bjuda mina kolleger som skulle hjälpa mig på några kakor. Tre hallongrottor och tre afroamerikanska bollar landade på 90 kronor. Lite brant va?
  • Johanna K
    Johanna K skrev om AB Café och Conditori Boulevard
    Snälla, bättre hygien runt omkring espresso maskinen så skulle det bli grymt!!
  • Mårten A
    Mårten A skrev om AB Café och Conditori Boulevard
    Kanon. Verkligen trevlig personal. Lokalerna behöver en uppfrächning dock.

Esplanaden 17, 172 68 Sundbyberg