Alla kategorier Pensionat Västra Götaland Göteborg AB Centrumbostäder i Göteborg

AB Centrumbostäder i Göteborg

Gyllenkrooksgatan 16, 412 61 Göteborg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om AB Centrumbostäder i Göteborg

• christer j
    christer j skrev om AB Centrumbostäder i Göteborg
    Första bemötandet var bra, övrigt sämre överlag, har bott i frölunda 1 mån det har brunnit i ett rum och det saknades brandvarnare det finns fortfarande inte några uppsatta 1 vecka senare. Rummet jag hyr var skitigt, när jag flyttade in, riktigt jävla skitigt. Ja mycket till intresse, än pengar verkar inte hyresvärden ha.Ett är klart att man som bostadslös är tacksam att få flytta in någonstans , men så här jävla dåligt ska inte människor behöva bo, om man är bidragstagare eller skattebetalare. Så sammanfattningsvis tycker jag att centrum bostäder är riktigt dåliga och giriga.

Christer Johansson
  • Thomas A
    Thomas A skrev om AB Centrumbostäder i Göteborg
    På grund av ett sprucket förhållande stod jag plötsligt utan bostad, en fredag eftermiddag!
    Jag ringde Centrumbostäders jour-telefon och, tro det eller inte, efter fyra timmar kunde jag flytta in i en möblerad lägenhet i Johanneberg. Där har jag nu bott i fyra månader och allt fungerar helt perfekt. Har ni varit med om att hyresvärden ringer upp hyresgästen med enda ärende att höra att allt är till belåtenhet? Så här jobbar en riktigt bra hyresvärd! Högsta betyg!

Gyllenkrooksgatan 16, 412 61 Göteborg