Alla kategorier Skor Stockholms län Stockholm Norrmalm AB Sko-Uno

Gamla Brogatan 32-34, 111 20 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om AB Sko-Uno

• Wille R
    Wille R skrev om AB Sko-Uno
    Har aldrig i mitt liv träffat så otrevliga säljare som i denna butik. Kommer aldrig mer handla där!
  • a
    a skrev om AB Sko-Uno
    Det är nog ok att handla här om skorna håller som de ska...men om man måste reklamera dem för att de gått sönder efter några månaders normal användning (enligt lag ska skor hålla i två år), så får man ett otroligt dåligt bemötande och det kan ta månader innan man får besked och personalen beter sig drygt och otrevligt. Det är tydligen nån snubbe som aldrig är där som måste kolla på skorna innan man kan få ett nytt par, och de kan inte svara på när man kan få tag på honom heller.
    Wille R, Agnetha L gillar detta
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om AB Sko-Uno
    Ja gud, vad finns det att säga mer än fantastiskt! Man blir som ett litet barn i godis/leksaksbutik. Det finns så mycket roligt och annorlunda och jag är ju galen i skor. Är du också galen is kor så kan du inte missa denna affär! Man vill köpa hem hela lagret. Dock är det en aning trångt i butiken ås man får passa på när det är mindre rusning.
  • Emma J
    Emma J skrev om AB Sko-Uno
    Gillar den här butiken för deras spännande utbud med skor från bl.a Dr Martens, Underground och Converse. Det är roligt att gå in där och bara titta på de uppradade skorna, allt från megahöga platåstövlar och glittriga stilettklackar till rutiga ballerinaskor och färgglada converse. Personalen var hjälpsam den gången jag handlade där, och de var väldigt måna om att jag skulle få vad jag sökte.
    Ett minus är dock att det är väldigt rörigt i butiken eftersom den är ganska liten och utbudet stort.

Gamla Brogatan 32-34, 111 20 Stockholm