Alla kategorier Fastighetsbolag Stockholms län Sollentuna AB Sollentunahem

AB Sollentunahem

Malmvägen 10, 191 61 Sollentuna — Visa karta

Sollentunahem erbjuder Sollentuna lägenheter och lokaler i Rotsunda gård, Rotsunda, Rotebro, Norrviken, Sollentunaholm, Viby, Edsberg, Kvarnskogen, Häggvik, Tureberg, Helenelund. Hos oss kan du bo i Det goda hemmet. Vi ägnar oss också åt fastighets

Läs vad 1 kund tycker om AB Sollentunahem

• Medusa1 Y
    Medusa1 Y skrev om AB Sollentunahem
    Jag blir så ledsen på Sollentunahem för att de - tillsammans med kommunen - river, renoverar, bygger och framför allt FÖR ETT HEMSKT OVÄSEN - och det i all oändlighet. Det blir särskilt plågsamt för oss som är förtidspensionärer etc. och inte kan fly till jobbet eller någon annanstans. Vad ska vi med en jättegalleria till, när vi har så nära till Stinsen och Kista?!
    Och vilken sorglig syn blir inte det jättehäkte och rättscentrum
    som byggs här! Jag bor i servicehuset som gör mycket lite skäl för
    sitt namn och får eländet alldeles inpå! Och nu, några månader senare, ber jag Sollentunahem och dito kommun att snart bli klara med sina oändliga ny- och ombyggnationer, så att jag och andra med lungsjukdomar kan få andas! Jag har inte råd att resa bort härifrån för att få andas frisk luft! Den 1 april sålde Sollentunahem AB norra Tureberg, där jag bor, till Wallenstam Bostad AB, jag är förväntansfull inför en förbättring eller försämring av förhållandena här. Kanske kommer Wallenstam att se till att göra en totalsanering av faraomyror här, vilket Sollentunahem inte gjorde.

Malmvägen 10, 191 61 Sollentuna