ABC-Gruppen

Ring 0771-99 88 99 www.abcgruppen.se

64 omdömen om ABC-Gruppen

Julia C
Skrev om ABC-Gruppen

Vi på Munkagårdsgymnasiet i Tvååker är toppennöjda med vårt samarbete med ABC-gruppen. Riktigt snygga designer, bra kvalitet och bra erbjudanden. Charlotta Granström som var vår kontaktperson är dessutom en riktigt härlig, trevlig och hjälpsam person och vi är så taggade för vår student nu!

Axelina E
Skrev om ABC-Gruppen

Vi på Fenix är supernöjda med servicen från ABC, och seciellt med Timothy som var kontaktperson!

Mohammed I
Skrev om ABC-Gruppen

Jag är så otroligt nöjd med hur lätt det var och hur mycket administrativt arbete abc gjorde i samarbetet, man kan lätt tro att det är ett säljarjobb man tar på sig och det kan bli svårt med tredje året att komma i mål med som huvudfokus, men Josef och abc skötte det mesta och jag behövde bara mingla med några människor för att få hela skolan intresserad och ABC nöjda! :D

Sadia F
Skrev om ABC-Gruppen

Jag och Jadu tycker att ni är grymma.

Ella H
Skrev om ABC-Gruppen

Inför studenten gick jag tillsammans med studentkommittén på min gymnasieskola igenom en noggrann jämförelseprocess mellan olika företag som erbjuder mössor för studenter. ABC-Gruppen valde vi för dess exceptionellt högkvalitativa mössor, och senare visade sig även samarbetet med dem vara enkelt och friktionslöst. ABC-Gruppens kunder får tillgång till mycket stor valmöjlighet när det kommer till alla delar av mössan, allt ifrån materialet till mössans önskade egenskaper. De har både avancerade och enkla designer, de har...

Pontus L
Skrev om ABC-Gruppen

Vi på Ållebergsgymnasiet är väldigt nöjda med ABC-gruppen i allmänhet och vår kontaktperson Ludvig Okmian i synnerhet. Okmian har varit vår kontaktperson från dag ett och tagit sig an det arbetet med bravur. Att alltid vilja kundernas bästa på en oerhört seriös nivå är ABC-gruppens signum. Tack vare fin service så hoppas vi att samarbetet mellan Ållebergsgymnasiet och ABC-gruppen blir långvarigt, det kan ni tacka Herr Okmian för det. Tack!

Ida E
Skrev om ABC-Gruppen

Jag tycker att de varit mycket hjälpsamma och trevliga. Speciellt Charlotta Granström!! Mycket glad och go människa som hjälpt oss mycket med studenten!!

Ida H
Skrev om ABC-Gruppen

Vi på Elof Lindälvs gymnasium(Elofkåren) har under läsåret 2017-2018 arbetat med ABC-gruppen. Ett engagerande och drivande samarbete som givit oss som elevkår mer än vi kunnat förvänta oss. En kanske avgörande anledning till vår positiva upplevelse med företaget var kontakten med Charlotta Granström. Hennes intresse i sitt arbete, men även i oss som kår och skola, smittade av sig och gav oss motivation. En eloge till Charlotta som av oss varmt rekommenderas. Ps: Självklart har vi valt att fortsätta samarbetet även nästa läsår! All tacksamhet, Elofkårens styrelse

Romina A
Skrev om ABC-Gruppen

Vi på IT-Gymnasiet Göteborg fick hjälp av underbara Charlotta Granström. Alltid lika trevlig och var snabbt tillgänglig vid eventuella frågor och hjälpte oss mycket på vägen

Maria R
Skrev om ABC-Gruppen

Vi på Nils Ericsonsgymnasium är mycket glada över att vi valde ABC Gruppen!! Dom har gjort ett myclet bra jobb och vi är mycket nöjda. Vi har fått äran att ha Charlotta Granström som vår kontakt och hon gjorde ett superbra jobb!

Stefan K
Skrev om ABC-Gruppen

Vi på Ållebergsgymnasiet är väldigt nöjda med den service vi fått. Våran kontaktperson Ludvig har skött sig exemplariskt och varit väldigt hjälpsam!

Nicole H
Skrev om ABC-Gruppen

Har varit en ära att få jobba med Josef Westman och ABC-gruppen!!!

Joline A
Skrev om ABC-Gruppen

Skulle varmt rekomendera ABC- gruppen då de ger bra otroligt service. Och särskilt rekomendera Charlotta Granström som hjälp oss på våran skola att välja rätt mössa och andra tillbehör som har med studenten att göra. En otroligt trevlig och härlig person!

sadio a
Skrev om ABC-Gruppen

Har haft ett otroligt roligt år. Vi hade bästa Josef Westman som kontaktperson, han fanns där och svarade på alla frågor vi hade i studentkommittén om mössorna, leverans och allt möjligt. Kunde inte tänkt mig en bättre kontaktperson. Inte bara att vi hade en underbar kontaktperson men så var mössorna sjukt vackra och bra kvalité och alla var nöjda. Rekommenderar ABC-Gruppen starkt!

Amanda S
Skrev om ABC-Gruppen

Jag tycker att ABC gruppen och personalen där var jättetrevliga och den kontaktperson jag hade kontakt med fick man en varm och glad känsla varje gång hon steg in i lokalen (precis som om man hade kännt personen länge) . Väldigt bra information och tydligt var allt!

Emelie L
Skrev om ABC-Gruppen

Superbra hjälp och trevlig person! Rekommenderar varmt Isak Erman för all hjälp och stöd.

Evelina E
Skrev om ABC-Gruppen

Vi tyckte att det var en bra kvalité på mössorna och ett bra företag som rekomenderas stort! Vi fick även hjälp av bästa ludde!! /sötåsens mösskomité

Linnea J
Skrev om ABC-Gruppen

Jag kan med hela hjärtat rekommendera ABC-gruppen som företag. De har hjälpt oss till 100% med många olika saker. Isak Erman är en fantastisk och ambitiös kille som har skött allting perfekt och det finns absolut ingenting att klaga på.

Teres L
Skrev om ABC-Gruppen

Jag fick den underbara äran av ingen mindre än Josef Westman att få vara kontaktperson till avgångselverna på min skola, Josef i sig är en fantastisk människa som alltid fanns där när man hade frågor, jag talar för alla elever på skolan när jag säger att vi alla är nöjda över servicen vi fått från Josef och resten av ABC - gruppen, tack för allt ni gjort för oss och våra mössor är dom finaste som finns! Rekommenderar detta företag starkt.

Jonathan A
Skrev om ABC-Gruppen

Jag har under året, som rollen av förtroendegivande kontaktperson haft ett extraordinärt samarbete med ABC-gruppen med legendaren Josef Westman som kontakt. Jag har varit studentmössansvarig på Östra Real i nästan 3 år och jag har alltid varit nöjd med servicen, det trevliga bemötandet och den sköna stämningen som Teamet verkar ha på kontoret. Tackar för tiden och önskar er all lycka i framtiden!

Ariana B
Skrev om ABC-Gruppen

Samarbetet med ABC har varit över förväntan. De har varit mycket professionella samtidigt som de för med sig en massa glädje. Vi har haft både en rolig och lärorik tid med dem. Allt har fungerat super, skedde misstag så gjorde de allt för att fixa dem. Vi uppskattar mest alla initiativ som togs, vår kontakt person Josef Westman som alltid ställde upp och hur mycket abc ville göra oss nöjda. Otroligt bra service och genuint var det också. Mössorna var av bra kvalité, de flesta blev väldigt nöjda, och de som blev mindre nöjda...

Dana
Skrev om ABC-Gruppen

Under 2017/2018 har vi haft Josef som kontaktperson för ABC-gruppen. Jag är jättenöjd med företagets insats och Josefs engagemang för eleverna på skolan, ett extra plus för att han alltid är tillgänglig när man har frågor, och att han alltid försöker komma på en bra lösning till allt! Tack för denna tid!

Erik G
Skrev om ABC-Gruppen

Jag har under perioden 17/18 suttit i Elevkåren på Kungsholmens gymnasium och jobbat nära med ABC-gruppen under hela året. Min huvudkontakt har varit via Josef Westman och arbetet vi fört har varit väldigt roligt samt lärorikt. ABC-gruppen har gång på gång under året visat att de är ett företag man kan lita på när det kommer till kvalitativa studentmössor andra produkter, men också pressade deadlines!

Alioune F
Skrev om ABC-Gruppen

Hela ABC gruppen gjorde ett bra jobb det de lovade levererades. Bästa studentgruppen i Sverige tack för all hjälp!

Victoria L
Skrev om ABC-Gruppen

Grymt företag, super nöjda! Världens bästa Isak som fixar allt / Einar hansens elevkår

Linnéa J
Skrev om ABC-Gruppen

Har varit kontaktperson sedan årskurs ett på gymnasiet, tills nu höstterminen i trean. Tyckte att samarbetet funkade okej under vårterminen i ettan samt höstterminen i tvåan, är därefter inte lika nöjd. Vår kontaktperson ställde in mötena sent dagen innan de skulle ske (hände ca. tre gånger i rad). När vi sedan fick en ny kontaktperson i höstterminen i trean så gick det bra till en början, tills kontaktpersonen inte svarade på mina meddelanden (både på Facebook och SMS) då jag tre gånger försökte få tag på personen. Studentmössorna...

Agnes K
Skrev om ABC-Gruppen

Vi har jobbat med Abc-gruppen i flera år i min skola för att beställa studentmössor. Arbetet har funkat jättebra, dom är väldigt måna om att vi ska få det bästa. Dom kontaktar själva oss och bestämmer möten vilket är väldigt hjälpsamt när man har mycket annat i huvudet. Vår kontaktperson, Agnes, har varit jättebra. Det går snabbt att bara smsa eller skriva på Facebook så får man svar på sina frågor direkt. Vi kommer fortsätta jobba med Abc-gruppen i framtiden!

David
Skrev om ABC-Gruppen

Vår skola har samarbetat med ABC-gruppen vad det gäller studentmössor (och övriga produkter) för avgående gymnasieelever. Vi är väldigt nöjda med samarbetet som har varit väldigt professionellt men samtidigt situationsanpassat med en personlig touch. Vi har fått allting som vi blivit lovade och alltid innan satt deadline - det värdesätter vi högt! Vi kan varmt rekommendera ABC-gruppens tjänster till andra då vi bara har goda erfarenheter från företaget och är riktigt nöjda med deras tjänster!

Jenny H
Skrev om ABC-Gruppen

Fruktansvärt dåligt företag. Blandar ihop kunder, lägger foton på fel barn i mappen, avslutar supportärende utan åtgärd med kommentaren: ärendet avslutats då vi ej kommer på en lösning. Suveränt................. Och nu skickar de ut julerbjudanden med felaktiga användaruppgifter i mailen. Det går verkligen framåt!

Elin L
Skrev om ABC-Gruppen

Underbar service, snabba svar när man mejlar samt trevligt bemötande via mejl och en fantastisk hemsida. Supernöjd med servicen jag fick tidigare idag, helt otroliga tjejer jag mejlade med (Anna & Marie). :-D

Amanda O
Skrev om ABC-Gruppen

Världens bästa kundservice, så välbemötande och trevliga. Väldigt seriöst företag som faktiskt bryr sig om kunden. Supernöjd med allt!

Linda A
Skrev om ABC-Gruppen

Rekommenderar ABC gruppen STARKT! Vi fick hem våra mössor mm 2 veckor tidigare än beräknat och allting var precis som vi tänkt oss, exemplariskt alltså! STORT tack till er som var hos oss på Sveriges Ridgymnasium i Varberg! Vi är riktigt nöjda!

Hanna L
Skrev om ABC-Gruppen

Jag skulle först och främst vilja tacka för det bemötande ABC-gruppen har gett oss. De är otroligt hjälpsamma och service-minded. Med hjälp av deras kunnighet inom området har vi inte bara fått ett hum om vad företaget håller på med, utan är även själv pålästa och kunniga och VET vad det är för några vi samarbetar med. De har ett riktigt nice utbud på studentmössor, studentkläder, accessoarer och andra tillbehör. Till förmånliga priser som passar både den tunna plånboken och den tjocka. Jag vill även passa på att...

Anna Lovisa K
Skrev om ABC-Gruppen

Jag kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig har stött på ett smidigare och mer hjälpsamt företag. Det märks så himla tydligt att varje liten person i företaget älskar sina jobb och gör allt för att kunderna ska vara nöjda. Det är ett fantastiskt utbud av studentmössor, kläder och assocearer. Det finns verkligen något för alla i alla prisklasser. Och sen till den största detaljen. Som kontaktperson för min skola har jag haft den stora äran att få jobba med Natalie. Hon har skött allting exemplariskt och jag...

Sebbe N
Skrev om ABC-Gruppen

ABC-Gruppen har varit otroligt hjälpsamma och enkla att ha att göra med, har vart enkelt att nå våran representat med ett nummer för att ringa eller skicka sms. Vi som har varit representanter tycker mötena med Mikaela har varit superbra, hon har ett bra upplägg på mötet och kommer förberedd med material och planer. Utvalet bland produkter och priser tycker vi är bra och vi är riktigt glada över paketen vi fick sätta ihop och tycker det är en superbra idé! ABC Gruppen jobbar på ett schysst sätt och ser till så det...

Felix S
Skrev om ABC-Gruppen

Allting har varit exemplariskt. I stort sätt har jag nästan inte behövt gjort någonting som tar speciellt lång tid. Jag hade redan fått hört innan att de är ett kanonföretag och duktiga som de är hörde de av sig till nästa årskurs på skolan i god tid. Vi bokar in det första mötet och sen rullar allting på som det ska. I och med att de som kommer från ABC-gruppen alltid är så positiva och glada gör arbetet så himla mycket enklare. Samarbetet blir mycket mer roligare och avslappnande vilket gör att de inte tar upp någon...

Mattias S
Skrev om ABC-Gruppen

Sammarbetet med Abc- gruppen har varit och är bra. De tog kontakt med oss långt i förväg och vi hade god tid att göra iordning paket och fundera. Att jobba med Mikaela har varit kul för hon är alltid glad och sprallig när hon kommer. Jag rekomenderar Abc gruppen!!

Alexander S
Skrev om ABC-Gruppen

ABC-gruppen har verkligen varit bäst! Våra kontaktpersoner har varit riktigt bra. Man har alltid kunnat nått dom via sms, telefon, mejl eller snart Facebook. En mycket bra support också! Hade inte råd att betala studentmössan när fakturan kom eftersom jag tog körkort och bilen skulle betalas så jag frågade om jag kunde få vänta några månader. Så 4-5 månader betalade jag den helt utan extra kostnader vilket är helt underbart. Alexander & Mikaela har varit underbara för NVU Brinellskolan och har gjort ett riktigt bra jobb....

Johan H
Skrev om ABC-Gruppen

ABC har vart mycket proffesionella i sitt arbete och her snabba svar vid eventuella frågor! Mycket trevlig, proffesionell och flexibel personal. Trots mycket pusslande med utprovningstider och liknande löstes detta exeptionellt! ABC har gett mitt gymnasium en mycket trevlig upplevelse vid utprovningstider! Tack Charlotta för mycket gott arbete!

Amanda B
Skrev om ABC-Gruppen

Jag tycker att ABC-gruppen är sjukt bra och professionella. De tog kontakt med oss långt i förväg och har gett oss massvis med information och bra hjälp! Jättesupertrevlig personal, tack så mycket till Jenny som är vår kontaktperson, och som har hjälpt oss med alla frågetecken vi har haft.

Rebecka M
Skrev om ABC-Gruppen

Vi har haft äran att få träffa ABC-gruppen och beställa både studentmössor och studentkläder från de. Vi har haft ett otroligt varmt bemötande och tack vare vår kontaktperson, som har varit Jenny, så har vi fått svar på alla våra frågor och problem. ABC-gruppen har hjälpt oss att förhoppningsvis skapa en underbar studenttid. Och jag måste säga att alla ni som får Jenny som kontaktperson ska vara glada. Hon är engagerad, hon bryr sig och hon är en fantastisk person. Sådana personer, som faktiskt kan inspirera och förgylla...

hillevi s
Skrev om ABC-Gruppen

abc är KING! Mycket kunskap, snabba svar och supertrevliga. Har haft kontakt med Jenny, Patrick och Kristian och alla har varit lätta att samarbeta med. Bra produkter och bra priser dessutom!

Victoria
Skrev om ABC-Gruppen

Beställde tröjor till vår förening från Abc-gruppen. Fantastisk service, jättesnabb leverans och grymt snygga tröjor! Rekommenderas varmt! Vi kommer att använda oss av dem igen!

Julia Ö
Skrev om ABC-Gruppen

ABC-gruppen är fantastiska! Har sedan 2010 haft kontakt med dem och planerat inför vår student, och så bra det har gått! Personlig kontakt, snabba svar och trevliga medarbetare. Träffat representanter från företag i samma branch, och efter det är jag bara ännu mer säker på min sak - ABC-gruppen är bäst. De är unga som jobbar med unga, vilket har vart en trygghet för mig. Aldrig behövt känna mig tagen oseriös eller så, vilket kan inträffa när man jobbar med äldre. De har ett stort sortiment som ständigt utvecklas,...

Madde D
Skrev om ABC-Gruppen

jag hade beställt en mössa från ett annat företag, och jag fick inte min mössa, den hade försvunnit ut ur systemet så jag ringde upp abc-gruppen och de fixar så jag får en mössa till studenten :) //Madde från svalöv

Alexander G gillar detta
Marcus F
Skrev om ABC-Gruppen

ABC-gruppen är helt underbar, allt har fungerat perfekt. Ni är sjukt bra på att peppa och inspirera ungdomar! att jobba hos abc-gruppen verkar vara helt underbart, så jävla bra är ni. Om ni nån gång behöver nytt folk så är jag sjukt sugen på att komma på en intervju.

Ida L
Skrev om ABC-Gruppen

Mycket trevlig personal! Man får alltid hjälp om det behövs. Fanns mycket att välja på! Dock har det varit lite problem med beställningar av mössor samt vissa fel i mössorna.

Svea Tina J
Skrev om ABC-Gruppen

Tycker att ABC-Gruppen gör ett bra jobb, mycket trevliga utprovningar och mycket härliga personer!

Frida Å
Skrev om ABC-Gruppen

Trevliga, håller vad dom lovar och bra grejer. Dock så är killarna dom skickar med datorerna när man ska klicka ihop sitt paket lite väl flörtiga och intima, blir ju för fan pinsamt till slut.

lisa t
Skrev om ABC-Gruppen

Bra service,kunde dock vara lättare att få kontakt med vid tillfällen och inte vara så "säljiga" vid utrövandet av mössor. Annars mycket trevliga och bra service.