Alla kategorier Kläder Stockholms län Solna ABC-Gruppen

Englundavägen 8, 171 41 Solna — Visa karta

Läs vad 39 kunder tycker om ABC-Gruppen

• Linnéa J
    Linnéa J skrev om ABC-Gruppen
    Har varit kontaktperson sedan årskurs ett på gymnasiet, tills nu höstterminen i trean. Tyckte att samarbetet funkade okej under vårterminen i ettan samt höstterminen i tvåan, är därefter inte lika nöjd. Vår kontaktperson ställde in mötena sent dagen innan de skulle ske (hände ca. tre gånger i rad). När vi sedan fick en ny kontaktperson i höstterminen i trean så gick det bra till en början, tills kontaktpersonen inte svarade på mina meddelanden (både på Facebook och SMS) då jag tre gånger försökte få tag på personen. Studentmössorna var även försenade då de hade lovat att få dem till skolan innan jul och vi fick dem i mitten av januari (kanske inte så stor grej men fick inge svar om varför vilket blir irriterande för oss ansvariga då elever från skolan frågade varför och vi inte hade något svar). Annars är personalen trevlig och majoriteten är nöjda med sina mössor på skolan.
  • Agnes K
    Agnes K skrev om ABC-Gruppen
    Vi har jobbat med Abc-gruppen i flera år i min skola för att beställa studentmössor. Arbetet har funkat jättebra, dom är väldigt måna om att vi ska få det bästa. Dom kontaktar själva oss och bestämmer möten vilket är väldigt hjälpsamt när man har mycket annat i huvudet. Vår kontaktperson, Agnes, har varit jättebra. Det går snabbt att bara smsa eller skriva på Facebook så får man svar på sina frågor direkt. Vi kommer fortsätta jobba med Abc-gruppen i framtiden!
  • David
    David skrev om ABC-Gruppen
    Vår skola har samarbetat med ABC-gruppen vad det gäller studentmössor (och övriga produkter) för avgående gymnasieelever. Vi är väldigt nöjda med samarbetet som har varit väldigt professionellt men samtidigt situationsanpassat med en personlig touch. Vi har fått allting som vi blivit lovade och alltid innan satt deadline - det värdesätter vi högt!

Vi kan varmt rekommendera ABC-gruppens tjänster till andra då vi bara har goda erfarenheter från företaget och är riktigt nöjda med deras tjänster!
  • Jenny H
    Jenny H skrev om ABC-Gruppen
    Fruktansvärt dåligt företag. Blandar ihop kunder, lägger foton på fel barn i mappen, avslutar supportärende utan åtgärd med kommentaren: ärendet avslutats då vi ej kommer på en lösning. Suveränt................. Och nu skickar de ut julerbjudanden med felaktiga användaruppgifter i mailen. Det går verkligen framåt!
  • Elin L
    Elin L skrev om ABC-Gruppen
    Underbar service, snabba svar när man mejlar samt trevligt bemötande via mejl och en fantastisk hemsida.
    Supernöjd med servicen jag fick tidigare idag, helt otroliga tjejer jag mejlade med (Anna & Marie). :-D
  • Amanda O
    Amanda O skrev om ABC-Gruppen
    Världens bästa kundservice, så välbemötande och trevliga. Väldigt seriöst företag som faktiskt bryr sig om kunden. Supernöjd med allt!
  • Linda A
    Linda A skrev om ABC-Gruppen
    Rekommenderar ABC gruppen STARKT! Vi fick hem våra mössor mm 2 veckor tidigare än beräknat och allting var precis som vi tänkt oss, exemplariskt alltså!
    STORT tack till er som var hos oss på Sveriges Ridgymnasium i Varberg! Vi är riktigt nöjda!
  • Hanna L
    Hanna L skrev om ABC-Gruppen
    Jag skulle först och främst vilja tacka för det bemötande ABC-gruppen har gett oss. De är otroligt hjälpsamma och service-minded. Med hjälp av deras kunnighet inom området har vi inte bara fått ett hum om vad företaget håller på med, utan är även själv pålästa och kunniga och VET vad det är för några vi samarbetar med.

De har ett riktigt nice utbud på studentmössor, studentkläder, accessoarer och andra tillbehör. Till förmånliga priser som passar både den tunna plånboken och den tjocka.

Jag vill även passa på att höja Natalie. Som är vår kontaktperson på skolan. Första gången jag träffade henne, och lika så alla andra gånger, då hon kommer på möten, har hon ALLTID humöret på topp. Det är alltid en glad och strålande Natalie som dyker upp i skolans entré. Hon är otroligt kunnig, hjälpsam och hanterar olika situationer på ett mycket bra sätt! Hon sätter alltid kunden i fokus och gör allt för att göra kunden nöjd.

Jag skulle vilja gå om trean 100 gånger, just bara för att få samarbeta med ABC-gruppen. För den glädje och kompetens de har är värd så himla mycket. Det finns inte en chans i världen att jag skulle vilja byta leverantör.
  • Anna Lovisa K
    Anna Lovisa K skrev om ABC-Gruppen
    Jag kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig har stött på ett smidigare och mer hjälpsamt företag. Det märks så himla tydligt att varje liten person i företaget älskar sina jobb och gör allt för att kunderna ska vara nöjda.

Det är ett fantastiskt utbud av studentmössor, kläder och assocearer. Det finns verkligen något för alla i alla prisklasser.

Och sen till den största detaljen. Som kontaktperson för min skola har jag haft den stora äran att få jobba med Natalie. Hon har skött allting exemplariskt och jag har inte en enda sak att klaga på. Natalie är en enorm resurs för abc-gruppen med hennes enorma glädje för sitt jobb, fantasiska hjälpsamhet och det faktumet att hon alltid, alltid ställer upp för sina kunder.

Jag skulle inte för något i världen byta bort vårt samarbete med abc-gruppen och jag vet med säkerhet att det inte finns något annat företag som kan slå abc-gruppen. Abc-gruppen har nått långt över våra förväntningar och fortsätter stiga!
  • Sebbe N
    Sebbe N skrev om ABC-Gruppen
    ABC-Gruppen har varit otroligt hjälpsamma och enkla att ha att göra med, har vart enkelt att nå våran representat med ett nummer för att ringa eller skicka sms. Vi som har varit representanter tycker mötena med Mikaela har varit superbra, hon har ett bra upplägg på mötet och kommer förberedd med material och planer.

Utvalet bland produkter och priser tycker vi är bra och vi är riktigt glada över paketen vi fick sätta ihop och tycker det är en superbra idé!

ABC Gruppen jobbar på ett schysst sätt och ser till så det är enkelt för oss och vi är riktigt nöjda och ser fram emot våran student!
  • Felix S
    Felix S skrev om ABC-Gruppen
    Allting har varit exemplariskt. I stort sätt har jag nästan inte behövt gjort någonting som tar speciellt lång tid. Jag hade redan fått hört innan att de är ett kanonföretag och duktiga som de är hörde de av sig till nästa årskurs på skolan i god tid. Vi bokar in det första mötet och sen rullar allting på som det ska.

I och med att de som kommer från ABC-gruppen alltid är så positiva och glada gör arbetet så himla mycket enklare. Samarbetet blir mycket mer roligare och avslappnande vilket gör att de inte tar upp någon större del utav skolans ämnen.

Vill man nå dem finns de alltid någon att ta kontakt med och om det nu inte skulle gå så ringer de upp väldigt fort. Det är oerhört skönt att få kontakt via telefon eller via en chatt. Då man vet att det är en människa på andra sidan. De är väldigt duktiga på personligservice, det märks att de bryr sig om sina kunder.

Men i slutändan, i och med att de är som de är…Det kanske är därför ABC-gruppen är en del av Nordens största leverantör av studentartiklar!
  • Mattias S
    Mattias S skrev om ABC-Gruppen
    Sammarbetet med Abc- gruppen har varit och är bra. De tog kontakt med oss långt i förväg och vi hade god tid att göra iordning paket och fundera. Att jobba med Mikaela har varit kul för hon är alltid glad och sprallig när hon kommer. Jag rekomenderar Abc gruppen!!
  • Alexander S
    Alexander S skrev om ABC-Gruppen
    ABC-gruppen har verkligen varit bäst! Våra kontaktpersoner har varit riktigt bra. Man har alltid kunnat nått dom via sms, telefon, mejl eller snart Facebook. En mycket bra support också! Hade inte råd att betala studentmössan när fakturan kom eftersom jag tog körkort och bilen skulle betalas så jag frågade om jag kunde få vänta några månader. Så 4-5 månader betalade jag den helt utan extra kostnader vilket är helt underbart.

Alexander & Mikaela har varit underbara för NVU Brinellskolan och har gjort ett riktigt bra jobb. Skolan är nöjd. Nu hoppas vi att vi kör dom via fotografering också när avtalet med dom andra har löpt ut.

Just att dom satsar oerhört på kontakten direkt till oss är helt sjukt bra!

Allt går att lösa med ABC-Grupperna och finns i princip inget negativt med företaget.

Mikela är bäst!
  • Johan H
    Johan H skrev om ABC-Gruppen
    ABC har vart mycket proffesionella i sitt arbete och her snabba svar vid eventuella frågor! Mycket trevlig, proffesionell och flexibel personal. Trots mycket pusslande med utprovningstider och liknande löstes detta exeptionellt!
    ABC har gett mitt gymnasium en mycket trevlig upplevelse vid utprovningstider!
    Tack Charlotta för mycket gott arbete!
  • Amanda B
    Amanda B skrev om ABC-Gruppen
    Jag tycker att ABC-gruppen är sjukt bra och professionella. De tog kontakt med oss långt i förväg och har gett oss massvis med information och bra hjälp! Jättesupertrevlig personal, tack så mycket till Jenny som är vår kontaktperson, och som har hjälpt oss med alla frågetecken vi har haft.
  • Rebecka M
    Rebecka M skrev om ABC-Gruppen
    Vi har haft äran att få träffa ABC-gruppen och beställa både studentmössor och studentkläder från de. Vi har haft ett otroligt varmt bemötande och tack vare vår kontaktperson, som har varit Jenny, så har vi fått svar på alla våra frågor och problem.

ABC-gruppen har hjälpt oss att förhoppningsvis skapa en underbar studenttid. Och jag måste säga att alla ni som får Jenny som kontaktperson ska vara glada. Hon är engagerad, hon bryr sig och hon är en fantastisk person. Sådana personer, som faktiskt kan inspirera och förgylla studenters vardag ska man vara rädd om. Tack för samarbetet vi haft, och jag kommer absolut rekommendera ABC-gruppen, och speciellt Jenny som kontaktperson.

Förutom ett grymt bemötande och ett ständigt svar om man undrat något så var både mössorna och kläderna värda pengarna. Tack för er hjälp, och alla blivande studenter borde också få chansen att samarbeta med er. ABC-gruppen är grymma!
  • hillevi s
    hillevi s skrev om ABC-Gruppen
    abc är KING! Mycket kunskap, snabba svar och supertrevliga. Har haft kontakt med Jenny, Patrick och Kristian och alla har varit lätta att samarbeta med. Bra produkter och bra priser dessutom!
  • Victoria
    Victoria skrev om ABC-Gruppen
    Beställde tröjor till vår förening från Abc-gruppen. Fantastisk service, jättesnabb leverans och grymt snygga tröjor! Rekommenderas varmt! Vi kommer att använda oss av dem igen!
  • Julia Ö
    Julia Ö skrev om ABC-Gruppen
    ABC-gruppen är fantastiska!

Har sedan 2010 haft kontakt med dem och planerat inför vår student, och så bra det har gått! Personlig kontakt, snabba svar och trevliga medarbetare.

Träffat representanter från företag i samma branch, och efter det är jag bara ännu mer säker på min sak - ABC-gruppen är bäst. De är unga som jobbar med unga, vilket har vart en trygghet för mig. Aldrig behövt känna mig tagen oseriös eller så, vilket kan inträffa när man jobbar med äldre.

De har ett stort sortiment som ständigt utvecklas, produkterna håller hög kvalité och leveranserna har gått kanon! Har något saknats eller gått lite snett har jag kunnat ringa min kontaktperson och den berörda personen har fått sina saker på nolltid, direkt hem till dörren!

Rekommenderar ABC-gruppen till alla jag känner, alla dagar i veckan. Speciellt er i Linköping som kommer få nöjet att jobba med Johanna!
  • Madde D
    Madde D skrev om ABC-Gruppen
    jag hade beställt en mössa från ett annat företag, och jag fick inte min mössa, den hade försvunnit ut ur systemet så jag ringde upp abc-gruppen och de fixar så jag får en mössa till studenten :)
    //Madde från svalöv
    Alexander G gillar detta
  • Marcus F
    Marcus F skrev om ABC-Gruppen
    ABC-gruppen är helt underbar, allt har fungerat perfekt. Ni är sjukt bra på att peppa och inspirera ungdomar! att jobba hos abc-gruppen verkar vara helt underbart, så jävla bra är ni. Om ni nån gång behöver nytt folk så är jag sjukt sugen på att komma på en intervju.
  • Ida L
    Ida L skrev om ABC-Gruppen
    Mycket trevlig personal! Man får alltid hjälp om det behövs. Fanns mycket att välja på! Dock har det varit lite problem med beställningar av mössor samt vissa fel i mössorna.
  • Svea Tina J
    Svea Tina J skrev om ABC-Gruppen
    Tycker att ABC-Gruppen gör ett bra jobb,
    mycket trevliga utprovningar och mycket härliga personer!
  • Frida Å
    Frida Å skrev om ABC-Gruppen
    Trevliga, håller vad dom lovar och bra grejer. Dock så är killarna dom skickar med datorerna när man ska klicka ihop sitt paket lite väl flörtiga och intima, blir ju för fan pinsamt till slut.
  • lisa t
    lisa t skrev om ABC-Gruppen
    Bra service,kunde dock vara lättare att få kontakt med vid tillfällen och inte vara så "säljiga" vid utrövandet av mössor. Annars mycket trevliga och bra service.
  • Fredrika M
    Fredrika M skrev om ABC-Gruppen
    Jag tycker att det har varit trevligt att jobba med abc. Det som har varit bra är att personalen är trevlig, glada och hjälpsamma. Personalen är även lätt att få tag på och svarar nästan alltid. Har ett bra utbud av produkter för allas önskemål.

Negativt är att det har varit lite strul med lovade rabatter och att våra överens komna paket inte fanns att välja. Men det har ändå löst sig i slutändan. Er kundtjänst är inte lika bra tex min mamma mejlade er två gånger och fick aldrig något svar.

Eran priser är liter höga speciellt på alla mössans tillbehör.
  • Anastassia P
    Anastassia P skrev om ABC-Gruppen
    Ett superbra företag som har något för alla studenter oavsett plånbok. Leverans villkoren, garantin och särskilt personalen ska ha ett stort plus i kanten!
    Alla som jag har pratat med på min skola är nöjda med alla produkter som de har beställt.
  • linnea s
    linnea s skrev om ABC-Gruppen
    Mycket bra! Duktiga anställda som det är lätt att få kontakt med.
  • Linn F
    Linn F skrev om ABC-Gruppen
    Jag tycker att ABC-gruppen har en väldigt trevlig personal. De informerar väl om hur allting fungerar. Deras produkter har väldigt bra kavilte, ett företag man kan lite på helt enkelt!
  • hanna å
    hanna å skrev om ABC-Gruppen
    Vi tycker att det har varit jätte bra att sammarbeta med ABC-Gruppen. Vi tycker kontakten varit bra, då vi haft regelbunden kontakt. Vi fick även våra saker i tid och allt har gått bra , så vi ångrar inte en sekund att vi valde att sammarbeta med ABC-gruppen.
  • Andrea L
    Andrea L skrev om ABC-Gruppen
    Bra änså länge. Har haft bra kontakt med kontaktpersonerna. Dock har vi inte hittills kunnat ha koll på hur det gått med beställningarna eftersom vi inte hunnit dela ut till alla än.
  • Ebba L
    Ebba L skrev om ABC-Gruppen
    Jag tycker att det är bra att abc-gruppen har en hemsida där man köper sina mössor, så att elevrådet slipper ta emot betalningarna. Bra produkter.
  • Marcus F
    Marcus F skrev om ABC-Gruppen
    Bra service, bra priser och bra produkter
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om ABC-Gruppen
    Socialt, bra och effektivitet!
  • Ylli D
    Ylli D skrev om ABC-Gruppen
    Jag är mycket nöjd med företaget. Kvalitén på varorna är oerhört tillfredsställande för kunden. Jag har även haft förmånen att få arbeta med ABC-Gruppen. Det har vart mycket kul och spännande. Det var en ge och ta relation med mycket goda kamratliga inslag. Företaget har många duktiga och jordnära säljare som underlättar kontakten med studenter. Jag skulle vilja plussa lite extra för Christian Melo och även Lina. Kort och gott: Fantastiskt företag med en god atmosfär kring hela försäljnings biten och även under hela processen som utmynnar i nöjda studenter! Tack ska ni ha!
  • Anders D
    Anders D skrev om ABC-Gruppen
    Ett riktigt blufföretag som lever på att överpriser och brutna löften. Min dotter anullerade sin beställning men sedan kom det ändå en räkning och man hänvisade att det var försent att anullera (vilket man redan gokänt). Riktigt, riktigt dåligt.
    Kommer ytterligare en anmällan till ARN
  • Sesa S
    Sesa S skrev om ABC-Gruppen
    Jag fick min mössa av abc förra veckan och då ville jag ändra min blomma i mitten. Ringde bara till kundtjänst och så lovade dem att skicka ut en ny, jätte smidigt! Så jag tycker abc är toppen bra.
  • Godisrumpan S
    Godisrumpan S skrev om ABC-Gruppen
    Jag måste rekomendera ABC-Gruppen som leverantös av studentprodukter! De har jätte bra service och jag har blivit trevligt bemött och de är väldigt tillmötesgående!
  • c k
    c k skrev om ABC-Gruppen
    En jätte stor varning för detta företag. Min son skulle göra en ändring på sin mössa. Men det gick inte sa dom, han måste ändå betala 1200Kr! Dom svarar inte på mail. Har anmält dom till ARN....

Englundavägen 8, 171 41 Solna