Alla kategorier Reservdelar Stockholms län Sigtuna Abs Wheels Sweden AB

Abs Wheels Sweden AB

Turbingatan 13, 195 60 Arlandastad — Visa karta

ABS Wheels säljer bildäck och fälgar från över 200 olika varumärken. Vi finns på Turbingatan 13 i Märsta (Nära arlanda flygplats, Stockholm) Söker du efter nya sommardäck och vinterdäck så lagerhåller vi även dessa på vårt 2500 kvm stora lager. Välkommen in!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 16 kunder tycker om Abs Wheels Sweden AB

• T skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Hade bokat tid för ett byte. Kom dit och fick beskedet att det inte fanns någon personal där, av en ung kille i kassan.

De KANSKE skulle komma tillbaka om 1-2 timmar. Blev jävligt sur. Poängen med att boka tid är att inte behöva vänta, på att de du bokat tid hos KANSKE kommer om 1-2 timmar. Att det inte är ok.

Hur som, en praktikant eller nybörjare börjar i allafall rodda med mina däck. Han var i allafall där. Fick upplysningen om att det av det skälet kunde ta lite extra tid. Sedan dök den försvunna personalen upp och fixade mina däck på ett bra sätt.

Klagar inte på däcket eller så, utan på hanteringen av mig som kund som bokat tid. Se till att personalen är på plats om någon har bokat tid! Om personalen försvinner iväg under de bokade tiderna, ring gärna till kunden som bokat och säg att det inte blir den bokade tiden. Läs mer
  • Fabian M
    Fabian M skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Leveransen var snabb och varan var precis som på bild Läs mer
  • John B
    John B skrev om Abs Wheels Sweden AB
    bra och snabb leverans, handlar igen Läs mer
  • oliver U skrev om Abs Wheels Sweden AB
    snabb support, service och leverans. Håller vad de lovar! Läs mer
  • Adam P skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Glad personal med leende på läpparna. Schysst kaffemaskin:) byter alltid mina däck hos er / Adam Läs mer
  • Robin skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Alltid samma sikte och vilja att ge världens bästa service Läs mer
  • Angelina B
    Angelina B skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Fick min leverans två dagar senare men allt var komplett. Kundtjänsten skyllde på att det var säsong och att postnord haft problem med sina leveranser, påpekade för dom att det inte är mitt fel om postnord är sena står det 2-3 dagars leveranstid så vill jag ha det inom 2-3 dagar och inte 3-5 dagar.

Snällt av er att bjuda på ett låskit. Är nöjd med mina däck och fälgar men lite småsur över leveransen.

Hoppas på en förbättring till nästa års beställning! Läs mer
  • Bashar L
    Bashar L skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Alltid lika trevligt att gå förbi. Läs mer
  • Maria
    Maria skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Många aluminiumfälgar att välja mellan vilket gör det svårt att göra ett konkret val sen är företaget belägget en halvtimme ifrån Gubbängen vilket är synd. Bra priser, trevlig och go ung kille vid kassan. Chefen bjöd på en kaffe som smakade sisådär men viktigast av allt var att jag blev nöjd med mina fälgar som var huvudsaken till besöket/Meri Läs mer
  • Siv R skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Efter att det dykt upp problem med min fälg så åkte jag genast dit och berättade vad som skett. Företaget ABS Wheels hjälpte mig och åtgärdade felet på plats. Till skillnad från ett annat besök jag gjorde i närheten där personalen bokstavligen skrattade åt mig. Inte alla som kan bilar Läs mer
  • Paulus K skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Levererade däcken snabbt trots att det stod 4 dagars leveranstid. Tummen upp eftersom att jag fick dom inom 2 dagar. Läs mer
  • J
    J skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Köpte mina konkava fälgar på deras hemsida och det höll leveranstiden Läs mer
  • Johan D skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Det gick snabbt från det att jag placerade min order till att jag fick hem varan. Läs mer
  • Lennart
    Lennart skrev om Abs Wheels Sweden AB
    SNABBA LEVERANSER!!!! STORT TACK TILL ANDREAS OCH JOHAN. Läs mer
  • Enrique C skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Snabb service och bra bemötande. Det levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Enrique C skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Tack för ett trevligt bemötande och den snabba däckmonteringen. Samtidigt vill jag gratulera Er för den nya lokalen på Turbingatan 13 Märsta.

Glad & trogen kund Läs mer

Missionsvägen 60, 16733, BROMMA