Alla kategorier Reservdelar Stockholms län Sigtuna Abs Wheels Sweden AB

Turbingatan 13, 195 60 Arlandastad — Visa karta

Björkholmsvägen 21, 14123, HUDDINGE
Bil & Motorteknik Per Larsson
Calle S:
En bra och kunnig verkstad som jag använt många gånger och kan rekommendera till den som vill anlita en riktig bilmekaniker - inte bara en r...

Läs vad 10 kunder tycker om Abs Wheels Sweden AB

• Angelina B
    Angelina B skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Fick min leverans två dagar senare men allt var komplett. Kundtjänsten skyllde på att det var säsong och att postnord haft problem med sina leveranser, påpekade för dom att det inte är mitt fel om postnord är sena står det 2-3 dagars leveranstid så vill jag ha det inom 2-3 dagar och inte 3-5 dagar.

Snällt av er att bjuda på ett låskit. Är nöjd med mina däck och fälgar men lite småsur över leveransen.

Hoppas på en förbättring till nästa års beställning!
  • Bashar L
    Bashar L skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Alltid lika trevligt att gå förbi.
  • Meri A
    Meri A skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Många aluminiumfälgar att välja mellan vilket gör det svårt att göra ett konkret val sen är företaget belägget en halvtimme ifrån Gubbängen vilket är synd. Bra priser, trevlig och go ung kille vid kassan. Chefen bjöd på en kaffe som smakade sisådär men viktigast av allt var att jag blev nöjd med mina fälgar som var huvudsaken till besöket/Meri
  • Siv R
    Siv R skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Efter att det dykt upp problem med min fälg så åkte jag genast dit och berättade vad som skett. Företaget ABS Wheels hjälpte mig och åtgärdade felet på plats. Till skillnad från ett annat besök jag gjorde i närheten där personalen bokstavligen skrattade åt mig. Inte alla som kan bilar
  • Paulus K
    Paulus K skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Levererade däcken snabbt trots att det stod 4 dagars leveranstid. Tummen upp eftersom att jag fick dom inom 2 dagar.
  • J
    J skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Köpte mina konkava fälgar på deras hemsida och det höll leveranstiden
  • Johan D
    Johan D skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Det gick snabbt från det att jag placerade min order till att jag fick hem varan.
  • Lennart
    Lennart skrev om Abs Wheels Sweden AB
    SNABBA LEVERANSER!!!! STORT TACK TILL ANDREAS OCH JOHAN.
  • Enrique  C
    Enrique C skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Snabb service och bra bemötande. Det levde upp till mina förväntningar.
  • Enrique  C
    Enrique C skrev om Abs Wheels Sweden AB
    Tack för ett trevligt bemötande och den snabba däckmonteringen. Samtidigt vill jag gratulera Er för den nya lokalen på Turbingatan 13 Märsta.

Glad & trogen kund

Turbingatan 13, 195 60 Arlandastad