Alla kategorier Bemanningsföretag Västra Götaland Göteborg Academic Work Sweden AB

Academic Work Sweden AB

Gullbergs Strandgata 15, 411 04 Göteborg — Visa karta

Academic Work vänder sig till studenter som vill söka jobb kolla jobbannonser eller registrera sitt CV. Vi är ett bemanningsföretag för studenter och akademiker.

Läs vad 2 kunder tycker om Academic Work Sweden AB

• Stellan L
    Stellan L skrev om Academic Work Sweden AB
    Jag kontaktade Academic Work i våras för att få hjälp med att leta fram utvecklare för iPhone och Androidmobiler. De vaskade fram en kandidat, en person jag redan hade kontakt med. Sedan fick jag en orderbekräftelse där man plötsligt plockat in villkor om en rekryteringsavgift på 100.000 kr, något man inte nämnt tidigare under processen. Avgiften skulle utgå om jag ville anlita personen ifråga själv, utan Academic Works inblandning.
    Jag hoppas att detta var ett förbiseende från deras sida, och att man inte har som princip att dölja de "jobbiga" avtalsvillkoren. För mig innebar detta att hela processen i praktiken var bortkastad. Läs mer
    Danni E gillar detta
  • Emma A
    Emma A skrev om Academic Work Sweden AB
    Jag jobbade för Academic Work förra våren i en klädbutik. Jag sökte jobbet via deras hemsida och blev sedan kallad till intervju vilken ledde till en timanställning vid sidan av mina studier. Mycket professionellt skött av Academic Work, otroligt trevliga och mån om sin personal. Bra betalt för det jobb jag gjorde, vi hade bättre betalt än en personal som var anställd av butiken och inte av Academic Work. Många tjänster att välja mellan, från många genrer. Jag rekommenderar Academic Work åt alla studenter som vill ha ett extra jobb! Läs mer