Flyttfirma.nu

Skeppsbron 20, 111 30 Stockholm — Visa karta

Vill du boka en flyttfirma till fast pris med RUT-avdrag? Då ska du vända dig till oss på Flyttfirma.nu. Vi erbjuder en tjänst där du enkelt bokar på webben, fyller i alla uppgifter och därefter får priset. Efter bokningen blir den granskad och godkänd av leverantören - hur enkelt som helst!

Alla våra flyttfirmor är självklart seriösa, har godkänt trafiktillstånd och de försäkringar som behövs. Låt oss vara det självklara valet vid din flytt, vi älskar verkligen att flytta och gör det enkelt för dig under hela processen!

Läs vad 17 kunder tycker om Flyttfirma.nu

• Urban v skrev om Flyttfirma.nu
    Själva flytten gick bra, problemen började då fakturan dök upp. Jag hade fått en muntlig offert på tre timmar samt en extra havtimme för flytt av ett piano. Flytten tog exakt tre timmar men istället för de 3,5 timmar jag hade förväntat mig tog de betalt för 5,5 timmar. De hävdade att flytten tagit fyra timmar och att de alltid tog betalt för en timmes framförning vilket inte hade berörts i offerten. Efter mycket diskussion gick de med på att reducera flyttiden till 3,5 timmar vilket resulterade i att jag fick betala för fem timmar istället för avtalat 3,5. Se till att ni har en skriftlig offert om ni har att göra med detta företag. Läs mer
  • Angelica Ö skrev om Flyttfirma.nu
    Beställde flytthjälp av bohag med väldigt kort varsel och fick ändå väldigt snabb hjälp, proffsigt och personligt bemötande! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Love S skrev om Flyttfirma.nu
    Vi hjälp med flytt till vår nya lokal på Kvarngatan och fick en bra service av Flyttfirma. Läs mer
  • Anders S skrev om Flyttfirma.nu
    Proffesionella! Läs mer
  • Helena D skrev om Flyttfirma.nu
    Duktiga,trevliga,inget gick sönder Läs mer
  • Lars Å skrev om Flyttfirma.nu
    Bra bemötande, såväl i de inledande kontakterna som under själva utförandet. Själva flytten genomfördes snabbt och effektivt samt till full belåtenhet. Läs mer
  • Sarina S skrev om Flyttfirma.nu
    Flytthjälp. Mycket serviceinriktad personal. Punktliga och trevliga. Läs mer
  • Torbjörn L skrev om Flyttfirma.nu
    Trevliga och snabba pojkar allt flöt på väldigt bra. Läs mer
  • Maria N skrev om Flyttfirma.nu
    Hej!
    Jag bokade flytthjälp till min mamma och det bemötande jag fått är bra. och killarna som flyttade var väldigt bra och duktiga.

MVH Mia Läs mer
  • Pia C skrev om Flyttfirma.nu
    Vi hade en liten flytt men allt var enkelt, smidigt o tryggt! Läs mer
  • Monica U skrev om Flyttfirma.nu
    Strålande killar. Så noggranna, målmedvetna och effektiva. Ingen stress och mycket behagligt. Läs mer
  • Kenny G skrev om Flyttfirma.nu
    De har en trevlig ton. Vid frågor får man snabb återkoppling. Rekommenderas. Läs mer
  • Elizabeth B skrev om Flyttfirma.nu
    Flytt inom Stockholm från Blecktornsstigen till Kamomillagatan. Fungerade klockrent. Är väldigt nöjd. Läs mer
  • Tomas L skrev om Flyttfirma.nu
    Jättetrevliga killar som hjälpte oss med flytten. Dock verkar bokningssystemet inte riktigt lira, de kom en timme tidigare än vad bekräftningsmejlet angav. Läs mer
  • Aime E skrev om Flyttfirma.nu
    har svarat. Toppenfirma. Fina killar flyttar utan klagan tunga möbler.Även när hissen är för liten o dom fick kånka 3 tr upp. Läs mer
  • Renio P skrev om Flyttfirma.nu
    Trots att jag bokade med kort framförhållning hjälpte flyttfirma.nu med hela min flytt. Superbra bemötande av flyttfirman, snabba, effektiva och försiktiga med alla mina möbler, som de dessutom plastade in. Verkligen supernöjd och kommer helt klart välja de igen! Läs mer
  • Malte J skrev om Flyttfirma.nu
    Flytt Stockholm till Värnamo.
    Tog smidigt in olika priser. Tjänsten levererades bra. Läs mer

Skeppsbron 20, 111 30 Stockholm