Flyttfirma.nu

Skeppsbron 20, 111 30 Stockholm — Visa karta

Vill du boka en flyttfirma till fast pris med RUT-avdrag? Då ska du vända dig till oss på Flyttfirma.nu. Vi erbjuder en tjänst där du enkelt bokar på webben, fyller i alla uppgifter och därefter får priset. Efter bokningen blir den granskad och godkänd av leverantören - hur enkelt som helst!

Alla våra flyttfirmor är självklart seriösa, har godkänt trafiktillstånd och de försäkringar som behövs. Låt oss vara det självklara valet vid din flytt, vi älskar verkligen att flytta och gör det enkelt för dig under hela processen!

Läs vad 27 kunder tycker om Flyttfirma.nu

• Ian H

2019-04-19

Ian H skrev om Flyttfirma.nu
    Jag tyckte dom var snabba & effektiva Läs mer
  • 2019-03-29

Jonny F skrev om Flyttfirma.nu
    Flytten gick smidigt, flyttgubbarna flitiga och hjälpsamma. De packade grejorna säkert och plastade in vissa känsliga grejor så det inte skulle bli smutsigt eller så. Läs mer
  • 2019-03-27

Christer S skrev om Flyttfirma.nu
    Trevligt bemötande
    Snabbt och bra jobbat
    Frågade om vi var nöjda eller om det var något mer Läs mer
  • 2019-03-12

Cecilia W skrev om Flyttfirma.nu
    Bra service och flexibilitet. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-11

Agnes A skrev om Flyttfirma.nu
    Otroligt fin service samt grym personal. Riktigt Professionella! Underbart! Inga konstigheter allting flöt på och vi är otroligt nöjda. Mvh Hasan Läs mer
  • 2019-03-05

Angelica E skrev om Flyttfirma.nu
    Snabbt och smidigt att få en offert och i övrigt bra information via mailkontakt.
    Supertrevlig personal vid flytten som gjorde allt och lite till. Läs mer
  • 2018-12-28

Albin F skrev om Flyttfirma.nu
    Effektiv kommunikation, trevlig kontakt. Och flytten blev bra den med. Läs mer
  • Frida N

2018-12-25

Frida N skrev om Flyttfirma.nu
    Genom Flyttfirma.nu fick vi kontakt med Globenflytt som är en flyttfirma som jag och sambon varmt rekommenderar! Denna flyttfirma hade vi inte hittat om vi inte använt oss av Flyttfirma.nu.

Nättjänsten Flyttfirma.nu var lätt att använda och enkelt att boka flyttdag på.

Globenflytt, som vi fick kontakt med genom Flyttfirma.nu, hade riktigt pålitliga flyttkillar som kom i tid och höll flyttiden till ett absolut minimum. Globenflytt gav snabb återkoppling via mail inför flytt och mycket bra strukturerat och packat av möblerna vi ville flytta.

Detta visar på att Flyttfirma.nu väljer sina kopplade flyttfirmor med stor omsorg där de tänkt på kundens bästa. Tusen tack för hjälpen. Flytten blev stressfriare än någonsin! Läs mer
  • Christer E

2018-12-25

Christer E skrev om Flyttfirma.nu
    Flyttning av bohag.

Svårt få kontakt och få vetskap om vilket företag som skulle utföra flytten.

Bemötandet var bra när väl kontakt var etablerad.

Utförande bolag utförde uppdraget snabbt och effektivt. Läs mer
  • Ulla B

2018-12-11

Ulla B skrev om Flyttfirma.nu
    Flytt där inflyttning måste begränsas till exakt 2 timmar,det gick på 1t och 45 minuter. Jag är mycket nöjd och vill gärna rekomendera er flyttfirma. Fick allt på plats och blev trevligt bemött. Kan man bli mer än nöjd så är jag det❣️ Läs mer
  • 2018-11-04

Urban v skrev om Flyttfirma.nu
    Själva flytten gick bra, problemen började då fakturan dök upp. Jag hade fått en muntlig offert på tre timmar samt en extra havtimme för flytt av ett piano. Flytten tog exakt tre timmar men istället för de 3,5 timmar jag hade förväntat mig tog de betalt för 5,5 timmar. De hävdade att flytten tagit fyra timmar och att de alltid tog betalt för en timmes framförning vilket inte hade berörts i offerten. Efter mycket diskussion gick de med på att reducera flyttiden till 3,5 timmar vilket resulterade i att jag fick betala för fem timmar istället för avtalat 3,5. Se till att ni har en skriftlig offert om ni har att göra med detta företag. Läs mer
    Lasse Engel gillar detta
  • 2018-10-29

Angelica Ö skrev om Flyttfirma.nu
    Beställde flytthjälp av bohag med väldigt kort varsel och fick ändå väldigt snabb hjälp, proffsigt och personligt bemötande! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-10-04

Love S skrev om Flyttfirma.nu
    Vi hjälp med flytt till vår nya lokal på Kvarngatan och fick en bra service av Flyttfirma. Läs mer
  • 2018-06-02

Anders S skrev om Flyttfirma.nu
    Proffesionella! Läs mer
  • 2018-04-29

Helena D skrev om Flyttfirma.nu
    Duktiga,trevliga,inget gick sönder Läs mer

Lars Å skrev om Flyttfirma.nu
    Bra bemötande, såväl i de inledande kontakterna som under själva utförandet. Själva flytten genomfördes snabbt och effektivt samt till full belåtenhet. Läs mer

Sarina S skrev om Flyttfirma.nu
    Flytthjälp. Mycket serviceinriktad personal. Punktliga och trevliga. Läs mer

Torbjörn L skrev om Flyttfirma.nu
    Trevliga och snabba pojkar allt flöt på väldigt bra. Läs mer
  • 2018-02-04

Maria N skrev om Flyttfirma.nu
    Hej!
    Jag bokade flytthjälp till min mamma och det bemötande jag fått är bra. och killarna som flyttade var väldigt bra och duktiga.

MVH Mia Läs mer
  • 2018-01-31

Pia C skrev om Flyttfirma.nu
    Vi hade en liten flytt men allt var enkelt, smidigt o tryggt! Läs mer
  • 2018-01-31

Monica U skrev om Flyttfirma.nu
    Strålande killar. Så noggranna, målmedvetna och effektiva. Ingen stress och mycket behagligt. Läs mer
  • 2018-01-06

Kenny G skrev om Flyttfirma.nu
    De har en trevlig ton. Vid frågor får man snabb återkoppling. Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-01-04

Elizabeth B skrev om Flyttfirma.nu
    Flytt inom Stockholm från Blecktornsstigen till Kamomillagatan. Fungerade klockrent. Är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2018-01-02

Tomas L skrev om Flyttfirma.nu
    Jättetrevliga killar som hjälpte oss med flytten. Dock verkar bokningssystemet inte riktigt lira, de kom en timme tidigare än vad bekräftningsmejlet angav. Läs mer
  • 2017-12-31

Aime E skrev om Flyttfirma.nu
    har svarat. Toppenfirma. Fina killar flyttar utan klagan tunga möbler.Även när hissen är för liten o dom fick kånka 3 tr upp. Läs mer
  • 2017-12-29

Renio P skrev om Flyttfirma.nu
    Trots att jag bokade med kort framförhållning hjälpte flyttfirma.nu med hela min flytt. Superbra bemötande av flyttfirman, snabba, effektiva och försiktiga med alla mina möbler, som de dessutom plastade in. Verkligen supernöjd och kommer helt klart välja de igen! Läs mer
  • 2017-12-05

Malte J skrev om Flyttfirma.nu
    Flytt Stockholm till Värnamo.
    Tog smidigt in olika priser. Tjänsten levererades bra. Läs mer

Skeppsbron 20, 111 30 Stockholm