Flyttfirma.nu

Flyttfirma.nu

Vill du boka en flyttfirma till fast pris med RUT-avdrag? Då ska du vända dig till oss på Flyttfirma.nu. Vi erbjuder en tjänst där du enkelt bokar på webben, fyller i alla uppgifter och därefter får priset. Efter bokningen blir den granskad och godkänd av leverantören - hur enkelt som helst!

Alla våra flyttfirmor är självklart seriösa, har godkänt trafiktillstånd och de försäkringar som behövs. Låt oss vara det självklara valet vid din flytt, vi älskar verkligen att flytta och gör det enkelt för dig under hela processen!

Läs vad 70 kunder tycker om Flyttfirma.nu 2

• 2021-04-13
    Mkt bra flytthjälp! Snabba och proffsiga. Flyttkillarna hade bra koll och hela vårt bohag transporterades mycket säkert i Stockholms innerstad.
    Kan varmt rekommendera dessa!
    Tack att vi fick hjälpa Er med flytten och lycka till i ert nya hem! Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
    2021-04-10
    Snabb och bra hjälp. Trevlig personal!
    Stort tack för ert fina omdöme Camilla. Lycka till med er nya bostad! Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
    2021-03-27
    Vi är nöjda med jobbet både med flytten och städningen.
    Hej Marzieh! Tack för att vi fick hjälpa er med flytt och flyttstädning och att ni blev så nöjda. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
    2021-03-25
    Supernöjd, snabbt och smidigt. Kommer varmt rekommendera. Tack!
    Stort tack för ert fina omdöme om oss! Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • 2021-03-21
    Stort tack för att hjälp! Allt gick mycket smidigt utan krångel och enligt tidsram. Kommer varmt rekommendera vidare. På återseende!
    Tack för att vi fick hjälpa er med flytten Caroline! Vart välkommen igen och stort lycka till med nya bostaden. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
    2021-03-14
    Jag beställde tjänsten online. Jag hade specifikt skrivit att jag skulle förmodligen ha hjälp med att packa upp mina saker. När flyttkillarna kom så hade kontaktpersonen inte meddelat det till dem. Därmed hade de inga kartonger med sig. Dessutom mitt telefonnr hade inte kommunicerats med flyttpersonalen varför de letade efter min lägenhet i ca 30 minuter. Annars utfördes själva flytten utan problem och väldigt smidigt. Således mer missnöjd med organisationen i firman annars utmärkt tjänst.
    Hej Zahra! Vi hade meddelat att ni hade egna flyttlådor ni skulle få hjälp med att packa upp. Ert telefonnummer samt korrekt lastnings- och lossningsadress hade personalen fått. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • 2021-03-10
    Hade lite panik efter att en annan flyttfirma plötsligt ställt in och behövde flytta väldigt omgående. Kontakten var riktigt snabb och bra och jag behövde inte oroa länge innan de hade löst det. Hade jag haft lite tid att tänka att jag sparat pengar på att ringa direkt till den mindre firma som kom och gjorde flytten på deras uppdrag.
    Tack för ert fina omdöme om oss Simon. Stort lycka till med din nya bostad! Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • 2021-02-25
    Vi köpte flytthjälp och ger er 10 poäng av 10.
    Trevligt bemötande vid bokning och mycket trevlig personal som flyttade bohaget!!
    Hej Agneta! Vad kul att ni är så nöjd med flytthjälpen. Önskar er lycka till i er nya bostad! Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • 2021-01-08
    Min flytt gick fort och bra.👍
    Hej Charlotta! Alltid lika trevlig läsning när ni som kund är nöjd med flytthjälpen. Lycka till i er nya bostad! Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • 2021-01-08
    Mycket nöjd med hjälp av flytt mellan lägenhet och äldreboende i Eskilstuna.
    Hej Charlotte! Stort tack för ert fina omdöme och lycka till i den nya bostaden. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • 2020-11-24
    Tyvärr återkom flyttfirman efter 6 månader och begärde tillbaka flyttboxarna vi använt. Det borde varit tydligt från början att dessa skulle tillbaka och inte 6 månader senare!
    2020-10-15
    En super trevlig och organiserad team som tog väl hand om våra artiklar för flytten. Kunde inte begär mer!
    Hej Goli! Stort tack för ert fina omdöme. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • Marie O
    2020-09-24
    Jag trodde att vi skulle få offerter från flera firmor, men fick endast från en firma så det var lite snopet. I övrigt funkar tjänsten bra.
    Hej Marie! Vår tjänst fungerar precis som det står på hemsidan. Vi har anslutna flyttfirmor är kopplade till vår tjänst och ni får en offert direkt utav oss på Flyttfirma.nu Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
    2020-08-10
    En flytt som gick fort och lätt! Trevliga killar och även snabb hantering när flytten bokades. Allt var klart på ett par timmar, både på och avlastning, trots 15 mils avstånd!
    Hej Karin! Stort tack för ert fina omdöme. Lycka till i er nya bostad! Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • 2020-06-14
    Flytt

Utmärkt bemötande !

De två killarna med flyttbilen var jättetrevliga och jätteduktiga.

Var jättenöjd med dem.

Ska rekommendera er till mina vänner.

Stort tack för allt !
    Tack för ert fina omdöme Lucica. Hör av dig nästa gång du är i behov utav flytthjälp. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • 2020-05-22
    Fick hjälp med att flytta våra möbler från lager till nya bostaden.
    Hej Karolina! Trevligt att ni är nöjda med vår tjänst. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • 2020-04-28
    Hjälp att flytta kartonger och möbler. Fick kompetent och trevlig/vänlig flytthjälp.
    Jag är mycket nöjd!
    Hej Anneli! Så bra att ni är mycket nöjd med vår insats. Varmt välkommen igen när ni är i behov utav flytthjälp. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • 2020-03-31
    Flytt hjälp fungerade jätte bra
    Hej Carina! Skönt att du är nöjd med flytthjälpen. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • 2020-03-31
    Globen Flytt var jätte bra, jag är SÅ nöjd!
    De lyckades få in mitt stora och tunga skåp till lägenheten på andra våningen utan hiss. Bra jobbat👍🙏
    Hej Annika! Härligt jobbat av grabbarna och kul med ännu en nöjd kund. Du är varmt välkommen igen när det är dags för flytt. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • 2020-03-09
    Flytt fungerade utmärkt med trevliga killar med mycket bra service snabba bar in på nya stället till rummen där möbler skulle vara kan verkligen rekommendera dem
    Stefan Björn
    Hej Stefan! Vad kul att du är nöjd med vår tjänst och personalen som utförde uppdraget åt er. Du får väldigt gärna rekommendera oss till dina vänner. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
    2020-03-07
    Anlitade dem för Flytt och flyttstädning och det fungerade toppen. Supernöjd!
    Hej Malin! Tack för ert fina omdöme om oss och kul att ni är supernöjd med flytt och flyttstädning. Vi önskar er all lycka i er nya bostad! Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • 2020-02-19
    Jag fick en faktura med förfallodatum 5 dagar innan jag ens fått fakturan. Dom la på en extra timme och när jag ringer och pratar med "Ricky" som jag haft kontakt med innan så slänger han på telefonen i örat på mig och vägrar svara igen.
    Hej Johan! Som vi har förklarat för dig så tog flytten exakt 2 timmar och 15 minuter att utföra. Sedan tillkommer fram och hemkörning till kontoret. Vi fakturerade dig via e-post den 4 februari som skulle varit betald senast den 14 februari. Den 19 februari skickar vi ut en påminnelse till dig via e-post och du menar att du aldrig fått fakturan? Nu har vi sett att du har betalt in och godtagit våra debiterade timmar. Ha en bra dag! Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
    2020-02-15
    Flytt från en villa till lg i en annan stad.
    Bra bemött och allt fungerade mkt bra!
    Hej Inga! Vi vill tacka för att vi fick förtroendet att hjälpa er hitta rätt flyttfirma som utförde flytten åt er. Du får gärna rekommendera oss till vänner och bekanta som är i behov utav flytthjälp. Lycka till i din nya bostad! Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • 2020-01-29
    Allt bra service trevlig killar och hjälpsam jag recomenderat till andra så tänker flyttar
    Tack för ert fina omdöme om oss. Du är välkommen nästa gång ni behöver flytta. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • 2020-01-27
    De var trevliga killar som kom lite stressade,men allt gick bra
    Hej Britt-Inger! Det är alltid härligt att höra att flytten gick bra och att du som kund är nöjd med utfört uppdrag. Vi önskar dig ett stort lycka till i ditt nya boende. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
    2020-01-18
    Väldigt bra och trevligt bemötande, stabilt och säkert genomfört flytt,lätt att rekommendera
    Hej Sune! Kul att du är nöjd flytthjälpen och att du gärna rekommenderar oss. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
    2020-01-10
    Vi anlitade er för att flytta en bäddsoffa.
    Killarna fixade det utmärkt trots att den inte gick in i hissen och de fick bära den upp till femte vån. på smala svängda trappor.
    Hejsan Maria! Gott att grabbarna löste uppbärningen till våning 5 utan problem. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
    2020-01-07
    Hjälpsamma & kommunikativa vid flytt
    Hej Anne! Tack för ert omdöme och lycka till i er nya bostad. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • 2019-12-22
    Beställde flytthjälp. Prisvärt men lite försenade. Nöjd.
    Tack för att vi fick möjlighet att hjälpa dig med flytten Mikael. Vi försöker alltid att utföra våra uppdrag efter era önskemål men ibland kan flyttpersonalen bli försenad av olika skäl. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • 2019-12-19
    Bokade flyttfirma, var två yngre killar som kom dit. Båda var jättetrevliga, men det var deras första gång att stuva vilket gjorde att flytten tog längre tid än vad det borde gjort. Tycker även att det känns sådär att man får två "nybörjare" när priset ändå ligger på nästan 1000kr i timmen.
    Flyttfirma.nu var dock smidigt och enkelt!
    Hej Hampus! Vad bra att du upplevde vår tjänst vid bokningen så smidig och enkel. Självklart ska utförandet och upplevelsen under flyttdagen vara minst lika bra. Om nu personalen var relativt ny så ska dem jobba på effektivt men vara varsamma med ert bohag. Det är viktigt att alla möbler filtas om och stuvas in ordentligt i flyttbilen så att skador undviks. Detta moment är viktigt ur säkerhetssynpunkt och kan upplevas tidsödande. Vi önskar dig lycka till i den nya bostaden. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
    2019-12-16
    They support me with everything I need and really I appreciate them
    Hej Hamed! Tack för ert fina omdöme om oss. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • 2019-12-11
    Lätta att jobba med, höll tiderna och var både effektiva, varsamma och lyhörda. Vi fick hjälp av Globen Flytt vid två halvstora flyttar i november och december 2019.
    Hej Magnus! Vad bra att du är nöjd med flyttpersonalens insats. Du är varmt välkommen nästa gång det är dags. Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
  • 2019-11-24
    Snabba och proffsiga. De taggade oss i ett inlägg på Instagram (med vårt nya hus) utan att be om lov. Annars var allt toppen.
    Hej Madeleine! Tack för ert fina omdöme. Självklart ska personalen fråga er om lov innan dem taggar er i ett inlägg på social media. Vi ska ta det med dem så att det inte upprepas. Önskar er all lycka i er nya bostad! Teamet på Flyttfirma.nu Flyttfirma.nu
    2019-11-05
    Punktliga, duktiga, snabba. Inget krångel. Skulle flytta med dem igen
  • 2019-10-21
    De hjälpte mig först med att flytta alla mina saker för att dagen efter städa ur hela lägenheten. Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera detta företag vidare till andra. Det var väldigt smidigt!
  • 2019-10-18
    Jättebra service tyckte min far som inte har nån dator
  • 2019-10-17
    Flytthjälp
    Jag blev mycket bra bemött och företaget levde upp till mina förväntningar
  • 2019-10-04
    Trevligt professionellt bemötande är mycket nöjd kund 😊.
  • 2019-07-02
    Alldeles utmärkt flyttning. Snabba "grabbar", seriösa.
    Kan tänka mig att anlita dessa igen, vid ev flyttning framöver.
    Tack.
    2019-06-20
    Jättetrevliga flyttkillar!

Men ena killen hade sin första dag från ett bemanningsföretag. Gick ganska långsamt.
    Inga ”snabba puckar” direkt. Ena svarade i telefon 4 gånger och tjafsade med nån.

Hade väldigt lite grejer.
  • 2019-06-13
    Jag hyrde flyttkartonger och packade själv hämtning och lämning av flyttkartonger fungerade perfekt jag fick pengar insatta på mitt konto när jag lämnade tillbaka kartongerna.Killarna som flyttade åt mej var väldigt serviceinriktade dom monterade min säng det är jag väldigt tacksam för.jag hade ett skåp med hjul som skulle ner i källarförrådet det var för högt flyttkillarna skruvade loss hjulen så att skåpet gick in det får dom en extra guldstjärna för.Jag är mycket nöjd med flyttfirma.nu
    MVH Anette
  • Johan L
    2019-05-10
    Alldeles utmärkt, perfekt. 👍🏻
  • 2019-04-30
    Snabb och effektiv flytthjälp mellan Sollentuna och Bromma! Kunde bokas med kort varsel och jag fick ett mycket trevligt bemötande av Adam på kundtjänst! Rekommenderas!
  • Ian H
    2019-04-19
    Jag tyckte dom var snabba & effektiva
    2019-03-29
    Flytten gick smidigt, flyttgubbarna flitiga och hjälpsamma. De packade grejorna säkert och plastade in vissa känsliga grejor så det inte skulle bli smutsigt eller så.
  • 2019-03-27
    Trevligt bemötande
    Snabbt och bra jobbat
    Frågade om vi var nöjda eller om det var något mer
  • 2019-03-12
    Bra service och flexibilitet. Trevligt bemötande.
    2019-03-11
    Otroligt fin service samt grym personal. Riktigt Professionella! Underbart! Inga konstigheter allting flöt på och vi är otroligt nöjda. Mvh Hasan
  • 2019-03-05
    Snabbt och smidigt att få en offert och i övrigt bra information via mailkontakt.
    Supertrevlig personal vid flytten som gjorde allt och lite till.
    2018-12-28
    Effektiv kommunikation, trevlig kontakt. Och flytten blev bra den med.