Access Rehab

Har du problem med en idrottsskada? Eller lider du kanske av fotsmärta, höftsmärta eller knäsmärta?
Vad du än har problem med, tycker vi på Access Rehab att det ska vara enkelt att få hjälp med smärtan. Därför erbjuder vi modern och evidensbaserad vård av några av Sveriges främsta terapeuter, helt utan krav på remisser. Vi nöjer oss aldrig med att behandla symptomen temporärt, utan hjälper dig även att reda ut den underliggande orsaken till problemen. Vi håller oss alltid á jour med all forskning samt erbjuder både utbildningar och föreläsningar.
Många idrottare vänder sig till oss. Det beror att de har större fysiska krav på kroppen och behöver snabba resultat. På Access Rehab har vi nämligen inte några köer eller långa väntetider.
Hittills finns våra kliniker i Stockholm, Östersund, Karlskrona och Malmö, men vi har stora planer på expansion. Här hittar du terapeuter som verkligen brinner för sitt yrke och för att du som kund ska slippa ha ont.
Varmt välkommen!
  • Utsedda till Dagens Industris Gasellföretag år 2015
  • Erbjuder både akuttider och bokningsbara tider
  • Inga köer eller långa väntetider
Access Rehab

Nybrogatan 74, Stockholm
4.3 / 281 recos
Kyrkgatan 60, Östersund

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar