Alla kategorier Spa Östergötland Norrköping Actic Sverige AB

Dalsgatan 7, 602 32 Norrköping — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Actic Sverige AB

• Andreas
    Andreas skrev om Actic Sverige AB
    Jättebra gym, trevliga instruktörer, fräscht, trevligt, jättebra stämningen med de andra som är där och tränar. Behöver man hjälp så finns det alltid någon och fråga bland de andra som tränar och finns det ingen, så hjälper instruktörerna mer än gärna till med träningen. Stora omklädningsrum och fräscha duschar, kanske ett litet minus för att det inte finns så mycket fria vikter.
  • Klas L
    Klas L skrev om Actic Sverige AB
    Gymmet har fräscha maskiner som fixas snabbt om det skulle gå sönder. Ligger centralt inne i staden och har fyra våningar med maskiner, Fria vikter är det lite ont om men finns väldigt många konditions maskiner och maskiner att köra Nautilus Express träning i.
  • Robert N
    Robert N skrev om Actic Sverige AB
    Gymmet erbjuder något för alla, vare sig du vill styrketräna eller träna upp konditionen. Varje dag erbjuds schemalagda pass med allt från spinning till kickboxningsövningar.
    Jag håller dock med om att gymmet saknar en hel del fria vikter, utan istället "pushar" man på att använda sig av maskiner, vilket Nautilus har väldigt stor tillgång till. Läget är också toppen, några 100 meter från centrum.
    Priset för studenter är 249 kr i månaden i 12 månader vilket jag tycker är överkomligt om man går ofta. Jag saknar dock en lokal för "fri träning" där man kan utöva kampsporter (sparra mot varandra etc.) om man känner sig för det.
  • sd s
    sd s skrev om Actic Sverige AB
    Håller med om att det är fräsht och öppet. Som alla nautilusgym har de många maskiner men inte särskilt mycket fria vikter. Det är väl det enda jag skulle kunna klaga på...
  • Hadi R
    Hadi R skrev om Actic Sverige AB
    Ett riktigt bra och fräscht gym med fyra olika våningar, man har möjligheten att välja mellan olika träningsmetoder. Nautilus träningsmetod bygger på deras maskiner, fria vikter finns dock om man önskar sig.Gruppträning är tillgängligt box, bodypump, spinning, yoga och mycket mer. Nautilus har väldigt bra öppettider och den ligger dessutom centralt i Norrköping. Bra priser för studenter så den är väldigt rekommenderat.

Dalsgatan 7, 602 32 Norrköping