Alla kategorier Gym Stockholms län Södertälje Sydpoolen

Nautilus Gym
Lindhagensgatan 135A, 11251, STOCKHOLM
Performance Center Lindhagen
Ylva V:
Lisa har koll, ger bra behandlingar som känns (ibland lite väl mycket) och får en att vilja göra rehab.

Läs vad 2 kunder tycker om Sydpoolen

• Jujje W
    Jujje W skrev om Sydpoolen
    jag var en trogen gymmare på Nautilus till ett halvår sedan då vännerna ville ha över mig till ett annat gym. Jag kan varm rekomendera Nautilus gym för såväl fitnessgurun till föräldern som vill uppfylla sitt nyårslöfte. Allt man vill tänka sig träna finns här. det klassiska gymet med friavikter, dom moderna maskinerna, spinning/boxing/Tha thipassen samt simning. bränn fett eller tona kroppen, allt kan göras i en fräsh miljö och behöver man hjälp finns det alltid en vältränad personal i närheten.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Sydpoolen
    Ett jättebra gym som är inrymt i ett av Sveriges största badhus. De har många olika bra gympass och klasser. Jag gillar spinning och här finns en massa olika nivåer, på olika tider på dagen. Även det traditionella gymmet är bra med många olika maskiner som känns nya och bra. Plus för att man kan ta ett dopp och basta efter träningen, och för bra personal!

Östra Kanalgatan 2, 152 71 Södertälje